Toivottavasti soittaa sen huomennakin! Ja pojat on kyl ihan liekeissä!Livessä tuli just Proti toku!
Jes jes, huomenna räjähtää!Toivottavasti soittaa sen huomennakin! Ja pojat on kyl ihan liekeissä!
Mitä liveä katotte?Livessä tuli just Proti toku!
Ei enää mitään, kun loppui. Instassa maike.rhode on pitänyt liveä parin kappaleen verran tai sen verran olen itse niitä bongannut. Ei videoi yhtään puhetta (tai en ainakaan ole kuullut)Mitä liveä katotte?
Yeah, saw that sign and B just laughed. I got the feeling that they really won't play it ever again. So happy, I was wrong. It's my favourite!This is so special! I don't think they played Proti toku once in Slovenia this summer. Someone once had a sign that said "Justice for Proti toku"
Mä oon kans sillä ikärajattomalla ja toivon todellakin ettei silläkään säästellä yhtäänJos meno ns.nuorisotalolla on tollasta, niin mitä sitten K18. Voi, miksi olen rajattomalla.
Ehkä Boitsu ei ainakaan pysty paljoa säästelemään kun Kärtsä näkeeMä oon kans sillä ikärajattomalla ja toivon todellakin ettei silläkään säästellä yhtään
En malta odottaa ccc:tä ja possujunaa... HUMENNA???? 2X????
Padam tuntuu olevan todella monen (ainakin suomalaisen) lempikappale. Bojan laulamassa revontulien leimutessa Padamia.Mä manifestoin Padam kappaleen puolesta. Mun lempibiisi.
O M G. Mitä jos sitä oli toivottu??? Mä oon toivonut Tavastialle Omamljeno teloa. Kuolen onnesta, jos se tulisi!!!!!Proti toku. Mun lemppari. Ihanaa!!!