vierailija
Mä katon sen kuvia aina nukkumaan mennessä. Onneks asun yksin.
Olihan vauvalla joku nauta printannut kaulapannallisen Kärtsyn kuvan ja laittanut makkarin seinälle eikä mies ollut huomannut mitään
Mä katon sen kuvia aina nukkumaan mennessä. Onneks asun yksin.
Turtlesit kuulostaa kyllä nappivalinnalta T:lle. Ja muutkin suunnitelmat. Ei ehdi Tommylle tulla Kärppää ikävä.Nisua leipasin ja tarjoan maidon kanssa. On meillä turtles lakanat jos ne kelpaa. Silittelen ja letittelen hiuksia ja laulan korvaan crazy partya. Lusikkaan otan yöksi.
Mulla on kaulapannallinen Olavi seinällä.Olihan vauvalla joku nauta printannut kaulapannallisen Kärtsyn kuvan ja laittanut makkarin seinälle eikä mies ollut huomannut mitään
Se olin minä. Eikä mies ole vieläkään huomannut mitään. Tuossa hän tuhisee vieressä.Olihan vauvalla joku nauta printannut kaulapannallisen Kärtsyn kuvan ja laittanut makkarin seinälle eikä mies ollut huomannut mitään
Te tapatte mut nauruun. Lassekin vieläSe olin minä. Eikä mies ole vieläkään huomannut mitään. Tuossa hän tuhisee vieressä.
Ai että good night!? Janilla oli vielä se pitsipaita vähän auki tuossa!
Nyt oikeasti se Bojan Finnish boy paita kehiin. Ei anneta periksi.
Kiitos infosta!Lentostressaajat: ainuttakaan Tukholman lentoa ei näemmä ole peruttu minkään yhtiön kautta enää. Ainoat huomautukset on, että sään takia voi myöhästyä jonkun puolisen tuntia.
Toi pitsipaita.Ai että good night!? Janilla oli vielä se pitsipaita vähän auki tuossa!
No, koitetaan!
No senkus kiipeät.Minäkin haluan seinälle.
T: Tero
Minä. Tuolla se liukkaana on jo seinällä Olavin kanssa,kun lipesi käsistä.Kuka uskaltaa laittaa tummelia ja öljyä mun Tommyyn???
Apua, koita saada unta, sun alitajunta jyllää. Edelleenkään ei onneksi ole Helsingissä myrskyä, näinköhän tuleekaan. Mä en kyllä myöskään saa unta. Varmaan pari tuntia unta ja saa herätellä teinejä. Illalla sitten Tavastia. nyt on pakko edes yrittää nukkua.Heräsin äsken hiestä märkänä ja oli pakko tulla tarkistamaan, että näinhän vaan unta. Ihan kamalaa, unessani Joksuja kuljettanut lentokone putosi myrskyn takia mereen. Mun sydän hakkaa, enkä saa varmaan enää unta.
Tämä on hauska idea, mutta kannattaako kuitenkaan suhdepakottaa?Nyt oikeasti se Bojan Finnish boy paita kehiin. Ei anneta periksi.
Voimia sinulle. Minä ainakin valvon täällä edelleen. Nyt taitaa minunkin olla pakko mennä nukkumaan. Tavastia huomenna, tai siis tänään. Epätodellista.Kiitos teille jotka olette täällä valvomassa. Mulla on ollut tosi pska päivä koska sain todella huonoja uutisia, ja muutenkin pskan vuoden loppuhuipentuma tulossa loppuviikosta (muutama kk sitten menehtyneen rakkaani syntymäpäivä). Shippiketju on ollut mulle todella tärkeä henkireikä jota ilman en varmaan olisi enää järjissäni, niin koomiselta kuin tämä lausunto kuulostaakin.