vierailija
Tuota samaa mietin vieläkin lähes päivittäin, että miksi mulle olisi niin tärkeää nähdä nämä kaksi yhdessä. Ja miksi edelleen jaksan niin paljon toivoa, että niin vielä kävisi.Mä ilmoittaudun siihen risteilyporukkaan, joka ei käsitä miksi näiden kahden ruusun suhde voi vaikuttaa muhun itseeni näin paljon. Miksi mulle se on tärkeää, että he ”saisivat” toisensa. Miksi toisaalta olen kuin itse rakastunut sekopää teini-ikäinen. Miksi mä heräsin jostain vuosien horroksesta elämään juuri tämän takia. Siis tosi ihania asioita tästä on seurannut. En tiedä saanko ikinä vastausta miksi juuri tuo parivaljakko oli se sytytin. Mutta kun mä haluan tietää MIKSI!
Ja voi luoja miten mä odotan niitä JOn keikkoja ja sitä mitä herrojen välillä tapahtuu. Voi käydä ihan mitä vaan!
Enid
Ymmärrän hyvin, että he tietenkin itse päättävät, mitä elämässään tekevät, ja että on ihan mahdollista sekin, että he ovat tyytyväisiä nykyiseen tilanteeseen, mutta silti minä itse toivoisin enemmän. Onhan se outoa, varsinkin kun en ennen ole kokenut minkäänlaista tarvetta toisten puolesta päättää heidän ihmissuhteistaan, en edes itselleni läheisten ihmisten kohdalla.
Samoin odotan sitä, kun tapaavat JO keikkojen yhteydessä. Niin paljon on jo nähty kaikkea ihmeellistä, että uskon myös, että ihan mitä tahansa voi vielä tapahtua!
Ja kysymyksenä MRS