Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Lähinnä jotain muuta" = kuulostaa siltä että puhuu jostain hyvin spesiaalista yhteydestä enemmän kuin uudesta ystävästä.

Kun olen kirjoittanut B&K-ficcejä, yritän pitää Jeren englannin todella simppelinä, ehkä turhankin simppelinä Jeren todelliseen kielitaitoon nähden, siinä missä moni yrittää kirjoittaa "rallienglantia", mutta tosiasiassa käyttää komplekseja ilmauksia ja idiomeja, joista en ole vakuuttunut, että Jere käyttäisi. Välillä on tullut olo, että äh, miten nyt ilmaisen tämän jutun Jeren suusta, mutta samalla, kun olen kirjoitellut syvällisiä tunnekeskusteluja englannilla joka lienee ennemmin heikompaa kuin hänen todellinen kielitaitonsa, tullut voimakkaasti sellainen olo, että kyllä hän saisi kaiken sanottua, kuitenkin on hyvin tunneälykäs ihminen.

-Joymuffin
❤ allekirjoitan täysin!
A
 
vierailija
En ehkä ihan saa kiinni siitä, mitä se mielestäsi merkitsisi, etteivät he olisi toisiaan kehuneet. Jonkin verran niitä kehujakin on ollut. Ainakin Katrin kanssa Liverpoolissa tehdyssä livessä Jere kuvasi Bojania todella mahtavaksi tyypiksi ja sanoi, että tällä on sydän paikallaan, "ihan todella". Ja Voicen haastattelussa Bojan sanoi Jeren olevan "really nice guy". Mutta niinhän se J:lläkin taisi monessa haastattelussa mennä, että ensin kertoi, miten paljon hyviä ja mukavia tyyppejä oli tavannut, mutta Bojanin kanssa oli jotain aivan erityistä.

Se on kyllä totta, että Bojan on puhunut Jerestä paljon varovaisemmin. Jää sellainen mielikuva, että hän vaihtaa heti jonkinlaiseen analyyttisen asiantuntijan rooliin, kun tulee puhe Jerestä haastatteluissa. Siinä roolissa ei tarvitse päästää tunteita mukaan.
Tuohon "analyyttisen asiantuntijan rooliin" olen myös jossain haastattelussa kiinnittänyt huomiota, jopa vähän ainakin kertaalleen hätkähtänyt, että noinko se tosiaan heistä kahdesta puhuu. Tuli fiilis, että siinä se sosiologian kandi tms. asettuu ulkopuolelta analysoimaan viisuilmiötä nimeltä K&B. Eikä analysoinnissa mitään pahaa, jotenkaan se ei vaan yhtään sopinut siihen kehykseen mistä itse haastista katsoi ja minkälaista puhetta odotti.

Sissi
 
vierailija
Siis ihan varmaan ihminen hyvillä ihmissuhdetaidoilla pystyy käymään rallienkullakin syvällisempiä keskusteluita kuin joku tunteiltaan estynyt tapaus (joita on suuri osa ihmisistä)!

En tiedä, mutta mulla on sellainen fiilis, että rallienglanti on osa Käärijän roolia. Jere puhuu parempaa englantia kuin hahmo, jona hän esiintyy lavalla ja julkisuudessa. Toki nämä kaksi ovat tainneet sekoittua tässä viime kuukausina aika lailla.
 
  • Tykkää
Reactions: Tuitui 💞
"Lähinnä jotain muuta" = kuulostaa siltä että puhuu jostain hyvin spesiaalista yhteydestä enemmän kuin uudesta ystävästä.

Kun olen kirjoittanut B&K-ficcejä, yritän pitää Jeren englannin todella simppelinä, ehkä turhankin simppelinä Jeren todelliseen kielitaitoon nähden, siinä missä moni yrittää kirjoittaa "rallienglantia", mutta tosiasiassa käyttää komplekseja ilmauksia ja idiomeja, joista en ole vakuuttunut, että Jere käyttäisi. Välillä on tullut olo, että äh, miten nyt ilmaisen tämän jutun Jeren suusta, mutta samalla, kun olen kirjoitellut syvällisiä tunnekeskusteluja englannilla joka lienee ennemmin heikompaa kuin hänen todellinen kielitaitonsa, tullut voimakkaasti sellainen olo, että kyllä hän saisi kaiken sanottua, kuitenkin on hyvin tunneälykäs ihminen.

