Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En voi sille mitään, mutta mua huvitti se kommentti, että shipataanko me täällä jotain Pirkkoa ja Jormaa.

Joo mutta asuaan. Onko mahdollista, että K lähtee ensi viikolla Sloveniaan ja mitkä päivät olisi otollisimpia? Tarkoitan, että onko joku instan, haastattelujen jne. perustella tietoinen heidän aikatauluistaan?
Sillä on Aktian webinaari kesken sitä jaksoa 15.8., että tuskin on mrnossa.
 
vierailija
Voitte olla nyt ihan rauhassa. Mä nostin rauhankyyhkyn tarot-kortin ja se tarkoittaa, ettei K ole menossa 13.-17.8. Sloveniaan, vaan voitte olla ihan rauhassa sen suhteen, että ei mene.
Nostin vielä toisen kortin tarkentavana, että mikä sille on syynä, ettei mene, niin tuli lanttien kuningatar. No, sehän viittaa rahalliseen yhteistyöhön, aika usein jonkun pankin kanssa.
 
vierailija
Ne kuvat on ao3 lumea art,ei aivan mun mieleen kyllä nämä, se oli kivempi missä joku ruusu/muu kukka heidän välissä, taiteellisempi kuva
Minusta kivoimmat ekspliisiittiset fanitaidekuvat olvat hiljattain AO3:ssa olleet Jermautismin piirrokset, joita ei näe ilman tunnuksia. Ne oli niin tyylikkäästi ja taidokkaasti tehdyt. Minusta jos tekee taidokkaasti eroottisia kuvia, niin ne näyttävät erotiikalta ja taiteelta, muuten helposti lähinnä suttuiselta Tumblr-p*rnolta.
 
vierailija
Luulen että on trolleja, jotka tykkäävät välillä hämmentää kumpaakin palstaa. Tännekin on välillä tuotu Vauva-palstan riitelyitä. Yritetään keskittyä positiiviseen<3

100 000 000!

Jokohan Bojan on lähettänyt K:lle video-onnittelu-tervehdyksen


Olikos se Plastika ylittänyt myös jinkun kynnyksen. Taisi olla kuitenkin vasta miljoona kuuntelua.
 
vierailija
Voitte olla nyt ihan rauhassa. Mä nostin rauhankyyhkyn tarot-kortin ja se tarkoittaa, ettei K ole menossa 13.-17.8. Sloveniaan, vaan voitte olla ihan rauhassa sen suhteen, että ei mene.
Nostin vielä toisen kortin tarkentavana, että mikä sille on syynä, ettei mene, niin tuli lanttien kuningatar. No, sehän viittaa rahalliseen yhteistyöhön, aika usein jonkun pankin kanssa.
Mä pelasin mustaa pekkaa, jäi vain jokeri käteen.
 
Tämän aamun intuitio sanoo, että Jokerit ilmoittaa ensi viikolla uuden albumin ilmestymisestä juuri ennen kuin Euroopan kiertue alkaa. Albumi sisältää tuttuja hittejä englanniksi ja ehkä myös muilla kielillä. Carpe Diem featuring Käärijän CCC, tai sitten Tokio uudella Käärijän vetämällä räppiosuudella on albumilla mukana.

Samainen intuitio varoittaa, että usein paikkaansa pitävät intuitiot tulevat puskista, eli ei koskien asioita joita miettii kaiken päivää. Eli liekö järkeilyä vai toiveajattelua vaan.

Sellaista mietin, että voivatko artistit ylipäätään noin vain tehdä musiikkia yhdessä, eikö levy-yhtiöt kuitenkin jollain tapaa asiaa säätele....?
 
vierailija
Tämän aamun intuitio sanoo, että Jokerit ilmoittaa ensi viikolla uuden albumin ilmestymisestä juuri ennen kuin Euroopan kiertue alkaa. Albumi sisältää tuttuja hittejä englanniksi ja ehkä myös muilla kielillä. Carpe Diem featuring Käärijän CCC, tai sitten Tokio uudella Käärijän vetämällä räppiosuudella on albumilla mukana.

Samainen intuitio varoittaa, että usein paikkaansa pitävät intuitiot tulevat puskista, eli ei koskien asioita joita miettii kaiken päivää. Eli liekö järkeilyä vai toiveajattelua vaan.

