Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis miksi ihmeessä olisi sovittu, kaksi toisilleen fyysisesti läheistä ystävää jotka pussailevat muitakin lavalla voivat pussata toisiaan spontaanisti.
Ai miksi? No siksi, etteivät sössi koko juttua. Ja siis mä olen Tavastia 1.0:ien aitouden ja suunnittelemattomuuden firm believer, mutta nyt on aika ja odotukset ottaneet osittain hommasta vallan tonne lavalle kun menevät.
 
vierailija
Siis mä latasin elämäni ensimmäistä kertaa instan vain tätä varten. En tiedä millainen meno oli muilla keikoilla, mutta Tre näytti ja kuulosti ihan mielettömältä. Ja B oli niin sexy ja Janin kitara soi niin, oooh. K:n ja Jokereittein on pakko tulla Lappiin, PAKKO. T. Vauvalla yksityiskeikasta Lappiin ja lottovoitosta haaveillut
 
vierailija
Ja kuka prkele alkoi poistelemaan vauvalla liven aikana? jos siellä on jotain K ulkomuodosta tms. niin varmaan aikuinen mies kestää jos ne on tunnin pidempään jossain vauvapalastalla kaiken muun seassa. Sama juttu ihan kaiken kanssa.
 
vierailija
Huh, huomaa, että on perjantai-ilta. Yksi jaksaa jankuttaa koko ajan samaa virttä siitä, miten kaikki on vain fanserviceä, K kännissä ja B ajattelee vain uuden biisin promoamista sen kännisen K:n avulla. Hohhoijaa.

Oli joku/kaikki kännissä tai ei, niin hyvä keikka. JO esiintyy niin hyvin ja B:n ääni on aivan upea. Mieletöntä, että saatiin tällainen upea bändi tänne Suomeen! Mustat vaatteet sopivat B:lle tosi hyvin. Näin etäkatselijana Tampereen keikka ei ollut aivan niin upea kuin Tavastia tai Turku, koska ensimmäinen on aina ensimmäinen ja Turussa taas sitä porukkaa oli valtavasti. Nyt ei ollut oikein mitään jännitettävää, biisit ja vällispiikit olivat jo samoja kuin aiemmissa, toisaalta nyt pystyi täysillä nauttimaan vain musiikista.
 

Yhteistyössä