-Joymuffin
Olen samaa mieltä, että Jere kyllä saa ilmaistua asiansa hyvin englannin taidollaan. Uskon myös, että hänen kielitaitonsa on paljon parempi kuin mitä hän videoilla Käärijän roolissa esittää. Sehän oli tietoinen valinta, että Käärijä puhuu yksinkertaista rallienglantia vahvalla aksentilla. Siitä oli jollain ennen viisuja julkaistulla videollakin. Paljon on toisteltu mm. Wiwiblogsin klippiä, jossa K vastaa haastattelijan kysymykseen "How do you say language?" täysin suomalaisittain lausuttuna LAN-GUA-GE, kun videon pidemmässä versiossa hän lausuu heti perään sanan aivan oikein "language, maybe" (enpä osaa noita lausumisia foneettisesti kuvata, mutta ehkä asia noista selviää).

Jere on myös käyttänyt kieltä oikein sellaisissa ilmauksissa, joita kaikki kuulijatkaan eivät välttämättä ymmärrä tai jotka eivät ole suoraan suomesta käännettyjä. Esim. saunavideon "we go to [sauna] and do some bad things". Tuossa yhteydessä hän tiesi varmasti, mitä se "bad things" tarkoittaa, ja Bojan ymmärsi sen samoin. Hauska yhteensattuma, että juuri Austin Powers, jonka "shagadelic"-termin JO on omaksunut, käytti tuota "bad things"-ilmaisua elokuvissaan. Hauska yhteensattuma oli sekin, että juuri eilen illalla satuin näkemään klipin elokuvasta "Red, White and Royal Blue", jossa Alex kutsui Henryn huoneeseensa ja sanoi tekevänsä tälle "some very bad things".

Nostan vielä tähän sen, miten irlantilainen fani kertoi siitä, kun Bojan oli lähettänyt kuvan hänen tatuoinnistaan Jerelle ja saanut vastauksen, jota fani ei ollut heti ymmärtänyt. Fani kertoi Bojanin tulkinneen vastauksen Jeren englannista hänelle. Jere-englanti siis yhtenä lisänä Bojanin kielitaitokokoelmaan. :D
 
vierailija
Tuohon "analyyttisen asiantuntijan rooliin" olen myös jossain haastattelussa kiinnittänyt huomiota, jopa vähän ainakin kertaalleen hätkähtänyt, että noinko se tosiaan heistä kahdesta puhuu. Tuli fiilis, että siinä se sosiologian kandi tms. asettuu ulkopuolelta analysoimaan viisuilmiötä nimeltä K&B. Eikä analysoinnissa mitään pahaa, jotenkaan se ei vaan yhtään sopinut siihen kehykseen mistä itse haastista katsoi ja minkälaista puhetta odotti.

Sissi
Asiantuntijan rooli on erinomainen kuori suojata omaa sisintään. Kokemuksesta tiedän, että jos vedän työroolin päälle, niin pystyn todellakin kontrolloimaan sitä, mitä ulospäin näkyy, vaikka sisällä kuohuisi kuinka.
Kätevää varmaan haastatteluissa, joissa ei ehkä ihan kaikkea halua syystä tai toisesta paljastaa.

Katrina
 
vierailija
Asiantuntijan rooli on erinomainen kuori suojata omaa sisintään. Kokemuksesta tiedän, että jos vedän työroolin päälle, niin pystyn todellakin kontrolloimaan sitä, mitä ulospäin näkyy, vaikka sisällä kuohuisi kuinka.
Kätevää varmaan haastatteluissa, joissa ei ehkä ihan kaikkea halua syystä tai toisesta paljastaa.

Katrina
Tämä!
Harmi vaan B:n kannalta, että hänen asiallisen analyyttiset haastatteluvastauksensa Käärijä-kysymyksiin ovat melkoisessa ristiriidassa hänen elekielensä kanssa vapaamuotoisemmissa tilanteissa 🙈🥰

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Okei siis mulle valkeni juuri, miten syvälle tunnepuolella tää shippi on itsellä mennyt. Kuuntelin äsken Kuumaan Tuiki, tuiki ja sehän on siis ihan kuin suoraan meidän ruusuista tehty ja iski nyt niin kovaa, että itkin aivan valtoimenaan, siis ihan vollotin ääneen. Onneksi oon etätöissä, mutta miten nyt edes kasaan itseni takaisin työasioihin. Todella kaunis kappale muutenkin, mutta kyllähän siinä J&B-shippaajalle on jotain sellaisia katkeransuloisia tasoja, jotka iskee todella kovaa. Vähän liikaa on mennyt ihon alle tämä kaksikko. Ehkä nyt pitää jo alkaa tosissaan miettiä, miten tästä sekopäisyydestä pääsisi eroon...

