Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä ilmoittaudun siihen risteilyporukkaan, joka ei käsitä miksi näiden kahden ruusun suhde voi vaikuttaa muhun itseeni näin paljon. Miksi mulle se on tärkeää, että he ”saisivat” toisensa. Miksi toisaalta olen kuin itse rakastunut sekopää teini-ikäinen. Miksi mä heräsin jostain vuosien horroksesta elämään juuri tämän takia. Siis tosi ihania asioita tästä on seurannut. En tiedä saanko ikinä vastausta miksi juuri tuo parivaljakko oli se sytytin. Mutta kun mä haluan tietää MIKSI!

Ja voi luoja miten mä odotan niitä JOn keikkoja ja sitä mitä herrojen välillä tapahtuu. Voi käydä ihan mitä vaan!

Enid
Tuota samaa mietin vieläkin lähes päivittäin, että miksi mulle olisi niin tärkeää nähdä nämä kaksi yhdessä. Ja miksi edelleen jaksan niin paljon toivoa, että niin vielä kävisi.

Ymmärrän hyvin, että he tietenkin itse päättävät, mitä elämässään tekevät, ja että on ihan mahdollista sekin, että he ovat tyytyväisiä nykyiseen tilanteeseen, mutta silti minä itse toivoisin enemmän. Onhan se outoa, varsinkin kun en ennen ole kokenut minkäänlaista tarvetta toisten puolesta päättää heidän ihmissuhteistaan, en edes itselleni läheisten ihmisten kohdalla.

Samoin odotan sitä, kun tapaavat JO keikkojen yhteydessä. Niin paljon on jo nähty kaikkea ihmeellistä, että uskon myös, että ihan mitä tahansa voi vielä tapahtua!

Ja kysymyksenä MRS 😊
 
vierailija
Ei kauhea. Selvästi on pyörinyt mielessä eräiden tuleva tapaaminen, kun nyt näin unta, että Joker Outilla olisikin ilmoitettu lisäkeikkoja heti Suomen keikkojen jälkeen, ja niinpä kaikki spekulaatio poikien mahdollisesta jäämisestä vierailulle tänne pariksi päiväksi olisi haihtunut savuna ilmaan. Näin oikein mielessäni, kuinka jotkut ilkkuivat, että ei sitten tullut tästä suuresti odotetusta jälleennäkemisestä kuin yhden illan keikkavierailu. Oli pakko käydä keskellä yötä tarkistamassa, mikä se heidän keikkakalenterinsa olikaan ja olihan todellisuudessa vielä mahdollista, että jäisivät tänne (tai ainakin yksi heistä) konserttien jälkeen vieraiksi. Kaikkea sitä tunkee uniin. 😅
 
vierailija
Mua harmittaa, että en oikein koskaan muista aamuisin, mitä unia olen nähnyt.

Mutta muuten olen kyllä vieläkin niin sekaisin näistä kahdesta. Onkohan kukaan muu yhtä seonnut, niin että suunnilleen aina vikana illalla ja ensimmäisenä aamulla on vain nää ruusut mielessä? Mulla nimittäin on. Vaikka on ihan omakin perhe ympärillä ja työt ja ystävät jne. niin silti ajatukset aina vaan harhailee tähän heti, kun ei ole ihan pakko (yrittää) keskittyä johonkin muuhun.
 
vierailija
Minulla on viimeisen 3,5 viikon aikana ollut kaksi yötä, jolloin en ole tietääkseni nähnyt unia ruusuista (eli yli 20 yönä olen nähnyt heistä unia ja ainoina päikkäreinäkin), ja silti en muista yhtään näistä kunnolla, parista olen muistanut jotain hyvin hämäriä detaljeja. :) Kai tästä voi päätellä, että he ovat aina mielessä kun nukahdan. Mutta minulla ei olekaan perhettä tai juuri mitään elämässä. (Foorumikin -ttuilee kun arvuutusana on JOULU. :) )

- Joymuffin
 
vierailija
Näin toisella palstalla jonkun viestin, että olisi koko crew siellä thaikuissa. Oliko siitä jotain todisteita vai olikohan se jokin heitto vaan taas..
?
Käsitin että Instassa on bongattu useita crew'n jäseniä Thaimaassa, tosin oli ymmärtääkseni epäselvää, ovatko he nimenomaan samassa paikassa Thaimaassa. Kaikki siellä eivät kuitenkaan ilmeisesti ole.
 
vierailija
Mua harmittaa, että en oikein koskaan muista aamuisin, mitä unia olen nähnyt.

