Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voi ei, pelkään etten voi ottaa sanaa ”musaa” enää neutraalina.

Jan: Mihin te kaksi katositte?
B: Tekemään, tuota, musaa!
K: Musaa tehtiin.
Jokerit:
Kris: Tämä on studio. Täällä tehdään musaa. Te teitte musaa tuolla siis jossakin samalla kun kävitte hakemassa meille kahvia?
B: …Musaa voi tehdä missä vaan.
K: Kun iskee hinku tehdä musaa, niin silloin musaa tehdään paikasta riippumatta, yes yes.
Jure: No missäs se kahvi on?
Ihana! 😂❤

Tervetuloa Tuitui ja Cecilia ja Uusikuu nimmareilla esille, kiva kun täällä on näin paljon vakkareita! Mä luulen, että nyt täytyy kyllä itsekin rekisteröityä, niin ei haittaa jos unohtuu allekirjoitus. Ja kaipaan sitä, että pääsee tykkäilemään. ❤

Joymuffin, kiitos kun vinkkasit tosta ficin uudesta luvusta! Toivoinkin, että just tuohon tulisi jatkoa.

Emma
 
vierailija
Laitanpa nyt tämän kevennyksen tänne, vaikka mietin eka että en kehtaa, kun on aika sekopäistä, mutta jätän nimimerkin pois, niin kai tää tästä. Tämä on nyt ihan puhdasta hömppää. Mutta siis tarottien puuttuessa ja energiamamman korttiviestin innoittamana, kun harmittelin, ettei ole tullut hankittua mitään tollasta korttipakkaa, vaikka tuo korttien maailma vähän kiinnostaisikin, niin mulle tuli joku ihme impulssi, että haluan kuitenkin nostaa jostain pakasta jonkun kortin. Tuli sitten mieleen, että omistan sellaisen 1700-luvun Biribi-lautapelin, jota en ole edes koskaan pelannut, ja siinä on 36 kortin pakka erilaisilla kuvilla. Tein sitten silleen, että katsoin eka ne Kn storyt ja esitin mielessäni kysymyksen, että missä sitä musaa nyt oli tehty, ja sitten otin korttipakan käteen ja keskityin tunnustelemaan, mistä kohtaa nostan, kuvapuolet tietysti alaspäin. En edes muistanut enää mitä kuvia siinä pakassa on, kun en ole moneen vuoteen sitä katsonut. Tuli tosi selkee tunne tietystä kohdasta ja kun katsoin korttia niin se oli nro 7 eli koira, jolla oli pinkki (!!) kaulapanta eli siis ihan selvästi meidän B-puppy! Katoin sitten, mitä ne muut kortit pakassa ois olleet ja siellä oli kaikenlaista pyykkäriä ja muita naishahmoja, karhua, kalkkunaa, pöllöä, rakennuksia, soittimia jne, eli mikään muu ei oikeastaan ois ollut yhtä selvä vastaus, paitsi jokerihahmo, joka siellä myös on. Mitä tästä sitten pitäisi ajatella, ei varmaan mitään muuta kuin että tämä oli tosi hauskaa ja viihdyttävää, sain kunnon naurut kun nostin sen kortin. Ajattelen toisaalta niin, että ehkä mun ajatukset/toiveet ohjasi sitä, minkä kortin sain. Siis se vetovoiman laki, että kun mm. puppyt ja pannat on tässä mielessä olleet, niin sellainen kortti sitten vetää mua puoleensa tms.
 
vierailija
Kiitos ihanista minificeistä ❤

Pitäisiköhän itsekin rekkautua 🤔 Olen yrittänyt pitää tätä shippailua jotenkin kontrollissa mm sillä, etten ole halunnut rekisteröityä, mut pakko kai se on tässä kohtaa kesää todeta, että syvällä kaninkolossa ollaan.

Alkukesällö ajattelin, että kyllä pääsen rantaan tästä paatista viimeistään lomien jälkeen, mutta tässä ollaan. Töissäkin aina välillä luen tätä ja vauvapalstaa ja saatan jotain kommentoidakin 🙈

Ja rakastan, rakastan, kuinkas muutenkaan 😅

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Ihaniin kepeisiin tunnelmiin tämäkin päivä täällä kääntyi, istun puhaltelemassa rantakalliolla ja nauran ääneen teidän Musaa musaa -jutuille. Jopa Vauvalla oli ihan hyviä juttuja ja kirjoittelin vähän sielläkin pitkästä aikaa.

