Linkkiä Jan/Nace/Bojan -ficciin? Täytyy varmaan testata miten tämä toimisi itselleni
Minäkin innostuin kun just äsken huomasin, että tuosta šepetaj mi koliko me hočeš -ficistä tuli uusi osa. Eka osa ei vielä ihan vakuuttanut, ehkä siksi, että siinä J ja B välillä ei vielä ollut varsinaista keskinäistä vuorovaikutusta, vaan sisältö oli melkein pelkästään B:n yksipuolista kuolausta J:ta kohtaan. Mut toka osa olikin sitten todella mielenkiintoinen, kerrankin jotain sellaista settiä, mitä ei vähän väliä tule ficeissä vastaan. Ja tosiaan, tuo puhelimentuhoamisjuttu oli hauska, luulen, että aika moni shippaaja voi samaistua fiilikseen.
Itselleni myös K/B on se "ainoa oikea", ja olen varma, etten tule tämän fandomin sisällä kääntämään kelkkaani. Luin kuitenkin sen K/T/B -ficin ja yllätyin, että tykkäsin siitä, varmaan toki 95% ihan po rnotasolla. Mutta pakko myöntää, että siinä oli muutenkin mielenkiintoista dynamiikkaa, esimerkiksi K:n ja B:n väliseen syvempään emotionaaliseen yhteyteen viittaavat vivahteet. Tykkäsin esimerkiksi kohdasta, jossa B varmistelee aidosti huolehtivana K:n suostumusta ennen kuin ryhtyvät hommiin.
Sen sijaan pelkkään K/T -matskuun en koe mitään isompaa kiinnostusta. Mutta muiden K/T -shippaaminen ei haittaa minua niin kauan, kuin en jää yksin tälle laivalle.