Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi en ole nähnyt tätä videota ja pyllynketkutuksia aiemmin??!

Mä olin nähny, mut oli kyl liian pitkä aika edellisestä kerrasta :p Noi B:n lanteet, ei jessus sentään. Lähtee varmaan taju Tavastialla ja Logomossa jos sieltä tulee ees vähän tohon suuntaan menevää liikettä. Ainii ja sit vielä se vaelteleva vasen käsi siihen vielä päälle ni huh! :D
 
vierailija
Olen varmaan pakana näine ajatuksineni, enkä halua näillä ketään loukata tai osoittaa sanoja kellekään. Nämä ovat vain minun tuntemuksiani. Minua henkilökohtaisesti ei kiinnosta T muutoin kuin Käärijän yhteistyökumppanina, enkä pidä K/T shipistä. Kun shippaan, en pysty shippaamaan kyseisiä henkilöitä kuin toistensa kanssa. Tämä on ollut minulle aina selkeää koko 'shippaus-urani' aikana eri fandomeissa ollessa.

Harmittaa ja surettaa, että tuolla toisella palstalla on tullut selkeää T&B vastakkainasettelua, kenties osin trollien toimesta, mutta kuitenkin. Tästäkin syystä K/B-keskustelu on monesti hukkunut siellä T-keskustelun alle. Haluaisin pitää edes tämän palstan T-vapaana vyöhykkeenä shippauksen suhteen (muu keskustelu on ihan fine), koska muuta paikkaa ei enää ole. K/B shippi on minulle se turvasatama, asia mikä tuo valoa ja iloa, eikä sen suhteen ole merkitystä, mistä tai kenestä nämä henkilöt ovat kiinnostuneet tai kenen kanssa seurustelevat.
Ilmoittaudun myös sitten pakanaksi. Riippumatta fandomista itselläkin on aina se OTP (one true pairing), jonka kohteita en halua edes miettiä muiden kanssa. K/T ei kiinnosta pätkän vertaa, ja joudun hillitsemään itseäni tumblrissa taivaltaessani, koska siellä hyppii tätä Tommy-sisältöä tosi paljon päälle. Toistaiseksi en ole joutunut tägejä siellä estämään, mutta jos tämä meno kiihtyy musavideon julkaisun myötä, on varmaan se edessä. Tommy on ihan hyvä yhteistyökumppani, mutta muutoin en voisi vähempää välittää koko persoonasta, eikä muutenkaan tule kuin kehnon likaiset vibat K/T-shipistä. Hölmöä tietysti, kun oikeista ihmisistä puhutaan ja tiedän, että tosielämässä mistään muusta kuin yhteistyöstä ei muutenkaan ole kyse ja K/B on todistettavasti läheisempi ystävinä, mutta en halua tämän Tommyn tunkemista edes fiktioon.

(Synnintunnustus: luin tosin yhden Bojan/Jan/Nace -fikin, ja hävetti, kun tykkäsin siitä.)
 
vierailija
Ilmoittaudun myös sitten pakanaksi. Riippumatta fandomista itselläkin on aina se OTP (one true pairing), jonka kohteita en halua edes miettiä muiden kanssa. K/T ei kiinnosta pätkän vertaa, ja joudun hillitsemään itseäni tumblrissa taivaltaessani, koska siellä hyppii tätä Tommy-sisältöä tosi paljon päälle. Toistaiseksi en ole joutunut tägejä siellä estämään, mutta jos tämä meno kiihtyy musavideon julkaisun myötä, on varmaan se edessä. Tommy on ihan hyvä yhteistyökumppani, mutta muutoin en voisi vähempää välittää koko persoonasta, eikä muutenkaan tule kuin kehnon likaiset vibat K/T-shipistä. Hölmöä tietysti, kun oikeista ihmisistä puhutaan ja tiedän, että tosielämässä mistään muusta kuin yhteistyöstä ei muutenkaan ole kyse ja K/B on todistettavasti läheisempi ystävinä, mutta en halua tämän Tommyn tunkemista edes fiktioon.

(Synnintunnustus: luin tosin yhden Bojan/Jan/Nace -fikin, ja hävetti, kun tykkäsin siitä.)
En voi sille mitään, että jotkut kimppakivaficit vetoavat johonkin puoleen minussa, lähinnä kai jollain po rnotasolla. K & B on ehdoton OTP, mutta ficissä heillä voi olla kolmas pyörä, kunhan dynamiikka on oikea. Se K & B & T -ficci esim. oli minulle ihan kelpo, koska siinä K on kuitenkin rakastunut B:hen. Ja se B Janin ja Nacen kanssa oli myös ihan kiva, kun siinä oli sellainen "vanhat ystövöt pitävät B:stä huolta", mikä vetosi. Oli myös yksi K & B & Jesse -fic, joka olisi voinut olla kiva dynamiikka, ellei se itse ficci olisi ollut niin fu ckboi-henkinen.

