Näinpä, kaikki on mahdollista. Valitettavasti kun katsoo omaa elämää niin juurikin sen voi todeta, että aika ei aina todellakaan poista tunteita. Emme olleet nähneet 1,5 vuoteen ja niin se oli taas menoa kun tavattiin. Hämmentävä tunne jäi ja nyt taas pitää odotella että tilanne rauhoittuu. Mieli on vaan ihmeellinen, ei unohda merkityksellisiä asioita vaikka aikaa kuluu.Pojilla on ekaa kertaa tutustumisensa jälkeen näin pitkä näkemistauko. Saattaa tulla yllättäviäkin fiiliksiä molemmin puolin ku näkevät toisensa. Ja joo, ruusunpunaset lasit saattaa nyt olla silmillä
Itse taas uskon, että pojat ovat nähneet toisensa tässä välissä. En tiedä miksi, mutta on vain sellainen tunne.Näinpä, kaikki on mahdollista. Valitettavasti kun katsoo omaa elämää niin juurikin sen voi todeta, että aika ei aina todellakaan poista tunteita. Emme olleet nähneet 1,5 vuoteen ja niin se oli taas menoa kun tavattiin. Hämmentävä tunne jäi ja nyt taas pitää odotella että tilanne rauhoittuu. Mieli on vaan ihmeellinen, ei unohda merkityksellisiä asioita vaikka aikaa kuluu.
Mikä ihmeen tarot-luenta? Omiin silmiin ei ainakaan näy,että olisi mitään uutta julkaistu eikä tarotarkaan ole nimimerkillä ilmoitellut aikoihin .Kiitos Tarot luennasta, se oli mielenkiintoinen.
Joku vaan yrittää hämmentää. En tiedä luennoista kun en sp ketjuun kuulu, mutta joku nyt yrittää taas saada tappelun siitä aikaiseksi.Mikä ihmeen tarot-luenta? Omiin silmiin ei ainakaan näy,että olisi mitään uutta julkaistu eikä tarotarkaan ole nimimerkillä ilmoitellut aikoihin .
Hyvä kysymys. Ehkä ajattelen, että jos uusi ihminen herättää yllättäen suuria tunteita, se herättää siihen, että aiempi ei ollutkaan sitä mitä oli luullut ja sitä kautta tajuaa, ettei pidä jatkaa.Siis miksi oletat, että päättämätön ihminen olisi saanut tehtyä tosi ison päätöksen?
Nimenomaan. Turha tapella!Joku vaan yrittää hämmentää. En tiedä luennoista kun en sp ketjuun kuulu, mutta joku nyt yrittää taas saada tappelun siitä aikaiseksi.
Silti vakkarit peukuttavat kyseistä kommenttia. Eli kyllä sellainen on tullut.Mikä ihmeen tarot-luenta? Omiin silmiin ei ainakaan näy,että olisi mitään uutta julkaistu eikä tarotarkaan ole nimimerkillä ilmoitellut aikoihin .
Olen yövuorossa ja laitoin tuon kommentin väärään ketjuun. Sori kauheasti, ei siis ole tullut uutta Tarot tulkintaa.Kiitos Tarot luennasta, se oli mielenkiintoinen.
En yritä saada tappelua aikaiseksi. Kirjoitin jo tänne, että laitoin kommentin vahingossa väärään ketjuun. Mulla on tässä neljä ketjua auki ja selailen niitä, koska töissä on tosi hiljaista.Joku vaan yrittää hämmentää. En tiedä luennoista kun en sp ketjuun kuulu, mutta joku nyt yrittää taas saada tappelun siitä aikaiseksi.
En yritä saada tappelua aikaiseksi. Kirjoitin jo tänne, että laitoin kommentin vahingossa väärään ketjuun. Mulla on tässä neljä ketjua auki ja selailen niitä, koska töissä on tosi hiljaista.
Puhun nyt vain itsestäni enkä oleta, että ketjun päähenkilöillä olisi tämä tilanne, mutta kokemuksesta tiedän että eroaminen voi olla hidas prosessi. Itse vielä toisessa pitkässä suhteessa rakastuin tuhannen auringon voimalla (mikä on varmaan varmaan yksi syy miksi tuo noiden yhteys vetoaa muhun). Vaikka tiesin varmaan viikon-parin päästä tutustumisesta, että mun täytyy erota, niin kyllä siinä silti meni puolisen vuotta ennen kuin se lopulta tapahtui. Vaikka olin jo keskustellut asiasta kumppanin kanssa useasti sitä ennen.Hyvä kysymys. Ehkä ajattelen, että jos uusi ihminen herättää yllättäen suuria tunteita, se herättää siihen, että aiempi ei ollutkaan sitä mitä oli luullut ja sitä kautta tajuaa, ettei pidä jatkaa.