Mutta muuten olen kyllä vieläkin niin sekaisin näistä kahdesta. Onkohan kukaan muu yhtä seonnut, niin että suunnilleen aina vikana illalla ja ensimmäisenä aamulla on vain nää ruusut mielessä? Mulla nimittäin on. Vaikka on ihan omakin perhe ympärillä ja työt ja ystävät jne. niin silti ajatukset aina vaan harhailee tähän heti, kun ei ole ihan pakko (yrittää) keskittyä johonkin muuhun.
Et ole ainoa, täälläkin ensimmäisenä aamulla herätessä ja viimeisenä illalla nukkumaan mennessä ruusut pyörii mielessä.🙈 Illalla itseaiheutetusti, koska kehittelen erilaisia ficciaihioita tai skenaarioita maate mennessä. Siten tulee uni paremmin.
 
vierailija
N: Kris, we need to talk. I am worried about Bojan.
K: What's wrong now? I think, last weeks have gone quite well. He has been almost as always before.
N: Yes, but he has nightmares and cries at night. I have woken up to it.
K: Oh no, we have to talk with him. You know if something special happened? What about Jere, do they still call in the evenigs?
N: Yes, every evening. And after call he often cries. I can hear it, even he tries to cover it up.
K: I didn't know it was that serious. Has anything special happened with them?
N: This started after I took Bojan's Käärijä t-shirt top wash. The one he used in Tavastia.
K: Why did you do that? It's Bojans favourite t-shirt. You know, how much he loves it.
N: But it smelled absolutely awful. He's been sleeping in it for three month without washing it once.
K: Nace. You should have known the meaning of Jere's scent to Bojan. He sleeps better and doesn't have nightmares when he thinks that Jere is by his side.
N: What a mess. I didn't think of it. Fortunately they meet after two weeks. Maybe Bojan will get a new t-shirt with Jere's scent on it.
K: Hope so. This cannot go on for long.
N: I call Jere. He can swear the t-shirt beforehand before giving it to Bojan. Just in case.
K: Do that.
 
  • Rakkaus
Reactions: ❤🌿❤
vierailija
N: Kris, we need to talk. I am worried about Bojan.
K: What's wrong now? I think, last weeks have gone quite well. He has been almost as always before.
N: Yes, but he has nightmares and cries at night. I have woken up to it.
K: Oh no, we have to talk with him. You know if something special happened? What about Jere, do they still call in the evenigs?
N: Yes, every evening. And after call he often cries. I can hear it, even he tries to cover it up.
K: I didn't know it was that serious. Has anything special happened with them?
N: This started after I took Bojan's Käärijä t-shirt top wash. The one he used in Tavastia.
K: Why did you do that? It's Bojans favourite t-shirt. You know, how much he loves it.
N: But it smelled absolutely awful. He's been sleeping in it for three month without washing it once.
K: Nace. You should have known the meaning of Jere's scent to Bojan. He sleeps better and doesn't have nightmares when he thinks that Jere is by his side.
N: What a mess. I didn't think of it. Fortunately they meet after two weeks. Maybe Bojan will get a new t-shirt with Jere's scent on it.
K: Hope so. This cannot go on for long.
N: I call Jere. He can swear the t-shirt beforehand before giving it to Bojan. Just in case.
K: Do that.
Aww. :)
 
vierailija
N: Kris, we need to talk. I am worried about Bojan.
K: What's wrong now? I think, last weeks have gone quite well. He has been almost as always before.
N: Yes, but he has nightmares and cries at night. I have woken up to it.
K: Oh no, we have to talk with him. You know if something special happened? What about Jere, do they still call in the evenigs?
N: Yes, every evening. And after call he often cries. I can hear it, even he tries to cover it up.
K: I didn't know it was that serious. Has anything special happened with them?
N: This started after I took Bojan's Käärijä t-shirt top wash. The one he used in Tavastia.
K: Why did you do that? It's Bojans favourite t-shirt. You know, how much he loves it.
N: But it smelled absolutely awful. He's been sleeping in it for three month without washing it once.
K: Nace. You should have known the meaning of Jere's scent to Bojan. He sleeps better and doesn't have nightmares when he thinks that Jere is by his side.
N: What a mess. I didn't think of it. Fortunately they meet after two weeks. Maybe Bojan will get a new t-shirt with Jere's scent on it.
K: Hope so. This cannot go on for long.
N: I call Jere. He can swear the t-shirt beforehand before giving it to Bojan. Just in case.
K: Do that.
Suloinen 🥰

JO on alle kahden viikon kuluttua täällä!
 
