Oliko Kiki joku Kristjan?
Jos vähän voisi toivoa vaatetusta niin Bojanille huomenna ne mustat liituraitahousut ja joku hihaton paita. For old times sake.
No hyvä saan ite sitten vaan pötköttää rankan viikon jälkeen. Otan Tompan sitten kainaloon.Itse asiassa saattaa siltä se sonnankin luominen käydä. Kumpparit on ainakin jo omasta takaa, ja olikos sillä talikko myös?
Muista käyttää se suihkussa ensin. Saattaa vähän tuoksahtaa niitten hommien jälkeen. Sit vaan put the oil on Tommy's body että pysyy iho hyvänä.No hyvä saan ite sitten vaan pötköttää rankan viikon jälkeen. Otan Tompan sitten kainaloon.
Ihana, miten joku urhea aina jaksaa kirjoittaa Kikin nimimerkin.
Hetkinen, näyttäisikin olevan Oslosta, hups! Luulin että Tukholmasta. No, hyvä meno enivei.A sem ti povedal
Huono kuvan laatu, mutta hyvä meno.
Demonia ei nyt tahdo vain löytyä (sitä kysyneelle)
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.instagram.com
Koska vauvalla aina pakotetaan, niin nythän swedut heteropakottaa Boitsua tuolla paidalla
Itse se laittoi sen päälleen xDKoska vauvalla aina pakotetaan, niin nythän swedut heteropakottaa Boitsua tuolla paidalla
Juu tummelit levitän. Sitten katellaan Tommyn kanssa salkkareita ettei sille tuu paha mieli.Muista käyttää se suihkussa ensin. Saattaa vähän tuoksahtaa niitten hommien jälkeen. Sit vaan put the oil on Tommy's body että pysyy iho hyvänä.
Oi onko sulla formulalakanoita? Silitä sit leuan alta ja sano sille et tuituiJuu tummelit levitän. Sitten katellaan Tommyn kanssa salkkareita ettei sille tuu paha mieli.
Paidaton liehuja sitten Suomessa ois kiva.Itse se laittoi sen päälleen xD
No K voi auttaa Boitsua riisumaan paidan. Tarvii varmaan itse päälleen jotain CCC:n jälkeen, kun eihän sillä raukalla ole kuin se ainainen bolero. B lainaa varmasti mielellään.Paidaton liehuja sitten Suomessa ois kiva.
Näkyykö Kärsyä nyt jossain vai muuten vaan tuli mieleen. Kaunis on.Miksi Kärtsä on niin kaunis
Mä katon sen kuvia aina nukkumaan mennessä. Onneks asun yksin.Näkyykö Kärsyä nyt jossain vai muuten vaan tuli mieleen. Kaunis on.
Nisua leipasin ja tarjoan maidon kanssa. On meillä turtles lakanat jos ne kelpaa. Silittelen ja letittelen hiuksia ja laulan korvaan crazy partya. Lusikkaan otan yöksi.Oi onko sulla formulalakanoita? Silitä sit leuan alta ja sano sille et tuitui