Ja anteeksi jos olen huono K & B-shippari. :D
 
vierailija
En voi sille mitään, että jotkut kimppakivaficit vetoavat johonkin puoleen minussa, lähinnä kai jollain po rnotasolla. K & B on ehdoton OTP, mutta ficissä heillä voi olla kolmas pyörä, kunhan dynamiikka on oikea. Se K & B & T -ficci esim. oli minulle ihan kelpo, koska siinä K on kuitenkin rakastunut B:hen. Ja se B Janin ja Nacen kanssa oli myös ihan kiva, kun siinä oli sellainen "vanhat ystövöt pitävät B:stä huolta", mikä vetosi. Oli myös yksi K & B & Jesse -fic, joka olisi voinut olla kiva dynamiikka, ellei se itse ficci olisi ollut niin fu ckboi-henkinen.

Ja anteeksi jos olen huono K & B-shippari.
Kaipa se sitten riippuu ihan siitä, mistä tykkää. :) Itsellä meni hyvin alas toi B/J/N-fikki, koska tykkään kaikista persoonina ja heillä on kiva dynamiikka jo muutenkin, mutta ilmeisesti vierastan Tommya niin paljon, ettei voi kuvitella häntä missään yhteydessä K tai B kanssa.
 
vierailija
Oon kans team K/B eikä kiinnosta kyllä yhtään lukea mistään K/T shipeistä, ymmärrän toki että jotkut siitä innostuu myös. Ihana kun on tämä paikka kuitenkin pysynyt hyvässä hengessä edelleen. Vauvalla kyllä ihan liikaa trollit aina ottaa valtaa niin tämä on kuin turvasatama ♥
 
Minä en vielä edes tunnustaudu shippariksi, vaikka sitä siis taidan ollakin. Ennen kesäkuuta en tiennyt, mitä shippaus on. En ole myöskään fanittanut mitään enkä ketään sitten Armi Aavikon 70-luvun lopussa.
Joten minulle on vain kaksi ihmistä kiinnostavia, B&J.
 
vierailija
Ficceistä puheenollen... luin tuossa taas kertaalleen "šepetaj mi koliko me hočeš" ficciä, missä Bojan vaatii, että jos hänelle jotain sattuu, niin Krisin on etsittävä välittömästi hänen kännykkänsä ja tuhottava se. Oikeasti aloin ajatella, että kenet valtuuttaisin tuhoamaan omani, jos jotain sattuisi 😅

Katrina
 
vierailija
Ficceistä puheenollen... luin tuossa taas kertaalleen "šepetaj mi koliko me hočeš" ficciä, missä Bojan vaatii, että jos hänelle jotain sattuu, niin Krisin on etsittävä välittömästi hänen kännykkänsä ja tuhottava se. Oikeasti aloin ajatella, että kenet valtuuttaisin tuhoamaan omani, jos jotain sattuisi

Katrina
Innostuin suuresti, kun siitä tuli tänään uusi osa! Jäi ihan kiinnostavaan kohtaan sekin. :)
 
vierailija
Linkkiä Jan/Nace/Bojan -ficciin? Täytyy varmaan testata miten tämä toimisi itselleni :D

Minäkin innostuin kun just äsken huomasin, että tuosta šepetaj mi koliko me hočeš -ficistä tuli uusi osa. Eka osa ei vielä ihan vakuuttanut, ehkä siksi, että siinä J ja B välillä ei vielä ollut varsinaista keskinäistä vuorovaikutusta, vaan sisältö oli melkein pelkästään B:n yksipuolista kuolausta J:ta kohtaan. Mut toka osa olikin sitten todella mielenkiintoinen, kerrankin jotain sellaista settiä, mitä ei vähän väliä tule ficeissä vastaan. Ja tosiaan, tuo puhelimentuhoamisjuttu oli hauska, luulen, että aika moni shippaaja voi samaistua fiilikseen.