-ruusuristeilijä

 
Olen samaa mieltä, että Jere kyllä saa ilmaistua asiansa hyvin englannin taidollaan. Uskon myös, että hänen kielitaitonsa on paljon parempi kuin mitä hän videoilla Käärijän roolissa esittää. Sehän oli tietoinen valinta, että Käärijä puhuu yksinkertaista rallienglantia vahvalla aksentilla. Siitä oli jollain ennen viisuja julkaistulla videollakin. Paljon on toisteltu mm. Wiwiblogsin klippiä, jossa K vastaa haastattelijan kysymykseen "How do you say language?" täysin suomalaisittain lausuttuna LAN-GUA-GE, kun videon pidemmässä versiossa hän lausuu heti perään sanan aivan oikein "language, maybe" (enpä osaa noita lausumisia foneettisesti kuvata, mutta ehkä asia noista selviää).

Jere on myös käyttänyt kieltä oikein sellaisissa ilmauksissa, joita kaikki kuulijatkaan eivät välttämättä ymmärrä tai jotka eivät ole suoraan suomesta käännettyjä. Esim. saunavideon "we go to [sauna] and do some bad things". Tuossa yhteydessä hän tiesi varmasti, mitä se "bad things" tarkoittaa, ja Bojan ymmärsi sen samoin. Hauska yhteensattuma, että juuri Austin Powers, jonka "shagadelic"-termin JO on omaksunut, käytti tuota "bad things"-ilmaisua elokuvissaan. Hauska yhteensattuma oli sekin, että juuri eilen illalla satuin näkemään klipin elokuvasta "Red, White and Royal Blue", jossa Alex kutsui Henryn huoneeseensa ja sanoi tekevänsä tälle "some very bad things".

Nostan vielä tähän sen, miten irlantilainen fani kertoi siitä, kun Bojan oli lähettänyt kuvan hänen tatuoinnistaan Jerelle ja saanut vastauksen, jota fani ei ollut heti ymmärtänyt. Fani kertoi Bojanin tulkinneen vastauksen Jeren englannista hänelle. Jere-englanti siis yhtenä lisänä Bojanin kielitaitokokoelmaan.
Tässä vielä se osa saunavideota, jossa tuo keskustelu käytiin. Naked-sana näköjään unohtui minulta tuosta lauseesta.

Shippilaseilla katsottuna tästä videosta voisi myös tehdä joitakin vähän pidemmälle meneviä johtopäätöksiä "are you"-kysymyksestä, jonka Bojan tuossa kohtaa esittää ja johon Jere vastaa "Käärijä, better than original!" 😄

 
Asiantuntijan rooli on erinomainen kuori suojata omaa sisintään. Kokemuksesta tiedän, että jos vedän työroolin päälle, niin pystyn todellakin kontrolloimaan sitä, mitä ulospäin näkyy, vaikka sisällä kuohuisi kuinka.
Kätevää varmaan haastatteluissa, joissa ei ehkä ihan kaikkea halua syystä tai toisesta paljastaa.

Katrina
Minäkin samaistun tähän ja näen sen suojakuorena. B:llä tuntuu muutenkin olevan taipumusta sellaiseen tietynlaiseen maskaamiseen ja ajatus on vaan vahvistunut nyt näiden ahdistusasioiden jälkeen. Minäkin pystyn vetämään maskin kasvoille ja vetämään ihan pokalla vaikka mitä, vaikka sisällä myllertäisi tulipalo.
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Tässä vielä se osa saunavideota, jossa tuo keskustelu käytiin. Naked-sana näköjään unohtui minulta tuosta lauseesta.

Shippilaseilla katsottuna tästä videosta voisi myös tehdä joitakin vähän pidemmälle meneviä johtopäätöksiä "are you"-kysymyksestä, jonka Bojan tuossa kohtaa esittää ja johon Jere vastaa "Käärijä, better than original!"

Video on melko pikselöinen, mutta Bojan näyttäisi punastuvan ihan huolella videon loppua kohden😅
 
Okei siis mulle valkeni juuri, miten syvälle tunnepuolella tää shippi on itsellä mennyt. Kuuntelin äsken Kuumaan Tuiki, tuiki ja sehän on siis ihan kuin suoraan meidän ruusuista tehty ja iski nyt niin kovaa, että itkin aivan valtoimenaan, siis ihan vollotin ääneen. Onneksi oon etätöissä, mutta miten nyt edes kasaan itseni takaisin työasioihin. Todella kaunis kappale muutenkin, mutta kyllähän siinä J&B-shippaajalle on jotain sellaisia katkeransuloisia tasoja, jotka iskee todella kovaa. Vähän liikaa on mennyt ihon alle tämä kaksikko. Ehkä nyt pitää jo alkaa tosissaan miettiä, miten tästä sekopäisyydestä pääsisi eroon...

