Nää henkimaailman jutut kiinnostaa. Mulla on kokemuksia näkijöistä, että tajuavat kyllä, mitä sillä luentaan tulleella on meneillään. Ja siis etäisimmillään minulle on tehty osuva luenta netin keskustelupalstalla, itse asiassa oli Vauvalla. joo, kuulostaa todella epäilyttävältä, mutta se kirjoittaja jostain syystä teki siellä tosi monille ja ne olivat aika pitkiä. Mulla oli silloin juuri menossa mun onnettoman ihastumiseni jälkimainingit ja hän näki sen, samoin toisen tilanteen, joka on aika harvinainen ihmisillä, eikä muiden luennoissa ollut mitään sopivaa omaan elämääni! Oli se aika jännä.
Mutta oudoin näkijän havainto oli, kun eräs sanoi (olin paikanpäällä hänen luonaan), että hän näkee sellaisen Björn Borgin näköisen miehen. No, kun olin tavannut tämän mun ihastukseni, niin hän piti yhtenä päivänä (joka oli vielä itselleni emotionaalisesti suhteessa häneen vähän vaikea) sellaista otsapantaa, jollainen Björn Borgilla aina oli, ja muistan silloin ajatelleeni, että hän on sen kanssa ihan Björn Borgin näköinen. En taatusti ollut kertonut tätä asiaa sille näkijälle, enhän edes itse muistanut koko asiaa!
Tämä havainto ei sinänsä ollut mikään ihmeellinen, mutta ihmetytti kyllä, että mistä se tuli, jos ei minun mielestäni, siihen? En pelaa tennistä, en ole urheilullinen, en liity mitenkään Björn Borgiin.
Sen sijaan sillä "matkalla" oli paljon muita henkimaailman merkkejä ja juttuja, joiden tykityksen kanssa sain olla ihan ihmeissäni.