Ja heippa kaikille rekkautuneille uusvanhoille! Ja kiitos kauniista sanoista tästä hullusta kesästä ja siinä mukanaolosta, Tui Tui onhan tämä ollut sellainen kerran elämässä -risteily vailla vertaa...

Bojanin some viha-rakkaussuhteesta mielenkiintoinen uusi käännös JO Subs -ig:n storeissa, vähän vanhempi pätkä. En ihmettele kyllä sitä somepaussia kaiken jälkeen kun näitä keloja ollut kauan taustalla. Mietin itse asiassa jo Plastika-biisin käännöstä ekaa kertaa lukiessani että ristiriitaiset fiilikset someen varmaan on.

Jotenkin kyllä arvostan isosti B:n ratkaisua jättää insta kaikkine 200t seuraajineen oman onnensa nojaan. Tuon videon ja Plastikankin pohjalta tulee tosiaan mieleen, että tässä on monenlaista pidempiaikaista syytä ja kelaa takana. Ei se someaktiivisuus oman itsensä kustannuksella voi olla ainoa tie onneen ja menestykseen. Tai jos on niin ei ole sen arvoista. Suomesta tulee mieleen joku Behm, joka ei kauheasti päivittele, mutta ei näytä menoa ja menestystä haittaavan.

pohtii ikuinen myöhäisherännäinen Sissi, jolla on viimein lippu Joksujen keikalle Logomoon ja ihan vapaaehtoinen seuralainenkin 😄
 
vierailija
Katoin just sen Joker Out Subsin uusimman käännetyn videon tubesta, ja mietin vaan että miten voi mies olla niin kaunis! Mulla meni tekstityksetkin ohi kun en saanut katsetta irti B:n kasvoista. Niin täydelliset kasvot, joita vois tuijottaa loputtomiin, silmät, nenä, suu, ilmeet, kaikki. Katoin 26 tuuman näytöltä, niin ne lähikuvat oli sitten tosi isona ja mä vaan sulin niihin kasvoihin. Tavallaan inhottaa olla näin pinnallinen, mutta ei voi mitään. Luin mä sitten ne tekstitkin ja on B tosiaan selkeesti jo pitkään kokenut raskaana ton somemaailman. Eli ei mikään yllätys edes ton perusteella se poistuminen. Mutta ne kasvot...huhhuh!
 
  • Rakkaus
Reactions: Shippisipriina
Aiku minä niin näen Bojanin, joka on miettinyt, että Jeren ja hänen välinen ystävyys on aivan liian erityinen, jotta se annettaisiin jaettavaksi puolen miljoonan seuraajan kanssa. Niin kuin toki onkin! Tähän liittyy varmasti ruusujen välinen kuukauden 'tykkäämättömyys', ja tämä tämän viikon somehiljaisuus.
Bojan ei vain halua, että heidän suhteensa, jomman kumman ura, tai jopa Jeren suhde tyttöystävään tai muihin ystäviin kärsii siitä kauniista, joka on heidän kahden välillä. Mitä tahansa se onkin.
Ihanaa, ihanaa, että Jere meni Sloveniaan, elokuussa, niin kuin sovittu oli. Mitä ikinä ovat keskenään puhuneet tai sopineet, tai olleet puhumatta tai sopimatta, tehneet tai olleet tekemättä, ei kuitenkaan ihan rumasti särjetty kenenkään sydäntä.

Ymmärrän, että moni varmaan haluaa kertoa minulle, että Jere ei ollut Sloveniassa. Mutta tässä on aivan liian monta sattumaa. Minä uskon vasta, jos jostain päin esitetään vahvat todisteet, että Jere ei muka ollut siellä. Sen sijaan uskon, että jatkossa saamme todisteita siitä, että oli.

Siis voihan musaa tehdä onlinekin, mutta...juu ei. Olisiko ne Bojanin räppivideot jo enteilleet tätä? Minä otaksun, että JO:n Suomen keikoilla kuullaan vielä ylläri. Toivottavasti kuitenkin on syntynyt hyvä biisi.