-ruusuristeilijä

Voih tunnistan ja saman biisin kanssa olen itkenyt. Se todella todella on aivan kuin kaksikostamme tehty. 💔
 
vierailija
Okei siis mulle valkeni juuri, miten syvälle tunnepuolella tää shippi on itsellä mennyt. Kuuntelin äsken Kuumaan Tuiki, tuiki ja sehän on siis ihan kuin suoraan meidän ruusuista tehty ja iski nyt niin kovaa, että itkin aivan valtoimenaan, siis ihan vollotin ääneen. Onneksi oon etätöissä, mutta miten nyt edes kasaan itseni takaisin työasioihin. Todella kaunis kappale muutenkin, mutta kyllähän siinä J&B-shippaajalle on jotain sellaisia katkeransuloisia tasoja, jotka iskee todella kovaa. Vähän liikaa on mennyt ihon alle tämä kaksikko. Ehkä nyt pitää jo alkaa tosissaan miettiä, miten tästä sekopäisyydestä pääsisi eroon...

-ruusuristeilijä

Mulle tuntematon biisi, ehkä olisi pitänyt olla sisältövaroitus. Menin sitten kuuntelemaan tämän kesken työpäivän 😭
Nyt sitten se asiantuntijan rooli päälle...

Katrina
 
vierailija
Paljastan salaisuuden: olen ihan superpihalla suomalaisesta musiikista. :) En kuuntele radiota kotona, en aja autoa ja harvoin käyn missään paitsi ruokakaupassa. UMK:ta en ole muistaakseni koskaan katsonut. Useimpina vuosina kuuntelen UMK-biisit netistä kyllä, mutta tänä vuonna kuuntelin vain Cha Cha Chan ja totesin, että loppuja turha kuunnella. :D

Kuulin Kuumaata tietääkseni ensimmäisen kerran Kärtsän Kaivarin-keikan DJ:n soittaana. En ole varma, olenko kuullut esimerkiksi Benjaminin musiikkia. Pitäisi varmaan joskus sivistää itseään, mutta keskimäärin pop ei kiinnosta, harvoja poikkeuksia lukuunottamatta, räp harvoin ja suomalainen rockkaan todella harvoin (poikkeuksena CMX).

- Joymuffin
 
vierailija
Minulle taas Kuumaan biisi Äijä nostaa tunteet pintaan, ja kuuntelen sitä nämä kaksi mielessäni.
Nyt minä kuuntelin taas tämän biisin ja 🥹😭 Tuntuu kyllä, että Kuumaan kaikki biisit sopii kyllä näille meidän sankar, paitsi Anna mulle mitä vaan omistan kyllä meille (keski-ikäisille) shippaajille, jotka heijastelee omaa elämää tämän kaksikon tarinan kautta. 😘❤

Huoh, aivan jäätävä ikävä näitä kahta yhdessä ja odotan kun jotain kristuksen toista tulemista, että milloin vihdoin näkevät toisensa. Ihan hullun hommaahan tämä on 🙈 Ai hitto miltähän heistä tuntuu sit kun se vihdoin tapahtuu.

CCC kohdalla kävi vähän samoin kun Joymuffinilla et edes tietämättä ketä muita oli ehdolla niin tähän jäin kerrasta koukkuun ja tiesin et tää se on. 😌 Harvoin käy näin. Mulla usein biisit tarvii useamman kuuntelukerran ennen kun ne todella lähtee lentoon.

Sanotaan vaan että tää oli sattuman kauppaa, miten osuttiin samaan paikkaan ja aikaan… Kuumaata tääkin ja oon kyllä miettinyt että miten just K&JO sattui samaan aikaan näihin kinkereihin. Tai oikeastaan en edes osaa ajatella muuta, kun että näinhän se piti tapahtuakin..

A
 
vierailija
Paljastan salaisuuden: olen ihan superpihalla suomalaisesta musiikista. En kuuntele radiota kotona, en aja autoa ja harvoin käyn missään paitsi ruokakaupassa. UMK:ta en ole muistaakseni koskaan katsonut. Useimpina vuosina kuuntelen UMK-biisit netistä kyllä, mutta tänä vuonna kuuntelin vain Cha Cha Chan ja totesin, että loppuja turha kuunnella.

