Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täällä pelätään aina pahinta. Toivottavasti ovat laulaneet yhdessä Bojanin kanssa.

Ekaa kertaa oikeasti ajattelen, että jospa K olikin Sloveniassa tekemässä yhteistä biisiä. Jotenkin kaikki natsais - somehiljaisuus, keikkatauko, kummankin musanteko. Vauvalla joku vielä tiesi, että Slovenian lento on tullut just silleen, että K on ehtinyt tehdä uuden postauksen.

Se vaikutti sitä paitsi tosi onnelliselta ja hyväntuuliselta, vaikka ääni olikin maassa. Ehkä huomisen keikoilla tulee vähän selvyyttä.

(Ja kyllä, minä olen aasi).
 
vierailija
Ekaa kertaa oikeasti ajattelen, että jospa K olikin Sloveniassa tekemässä yhteistä biisiä. Jotenkin kaikki natsais - somehiljaisuus, keikkatauko, kummankin musanteko. Vauvalla joku vielä tiesi, että Slovenian lento on tullut just silleen, että K on ehtinyt tehdä uuden postauksen.

Se vaikutti sitä paitsi tosi onnelliselta ja hyväntuuliselta, vaikka ääni olikin maassa. Ehkä huomisen keikoilla tulee vähän selvyyttä.

(Ja kyllä, minä olen aasi).
Mäkin olin koko ajan, että ei takuulla ole Sloveniassa, TUSKIN tekevät mitään yhteistä biisiä.
Nyt vähän pitää ihmetellä kyllä, että mmmitä on tulossa? Vai onko mitään?
 
vierailija
Kylläpäs nyt myrskyn nosti rauhallisen tyvenen jälkeen. Toivottavasti pian laantuu, näin uskoisin ja älkää hätääntykö positiivisin mielin seilaavat vakkarit. Täällä ollaan kaikki samoilla aalloilla edelleen. Tarottarelle paljon tsemppiä vakkareille vinkki että tää tänne rekkautuminen ei ole iso vaiva tai mikään tietoturvariski kun on anonyymi meili, ja sitten sitä kautta voi lähettää turvallisemmin yhteystietojakin ja varmistua henkilöllisyyksistä.

Ja hei kääk (miksi toi kuulosti Seiska-lehdeltä), nyt on K:n somehiljaisuus ohi ja MUSAA on tehnyt ääni käheänä! Ja kätevästi just loppui sometauko kun eräs lento saapui maahan tämä on tätä I want to believe -osastoa. Mutta eikös hänellä ole vähän ruskettuneempi kroppa myös? No todnäk on ihan Suomessa paahtanut studiolla mutta aina voi mehustella..
Mulla oli sama ajatus, että aamun lento Sloveniasta on saapunut ja kotiin päästy... Sitten oli jo pakko tehdä Aktia-postaus, mutta aurinkolasit pitää olla, jotta ei näy väsyneet silmät, kun on B:n kanssa valvottu yöt... Ja kovasti pitää vakuutella, että musaa, musaa, ei mitään muuta oo tehty tällä viikolla. Hehee, no näin nyt shippilasein nähtynä taas. Mitään todisteita matkasta ei toki ole.

-ruusuristeilijä
 
vierailija
Mulla oli sama ajatus, että aamun lento Sloveniasta on saapunut ja kotiin päästy... Sitten oli jo pakko tehdä Aktia-postaus, mutta aurinkolasit pitää olla, jotta ei näy väsyneet silmät, kun on B:n kanssa valvottu yöt... Ja kovasti pitää vakuutella, että musaa, musaa, ei mitään muuta oo tehty tällä viikolla. Hehee, no näin nyt shippilasein nähtynä taas. Mitään todisteita matkasta ei toki ole.

-ruusuristeilijä

Ja lentomatkan päälle suihkussa käyty hiuksista päätellen... Kyllä nyt on liian monta sattumaa, ei savua ilman tulta ☺

(Minä rakastan sinua kyssärinä)
 
vierailija
Ei ole henkilökohtainen sähköposti, olen kertonut sen täällä monestikin eikä kyseessä ole minkään sortin salaisuus: tarotar1978@gmail.com
Minulle voi laittaa kuka vaan postia jos haluaa, eri juttu nyt tällä hetkellä se että kenelle vastaan, sattuneesta syystä. Ja vähän nyt toppuuttelen sanomalla etten koe tulleeni uhatuksi. Ainahan voin vaikka poistaa tuon taroteille tarkoitetun sähköpostin, joten en koe asiasta sen isompaa stressiä. Sain viestien lähettäjältä todisteen siitä, että hän hengailee eräiden kanssa, mutta en aio sanoa tarkemmin kenen. En vaan tykkää riidellä tai väitellä, koska minulle tarot luennat on ennenkaikkea vaan mukava harrastus. Luennoistani ei myöskään ole täällä aiemmin tullut mitään ongelmaa, en tiedä miksi ne juuri nyt, melko lyhyen ajan sisällä, on ruvennut tiettyjä ihmisiä ärsyttämään. Etenkin kun olen ollut tosi varovainen sanavalinnoissani ja jättänyt esim Miken tai gf kaltaiset yksityishenkilöt kokonaan pois.
voiko sulle siis nimenomaan näistä shippaus luennoista laittaa meiliä?
 
vierailija
En vielä kuunnellut K:n ig-tarinoita ja tietysti toivoisin, että hän olisi ollut Sloveniassa mutta yhtä hyvin yhteisbiisiä on voitu tehdä verkossakin. No joka tapauksessa yhteisbiisi olisi mahtavaa!