vierailija
Ei kauhea. Selvästi on pyörinyt mielessä eräiden tuleva tapaaminen, kun nyt näin unta, että Joker Outilla olisikin ilmoitettu lisäkeikkoja heti Suomen keikkojen jälkeen, ja niinpä kaikki spekulaatio poikien mahdollisesta jäämisestä vierailulle tänne pariksi päiväksi olisi haihtunut savuna ilmaan. Näin oikein mielessäni, kuinka jotkut ilkkuivat, että ei sitten tullut tästä suuresti odotetusta jälleennäkemisestä kuin yhden illan keikkavierailu. Oli pakko käydä keskellä yötä tarkistamassa, mikä se heidän keikkakalenterinsa olikaan ja olihan todellisuudessa vielä mahdollista, että jäisivät tänne (tai ainakin yksi heistä) konserttien jälkeen vieraiksi. Kaikkea sitä tunkee uniin.
Kantsii huomata, että on mahdollista, että K on mukana jo Norjassa. Sais paikattua sinne menemättömuyttään, vai onko sillä omaa keikkaa tulossa sinne?
Toiseksi miksei päiväsaika yhteisenä aikna käy? Oletan, että K on mukana Jokereiden Suomi-keikoilla kaikilla. Kun ei sillä itsellään kerran ole varmaan mitään ohjelmaa siinä. Ois aika nuivaa ettei osallistuis.
 
vierailija
N: Kris, we need to talk. I am worried about Bojan.
K: What's wrong now? I think, last weeks have gone quite well. He has been almost as always before.
N: Yes, but he has nightmares and cries at night. I have woken up to it.
K: Oh no, we have to talk with him. You know if something special happened? What about Jere, do they still call in the evenigs?
N: Yes, every evening. And after call he often cries. I can hear it, even he tries to cover it up.
K: I didn't know it was that serious. Has anything special happened with them?
N: This started after I took Bojan's Käärijä t-shirt top wash. The one he used in Tavastia.
K: Why did you do that? It's Bojans favourite t-shirt. You know, how much he loves it.
N: But it smelled absolutely awful. He's been sleeping in it for three month without washing it once.
K: Nace. You should have known the meaning of Jere's scent to Bojan. He sleeps better and doesn't have nightmares when he thinks that Jere is by his side.
N: What a mess. I didn't think of it. Fortunately they meet after two weeks. Maybe Bojan will get a new t-shirt with Jere's scent on it.
K: Hope so. This cannot go on for long.
N: I call Jere. He can swear the t-shirt beforehand before giving it to Bojan. Just in case.
K: Do that.
Aww, tää oli niin suloinen! Etenkin toi meaning of Jere’s scent to Bojan…
I can relate, Bojan, I truly can!
 
vierailija
Minulla on viimeisen 3,5 viikon aikana ollut kaksi yötä, jolloin en ole tietääkseni nähnyt unia ruusuista (eli yli 20 yönä olen nähnyt heistä unia ja ainoina päikkäreinäkin), ja silti en muista yhtään näistä kunnolla, parista olen muistanut jotain hyvin hämäriä detaljeja. Kai tästä voi päätellä, että he ovat aina mielessä kun nukahdan. Mutta minulla ei olekaan perhettä tai juuri mitään elämässä. (Foorumikin -ttuilee kun arvuutusana on JOULU. )

- Joymuffin
Minua häiritsee, sillä tiedän myös näkeväni heistä unia useinkin, mutta aamulla muistan vain välähdyksenomaisia tai epäselviä pätkiä sieltä täältä. Sen talonrakennuskommentin jälkeen olen nähnyt vilahduksia valkoisesta talosta, jossa nämä kaksi asuvat kahden koiran kanssa, mustan ja vaaleanruskean pystykorvaisen. Koirat ovat jääneet mieleen, mutta K/B ja se talo ovat utuisia hahmoja taustalla. Harmillista, sillä haluaisin tietää tarkemmin mitä utu-hahmot ovat unissa touhunneet.
 
vierailija
N: Kris, we need to talk. I am worried about Bojan.
K: What's wrong now? I think, last weeks have gone quite well. He has been almost as always before.
N: Yes, but he has nightmares and cries at night. I have woken up to it.
K: Oh no, we have to talk with him. You know if something special happened? What about Jere, do they still call in the evenigs?
N: Yes, every evening. And after call he often cries. I can hear it, even he tries to cover it up.
K: I didn't know it was that serious. Has anything special happened with them?
N: This started after I took Bojan's Käärijä t-shirt top wash. The one he used in Tavastia.
K: Why did you do that? It's Bojans favourite t-shirt. You know, how much he loves it.
N: But it smelled absolutely awful. He's been sleeping in it for three month without washing it once.
K: Nace. You should have known the meaning of Jere's scent to Bojan. He sleeps better and doesn't have nightmares when he thinks that Jere is by his side.
N: What a mess. I didn't think of it. Fortunately they meet after two weeks. Maybe Bojan will get a new t-shirt with Jere's scent on it.
K: Hope so. This cannot go on for long.
N: I call Jere. He can swear the t-shirt beforehand before giving it to Bojan. Just in case.
K: Do that.
🤗
 