Kuulin Kuumaata tietääkseni ensimmäisen kerran Kärtsän Kaivarin-keikan DJ:n soittaana. En ole varma, olenko kuullut esimerkiksi Benjaminin musiikkia. Pitäisi varmaan joskus sivistää itseään, mutta keskimäärin pop ei kiinnosta, harvoja poikkeuksia lukuunottamatta, räp harvoin ja suomalainen rockkaan todella harvoin (poikkeuksena CMX).

- Joymuffin
Mulla on ollut monestakin syystä todella raskas kesä, enkä ole jaksanut tarttua esimerkiksi kirjoihin, mikä ei ole lainkaan minua. On paha ikäkriisi päällä, on ollut surua ystäväpiirissä, kaikenlaista.
Yleensä en kuuntele musiikkia kuin autossa, mutta tänä kesänä ovat Youtube ja Spotify pitäneet minut järjissäni. Ja Euroviisut, joiden jälkikuihut eivät ota laantuakseen.

CCC on ollut aivan ehdoton - jos se tulee, kun olen liikkeellä, pistän äänen aina niin isolle kun autoradiosta lähtee ja laulan mukana. Käärijän keikalle pääsen syyskuussa.

Just silitin vaatteita ja taustalla soi joku JOn radiokonsertti Youtubesta. Lippu on myös Tampereelle. Olen kuunnellut myös Behmiä, Käärijää ja muita kotimaisia. Huomaan musiikin tuovan lohtua.

Lomaa on vielä viikko jäljellä, mutta jo nyt vähän pelkään, miten pääsen työmoodiin kesän haahuilun ja haikailun jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Tuitui 💞
vierailija
Nyt minä kuuntelin taas tämän biisin ja 🥹 Tuntuu kyllä, että Kuumaan kaikki biisit sopii kyllä näille meidän sankar, paitsi Anna mulle mitä vaan omistan kyllä meille (keski-ikäisille) shippaajille, jotka heijastelee omaa elämää tämän kaksikon tarinan kautta.

Huoh, aivan jäätävä ikävä näitä kahta yhdessä ja odotan kun jotain kristuksen toista tulemista, että milloin vihdoin näkevät toisensa. Ihan hullun hommaahan tämä on Ai hitto miltähän heistä tuntuu sit kun se vihdoin tapahtuu.

CCC kohdalla kävi vähän samoin kun Joymuffinilla et edes tietämättä ketä muita oli ehdolla niin tähän jäin kerrasta koukkuun ja tiesin et tää se on. Harvoin käy näin. Mulla usein biisit tarvii useamman kuuntelukerran ennen kun ne todella lähtee lentoon.

Sanotaan vaan että tää oli sattuman kauppaa, miten osuttiin samaan paikkaan ja aikaan… Kuumaata tääkin ja oon kyllä miettinyt että miten just K&JO sattui samaan aikaan näihin kinkereihin. Tai oikeastaan en edes osaa ajatella muuta, kun että näinhän se piti tapahtuakin..

A

Minä pidin UMKssa Kuumaasta, mutta sanoin jo silloin perheelle, että vain ja ainoastaan CCCllä on jotain mahdollisuuksia menestyä. Ja mitä enemmän sitä kuulin, sitä enemmän siitä tykkäsin. Nyt kyttään Kuumaan keikkaa, on tulossa näille seuduille marraskuussa. Tarkoitus on mennä paikalle. Käärijän näen syyskuussa, samoin JOn.
 
vierailija
Oli kyllä jännä kun hiljattain jossain Jokerit/Euroviisut-skenessä liikkui Twitteissä meemi, että listaa tähän eniten kuuntelemasi artistit tänä vuonna, ja aika mone ulkkarin listalla oli Kuumaa ja parilla myös esim. Benjamin.
 
vierailija
Mulla on ollut monestakin syystä todella raskas kesä, enkä ole jaksanut tarttua esimerkiksi kirjoihin, mikä ei ole lainkaan minua. On paha ikäkriisi päällä, on ollut surua ystäväpiirissä, kaikenlaista.
Yleensä en kuuntele musiikkia kuin autossa, mutta tänä kesänä ovat Youtube ja Spotify pitäneet minut järjissäni. Ja Euroviisut, joiden jälkikuihut eivät ota laantuakseen.

