Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oli siellä jossain vaiheessa vastaus. Ehkä poistettiin? Jonkun Jeren ja Miken sukulaisnaisen instassa ilmeisesti oli lisää matskua Palacesta.
Ei se ollut mikään vastaus, itse löysin sen ja koska nimessä oli Poyh ajattelin, että vois liittyä Mikkeen jotenkin. Se, joka väitti selvittäneensä, ettei K ollut Palacessa ei tullut vastaamaan mitään.
 
vierailija
Sori, siis mikä on? Todiste että oli Palacessa tai ei ollut? Minulla ei ole Instaa ja Instanavigation näyttää Palacen tililtä vain jotain mainoskamaa joka mielestäni ei liity mitenkään?
Ei vaan siis Palace on postannut ihmisten instagram-julkaisuja omassa Storyssaan. En tiedä, tekeekö tätä päivittäin (oletan). Siellä on nyt mm. Mikken se (toissailtainen?) julkaisu ja sitten jonkun, jonka nimen loppuosa on Poyh. Niissä kuvissa ei näy ihmisiä.
Niistä kuvista (Mikke ja tämä naispuolinen Poyh)ei voi päätellä vielä mitään oliko K paikalla vai ei.
 
vierailija
Sanoin vain kaiken mitä itse jaksoin onkia aiheesta esille. Ihmettelen, että miksi se joku sanoi, että nettiä penkomalla selviää, ettei K ollut siellä. Siitä en tiedä sen enempää.
 
vierailija
Laitan tämän minificcini vielä tännekin, vaikka Vauvalla siitä ei pidetty, varmaan tyttismaininnan takia. Sori siitä. :)

B: Jere, don't you have a girlfriend or something?
K: When she come to Liverpool, I ask her if she has celebrity hall pass and she say Andrew Lambrou. I say Bojan Titanic. I am very smart, yes, yes.
B: Yes.

- Joymuffin
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Sanoin vain kaiken mitä itse jaksoin onkia aiheesta esille. Ihmettelen, että miksi se joku sanoi, että nettiä penkomalla selviää, ettei K ollut siellä. Siitä en tiedä sen enempää.
Se sukulaisnainen on tehnyt useamman postauksen viime vuosina Palacesta. Voi olla työssä siellä, ainakin on tarjoilijana saavuttanut kilpailuissa menestystä aiempina vuosina, eli sopisi taitojensa puolesta huippuravintolaan. Olisiko ollut Mikellä ihan työkeikka noita annoksia kuvaamassa?

(Nolottaa tällainen stalkkaus - vetäydyn loppuillaksi häpeänurkkaan)
 
vierailija
Se sukulaisnainen on tehnyt useamman postauksen viime vuosina Palacesta. Voi olla työssä siellä, ainakin on tarjoilijana saavuttanut kilpailuissa menestystä aiempina vuosina, eli sopisi taitojensa puolesta huippuravintolaan. Olisiko ollut Mikellä ihan työkeikka noita annoksia kuvaamassa?

(Nolottaa tällainen stalkkaus - vetäydyn loppuillaksi häpeänurkkaan)

Älä suotta. Eiköhän tämä palsta (ja vauva) ole jo tietynlainen häpeänurkka ihan itsessään 😁. Täällä varsinkin on yleensä niin kiva ilmapiiri ettei oikein mitään tarvitse hävetä.
 
vierailija
Mistä lienee kyse:

 
vierailija
Bojan

 
vierailija
Bojan

Vauvalla spekuloidaan, et tuleekohan toi Dean kuvaamaan jonnekin kiertueelle, esim. pohjoismaihin.
 
vierailija
Mistä se juttu lähti käyntiin? Itse en näe siinä postauksessa mitään ihmeellistä.
Oletus kai on, et se ilmoitusasia on jotakin positiivista, ja toi Dean on kai ollut kuvaamassa Jokereiden kiertueita ennenkin. Kuvan perusteella asia kuitenkin liittyy Joksuihin. Sitä en kyllä muista, oliko hän kuvaamassa nyt heinäkuun UK:n kiertueella vai oliko siellä se Mark.

Ja jos en muista aivan pieleen, joku tiesi joskus kertoa, et toi Dean olisi pohjoismaisen musiikin ystävä, että ehkä Pohjoismaat kiinnostelee kuvaamisen merkeissäkin. Noh, kuka tietää, mistä lopulta on kyse.

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Mä en jaksanut vääntää aiheesta. Jos seuraa näiden muiden henkilöiden instoja, niin kuvauspäivä selviää helposti. Kukaan ei vaan koskaan kuuntele.
Millälailla selviää kuvauspäivä helposti? Julkaistu tänään, voitto saatu kuulemma 5.8. En löydä tägättynä muiden nimiä, kuin tuon kuvan julkaisijan? Hänen postauksistaan en näe, että kuva ois täytynyt ottaa esim su-ma.
 
Oletus kai on, et se ilmoitusasia on jotakin positiivista, ja toi Dean on kai ollut kuvaamassa Jokereiden kiertueita ennenkin. Kuvan perusteella asia kuitenkin liittyy Joksuihin. Sitä en kyllä muista, oliko hän kuvaamassa nyt heinäkuun UK:n kiertueella vai oliko siellä se Mark.

Ja jos en muista aivan pieleen, joku tiesi joskus kertoa, et toi Dean olisi pohjoismaisen musiikin ystävä, että ehkä Pohjoismaat kiinnostelee kuvaamisen merkeissäkin. Noh, kuka tietää, mistä lopulta on kyse.
Tämä muuten pitää paikkansa, että Dean on pohjoismaisen musiikin ystävä. Jos selaa hänen instaansa, niin siellä on ennen JO kuvia paljon F1 kuvia. Jonkun kuvan yhteyteen oli laitettu Kuumaan Tuiki tuiki ja sit kommenteissa joku kysyi tästä, niin selitti että tykkää "Nordic music".
 

Yhteistyössä