Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulla on vieläkin migreeni siitä kun tein eilen energiatyöskentelyä yhden ystävän kanssa ja sen jälkeen tein vielä ruusuihimme liittyen. Oli tarkoitus pitää vähän taukoa näiden hommien kanssa, mutta nyt toinen astrologiamentoreistani ilmoitti, että tänään on Merkurius cazimissa, mikä on ilmeisesti erityisen suotuisa ajankohta joillekin aktiviteeteille ja oman karttani huomioiden kuulemma aivan erityisesti esim. minulle (en ymmärrä astrologiaa kauhean hyvin, niin en osa valitettavasti sanoa, keitä muita tämä koskee erityisen paljon), kuulemma varsinkin energiatyöskentelylle Joten no... eiköhän jatketa sitten.

En ole tänne juuri postaillut, osittain koska olen ollut usein niin hämmentynyt saamani datan kanssa (esim. Jereltä välittynyt viime aikoina lähes aina suuttumusta), mutta ainakin eilen Jerellä näytti olevan paljon prosessointia meneillään, vähän sama viba kuin Bojanilla oli hänen toipuessaan ajojahti- yms hommasta.

Ja kun tuo cazimi nyt on tänään, niin ilmeisesti kannattaa lukea tenttikirjoja, kirjoittaa ficcejä ja ehkä voimme yhdessä lähettää hyviä energioita ruusuille ihan erityisesti tänään.

-energiamamma

Voi kiitos ❤ ja pikaista helpotusta migreeniin!
 
vierailija
Kiitos energiamamma! Jännä tuo suuttumus Jeren taholta, mihinköhän mahtaa liittyä 🤔...

Jos vielä jaksat vastata, niin voisitko muuten suositella jotain tiettyä nettisisältöä näihin energiajuttuihin liittyen? Siis ihan energiatyöskentelyyn (onko esim jotain keskustelupalstoja tai ohjeistussivustoja)? Miten olet itse aloittanut tämän parissa?
 
vierailija
Kiitos energiamamma! Jännä tuo suuttumus Jeren taholta, mihinköhän mahtaa liittyä ...

Jos vielä jaksat vastata, niin voisitko muuten suositella jotain tiettyä nettisisältöä näihin energiajuttuihin liittyen? Siis ihan energiatyöskentelyyn (onko esim jotain keskustelupalstoja tai ohjeistussivustoja)? Miten olet itse aloittanut tämän parissa?
Minulla on yksi ihana yhteisö, mutta en voi oikein linkata sitä tänne, koska se doxxaisi minut eli paljastaisi henkilöllisyyteni. :) Olen opetellut nömö taidot lähinnä kahden kokeneen ystäväni avulla ja näiden oppien perusteella itse harjoittelemalla ja kokeilemalla. En siis valitettavasti osaa neuvoa minkään varsinaisen kirjan tai muun oppaan pariin. En käytä mitään nimettyä tekniikkaa kuten reiki, mutta toinen mentoreistani on aasialainen ja hänellä on taustaa joissain formaaleissakin tekniikoissa.

Jos pystyt aistimaan energiaa, niin uskon että pystyt kehittämään tämän taidon itsekin kokeilemalla. Jos et vielä pysty, niin luulen että silloin pitää tehdä enemmän henkisiä/energisiä harjoitteita (esim. jooga tai meditaatio) tai vastaanottaa energiaa muilta niin kauan, että se onnistuu. Ehkä siihen on jotain muitakin oikoteitä, mutta niitä en taas tunne.

-energiamamma
 
vierailija
Minulla on yksi ihana yhteisö, mutta en voi oikein linkata sitä tänne, koska se doxxaisi minut eli paljastaisi henkilöllisyyteni. Olen opetellut nömö taidot lähinnä kahden kokeneen ystäväni avulla ja näiden oppien perusteella itse harjoittelemalla ja kokeilemalla. En siis valitettavasti osaa neuvoa minkään varsinaisen kirjan tai muun oppaan pariin. En käytä mitään nimettyä tekniikkaa kuten reiki, mutta toinen mentoreistani on aasialainen ja hänellä on taustaa joissain formaaleissakin tekniikoissa.

Jos pystyt aistimaan energiaa, niin uskon että pystyt kehittämään tämän taidon itsekin kokeilemalla. Jos et vielä pysty, niin luulen että silloin pitää tehdä enemmän henkisiä/energisiä harjoitteita (esim. jooga tai meditaatio) tai vastaanottaa energiaa muilta niin kauan, että se onnistuu. Ehkä siihen on jotain muitakin oikoteitä, mutta niitä en taas tunne.

