Toivon silti Metuljia. Se on JO:n paras biisi, ja kun vielä ajattelee, että B on tehnyt sen niin nuorena...Padam tuntuu olevan todella monen (ainakin suomalaisen) lempikappale. Bojan laulamassa revontulien leimutessa Padamia.
Ei kai tuolla yleisön iällä ole väliä, jos keikat yleensäkin ovat ikärajattomia heillä.Jos meno ns.nuorisotalolla on tollasta, niin mitä sitten K18. Voi, miksi olen rajattomalla.
Moni on ostanut alunperin lipun Kärtsän tai bromancen takia. Täytyy vaan hyväksyä se, että ihmiset menevät konserttiin eri syistä.Sekö on tärkeintä Jokereiden suomen keikoilla. Ärsyttävää.
Anteeksi, mulle on En kuuntele jokereiden musiikkiaSekö on tärkeintä Jokereiden suomen keikoilla. Ärsyttävää.
Niin minäkin, se on niin upea! En kyllä arvannut, että Joksut muuttavat settiä kiertueella mutta näköjään voivat näin tehdä. Olisikohan mitään mahdollisuutta, että ne soittaisivat Tavastialla PadaminMä manifestoin Padam kappaleen puolesta. Mun lempibiisi.
Nyt viestiä menemään. Eihän sitä koskaan tiedä!Niin minäkin, se on niin upea! En kyllä arvannut, että Joksut muuttavat settiä kiertueella mutta näköjään voivat näin tehdä. Olisikohan mitään mahdollisuutta, että ne soittaisivat Tavastialla Padamin
Toivottovasti sinunlaisia ei oo keikoilla monta ja osaatte käyttäytyä. Mitään noloja shippikuoroja en halua kuulla.Anteeksi, mulle on En kuuntele jokereiden musiikkia
Toivottavasti sä osaat myös käyttäytyä.Toivottovasti sinunlaisia ei oo keikoilla monta ja osaatte käyttäytyä. Mitään noloja shippikuoroja en halua kuulla.
Toivottavasti sä osaat myös käyttäytyä.
- eri
I pray that there are no signs..This is how the song requests are done
Sitten en ainakaan osaa käyttäytyä jos mun näkökentän edessä on joku saakelin kylttiI pray that there are no signs..