Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oisko jo aika Bojaninkin ilmoittaa itsestään kun noin haikaillaan... Sääliksi käy vähän tyttökaveria kun mies noin mouruaa toisen miehen perään! Jätä se tyttis tai lopeta julkinen haikailu ja B:n pitäminen löysässä hirressä.

vierailija
Sanokaa mua vain harhaiseksi ja deluluksi, mutta en jotenkin näe, että puhuisi samalla lailla Mikestä. Veljellistä my ass.

Ja kyllä, lauseessa minä rakastan sinua on kolme sanaa.

vierailija
Ne näkee Bojanin kanssa pian. Siksi se höpöttää siitä näin helvetisti. Ja toki muistakin syistä.
Ja se ei muuten kai ole kertaakaan viitannut siihen että B ois jossain kaukana lomalla..? Mut en mä tiedä mitä noista höpinöistä pitää nyt ajatella. Kyyninen puolinen sanoo, että showmies mikä showmies, häivyttää omaa elämäänsä ym ym. Mutta sit taas pinnalle pyrkivä romantikko sanoo jotain muuta. MUTTA MIKSI SE TEKEE TOSTA NOIN JULKISTA??

vierailija
Oisko jo aika Bojaninkin ilmoittaa itsestään kun noin haikaillaan... Sääliksi käy vähän tyttökaveria kun mies noin mouruaa toisen miehen perään! Jätä se tyttis tai lopeta julkinen haikailu ja B:n pitäminen löysässä hirressä.
Kieltämättä tällaisia ajatuksia saattaa herätä mieleen. Onko tää jotain testausta, miten ihmiset suhtautuu Suomessa ja muualla mahdolliseen suhteeseen miehen kanssa? Ei kai kukaan tällaista tekis ja noin uskottavasti kuukausikaupalla pelkän fanservisen nimissä vai oonko mä ihan sokee?

vierailija
Kieltämättä tällaisia ajatuksia saattaa herätä mieleen. Onko tää jotain testausta, miten ihmiset suhtautuu Suomessa ja muualla mahdolliseen suhteeseen miehen kanssa? Ei kai kukaan tällaista tekis ja noin uskottavasti kuukausikaupalla pelkän fanservisen nimissä vai oonko mä ihan sokee?
no mä en kyllä tyttiksenä tota kattelis mutta eipä se mulle kuulu mitä joku kattelee. Ja jotenkinhan toi on sovittu, eikai toi muuten läpi menis…

vierailija
No, tämä on sellainen tarina että moni käänne ois jäänyt elokuvakäsikirjoittajiltakin kirjoittamatta ihan vaan koska ei niitä kukaan uskoisi.
Tää on kieltämättä ennenkin tullut esiin, ettei kukaan uskoisi tätä leffana. Aivan liian korni ja epäuskottava. Nyt täytyy sanoa että tämä uusin käänne oli vähän liian imelä jopa itselleni. Puuttui vain se, että B olisi oikeasti piileskellyt backstagella ja olisi rynnännyt K:n kaulaan lavalle kesken laulun.

Yhteistyössä