-energiamamma

Täytyypä perehtyä. Nämä jutut on ollut mulle aina vähän hömppää, mutta kolmisen vuotta sitten perustavanlaatuisen elämänmullistuksen jälkeen aloitin juurikin jooga- ja vähän myöhemmin meditointiharrastuksen, ja olen kyllä huomannut olevani jotenkin enemmän "auki" sekä omille että muiden tuntemuksille ja energiavirroille.
Ja täällä palstailtuani ja tutustuttuani sinuun ja Tarottareen (ikävä sua Tarotar ❤), olen alkanut kiinnostumaan entistä enemmän tästä maailmasta. Omasta ystäväpiiristäni ei valitettavasti löydy ketään joka olisi ainakaan avoimesti kiinnostunut näistä jutuista, joten tiedon haku on pitkälti netin varassa. Täytyy alkaa ihan ajan kanssa opiskelemaan jostain tekniikkaa sun muuta (jos nyt shippaukselta ehdin 😉)
 
vierailija
Aivan täysin samaa mieltä tästä kaikesta.

Eilen oli ihania pohdintoja ja niihin osallistuin itsekin, mutta nyt tuntuu, että moni siirtyi niistä kovin haikeisiin tunnelmiin. Ymmärrettävää sinänsä, koska mieletön shippikesä alkaa olla ohi ja väistämättä elämä jatkaa kulkuaan eteenpäin, sekä näiden shippauksen kohteiden että meidän jokaisen oma elämä.

Mutta ei nyt vielä kokonaan vaivuta haikeuteen ja surumielisyyteen! Nordic Tour on jo ihan oven takana ja olen aivan varma, että kun K ja B näin pitkän ajan jälkeen taas tapaavat, suurilta tunteilta ei voida välttyä. Uskon ja toivon, että heillä tulee olemaan ihanaa yhdessä eivätkä mitenkään pysty sitä peittelemään niin, etteikö mekin siitä ilosta ja onnesta jotain nähtäisi. Ehkä paljonkin.

Ja mitä ikinä se tapaaminen tuokaan tullessaan, niin eiköhän me jatkossakin vähintään jotain välähdyksiä nähdä ja kuulla heidän yhteydestään.
Minulla kyllä tämä K B keissi käy ihan liikaa tunteisiin. Olen nyt alkanut suojella itseäni niin, että en enää seuraa keskusteluja, enkä somea niin paljon kuin aiemmin. Edelleen on mysteeri, miksi olisi niin tärkeää, että noiden suhde olisi jotenkin erityinen. Luulen, että se jotenkin liittyy siihen, että itse en ole kokenut mitään vastaavaa kuin heillä ja jonkinlaiseen huonouden tunteeseen. Kuvittelen, että jos olisin kaikin puolin tyytyväinen itseeni, voisin seurata K B tarinaa kevein mielin. En kyllä ymmärrä, mihin perustuu tällainen yhteys kahden tuntemattoman henkilön suhteen ja itseni välillä. Kuvittelenko ehkä, että heidän suhteestaan riittäisi vähän valoa minullekin. Kylläpä tämä meni nyt surkeaksi pohdinnaksi.
 
Minulla kyllä tämä K B keissi käy ihan liikaa tunteisiin. Olen nyt alkanut suojella itseäni niin, että en enää seuraa keskusteluja, enkä somea niin paljon kuin aiemmin. Edelleen on mysteeri, miksi olisi niin tärkeää, että noiden suhde olisi jotenkin erityinen. Luulen, että se jotenkin liittyy siihen, että itse en ole kokenut mitään vastaavaa kuin heillä ja jonkinlaiseen huonouden tunteeseen. Kuvittelen, että jos olisin kaikin puolin tyytyväinen itseeni, voisin seurata K B tarinaa kevein mielin. En kyllä ymmärrä, mihin perustuu tällainen yhteys kahden tuntemattoman henkilön suhteen ja itseni välillä. Kuvittelenko ehkä, että heidän suhteestaan riittäisi vähän valoa minullekin. Kylläpä tämä meni nyt surkeaksi pohdinnaksi.
Olen risteillyt tällä hullulla aluksella keväästä asti ja kesällä oli oma risteilymatkani niin hirveän tornadon pyörteissä että aivan kaikki tunnetilat tuli käytyä läpi. Jos siis jotain olen oppinut shipistä omalta osaltani on se, että pääosassa ei olekaan meidän ihana kaksikko, vaan tämä on ollut ja on edelleen nimenomaan matka omaan itseeni, kaikkiin toiveisiin ja kipupisteisiin ja haaveisiin. Näen jotain taivaallisen ihanaa yhteyttä kaksikossa ja tuntuu vaan sillä että universumi on tarkoittanut ne yhteen, miten voisi olla tarkoittamatta ja haluan itsekin samaa! Tulee peilanneeksi aivan kaikkea mahdollista elettyä ja elämätöntä samalla. On selvää että kaikkia tunteita tulee ja saa tullakin- tiedän että käsittely voi olla tuskallista mutta ah myös niin antoisaa. Paljon 💜💜💜 Onneksi välillä on kepeämpiäkin tuulia ja paljon iloa.
 
