vierailija
B sai ainakin K pysähtymään . Ei ollakaan ennen nähty, että K on lavalla hetken tekemättä mitäänJoo siltä tuo näytti. Tai nuolaisi kaulasta ohimennen. Niinkun nyt yleensä veljellisesti tehdään
B sai ainakin K pysähtymään . Ei ollakaan ennen nähty, että K on lavalla hetken tekemättä mitäänJoo siltä tuo näytti. Tai nuolaisi kaulasta ohimennen. Niinkun nyt yleensä veljellisesti tehdään
EI OLE SHIPPIKETJU. Keskustelua keikoista yms.Tämä on shippiketju, mee pois trolli
Tämä!Tuli kokikset nenästä kun joku kirjotti tuolla aiemmin miten k:n puhe oli tunteellinen Sehän puhu jotain "noi runkkarit on tullut tänne teidän takia" ja jotain ettei häntä saa nolata
Pysähtyi hetkeksi kuin stoalainen patsasB sai ainakin K pysähtymään . Ei ollakaan ennen nähty, että K on lavalla hetken tekemättä mitään
Ai miksi? No siksi, etteivät sössi koko juttua. Ja siis mä olen Tavastia 1.0:ien aitouden ja suunnittelemattomuuden firm believer, mutta nyt on aika ja odotukset ottaneet osittain hommasta vallan tonne lavalle kun menevät.Siis miksi ihmeessä olisi sovittu, kaksi toisilleen fyysisesti läheistä ystävää jotka pussailevat muitakin lavalla voivat pussata toisiaan spontaanisti.
Taisi olla se stoalainen patsas housuissaPysähtyi hetkeksi kuin stoalainen patsas
Kyllä täällä useampikin on kiinnittänyt huomiota samoihin asioihin. Onhan täällä fiksujakin ihmisiä paikalla.Toi sama jankuttaa tota fanservice ja alkoholistijuttua
Eihän tuolla ole kaula, vaan poski!
Veljellisyys saa uusia muotoja näiden kahden ansiosta.B sai ainakin K pysähtymään . Ei ollakaan ennen nähty, että K on lavalla hetken tekemättä mitään
K:n ilmeet tän lopussaTässä näkyy paremmin B laulaminen mikkiin K kaulalla.
Vastailet itsellesi, trolli.Kyllä täällä useampikin on kiinnittänyt huomiota samoihin asioihin. Onhan täällä fiksujakin ihmisiä paikalla.
Ammattimaiset viihdyttäjät suunnitelee, mitä lavalla tekevät. Olivat esiintymässö, eivät saunomassa kaverien kesken.Ai miksi? No siksi, etteivät sössi koko juttua. Ja siis mä olen Tavastia 1.0:ien aitouden ja suunnittelemattomuuden firm believer, mutta nyt on aika ja odotukset ottaneet osittain hommasta vallan tonne lavalle kun menevät.
This looks very brotherly.Tässä näkyy paremmin B laulaminen mikkiin K kaulalla.
Taisi olla se stoalainen patsas housuissa