Mä en oo vielä käynyt K:n keikalla, mutta tässä kuussa meen! 🔥🔥🔥 Festarikeikka tosin on kyseessä eikä klubikeikka mutta sentään K18-tilaisuus 😄

Tarottarelle paljon tsemppiä 💕 Mullakaan ei ole anonyymiä meiliosoitetta (vielä), koska en nähnyt sille tarvetta, mutta ilmeisesti jossakin kohtaa täytyy tehdä sellainen.

💡🤔❤🔥
 
Kyllä nämä energiapursahdukset menee ihme aalloissa. Ensin kollektiivisen ahdistunutta ja surumielistä, sitten Niiin raukeaa ja seesteistäkin pari päivää ja hiljaisuutta kuvailtiin lempeäksi, eikä mitenkään pahaenteiseksi. Nyt sitten taas ihan muut lehahdukset ja K palaa instaan puhumaan uusista biiseistä ja whooom taas lähtee uudet energiat tulille 😅🤪 kaikki tämä yhdessä arkiviikossa. Ei lopu tältä risteilyltä tunnetilat, hiki tulee! 🥵😅
 
vierailija
Jep, ainoa vaan, että sä teit sen "pahuuttas", minua taas ei motivoinut Tarottaren haukkuminen tai arvostelu, vaan aito epäily siitä, ettei hän puhu tässäkään asiassa totta.
Perustuen siihen, ettei selvästikään nosta niitä kortteja, ja että ketjun K:n läheisen luenta -kriitikko sanoi, ettei hän ole ottanut yhteyttä. Niin on vain vähän shadya tää homma.
Monihan täällä sanoi, ettei heitä haittaa, oliko luennat tehty kortteja oikeasti edes nostelemalla, vai miten, no, mua haittaa, jos annetaan ymmärtää niin, eikä tehty.
Toiseksi mua haittaisi myös, jos ei syystä X halua julkaista luentaa ja keksii, että joku oli laittanut sähköpostia. Eikä voi muuntaa luentaa mitenkään (tosin siihenhän hän ei ole vielä ottanut kantaa, voisiko) Haluan, että mulle puhutaan totta.
t.kriitikko
Minäkin haluan, että mulle puhutaan totta. Mutta sinä puhut potaskaa, aivan selvästi näen sen täältä asti. Lisäksi sabotoit tätä ketjua, ja se on pahuutta. Ei kai kukaan halua julkaista täällä enää mitään tarot-luentaa, kun siitä seuraa yhden ihmisen loputon ristiretki asiaa vastaan. Ja siitä kärsii sitten kaikki muut. Että kiitos vaan sulle ketjun parhaan asian pilaamisesta, nyt on sulla varmaan hyvä mieli.

En aio vastata sun potaskaviesteihin enää tämän jälkeen mitään, vaikka varmasti tekisi mieli, jos niitä erehdyn lukemaan. Tähänastiset vastaukset laitoin, kun vtuttaa niin paljon, että yksi ihminen voi terrorisoida tällä tavalla ketjua. Mutta mun osalta tämä keskustelu oli tässä, sä toki voit jatkaa vaikka maailmanloppuun asti.
 
vierailija
Kyllä nämä energiapursahdukset menee ihme aalloissa. Ensin kollektiivisen ahdistunutta ja surumielistä, sitten Niiin raukeaa ja seesteistäkin pari päivää ja hiljaisuutta kuvailtiin lempeäksi, eikä mitenkään pahaenteiseksi. Nyt sitten taas ihan muut lehahdukset ja K palaa instaan puhumaan uusista biiseistä ja whooom taas lähtee uudet energiat tulille kaikki tämä yhdessä arkiviikossa. Ei lopu tältä risteilyltä tunnetilat, hiki tulee!
No ei todellakaan! Edellisessä kunnon riidassa, jossa olin, tuli videoo siltä Ruotsin yksityiskeikalta jossa K viettelee kaikki ne miehet ja riita loppui siihen kuin seinään! : D
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Lohdutukseksi(?) puuttuvista Tarot-tulkinnoista (joo, ei ole sama asia, mutta silti), nostin omasta oraakkelikorttipakastani kortin kysymyksellä "Oliko K Sloveniassa?" Tämä pakka on yleensä raivostuttava kun se osuu niin hyvin maaliin. Esim. ensimmäinen kortti jonka ikinä nostin viime syksynä, näkemättä ainuttakaan korteista sitä ennen, sisälsi kuvan melko harvinaisesta asiasta, jonka olin nähnyt edellisenä päivänä ja oivalluksen, jonka olin saanut nähdessäni ko. asian.

"STRETCH
May you extend your reach.

The sea tests your willingness to extend, your capacity for movement, the limits of your endurance. It asks you to leave the safety of familiar land, and explore the space between your desire to change and your capacity to stretch into unknown territory.
May you grow. May you allow yourself to be more. May you extend beyond your current beliefs. May you find suppleness and strength."


(Lihavointi omani.) En nyt siis sano, että tämä todistaa mitään, mutta itse uskon sen vihjaavan, että siellä on joko oltu nyt tai menossa. Muut uskokoon mitä tahtovat. :)

-energiamamma
 

Yhteistyössä