vierailija
Minua häiritsee, sillä tiedän myös näkeväni heistä unia useinkin, mutta aamulla muistan vain välähdyksenomaisia tai epäselviä pätkiä sieltä täältä. Sen talonrakennuskommentin jälkeen olen nähnyt vilahduksia valkoisesta talosta, jossa nämä kaksi asuvat kahden koiran kanssa, mustan ja vaaleanruskean pystykorvaisen. Koirat ovat jääneet mieleen, mutta K/B ja se talo ovat utuisia hahmoja taustalla. Harmillista, sillä haluaisin tietää tarkemmin mitä utu-hahmot ovat unissa touhunneet.
Tuo talouni kuulostaa kivalta, toivottavasti pääset vielä näkemään kunnolla. :) Minua häiritsee eniten se, että tässä ei ole mitään järkeä! Yleensä muistan uniani aika hyvin, ja viime kuukausiltakin muistan monia muita unia kyllä. Ja nyt näen melkein 4 kk samoista jutuista unta, enkä muista niistä oikein mitään. Siis toki olisi ihana muistaa niitä unia, mutta vielä enemmän hämää, että mitä tässä oikein tapahtuu. :)

Ja omasta ihastuksestani olen nähnyt koko tänä aikana unta noin kolmesti, ja yksi niistäkin unistani liittyi Vauva-palstaan. :p

- Joymuffin
 
vierailija
Kuulkaas, minä olen viettänyt aikaani hyvin hyödyllisesti viime päivinä miettimällä, kumpi kiehtoo nyt Jereä enemmän, T vai B. 🙂Kallistun sille kannalle, että henkilökohtaisella tasolla se on edelleen B, vaikka pelkään, että en oo puolueeton tässä arviossa. T on varmaan jollain tavalla jännittävämpi persoona ja oon vähän ihmetellyt noita hänen miss you baby- kommenttejaan Jerelle. J ei kai samaan tyyliin ole vielä vastannut. Hullua tällaista on mun edes miettiä, varsinkin, kun tätä Tommya en tunne. Kunhan pohdin.
 
vierailija
Kuulkaas, minä olen viettänyt aikaani hyvin hyödyllisesti viime päivinä miettimällä, kumpi kiehtoo nyt Jereä enemmän, T vai B. Kallistun sille kannalle, että henkilökohtaisella tasolla se on edelleen B, vaikka pelkään, että en oo puolueeton tässä arviossa. T on varmaan jollain tavalla jännittävämpi persoona ja oon vähän ihmetellyt noita hänen miss you baby- kommenttejaan Jerelle. J ei kai samaan tyyliin ole vielä vastannut. Hullua tällaista on mun edes miettiä, varsinkin, kun tätä Tommya en tunne. Kunhan pohdin.
Olen varmaan pakana näine ajatuksineni, enkä halua näillä ketään loukata tai osoittaa sanoja kellekään. Nämä ovat vain minun tuntemuksiani. Minua henkilökohtaisesti ei kiinnosta T muutoin kuin Käärijän yhteistyökumppanina, enkä pidä K/T shipistä. Kun shippaan, en pysty shippaamaan kyseisiä henkilöitä kuin toistensa kanssa. Tämä on ollut minulle aina selkeää koko 'shippaus-urani' aikana eri fandomeissa ollessa😅.

Harmittaa ja surettaa, että tuolla toisella palstalla on tullut selkeää T&B vastakkainasettelua, kenties osin trollien toimesta, mutta kuitenkin. Tästäkin syystä K/B-keskustelu on monesti hukkunut siellä T-keskustelun alle. Haluaisin pitää edes tämän palstan T-vapaana vyöhykkeenä shippauksen suhteen (muu keskustelu on ihan fine), koska muuta paikkaa ei enää ole. K/B shippi on minulle se turvasatama, asia mikä tuo valoa ja iloa, eikä sen suhteen ole merkitystä, mistä tai kenestä nämä henkilöt ovat kiinnostuneet tai kenen kanssa seurustelevat.
 