Jere taisi olla vielä kännissä, kun teki tuon oman postauksensa. Paniikkiposti, joka oli ehkä jo myöhässä, ehti musan teon takia vähän unohtua. 😀 Ei todellakaan olisi tarvinnut ainakaan ryyppäämistä mainita selittäessään käheää ääntä. Kylmettyyhän ne artistitkin, eikö? Toivotaan, että pystyy vetämään huomisen keikan kuitenkin. Kärdellä on ollut varmaan ihanaa pari päivää, ainakin toivon niin!

Niin kaunis päätös meidän alavireelle. Täytyy pian alkaa tehdä syyssiivousta hyttiin, ja katsoa että ikkunat on sillä tapaa tilkitty, ettei kylmät tuulet pääse pahasti sisään. Mikä unelmien laiva!
 
vierailija
Mä kans mietin, et wau, jos Kärde on nyt ollut Sloveniassa, niin mahtavaa, että ne veti sen noin incognito, ihan rauhassa ulkomaailman seurannalta. Sehän merkitsee, että suhde on vähintäänkin toiselle tosi tärkeä (ei mikään pilailujuttu eikä suosionkasvatusjuttu) ja toinen haluaa kunnioittaa sitä, ellei sit kumpikin ollut sitä mieltä, että eivät vain halua mitään julkisuutta nyt.
 
Piti vielä lisätä, että nyt ymmärrän Kärden viestin JO:lle, kun vahvistivat 'musan tekemisen' tälle viikolle. Sieltähän tuli siis sydämiä ja 'itkee täysiä'. Siinä on jouduttu kai jo pelkäämään, että reissu ei tulvien takia toteudu. Ja samalla vahvistaisi sen, että B:n voinnista ei ole ollut epätietoisuudessa, reaktio oli tosiaankin siihen, että pääseekö 'tekeen musaa'.
 
vierailija
Piti vielä lisätä, että nyt ymmärrän Kärden viestin JO:lle, kun vahvistivat 'musan tekemisen' tälle viikolle. Sieltähän tuli siis sydämiä ja 'itkee täysiä'. Siinä on jouduttu kai jo pelkäämään, että reissu ei tulvien takia toteudu. Ja samalla vahvistaisi sen, että B:n voinnista ei ole ollut epätietoisuudessa, reaktio oli tosiaankin siihen, että pääseekö 'tekeen musaa'.
Minä käsitin tuon vähän eri lailla, jos oli Sloveniassa. Itkuhymiöhän on usein myös nauruhymiö, niin tuon voi lukea useilla tavoilla, myös läpällä. Tyyliin "Ohhoh, olette menossa studioon! Melkoista, en olisi ikinä arvannut. ;) "
 
vierailija
Katoin just sen Joker Out Subsin uusimman käännetyn videon tubesta, ja mietin vaan että miten voi mies olla niin kaunis! Mulla meni tekstityksetkin ohi kun en saanut katsetta irti B:n kasvoista. Niin täydelliset kasvot, joita vois tuijottaa loputtomiin, silmät, nenä, suu, ilmeet, kaikki. Katoin 26 tuuman näytöltä, niin ne lähikuvat oli sitten tosi isona ja mä vaan sulin niihin kasvoihin. Tavallaan inhottaa olla näin pinnallinen, mutta ei voi mitään. Luin mä sitten ne tekstitkin ja on B tosiaan selkeesti jo pitkään kokenut raskaana ton somemaailman. Eli ei mikään yllätys edes ton perusteella se poistuminen. Mutta ne kasvot...huhhuh!
Kävin nyt sitten itse katsomassa videon. Kaunis on B ja niin valoisa sen kauneuden lisäksi. Tuli mieleen ihan yleisesti myös, miten eriarvoisia ihmiset on siinä, millaiset geenit sattuvat saamaan. Jos Bojan ei olisi noin kaunis, ei hänestä näin kiinnostuneita oltaisi. Tai oltaisiin ehkä vähän eri tavalla kiinnostuneita. Tietysti hän on paljon, paljon muutakin. Pinnallisuudesta puheen ollen törmäsin juuri instan yhden fanitilin stooriin, jossa B oli hierottavana. 😄🔥🔥
 
