Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vauvalla K&B-ketju meni taas lukkoon. Harmittaa ja vähän ahdistaa, avataanko sitä enää. Aika levotonta se meno siellä välillä on, mutta kiva siellä on kuitenkin käydä, kun ne uusimmat uutiset kuulee yleensä sitä kautta. :/
 
vierailija
Toivon mukaan vauvan ketju avataan vielä!

Siellä just virisi keskustelua Jokereiden uudesta biisistä, joka Krisin antaman haastattelun perusteella olisi vähän jotain uudentyylistä, eli kyse ei olisikaan Umazane mislin enkkuversiosta, kuten vähän pelättiin. Ja suomalaiset oletettavasti kuulee uuden biisin livenä ensimmäisten joukossa! 🔥
 
vierailija
Emoketjussa on valitettavasti henkilöitä joiden ainoa päämäärä on saada ketju päätökseen. Ja sitä kautta erottaa ihmiset näissä ryhmissä. Tosi harmi juttu jo ihan senkin takia, että uusimmat uutiset löytyy sieltä ja muutenkin on ollut kivaa. No toivotaan, että ketju aukaistaan pian tai sitten täytyy tehdä uusi.
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Toivon mukaan vauvan ketju avataan vielä!

Siellä just virisi keskustelua Jokereiden uudesta biisistä, joka Krisin antaman haastattelun perusteella olisi vähän jotain uudentyylistä, eli kyse ei olisikaan Umazane mislin enkkuversiosta, kuten vähän pelättiin. Ja suomalaiset oletettavasti kuulee uuden biisin livenä ensimmäisten joukossa!
Mietin onkohan tuo Joksujen ig storyn taustalla kuuluva komppi uudelta sinkulta? Ois tosiaan aika erityylistä jos näin on, mut mielenkiinnolla odotan.
 
vierailija
Mulla käyny kans sama mielessä tänään
Ihana että löytyy niitä, jotka jaksaa uskoa tähän! Mulla on usko yhteisbiisiin rapistunut pahasti varsinkin K:n vastauksen valossa (omakotitalo voidaan rakentaa mutta biisi on liian iso vastuu?), mutta pieni osa toivoa elää vielä. Jos ei nyt, niin sitten tulevaisuudessa. Vähintäänkin olen innoissani tän biisin uudesta suunnasta, en malta odottaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Se varmaan oottaa jo malttamattomana poikien näkemistä, etenkin B:n <3
Niin taitaa kun on kuitenkin sen verran ahkerasti tykännyt (ja kommentoinut) JO:n viimeisimmistä postauksista :) Saa nähdä malttaako Kärtsä itse olla möläyttämättä mitään ennen tavastiaa :D Vaikka sanohan se sillon yks päivä jo sen että nähdään syyskuun kiertueella vai oliko mulla ees sellasta
 
vierailija
Mulla on sellainen fiilis että uusi biisi on ehkä vähän tanssittavampaa musiikkia kuin JO:n aiemmat kappaleet. En tiedä, mutta luulen että B haluaa näyttää tanssitaitojaan ja aktivoida yleisöä liikkeeseen. Uutta instrumentaliikkaa lupaili Kris haastattelussa, niin mietin voisiko mukana olla synaa? Tuli mieleen kun olivat Franz Ferdinandin lämppärinä ja sehän on sellaista dance rockia.
 
vierailija
Joo voi olla toiveajattelua shippilasit syvällä päässä mut jaksan kyllä toivoa ihan uskomattomiakin uusia kuvioita. Tavastian jälkeen etenkin
Kiljuisin riemusta, jos tarina K B oikeasti etenisi. Luulen kyllä, että jos K olisi jonkinlaisessa päättämättömyyden tilassa, hän olisi jo yksistään siitäkin syystä lopettanut edellisen suhteen. Näyttää kuitenkin siltä, että hän on nykyiseen tilanteeseen aivan tyytyväinen.
 

Yhteistyössä