Olen eri ja mulle on käynyt elämässä noin. Olin parisuhteessa, mutta en naimisissa, lapsiakin oli. Kun rakastuin siihen toiseen tyyppiin, (ei kylläkään ollut samaa sukupuolta, mutta sillä ei ole tässä merkitystä) niin en pystynyt enää olemaan siinä vanhassa suhteessa niillä periaatteilla, joilla olin siihen mennyt. Olin siinä enemmän järki- kuin tunnesyistä ja olin uskonut, etten enää koskaan voisi tuntea ketään kohtaan mitään. Henkilö, jonka kanssa olin, tiesi tämän, eli että mulla on ne järkisyyt. Hänen kanssaan minulla oli (ja on edelleen) hyvä luottamukseen ja ystävyyteen perustuva suhde. Luulin sen olevan kaikki.Hyvä kysymys. Ehkä ajattelen, että jos uusi ihminen herättää yllättäen suuria tunteita, se herättää siihen, että aiempi ei ollutkaan sitä mitä oli luullut ja sitä kautta tajuaa, ettei pidä jatkaa.
Ja tarkoitan tuolla ”voi käydä mitä vaan” sitä, että sä voit torjua koko asian tai voit avautua jollekin mitä et ollut osannut kuvitellakaan. Eli että sun suunnitelmilla ei ole siinä välttämättä enää merkitystä, tai sun uskomuksilla elämästä.Olen eri ja mulle on käynyt elämässä noin. Olin parisuhteessa, mutta en naimisissa, lapsiakin oli. Kun rakastuin siihen toiseen tyyppiin, (ei kylläkään ollut samaa sukupuolta, mutta sillä ei ole tässä merkitystä) niin en pystynyt enää olemaan siinä vanhassa suhteessa niillä periaatteilla, joilla olin siihen mennyt. Olin siinä enemmän järki- kuin tunnesyistä ja olin uskonut, etten enää koskaan voisi tuntea ketään kohtaan mitään. Henkilö, jonka kanssa olin, tiesi tämän, eli että mulla on ne järkisyyt. Hänen kanssaan minulla oli (ja on edelleen) hyvä luottamukseen ja ystävyyteen perustuva suhde. Luulin sen olevan kaikki.
Mutta tapasinkin sen ihmisen uudelleen, jonka takia olin uskonut, että en tule enää koskaan olemaan rakastunut. Meillä ei siis ollut missään vaiheessa suhdetta, mutta pystyy sitä silti rakastumaan toiseen, tässä oli taustalla muu yhteinen kokemus, kuin suhde, eräänlainen useamman kuukauden kestänyt terapia, jossa olimme molemmat osallistujia. Kirjoitin tästä ketjun alkupuolella.
Kun hän tuli uudelleen elämääni, sekosin jotenkin ihan täysin. Se meidän Euroviisukupla hullutteluineen ja hassutteluineen ja sen tajuamisineen, että tässä on jotain enemmänkin, oli se terapia-aikajakso. Asuimme siis terapiakuntoutuksessa kolme 10-5-5 päivän jaksoa.
Kun tapasimme uudelleen, sekosin siis jotenkin täysin. Silloin tuntui, että universumi todellakin raotti jotain ihme verhoa elämässäni.
Mä ehkä yritän sanoa, että tuollaisten tunteiden kanssa, kuin omani olivat, voi käydä ihan mitä vaan. Kun vihdoinkin annoin silloin sydämeni tuntemuksille hyväksynnän.
Teidän selitykset vähän ontuvat, mutta antaa olla. Itseäni ei edes Tarot luennat kiinnosta, joten en rupea asiasta sen enempää keskustelemaan. Minulle on täysin Ok se, että teillä on se sähköposti piiri, jos käytte läpi näitä asioita.Minä tykkäsin ja ihan vitsillä. Ei ole Tarot luentoja näkynyt. Nauratti kun ajattelin, että joku yrittää hämmentää taas keskusteluja.
Noh, J on tainnut ennenkin julkisuudessa mainita haaveestaan elää omakotitalossa, niin en vielä laittaisi tätä fikinkirjoittajan selvännäkijäntaitojen piikkiin. Mutta hauska yksityiskohta siltiLuin tuossa juuri "The story of love (that hurts) ficciä ja siellähän todentotta J haaveilee isosta omakotitaloista B kanssa. Ja että asia olis vielä omituisempi, niin tuo ficci on käsittääkseni kirjoitettu ennen Kalajoen keikkaa, missä J puhui siitä talosta B kanssa
Tai sitten J on myös eksynyt ficcien ihmeelliseen maailmaanNoh, J on tainnut ennenkin julkisuudessa mainita haaveestaan elää omakotitalossa, niin en vielä laittaisi tätä fikinkirjoittajan selvännäkijäntaitojen piikkiin. Mutta hauska yksityiskohta silti
Todellakin ontuvat.Teidän selitykset vähän ontuvat, mutta antaa olla. Itseäni ei edes Tarot luennat kiinnosta, joten en rupea asiasta sen enempää keskustelemaan. Minulle on täysin Ok se, että teillä on se sähköposti piiri, jos käytte läpi näitä asioita.
Ei kamala, en tiedä kuolisinko häpeästä, mutta olisihan se nyt mielenkiintoista, jos J (ja B) videoisivat reaktionsa fikkien lukemiseen. Tosin en tiedä, pääsisivätkö ikinä jonkun yhden fikin tiivistelmää pidemmälle ennen kuin tikahtuisivat nauruunsa.Tai sitten J on myös eksynyt ficcien ihmeelliseen maailmaan