Itselleni myös K/B on se "ainoa oikea", ja olen varma, etten tule tämän fandomin sisällä kääntämään kelkkaani. Luin kuitenkin sen K/T/B -ficin ja yllätyin, että tykkäsin siitä, varmaan toki 95% ihan po rnotasolla. Mutta pakko myöntää, että siinä oli muutenkin mielenkiintoista dynamiikkaa, esimerkiksi K:n ja B:n väliseen syvempään emotionaaliseen yhteyteen viittaavat vivahteet. Tykkäsin esimerkiksi kohdasta, jossa B varmistelee aidosti huolehtivana K:n suostumusta ennen kuin ryhtyvät hommiin.

Sen sijaan pelkkään K/T -matskuun en koe mitään isompaa kiinnostusta. Mutta muiden K/T -shippaaminen ei haittaa minua niin kauan, kuin en jää yksin tälle laivalle.
 
vierailija
Ficceistä puheenollen... luin tuossa taas kertaalleen "šepetaj mi koliko me hočeš" ficciä, missä Bojan vaatii, että jos hänelle jotain sattuu, niin Krisin on etsittävä välittömästi hänen kännykkänsä ja tuhottava se. Oikeasti aloin ajatella, että kenet valtuuttaisin tuhoamaan omani, jos jotain sattuisi

Katrina
Tuo ficci on kyllä hyvä. Ja voin samastua. Mä olen alkanut aiempaa aktiivisemmin tyhjentämään netin selaushistoriaa. Varmuudeksi, jos satun vaikka potkaisemaan tyhjää. Etteivät autuaan tietämättömät järkyttyisi liikaa jos puhelintani sattuvat sitten tutkimaan.🤣 Voi apua.
 
vierailija
Linkkiä Jan/Nace/Bojan -ficciin? Täytyy varmaan testata miten tämä toimisi itselleni

Minäkin innostuin kun just äsken huomasin, että tuosta šepetaj mi koliko me hočeš -ficistä tuli uusi osa. Eka osa ei vielä ihan vakuuttanut, ehkä siksi, että siinä J ja B välillä ei vielä ollut varsinaista keskinäistä vuorovaikutusta, vaan sisältö oli melkein pelkästään B:n yksipuolista kuolausta J:ta kohtaan. Mut toka osa olikin sitten todella mielenkiintoinen, kerrankin jotain sellaista settiä, mitä ei vähän väliä tule ficeissä vastaan. Ja tosiaan, tuo puhelimentuhoamisjuttu oli hauska, luulen, että aika moni shippaaja voi samaistua fiilikseen.

Itselleni myös K/B on se "ainoa oikea", ja olen varma, etten tule tämän fandomin sisällä kääntämään kelkkaani. Luin kuitenkin sen K/T/B -ficin ja yllätyin, että tykkäsin siitä, varmaan toki 95% ihan po rnotasolla. Mutta pakko myöntää, että siinä oli muutenkin mielenkiintoista dynamiikkaa, esimerkiksi K:n ja B:n väliseen syvempään emotionaaliseen yhteyteen viittaavat vivahteet. Tykkäsin esimerkiksi kohdasta, jossa B varmistelee aidosti huolehtivana K:n suostumusta ennen kuin ryhtyvät hommiin.

Sen sijaan pelkkään K/T -matskuun en koe mitään isompaa kiinnostusta. Mutta muiden K/T -shippaaminen ei haittaa minua niin kauan, kuin en jää yksin tälle laivalle.
Köh. Tässä vähän tiskin alta materiaalia, eli linkki siis tuohon mainittuun Jan/Nace/Bojan-fikkiin. Ei tarvitse AO3-tunnuksia edes. Nimeltään "caught between the tides of pain and rapture", jos linkki jostain syystä ei toimi.

 
vierailija
Linkkiä Jan/Nace/Bojan -ficciin? Täytyy varmaan testata miten tämä toimisi itselleni

Minäkin innostuin kun just äsken huomasin, että tuosta šepetaj mi koliko me hočeš -ficistä tuli uusi osa. Eka osa ei vielä ihan vakuuttanut, ehkä siksi, että siinä J ja B välillä ei vielä ollut varsinaista keskinäistä vuorovaikutusta, vaan sisältö oli melkein pelkästään B:n yksipuolista kuolausta J:ta kohtaan. Mut toka osa olikin sitten todella mielenkiintoinen, kerrankin jotain sellaista settiä, mitä ei vähän väliä tule ficeissä vastaan. Ja tosiaan, tuo puhelimentuhoamisjuttu oli hauska, luulen, että aika moni shippaaja voi samaistua fiilikseen.

