vierailija
Taitaa olla aika odottavat tunnelmat tällä hetkellä vaan Tänään muuten tasan 3kk tavastiasta ja enää 11 päivää seuraavaan tavastiaan!
Huomasin, miksiköhän, ei siellä mitään ihmeellistä minusta ollut meneillään.K&B ketju vauvalla taas lukossa, nyyh
Mua silloin ekan lukituksen aikaan vähän ahisti, mut silloinkin se aukastiin uudestaan ni toivottavasti nytkin.Vauvalla K&B-ketju meni taas lukkoon. Harmittaa ja vähän ahdistaa, avataanko sitä enää. Aika levotonta se meno siellä välillä on, mutta kiva siellä on kuitenkin käydä, kun ne uusimmat uutiset kuulee yleensä sitä kautta. :/
Mietin onkohan tuo Joksujen ig storyn taustalla kuuluva komppi uudelta sinkulta? Ois tosiaan aika erityylistä jos näin on, mut mielenkiinnolla odotan.Toivon mukaan vauvan ketju avataan vielä!
Siellä just virisi keskustelua Jokereiden uudesta biisistä, joka Krisin antaman haastattelun perusteella olisi vähän jotain uudentyylistä, eli kyse ei olisikaan Umazane mislin enkkuversiosta, kuten vähän pelättiin. Ja suomalaiset oletettavasti kuulee uuden biisin livenä ensimmäisten joukossa!
Se varmaan oottaa jo malttamattomana poikien näkemistä, etenkin B:n <3JO:n tän iltasten instastoryjen perusteellakin kyse nimeonomaan uudesta musiikista Ja Kärtsähän oli tietty tykännyt JO:n uusimmasta postauksesta ja laittanut heart eyes-emojin
Mulla käyny kans sama mielessä tänäänMä lottoan edelleen että sieltä on tulossa oikein jymypaukku. Jokereilta siis. Neonvihreällä vivahteella.
Se olisi kyllä mahtava juttu. Mä tykkäsin kovasti siitä RockRockDemonista ja ajattelin, että niiden pitäis joskus tehdä yhteinen biisi.Mä lottoan edelleen että sieltä on tulossa oikein jymypaukku. Jokereilta siis. Neonvihreällä vivahteella.
Ihana että löytyy niitä, jotka jaksaa uskoa tähän! Mulla on usko yhteisbiisiin rapistunut pahasti varsinkin K:n vastauksen valossa (omakotitalo voidaan rakentaa mutta biisi on liian iso vastuu?), mutta pieni osa toivoa elää vielä. Jos ei nyt, niin sitten tulevaisuudessa. Vähintäänkin olen innoissani tän biisin uudesta suunnasta, en malta odottaa!Mulla käyny kans sama mielessä tänään
Niin taitaa kun on kuitenkin sen verran ahkerasti tykännyt (ja kommentoinut) JO:n viimeisimmistä postauksista Saa nähdä malttaako Kärtsä itse olla möläyttämättä mitään ennen tavastiaa Vaikka sanohan se sillon yks päivä jo sen että nähdään syyskuun kiertueella vai oliko mulla ees sellastaSe varmaan oottaa jo malttamattomana poikien näkemistä, etenkin B:n <3
Kiljuisin riemusta, jos tarina K B oikeasti etenisi. Luulen kyllä, että jos K olisi jonkinlaisessa päättämättömyyden tilassa, hän olisi jo yksistään siitäkin syystä lopettanut edellisen suhteen. Näyttää kuitenkin siltä, että hän on nykyiseen tilanteeseen aivan tyytyväinen.Joo voi olla toiveajattelua shippilasit syvällä päässä mut jaksan kyllä toivoa ihan uskomattomiakin uusia kuvioita. Tavastian jälkeen etenkin