vierailija
Tämä on niin ihana. Voi huokaus näitä meidän ruususia.
Mihin kuvaan? Ei kai K ole sellaisia indikoinut. Tietenkään.Ok, lento tullut vielä etuajassa, sopisi kuvaan kyllä
Oiih, tuo on yks mun suosikkikoosteista just ton biisivalinnan takia, mutta olin jo hukannut linkin tohon, joten kiitos kun linkkasit!!Tämä on niin ihana. Voi huokaus näitä meidän ruususia.
Kokonaiskuvaan. Siihen, mihin kellonaikaan postasi stoorit.Mihin kuvaan? Ei kai K ole sellaisia indikoinut. Tietenkään.
Finavian sivujen mukaan laskeutui 12:37. Eli vaikka olisi ollut ruumassa matkatavaroita niin ihan hyvin mätsäisi ajat.Ymmärsin että ois siis ehtinyt postata noi vaikka lento ois ollut ajallaankin. Ja ilm. Finavian sivuilta näki, että oli etuajassa. Tuuliko se tuuli tänne päin edelleen..?
Tää on niin ihana! Kuulin tämän biisin ekaa kertaa tästä videosta joskun toukokuussa ja sen jälkeen luukutin sekä biisiä että tätä videota about nonstopina ja itkin. Molemmat iski niin vahvasti johonkin kaipuun reseptoriin omassa kehossa ja mielessä.
Siinä on yksi tuleva biisi; loputon esileikkiKiitos K ja kiitos te ihanaiset puutarhurit Ihana kutkuttava tunne palasi takaisin kehoon tämän viimeaikaisen tyyni-turbulenssin jälkeen! Hassua miten niin pienistä hitusista vihjeitä ja salapoliisityötä (en tarkoita stalkkausta ja toisaalta tarkoitan ) voi ihminen tulla niin onnelliseksi. Joku kuittaili jo pitkä aika sitten vauvalla tästä esileikistä ja sitähän tää on loputon esileikki! Eikös se niin mene, että joskus se e on parempi kuin itse akti(a).
A
Ne kuvat on vanhoja, uk-tourilta.Herranen aika sentään. Olettehan nähneet kuvasarjan Bojanista, jossa hän kantaa sinistä lentolaukkua? Toisen käden sormet on "Käärijä-asennossa", taustalla näkyy auto.
Salapoliisi minussa tulkitsi tämän niin, että B haki K:n kentältä ja kantaa leveä hymy kasvoillaan Kärtsän laukkua sisään. Alan olla yhä varmempi siitä, että prinssimme ovat viettäneet muutaman yhteisen päivän Slovenian auringossa.
Mulla on Rekoa ikävä.
Mä lisäsin tän biisin listalleni ja oon kuunnellut muina naisina perheen kesän automatkoilla. Kukaan ei ole kommentoinut miksi mua yhtäkkiä kiinnostaa suomalainen nuorisomusiikki, kun en muuten kuuntele kyseistä genreä yhtään.Tää on niin ihana! Kuulin tämän biisin ekaa kertaa tästä videosta joskun toukokuussa ja sen jälkeen luukutin sekä biisiä että tätä videota about nonstopina ja itkin. Molemmat iski niin vahvasti johonkin kaipuun reseptoriin omassa kehossa ja mielessä.
Ei apua, oooot niiiiin oikeassa!Herranen aika sentään. Olettehan nähneet kuvasarjan Bojanista, jossa hän kantaa sinistä lentolaukkua? Toisen käden sormet on "Käärijä-asennossa", taustalla näkyy auto.
Salapoliisi minussa tulkitsi tämän niin, että B haki K:n kentältä ja kantaa leveä hymy kasvoillaan Kärtsän laukkua sisään. Alan olla yhä varmempi siitä, että prinssimme ovat viettäneet muutaman yhteisen päivän Slovenian auringossa.
Niinpä olikin kiitos auringonkukkaselle, joka ilmeisesti pyörii täälläkin<3Vauvalla ihana minificci sivulla 3276.
Nähdäänkö me enää poikien leffailtoja.Mulla on Rekoa ikävä.
Kiitos, ihanat oli tosiaan ensimmäinen pikkutuotokseni, jonka uskalsin julkaista, koska en ole hyvä kirjoittamaan. Ja kun täällä on niin upeita tekstejä aina, niin rima on tooodella korkealla. mutta laitan sen tekstin tännekin.Niinpä olikin kiitos auringonkukkaselle, joka ilmeisesti pyörii täälläkin<3
Tämä siis oli minun, eli GolachanKiitos, ihanat oli tosiaan ensimmäinen pikkutuotokseni, jonka uskalsin julkaista, koska en ole hyvä kirjoittamaan. Ja kun täällä on niin upeita tekstejä aina, niin rima on tooodella korkealla. mutta laitan sen tekstin tännekin.
K: This Ljubijalna is beautiful.
B: Ljubljana, Jere.
K: Yes yes, Ljumbana is very beautiful.
B: Ljubljana!
K: Yes yes, that is what I say. Ljulbanja!
B: Ljubim te, Jere!
K: Ljubim te, beautiful.
B: So THAT is the one you can say correctly right away. Interesting! Come here, my love. Everyone except us has left the studio already.
Kiitos, ihanat oli tosiaan ensimmäinen pikkutuotokseni, jonka uskalsin julkaista, koska en ole hyvä kirjoittamaan. Ja kun täällä on niin upeita tekstejä aina, niin rima on tooodella korkealla. mutta laitan sen tekstin tännekin.
B: So THAT is the one you can say correctly right away. Interesting! Come here, my love. Everyone except us has left the studio already.
Tää on ihana pieni tuokiokuva! Kiitos kun laitoit, ja kirjoittele ihmeessä lisää!Kiitos, ihanat oli tosiaan ensimmäinen pikkutuotokseni, jonka uskalsin julkaista, koska en ole hyvä kirjoittamaan. Ja kun täällä on niin upeita tekstejä aina, niin rima on tooodella korkealla. mutta laitan sen tekstin tännekin.
Kuvasarja siis lienee tämä, mutta tosiaan jo brittikiertueella otettuja.Ei apua, oooot niiiiin oikeassa!
Vaikka en siis ole nähnyt! Linkkiä pls!
Tää oli ihanaKiitos, ihanat oli tosiaan ensimmäinen pikkutuotokseni, jonka uskalsin julkaista, koska en ole hyvä kirjoittamaan. Ja kun täällä on niin upeita tekstejä aina, niin rima on tooodella korkealla. mutta laitan sen tekstin tännekin.
Laitoin sulle linkkiä, mutta moderointiin meni. Löytyy instasta kuvaajan (deangrainger.jpg) sivuilta ja kuvathan on otettu jo brittien kiertueelta eli ei liity Kärtsän mahdolliseen Slovenian visiittiin mitenkään.Ei apua, oooot niiiiin oikeassa!
Vaikka en siis ole nähnyt! Linkkiä pls!