Sellaista mietin, että voivatko artistit ylipäätään noin vain tehdä musiikkia yhdessä, eikö levy-yhtiöt kuitenkin jollain tapaa asiaa säätele....?
Tuntuu uskottavalta, luotan sun intuitioon. ☺
Varmasti Jokerit haluaa saada uutta matskua ulos mahdollisimman pian, ja mitä ilmeisimmin haluavat julkaista musaa muillakin kielillä luin sloveeniksi (Itse oon toistaiseksi tykännyt esim Novi valista enemmän sloveeniksi kuin englanniksi, vaikken sloveenia ymmärräkään mut toki käsitän, miksi laajentavat kielirepertuaariaan).

Yhteisbiisistä: Mäkin käsittäisin, että joku sopimus pitää tehdä varsinkin, kun ovat eri yhtiöillä. Jokerit on vissiin Universalilla ja K tietty Warnerilla.

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Mä aattelisin, et Jokerit voi kokonaan uusien biisien lisäksi julkaista vanhoja biisejään enkuksi, eli teoriassa vois tulla ulos myös vaikka kokonainen albumi joka sisältää vanhaa ja uutta. Toivoisin silti mieluummin kokonaan uutta musaa sinkkubiisin muodossa.

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Miksi mulla on joku muistikuva, että heillä oli aikomuskin julkaista vanhoja biisejä englanniksi mutta muuttivat mielensä kun kansanvälinen yleisö pitikin alkuperäisellä kielellä tehdyistä. Toivottavasti julkaisevat mieluummin uutta ja aivan sama millä kielellä!

Enid
 
Miksi mulla on joku muistikuva, että heillä oli aikomuskin julkaista vanhoja biisejä englanniksi mutta muuttivat mielensä kun kansanvälinen yleisö pitikin alkuperäisellä kielellä tehdyistä. Toivottavasti julkaisevat mieluummin uutta ja aivan sama millä kielellä!

Enid
Minusta ovat nimen omaan sanoneet, että on tulossa levy englanniksi, vanhoja biisejä siis. Osa sanoituksista oli kai tehty jo aikaa sitten. Euroviisuesityksen osalta sanoivat sen, että porukka halusi sen sloveniaksi.
 
vierailija
Voitte olla nyt ihan rauhassa. Mä nostin rauhankyyhkyn tarot-kortin ja se tarkoittaa, ettei K ole menossa 13.-17.8. Sloveniaan, vaan voitte olla ihan rauhassa sen suhteen, että ei mene.
Nostin vielä toisen kortin tarkentavana, että mikä sille on syynä, ettei mene, niin tuli lanttien kuningatar. No, sehän viittaa rahalliseen yhteistyöhön, aika usein jonkun pankin kanssa.
ei ole olemassakaan rauhankyyhky korttia tarotissa
 
vierailija
Joo, noin se taisikin olla. Toivottavasti Suomen keikoilla laulaisivat ihanat biisissä kuitenkin ihan alkuperäisinä.

Enid
Kai se on ymmärrettävää, että haluavat tehdä nopeasti matskua kv. faneille, mut kunpa esittäisivät biisinsä sloveeniksi Suomessa. Ja kun tänä kesänä ulkomaisilla keikoilla Englantia ja Skotlantia myöten jengi on osannut laulaa mukana sloveeniksi, niin ehkä eivät nyt vaihda kieltä Pohjoismaita varten 🙏

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Tämän aamun intuitio sanoo, että Jokerit ilmoittaa ensi viikolla uuden albumin ilmestymisestä juuri ennen kuin Euroopan kiertue alkaa. Albumi sisältää tuttuja hittejä englanniksi ja ehkä myös muilla kielillä. Carpe Diem featuring Käärijän CCC, tai sitten Tokio uudella Käärijän vetämällä räppiosuudella on albumilla mukana.

Samainen intuitio varoittaa, että usein paikkaansa pitävät intuitiot tulevat puskista, eli ei koskien asioita joita miettii kaiken päivää. Eli liekö järkeilyä vai toiveajattelua vaan.

Sellaista mietin, että voivatko artistit ylipäätään noin vain tehdä musiikkia yhdessä, eikö levy-yhtiöt kuitenkin jollain tapaa asiaa säätele....?
Eivätkö he jo jossakin keväällä tehdyssä haastattelussa ilmoittaneet, että syksyllä on tulossa uutta materiaalia ja albumi? Siinä pitäisi olla biisejä enkuksi ja mahdollisesti monella muullakin kielellä. Toivon sitä yhteisbiisiä Käärijän kanssa.
 

Yhteistyössä