Itselleni myös K/B on se "ainoa oikea", ja olen varma, etten tule tämän fandomin sisällä kääntämään kelkkaani. Luin kuitenkin sen K/T/B -ficin ja yllätyin, että tykkäsin siitä, varmaan toki 95% ihan po rnotasolla. Mutta pakko myöntää, että siinä oli muutenkin mielenkiintoista dynamiikkaa, esimerkiksi K:n ja B:n väliseen syvempään emotionaaliseen yhteyteen viittaavat vivahteet. Tykkäsin esimerkiksi kohdasta, jossa B varmistelee aidosti huolehtivana K:n suostumusta ennen kuin ryhtyvät hommiin.

Sen sijaan pelkkään K/T -matskuun en koe mitään isompaa kiinnostusta. Mutta muiden K/T -shippaaminen ei haittaa minua niin kauan, kuin en jää yksin tälle laivalle.
Tuossa Bojan/Jan/Nace. Luin sen uudestaan ja tykköön kyllä yhä dynamiikasta, sellainen ystävyyttö, rakkautta, huolenpitoa ja seksiä -meininki joka iskee itseeni. :) https://archiveofourown.org/works/49574944 MRS = 3

Oudoin kolmen kimppa mitä olen lukenut oli yhdessö tosi pitkässä ei-englanninkielisessä ficissä, jossa K&B harrastavat kimppakivaa K:n tyttiksen kanssa Liverpoolissa ja sitten se onkin tyttiksen unta...
 
vierailija
Mä luulisin, että kuolintodistuksen esittämällä puhelin kyllä avataan.
Miksi kukaan loppujen lopuksi avaisi sitä? Ja siis miten?
”Apple ei voi auttaa avaamaan pääsykoodilukitusta tyhjentämättä laitetta kokonaan.”
Kuulostaa muutenkin niin raskaalta toimenpiteeltä, että en oikein tiedä, miksi omaiseni vaivautuisivat
 
vierailija
Kiinnostaisi muuten tietää mitä tuoksuja/hajuvesiä he käyttävät, jos käyttävät. En näe Bojania tai K:ta kovin voimakkaiden tuoksujen ystävänä mutta mistä sitä tietää.

B:tä nuuhkutellessa voi ehkä aistia raikasta sitruspohjaista tuoksua, jossa on seassa tumman metsäisiä sävyjä ja tietysti ruusua. K:sta puolestaan näin etänenällä haistellen erotan mietoa myskiä, suolaa ja jotakin vähän makean pippurista. Jan tuoksuu vihreän heinän lisäksi nahalta, Jure tupakalta ja piparmintulta. Nacessa on häivähdys puun ja savun tuoksua, Krisissä salviaa ja bergamottia.

-Vihikoira, joka on tosin tällä hetkellä flunssassa joten virhemarginaali etähaisteluille on olemassa
En nyt jaksa etsiä haastattelupätkää Wiwi blogsin Williamista ja Kärdestä, jossa Will toteaa K:lle, että tuoksut hyvältä, kukkaiselta. Tässä vähän vihiä vihikoiralle Kärden tuoksusta. 😄
 
vierailija
En nyt jaksa etsiä haastattelupätkää Wiwi blogsin Williamista ja Kärdestä, jossa Will toteaa K:lle, että tuoksut hyvältä, kukkaiselta. Tässä vähän vihiä vihikoiralle Kärden tuoksusta.
Pitää vielä jatkaa tästä, että siksi toi pätkä on jäänyt niin hyvin mieleen, kun K:n olettaisi tuoksuvan juurikin nahalta, pippurilta, puulta ja myskiltä, mutta tottakai hän muutenkin rajoja rikkovana tuoksuu kukkasilta. 😄 Muistaakseni halaavat tuon pätkän alussa, jonka jälkeen William kehuu tuoksusta. Ehkä Amsterdamin prepartyissa.
 
vierailija
Pitää vielä jatkaa tästä, että siksi toi pätkä on jäänyt niin hyvin mieleen, kun K:n olettaisi tuoksuvan juurikin nahalta, pippurilta, puulta ja myskiltä, mutta tottakai hän muutenkin rajoja rikkovana tuoksuu kukkasilta. Muistaakseni halaavat tuon pätkän alussa, jonka jälkeen William kehuu tuoksusta. Ehkä Amsterdamin prepartyissa.
Mä muistan kans tän! Jäänyt elävänä mieleen juurikin samasta syystä. 😁
 

Yhteistyössä