Lohdutukseksi(?) puuttuvista Tarot-tulkinnoista (joo, ei ole sama asia, mutta silti), nostin omasta oraakkelikorttipakastani kortin kysymyksellä "Oliko K Sloveniassa?" Tämä pakka on yleensä raivostuttava kun se osuu niin hyvin maaliin. Esim. ensimmäinen kortti jonka ikinä nostin viime syksynä, näkemättä ainuttakaan korteista sitä ennen, sisälsi kuvan melko harvinaisesta asiasta, jonka olin nähnyt edellisenä päivänä ja oivalluksen, jonka olin saanut nähdessäni ko. asian.
"STRETCH
May you extend your reach.
The sea tests your willingness to extend, your capacity for movement, the limits of your endurance. It asks you to leave the safety of familiar land, and explore the space between your desire to change and your capacity to stretch into unknown territory.
May you grow. May you allow yourself to be more. May you extend beyond your current beliefs. May you find suppleness and strength."
(Lihavointi omani.) En nyt siis sano, että tämä todistaa mitään, mutta itse uskon sen vihjaavan, että siellä on joko oltu nyt tai menossa. Muut uskokoon mitä tahtovat.
-energiamamma