Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiljuisin riemusta, jos tarina K B oikeasti etenisi. Luulen kyllä, että jos K olisi jonkinlaisessa päättämättömyyden tilassa, hän olisi jo yksistään siitäkin syystä lopettanut edellisen suhteen. Näyttää kuitenkin siltä, että hän on nykyiseen tilanteeseen aivan tyytyväinen.
Siis miksi oletat, että päättämätön ihminen olisi saanut tehtyä tosi ison päätöksen? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Kiljuisin riemusta, jos tarina K B oikeasti etenisi. Luulen kyllä, että jos K olisi jonkinlaisessa päättämättömyyden tilassa, hän olisi jo yksistään siitäkin syystä lopettanut edellisen suhteen. Näyttää kuitenkin siltä, että hän on nykyiseen tilanteeseen aivan tyytyväinen.
Pojilla on ekaa kertaa tutustumisensa jälkeen näin pitkä näkemistauko. Saattaa tulla yllättäviäkin fiiliksiä molemmin puolin ku näkevät toisensa. Ja joo, ruusunpunaset lasit saattaa nyt olla silmillä :D
 
vierailija
Mulla on sellainen fiilis että uusi biisi on ehkä vähän tanssittavampaa musiikkia kuin JO:n aiemmat kappaleet. En tiedä, mutta luulen että B haluaa näyttää tanssitaitojaan ja aktivoida yleisöä liikkeeseen. Uutta instrumentaliikkaa lupaili Kris haastattelussa, niin mietin voisiko mukana olla synaa? Tuli mieleen kun olivat Franz Ferdinandin lämppärinä ja sehän on sellaista dance rockia.
Aijjettä dance rock kävis! 😍🤩 Meinaan ajatuskin transsiin vajottavasta trance-henkisestä versiosta Demonista saa mut veteläksi (mut se itse versio sit päinvastoin!)
 
vierailija
Huomenna aion jankata emoketjussa, että sen aihe on K&B -rakkaustarina, eivätkä mitkään Irmelit, Pirkot, Pomot ja muu hölmö, millä jotkut koittavat ketjua koko ajan sotkea.
Toki en odota isolla prosentilla todennäköisyyttä näiden kahden välillä oikeasti tapahtuvan mitään, mutta ainoa järki silti tässä shipissä on kuvitella, haaveilla, elää ja toivoa rakkautta näiden kahden välille, ei miettiä mitään uppotylsiä hahmoja, joilla ei ole edes mitään sidosta itse aiheeseen.
 
vierailija
Mun mielestä molempien musiikki liittyy rakkausteemaan, koska se on heidän musiikkiaan, se on hyvä, että sen musiikkivideon Tommyn kanssa miettimiseen on oma ketju, koska se tarina taas menee vähän ohi K&B-rakkaustarinasta.
 
vierailija
Ja Tommyn kanssa yhteiskappale tulossa, kuuluu yhtä lailla ketjuun
Siitä ne keskustelee siinä toisessa ketjussa, jos käyt lukemassa niin huomaat kyllä. Joku aikoi analysoida videon joka ruudun joka neliösentin, viittaan sen tasoiseen kiinnostukseen kyseistä videota ja collabia kohtaan. Totta kai siitä puhutaan emoketjussa ja katson sen tietenkin minäkin, mutta siitä on niin paljon sitä asia, että hyvä, että se isoimmiltaan osin on omassa ketjussaan.
Kyseiset kirjoittajatkin tuntuvat olevan tilanteeseen tosi tyytyväisiä.
 
vierailija
No ei nyt pelkkä, mutta ei siinä aloituksessa mainittu mitään Irmeleistä eikä muista hahmoista, että on ok olla _jatkuvalla_ syötöllä, kuten nyt.
Voisitko Aito/Kriitikko lopettaa tuon jankkauksen. Toisen palstan asiat eivät kuulu tähän ketjuun mitenkään, eivätkö ne tuo tähän keskusteluun minkäänlaisia uusia näkökulmia tai viihtyvyyttä.
 