vierailija
Kuulkaas, minä olen viettänyt aikaani hyvin hyödyllisesti viime päivinä miettimällä, kumpi kiehtoo nyt Jereä enemmän, T vai B. Kallistun sille kannalle, että henkilökohtaisella tasolla se on edelleen B, vaikka pelkään, että en oo puolueeton tässä arviossa. T on varmaan jollain tavalla jännittävämpi persoona ja oon vähän ihmetellyt noita hänen miss you baby- kommenttejaan Jerelle. J ei kai samaan tyyliin ole vielä vastannut. Hullua tällaista on mun edes miettiä, varsinkin, kun tätä Tommya en tunne. Kunhan pohdin.
T on ainakin ollut K:n idoli jo useamman vuoden ajan että jo pelkästään tässä on vähän eri asetelma suuhteessa Boitsuun. Jos siitä K:n kesän tiktok koosteestakaan nyt voi mitään päätellä niin selvästi B, mutta mielestäni näitä nyt on kuitenkin aika turhaa vertailla mutta ymmärrettävää jos niin haluaa tehdä :D
 
vierailija
Olen varmaan pakana näine ajatuksineni, enkä halua näillä ketään loukata tai osoittaa sanoja kellekään. Nämä ovat vain minun tuntemuksiani. Minua henkilökohtaisesti ei kiinnosta T muutoin kuin Käärijän yhteistyökumppanina, enkä pidä K/T shipistä. Kun shippaan, en pysty shippaamaan kyseisiä henkilöitä kuin toistensa kanssa. Tämä on ollut minulle aina selkeää koko 'shippaus-urani' aikana eri fandomeissa ollessa.

Harmittaa ja surettaa, että tuolla toisella palstalla on tullut selkeää T&B vastakkainasettelua, kenties osin trollien toimesta, mutta kuitenkin. Tästäkin syystä K/B-keskustelu on monesti hukkunut siellä T-keskustelun alle. Haluaisin pitää edes tämän palstan T-vapaana vyöhykkeenä shippauksen suhteen (muu keskustelu on ihan fine), koska muuta paikkaa ei enää ole. K/B shippi on minulle se turvasatama, asia mikä tuo valoa ja iloa, eikä sen suhteen ole merkitystä, mistä tai kenestä nämä henkilöt ovat kiinnostuneet tai kenen kanssa seurustelevat.
Ymmärrän sinua❤
 
vierailija
Olen varmaan pakana näine ajatuksineni, enkä halua näillä ketään loukata tai osoittaa sanoja kellekään. Nämä ovat vain minun tuntemuksiani. Minua henkilökohtaisesti ei kiinnosta T muutoin kuin Käärijän yhteistyökumppanina, enkä pidä K/T shipistä. Kun shippaan, en pysty shippaamaan kyseisiä henkilöitä kuin toistensa kanssa. Tämä on ollut minulle aina selkeää koko 'shippaus-urani' aikana eri fandomeissa ollessa.

Harmittaa ja surettaa, että tuolla toisella palstalla on tullut selkeää T&B vastakkainasettelua, kenties osin trollien toimesta, mutta kuitenkin. Tästäkin syystä K/B-keskustelu on monesti hukkunut siellä T-keskustelun alle. Haluaisin pitää edes tämän palstan T-vapaana vyöhykkeenä shippauksen suhteen (muu keskustelu on ihan fine), koska muuta paikkaa ei enää ole. K/B shippi on minulle se turvasatama, asia mikä tuo valoa ja iloa, eikä sen suhteen ole merkitystä, mistä tai kenestä nämä henkilöt ovat kiinnostuneet tai kenen kanssa seurustelevat.
Täällä sitten toinen pakana 🙋🏻‍♀️
 
vierailija
Aww, tää oli niin suloinen! Etenkin toi meaning of Jere’s scent to Bojan…
I can relate, Bojan, I truly can!
Kiinnostaisi muuten tietää mitä tuoksuja/hajuvesiä he käyttävät, jos käyttävät. En näe Bojania tai K:ta kovin voimakkaiden tuoksujen ystävänä mutta mistä sitä tietää.

B:tä nuuhkutellessa voi ehkä aistia raikasta sitruspohjaista tuoksua, jossa on seassa tumman metsäisiä sävyjä ja tietysti ruusua. K:sta puolestaan näin etänenällä haistellen erotan mietoa myskiä, suolaa ja jotakin vähän makean pippurista. Jan tuoksuu vihreän heinän lisäksi nahalta, Jure tupakalta ja piparmintulta. Nacessa on häivähdys puun ja savun tuoksua, Krisissä salviaa ja bergamottia.

-Vihikoira, joka on tosin tällä hetkellä flunssassa joten virhemarginaali etähaisteluille on olemassa
 
  • Tykkää
Reactions: ❤🌿❤

Yhteistyössä