vierailija
Eturivissä ne ei niin haittaa, jos niitä pitää edessä matalalla mut joo en kyllä rupea keikkaa katselemaan kenenkään kyltin takaa...I pray that there are no signs..
Eturivissä ne ei niin haittaa, jos niitä pitää edessä matalalla mut joo en kyllä rupea keikkaa katselemaan kenenkään kyltin takaa...I pray that there are no signs..
Katos vaan tuolla on Puolan Jann ja Suomesta Joalin.Jokerit esiintyy ESNS festivaalilla tammikuussa. Eikö heidän pitänyt olla silloin keikkatauolla?
ESNS Festival - line-up
esns.nl
Ei kukaan ole täällä sanonut niin tekevänsä.On musta ainaki noloa, jos suomessa huudetaan vaan koko ajan käärijää ja ollaan vaan fiiliksissä cccn aikana. Pitäis kunnioittaa kuitenki bändiä!
Manifestoidaan tämä todeksi.Hyvä jos esiintyvät tarvittaessa myös keikkatauolla. Keväällähän on kaikkia viisuprepartyjakin, joihin toivottavasti kutsutaan johonkin esiintymään Joksut ja Kärtsä samaan.
Tavastialla eturivi on kiinni lavassa, joten ei tätä mahdollisuutta.Eturivissä ne ei niin haittaa, jos niitä pitää edessä matalalla mut joo en kyllä rupea keikkaa katselemaan kenenkään kyltin takaa...
Eeei huudeta. Seisotaan kädet ristissä, huivit tiukasti solmittuna leuan alle ja tuijotetaan pahaenteisesti ja hiljaa lavalle.Huutakaa sitten hemmetisti, naudat! Ei Ruotsi voi meitä päihittää!
Auttaiskohan sellainen kyltti huomenna kuin ”Täytän tänään 51, tarvitsen Omanljeno Telon!”This is how the song requests are done
Vielä ehditte juosta karkuun, JoksutEeei huudeta. Seisotaan kädet ristissä, huivit tiukasti solmittuna leuan alle ja tuijotetaan pahaenteisesti ja hiljaa lavalle.
Ei ole koomista, toi palsta on ollut henkireikä parikin kertaa.Kiitos teille jotka olette täällä valvomassa. Mulla on ollut tosi pska päivä koska sain todella huonoja uutisia, ja muutenkin pskan vuoden loppuhuipentuma tulossa loppuviikosta (muutama kk sitten menehtyneen rakkaani syntymäpäivä). Shippiketju on ollut mulle todella tärkeä henkireikä jota ilman en varmaan olisi enää järjissäni, niin koomiselta kuin tämä lausunto kuulostaakin.
Huomenna se naudat alkaa! Kuolkoot ukko ja teinit nälkään ja hukkukoot vaikka s ontaan. Tämä äiti lähtee keikalle ja muut ajat roikun palstoilla. Nyt juhlitaan
En voi kuin toivottaa voimia kaikkeen paskaan. Kaikille muille myös, joilla on menossa paskamainen vaihe.Kiitos teille jotka olette täällä valvomassa. Mulla on ollut tosi pska päivä koska sain todella huonoja uutisia, ja muutenkin pskan vuoden loppuhuipentuma tulossa loppuviikosta (muutama kk sitten menehtyneen rakkaani syntymäpäivä). Shippiketju on ollut mulle todella tärkeä henkireikä jota ilman en varmaan olisi enää järjissäni, niin koomiselta kuin tämä lausunto kuulostaakin.
No mietin vaan et kyllä aika huonosti pyyhkii, jos hoidan mielenterveyttäni vauvapalstalla shipaten jotain räppäriä Vantaalta ja slovenialaista poikabändin laulajaa mut kyllähän tämä nyttenkin jaksaa naurattaa eli toimii.Ei ole koomista, toi palsta on ollut henkireikä parikin kertaa.
En voi kuin toivottaa voimia kaikkeen paskaan. Kaikille muille myös, joilla on menossa paskamainen vaihe.
Kiitos teille jotka olette täällä valvomassa. Mulla on ollut tosi pska päivä koska sain todella huonoja uutisia, ja muutenkin pskan vuoden loppuhuipentuma tulossa loppuviikosta (muutama kk sitten menehtyneen rakkaani syntymäpäivä). Shippiketju on ollut mulle todella tärkeä henkireikä jota ilman en varmaan olisi enää järjissäni, niin koomiselta kuin tämä lausunto kuulostaakin.
No nyt on aukoton suunnitelma. Tomppa, töihin.Ja niinhän ne varmaan tekee sonta jää sitten sun siivottavaksi, Tommyn sais varmaan sopivalla rahalla kuoppaamaan ne ruumiit.
No nyt on aukoton suunnitelma. Tomppa, töihin.