vierailija
Mä kans mietin, et wau, jos Kärde on nyt ollut Sloveniassa, niin mahtavaa, että ne veti sen noin incognito, ihan rauhassa ulkomaailman seurannalta. Sehän merkitsee, että suhde on vähintäänkin toiselle tosi tärkeä (ei mikään pilailujuttu eikä suosionkasvatusjuttu) ja toinen haluaa kunnioittaa sitä, ellei sit kumpikin ollut sitä mieltä, että eivät vain halua mitään julkisuutta nyt.
Nyt vaan pitäisi saada se todiste, että oikeasti oli Sloveniassa. Olen hieman epäileväinen vielä🙂jos oli, niin hienoa, ettei tullut mitään infoa reissun aikana.
 
vierailija
Aiku minä niin näen Bojanin, joka on miettinyt, että Jeren ja hänen välinen ystävyys on aivan liian erityinen, jotta se annettaisiin jaettavaksi puolen miljoonan seuraajan kanssa. Niin kuin toki onkin! Tähän liittyy varmasti ruusujen välinen kuukauden 'tykkäämättömyys', ja tämä tämän viikon somehiljaisuus.
Bojan ei vain halua, että heidän suhteensa, jomman kumman ura, tai jopa Jeren suhde tyttöystävään tai muihin ystäviin kärsii siitä kauniista, joka on heidän kahden välillä. Mitä tahansa se onkin.
Ihanaa, ihanaa, että Jere meni Sloveniaan, elokuussa, niin kuin sovittu oli. Mitä ikinä ovat keskenään puhuneet tai sopineet, tai olleet puhumatta tai sopimatta, tehneet tai olleet tekemättä, ei kuitenkaan ihan rumasti särjetty kenenkään sydäntä.

Ymmärrän, että moni varmaan haluaa kertoa minulle, että Jere ei ollut Sloveniassa. Mutta tässä on aivan liian monta sattumaa. Minä uskon vasta, jos jostain päin esitetään vahvat todisteet, että Jere ei muka ollut siellä. Sen sijaan uskon, että jatkossa saamme todisteita siitä, että oli.

Siis voihan musaa tehdä onlinekin, mutta...juu ei. Olisiko ne Bojanin räppivideot jo enteilleet tätä? Minä otaksun, että JO:n Suomen keikoilla kuullaan vielä ylläri. Toivottavasti kuitenkin on syntynyt hyvä biisi.

Jere taisi olla vielä kännissä, kun teki tuon oman postauksensa. Paniikkiposti, joka oli ehkä jo myöhässä, ehti musan teon takia vähän unohtua. Ei todellakaan olisi tarvinnut ainakaan ryyppäämistä mainita selittäessään käheää ääntä. Kylmettyyhän ne artistitkin, eikö? Toivotaan, että pystyy vetä

mään huomisen keikan kuitenkin. Kärdellä on ollut varmaan ihanaa pari päivää, ainakin toivon niin!

Niin kaunis päätös meidän alavireelle. Täytyy pian alkaa tehdä syyssiivousta hyttiin, ja katsoa että ikkunat on sillä tapaa tilkitty, ettei kylmät tuulet pääse pahasti sisään. Mikä unelmien laiva!
Saas nähdä ollaanko täällä vielä viettämässä jouluakin.
 
vierailija
Ekaa kertaa oikeasti ajattelen, että jospa K olikin Sloveniassa tekemässä yhteistä biisiä. Jotenkin kaikki natsais - somehiljaisuus, keikkatauko, kummankin musanteko. Vauvalla joku vielä tiesi, että Slovenian lento on tullut just silleen, että K on ehtinyt tehdä uuden postauksen.

Se vaikutti sitä paitsi tosi onnelliselta ja hyväntuuliselta, vaikka ääni olikin maassa. Ehkä huomisen keikoilla tulee vähän selvyyttä.

(Ja kyllä, minä olen aasi).
Olen varmaan pinnallinen, mutta miten tuon K n parran saisi pois tai ainakin siistimmäksi?
 

Yhteistyössä