Aiku minä niin näen Bojanin, joka on miettinyt, että Jeren ja hänen välinen ystävyys on aivan liian erityinen, jotta se annettaisiin jaettavaksi puolen miljoonan seuraajan kanssa. Niin kuin toki onkin! Tähän liittyy varmasti ruusujen välinen kuukauden 'tykkäämättömyys', ja tämä tämän viikon somehiljaisuus.
Bojan ei vain halua, että heidän suhteensa, jomman kumman ura, tai jopa Jeren suhde tyttöystävään tai muihin ystäviin kärsii siitä kauniista, joka on heidän kahden välillä. Mitä tahansa se onkin.
Ihanaa, ihanaa, että Jere meni Sloveniaan, elokuussa, niin kuin sovittu oli. Mitä ikinä ovat keskenään puhuneet tai sopineet, tai olleet puhumatta tai sopimatta, tehneet tai olleet tekemättä, ei kuitenkaan ihan rumasti särjetty kenenkään sydäntä.
Ymmärrän, että moni varmaan haluaa kertoa minulle, että Jere ei ollut Sloveniassa. Mutta tässä on aivan liian monta sattumaa. Minä uskon vasta, jos jostain päin esitetään vahvat todisteet, että Jere ei muka ollut siellä. Sen sijaan uskon, että jatkossa saamme todisteita siitä, että oli.
Siis voihan musaa tehdä onlinekin, mutta...juu ei. Olisiko ne Bojanin räppivideot jo enteilleet tätä? Minä otaksun, että JO:n Suomen keikoilla kuullaan vielä ylläri. Toivottavasti kuitenkin on syntynyt hyvä biisi.
Jere taisi olla vielä kännissä, kun teki tuon oman postauksensa. Paniikkiposti, joka oli ehkä jo myöhässä, ehti musan teon takia vähän unohtua.
Ei todellakaan olisi tarvinnut ainakaan ryyppäämistä mainita selittäessään käheää ääntä. Kylmettyyhän ne artistitkin, eikö? Toivotaan, että pystyy vetämään huomisen keikan kuitenkin. Kärdellä on ollut varmaan ihanaa pari päivää, ainakin toivon niin!
Niin kaunis päätös meidän alavireelle. Täytyy pian alkaa tehdä syyssiivousta hyttiin, ja katsoa että ikkunat on sillä tapaa tilkitty, ettei kylmät tuulet pääse pahasti sisään. Mikä unelmien laiva!