vierailija
No ei nyt pelkkä, mutta ei siinä aloituksessa mainittu mitään Irmeleistä eikä muista hahmoista, että on ok olla _jatkuvalla_ syötöllä, kuten nyt.
Ihan pieneksi vinkiksi. Jos joku ketju aiheuttaa sinulle noin paljon pahaa mieltä ja harmia, niin lopeta kyseisen ketjun seuraaminen. Itse olen tehnyt näin pari kertaa. Et voi hallita muiden keskustelua ja määrätä sen suuntaa.
 
vierailija
Huomenna aion jankata emoketjussa, että sen aihe on K&B -rakkaustarina, eivätkä mitkään Irmelit, Pirkot, Pomot ja muu hölmö, millä jotkut koittavat ketjua koko ajan sotkea.
Toki en odota isolla prosentilla todennäköisyyttä näiden kahden välillä oikeasti tapahtuvan mitään, mutta ainoa järki silti tässä shipissä on kuvitella, haaveilla, elää ja toivoa rakkautta näiden kahden välille, ei miettiä mitään uppotylsiä hahmoja, joilla ei ole edes mitään sidosta itse aiheeseen.
Jos viitsisit olla pilaamatta tunnelmaa siellä. Onko ihan mahdoton ajatus, että hyppisit ne viestit yli? Se on huumoria, josta on nyt tullut osa tuon palstan keskustelukulttuuria. Jätä ne huomiotta ja kirjoita ennemmin itse niin paljon kuin haluat K&Bsta. Kyllä siellä muitakin on, jotka haluaa keskustella asiasta, sitä vartenhan se ketju on. Mutta palstan huumoria on parempi sietää tai jättää vähintään huomiotta, tulee helpompi olo itsellekin.
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Ketju
Mun mielestä molempien musiikki liittyy rakkausteemaan, koska se on heidän musiikkiaan, se on hyvä, että sen musiikkivideon Tommyn kanssa miettimiseen on oma ketju, koska se tarina taas menee vähän ohi K&B-rakkaustarinasta.
Olisiko kuitenkin tämä plussa se sinun paikkasi? Nimittäin vauvalla oleva ketju ei ole pelkkä K&B-rakkaustarina ketju ja asia tuotiin jo kyseisessä ketjussa ilmi. Se on ns. monitoimi ketju, jossa saa fiilistellä kaikkea aiheeseen liittyvää ja vähän ylikin. Itse toivoisin enemmän Jokereihin liittyvää musa ja kuolaus ketjua, mutta en kuitenkaan halua, että porukkaa jakaantuu tämän enempää.
 
vierailija
Ketju


Olisiko kuitenkin tämä plussa se sinun paikkasi? Nimittäin vauvalla oleva ketju ei ole pelkkä K&B-rakkaustarina ketju ja asia tuotiin jo kyseisessä ketjussa ilmi. Se on ns. monitoimi ketju, jossa saa fiilistellä kaikkea aiheeseen liittyvää ja vähän ylikin. Itse toivoisin enemmän Jokereihin liittyvää musa ja kuolaus ketjua, mutta en kuitenkaan halua, että porukkaa jakaantuu tämän enempää.
Niin, no miten ne Irmeli-kommentit liittyvät aiheesta fiilisyelyyn??? Eivät oikein mitenkään. Aiheesta fiilistely onkin ihan jees, ei noi kommentit poikiin liittymättömillä hahmoilla.
 
vierailija
Niin, no miten ne Irmeli-kommentit liittyvät aiheesta fiilisyelyyn??? Eivät oikein mitenkään. Aiheesta fiilistely onkin ihan jees, ei noi kommentit poikiin liittymättömillä hahmoilla.
Itse hyppään niiden kommenttien yli, jotka ei kiinnosta minua. Tätä nähtävästi töytyy toitottaa jatkuvasti eli hyppää sinäkin niiden kommenttien yli, jotka ei kiinnosta sinua.
 

Yhteistyössä