CCC on ollut aivan ehdoton - jos se tulee, kun olen liikkeellä, pistän äänen aina niin isolle kun autoradiosta lähtee ja laulan mukana. Käärijän keikalle pääsen syyskuussa.

Just silitin vaatteita ja taustalla soi joku JOn radiokonsertti Youtubesta. Lippu on myös Tampereelle. Olen kuunnellut myös Behmiä, Käärijää ja muita kotimaisia. Huomaan musiikin tuovan lohtua.

Lomaa on vielä viikko jäljellä, mutta jo nyt vähän pelkään, miten pääsen työmoodiin kesän haahuilun ja haikailun jälkeen.
❤ Samaistun niin moneen! Ikäkriisi, työidentiteettikriisi, perhepiirissä raskaita juttuja, jonkilainen henkinen tuuliajo päällä larppaan tätä aikuisuutta ja siihen on auttanut musiikki, jota oon kuunnellut niin paljon enemmän Euroviisujen vaikutuksesta, kun pitkiin pitkiin aikoihin. Musiikki on kyllä osa mun elämää, mutta paradoksaalisesti juuri sen vuoksi vapaa-ajalla sen kuuntelu on jäänyt mulla nimenomaan siihen autoradioon ja nyt on ollut niin mahtavaa, kun napit korvilla koiran kanssa ulkona voin vaipua johonkin oman (k&b) elämän soundtrackiin. 😄

Ailakki
 
vierailija
Mä olen ollut tähän asti autoradiokuuntelija, eli musiikkia olen kuunnellut lähinnä autolla ajaessa. Spotify on ollut vuosia, mutta lähinnä olen tarkistanut sieltä jonkun kuulemani biisin, että miten se menikään. En edes ymmärtänyt miten joku voi tehdä töitä samalla kun kuuntelee musiikkia tai että kotona soi koko ajan jotain.

Tämä kääntyi tänä keväänä viisujen jälkeen. En ole kuunnellut hetkeäkään radiota ja musiikki soi koko ajan. Välillä lähden vaan ajelemaan autolla, salille tai kävelylle jotta saan kuunnella rauhassa. Ja Kuumaata en voinut sietää ennen mutta nyt se on yksi suosikkejani. Ja yllättäen myös Taylor Swift ja Goldplay, joiden kohdalla aiemmin käänsin kanavaa. Ja monia muita!

Musiikista on tullut mulle äkkiä tosi tärkeää, jonka avulla saan itseni nopeasti hyvälle tuulelle.

Enid
 
vierailija
Tässä vielä se osa saunavideota, jossa tuo keskustelu käytiin. Naked-sana näköjään unohtui minulta tuosta lauseesta.

Shippilaseilla katsottuna tästä videosta voisi myös tehdä joitakin vähän pidemmälle meneviä johtopäätöksiä "are you"-kysymyksestä, jonka Bojan tuossa kohtaa esittää ja johon Jere vastaa "Käärijä, better than original!"

Nyt kun menitte tuolla tavalla sanoittamaan tätä videota, mun pää ei pysty enää tekemään tästä kuin yhdenlaisia tulkintoja. Tuo mitä b & k sanovat, vähän hermostuneen kuuloinen naurunäkätys molemmilla, b punastuminen jne. viittaa mun shippausaivoissani kyllä selkeästi siihen, että jotain muutakin kuin ystävyyttä on näiden välillä jo tapahtunut. Toki kaikki voi olla vain läppää, mutta mun mielestä ei vaikuta siltä 🤔
 
vierailija
Nyt kun menitte tuolla tavalla sanoittamaan tätä videota, mun pää ei pysty enää tekemään tästä kuin yhdenlaisia tulkintoja. Tuo mitä b & k sanovat, vähän hermostuneen kuuloinen naurunäkätys molemmilla, b punastuminen jne. viittaa mun shippausaivoissani kyllä selkeästi siihen, että jotain muutakin kuin ystävyyttä on näiden välillä jo tapahtunut. Toki kaikki voi olla vain läppää, mutta mun mielestä ei vaikuta siltä
Eikös tuo saunarekka tullut Liverpooliin vasta toiselle viisuviikolle? Silloin taisi tulla myös Käärijän perhe Mikkeä lukuun ottamatta paikalle.

Olivat ehtineet touhuta B:n kanssa jo kaikenlaista ennen saunan saapumista, joten ehkä tuolla "bad things" -sanaparilla oli paljon syvempi merkitys, mitä meille ikinä kerrotaan.
 

Yhteistyössä