vierailija
Laitetaan nyt tännekin tämä pikarävellykseni Vauvalta.

K: Bojan, can you be with me on OnlyFans?

B: What?!

K: Sorry, I mix words. I mean Oddlygood.

B: I don't know what that is, but it sounds better.

K: Yes. Very good, yes yes.


- Joymuffin
Tää on kerrassaan mainio 😅🥰

En ois uskonut näkeväni Frankin pumppausvideota missään mainoksessa. Tätä vauhtia on vain ajan kysymys, koska K toteuttaa "uhkauksensa" Only fans -tilistä, ja varmaan siellä sitten nähdään myös B 😂

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Vaikka olikin ihana nähdä tuo K/B-klippi, niin minusta on kummallista, että Slovenian tämän hetken tunnetuimman bändin laulajaa käytetään mainoksessa ilman, että häntä mainitaan siinä nimeltä. Käärijä-fanit kumminkin tietävät, kuka Bojan on ja tietävät että hän on ko. videolla. Jos Bojania käytetään mainoksessa, hän ansaitsee siitä lain mukaan korvauksen. Jos hän saa korvauksen, on kyseessä kaupallinen yhteistyö ja hänet täytyy mainita nimeltä mainoksen yhteydessä.

Koska nimeä ei mainita, 1) Bojan ei joko tiedä että häntä käytetään siinä, jolloin mainos käyttää häntä luvatta,
tai 2) on antanut käyttää itseään mainoksessa ilman korvausta.

En oikein usko jälkimmäiseen, koska miksi hän haluaisi tehdä hyväntekeväisyyttä jättiyritykselle. Harmittaa, mikäli poikia käytetään tällä tavalla hyväksi, sillä on yritysten vastuulla olla tietoinen mainosten lakikiemuroista, ei poikien.
 
vierailija
Vaikka olikin ihana nähdä tuo K/B-klippi, niin minusta on kummallista, että Slovenian tämän hetken tunnetuimman bändin laulajaa käytetään mainoksessa ilman, että häntä mainitaan siinä nimeltä. Käärijä-fanit kumminkin tietävät, kuka Bojan on ja tietävät että hän on ko. videolla. Jos Bojania käytetään mainoksessa, hän ansaitsee siitä lain mukaan korvauksen. Jos hän saa korvauksen, on kyseessä kaupallinen yhteistyö ja hänet täytyy mainita nimeltä mainoksen yhteydessä.

Koska nimeä ei mainita, 1) Bojan ei joko tiedä että häntä käytetään siinä, jolloin mainos käyttää häntä luvatta,
tai 2) on antanut käyttää itseään mainoksessa ilman korvausta.

En oikein usko jälkimmäiseen, koska miksi hän haluaisi tehdä hyväntekeväisyyttä jättiyritykselle. Harmittaa, mikäli poikia käytetään tällä tavalla hyväksi, sillä on yritysten vastuulla olla tietoinen mainosten lakikiemuroista, ei poikien.
Hyvä kommentti, mietin itsekin miksi mainoksessa ei näytetä Bojanin kasvoja, onko ajateltu, ettei korvauksia tarvitse maksaa jos häntä ei tunnista (muut kuin shipparit ja K&Joksu fanit, jotka ymmärtävät viittauksen). Toivottavasti pätkää ei ole käytetty ilman hänen lupaansa, olisi harmillinen juttu.
 

Yhteistyössä