vierailija
Minulla on vieläkin migreeni siitä kun tein eilen energiatyöskentelyä yhden ystävän kanssa ja sen jälkeen tein vielä ruusuihimme liittyen. Oli tarkoitus pitää vähän taukoa näiden hommien kanssa, mutta nyt toinen astrologiamentoreistani ilmoitti, että tänään on Merkurius cazimissa, mikä on ilmeisesti erityisen suotuisa ajankohta joillekin aktiviteeteille ja oman karttani huomioiden kuulemma aivan erityisesti esim. minulle (en ymmärrä astrologiaa kauhean hyvin, niin en osa valitettavasti sanoa, keitä muita tämä koskee erityisen paljon), kuulemma varsinkin energiatyöskentelylle Joten no... eiköhän jatketa sitten.
En ole tänne juuri postaillut, osittain koska olen ollut usein niin hämmentynyt saamani datan kanssa (esim. Jereltä välittynyt viime aikoina lähes aina suuttumusta), mutta ainakin eilen Jerellä näytti olevan paljon prosessointia meneillään, vähän sama viba kuin Bojanilla oli hänen toipuessaan ajojahti- yms hommasta.
Ja kun tuo cazimi nyt on tänään, niin ilmeisesti kannattaa lukea tenttikirjoja, kirjoittaa ficcejä ja ehkä voimme yhdessä lähettää hyviä energioita ruusuille ihan erityisesti tänään.
-energiamamma
Voi kiitos ja pikaista helpotusta migreeniin!