vierailija
Joo siltä tuo näytti. Tai nuolaisi kaulasta ohimennen. Niinkun nyt yleensä veljellisesti tehdäänBojankin pussas Kärtsää?!
Joo siltä tuo näytti. Tai nuolaisi kaulasta ohimennen. Niinkun nyt yleensä veljellisesti tehdäänBojankin pussas Kärtsää?!
Totta. Tonne kaulalle. Olivat siis sopineet sen. Plääh.Bojankin pussas Kärtsää?!
Vitsi Lapin keikka olis kova! Tai pari keikkaa siellä.Joo sano sielläkin see you next year. Nyt lisäs vielä loppuun ton we promise.
SamaEn tiedä mistä täällä kaikki päättelevät tuota alkoholin juomista.. Minun korvaani K kuulosti täysin normaalilta.
Se on muuten juuri näin!Hisseissä painetaan tästälähin K:ta, B:tä ja nap:ia
Taas apinaa koijattiin.Totta. Tonne kaulalle. Olivat siis sopineet sen. Plääh.
Bojanin mikroilmeistä tossa lopussa näkee, että se vain filmaa tätä showta.
No tosta päätellen ei kyllä ollut sovittu, Boitsu hämmentyi hiukanKyllä se pusu on!
Näkyy tuossa ylemmässä pätkässä, laulaa Jereen mikkiin mutta aika lähellä kaulaa käy siinä..Joo siltä tuo näytti. Tai nuolaisi kaulasta ohimennen. Niinkun nyt yleensä veljellisesti tehdään
Höpö höpö, se oli sovittua.Jotain siinä tapahtui, rohkastui vissiin kun K ekana
At one gig (not sure which) he said "We'll see you next year we hope"From memory, B said this in Logomo too? Perhaps?
Eikä hämmenny!!No tosta päätellen ei kyllä ollut sovittu, Boitsu hämmentyi hiukan
Jessus kun B on kuuma tässä, en todellakaan ihmettele jos tekee mieli pussaillaKyllä se pusu on!
But now he said "I promise"At one gig (not sure which) he said "We'll see you next year we hope"
Enpä tiedä. Tuntuu, että K ei liiemmin lavamenoa suunnittele kenenkään kanssa, myöskään B:n. Muissakin CCC vedoissa homma on tuntunut harjoittelemattomalta, erityisesti Tavastialla. Mä luulen, että he tiedostavat kyllä toistensa rajat ja improvisoivat sen mukaan lavashow'ta.Totta. Tonne kaulalle. Olivat siis sopineet sen. Plääh.
Ja ig livessä lupaili yhteistä musaakin ensi vuonna.Ja Kärtsäkin puhuu next year stoorissa. Yhteinen kunnon kiertue?
K sanoi JO:lle että puhuu nyt suomeksi ja sitten tuli vitulla ja saatanoilla höystettynä aika kovalla intensiteetillä kuinka JO on tullut tänne tätä yleisöä varten ja nyt ette sitten nolaa K:ta vaan huudatte kunnolla Joker Out jne . Eli muuten sama kuin aikaisemmilla keikoilla, mutta nyt ei sanonut enkuksi. Bojan kommentoi jotenkin, ettei ymmärtänyt muuta kuin vittu ja saatana Ja sitten sen piti kysyä muilta Joksuilta mikä biisi oli listalla seuraavana xD. Tuli sellainen fiilis, että meni ehkä vähän hällä pasmat sekaisin, siis hyvällä tavalla.Mä en kuullut mitä K sanoi, live pätki? Joten kertokaa, pliis