Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
B:n ei myöskään pitänyt oll Suomessa 8.6.

J sanoi "tullaan jatkossakin näkemään, aivanvarmasti"

I want to believe
L
Me too! 😭

Olisi kyllä huikeaa jos olisivat saaneet pidettyä reissun näin hyvin salassa, fanien silmät ja korvat ovat kuitenkin kaikkialla 😄

Tosin olisin onnesta soikeana jo siitäkin, jos olisivat työstäneet yhteistä biisiä kumpikin omissa studioissaan. Kuten sanoin, antakaa mulle mitä vaan.

-Suviruusu🥀
 
Me too!

Olisi kyllä huikeaa jos olisivat saaneet pidettyä reissun näin hyvin salassa, fanien silmät ja korvat ovat kuitenkin kaikkialla

Tosin olisin onnesta soikeana jo siitäkin, jos olisivat työstäneet yhteistä biisiä kumpikin omissa studioissaan. Kuten sanoin, antakaa mulle mitä vaan.

-Suviruusu
Alkoi soida Kuumaan Anna mulle mitä vaan päässä 😅🥰 tuo on muutenkin ihan shippianthem:

Anna mulle mitä vaan
Mä haluun kokea kerralla kaiken sen huumaavan iskun taas
Kuhan tuntuu hetken jossain
Anna mulle mitä vaan
Puolen yön jälkeen ku muut on jo menneet niin meillä on kauniimpaa
Ja se tuntuu hetken jossain...

Mul on tulta jos sulla on lankaa
Sä oot kaunis ja kummallinen
Mitä käy, se on sattuman kauppaa
Ja mä oon valmis ostamaan kaiken sen
Kun tää ilta on tällainen
Sanotaan ikimuistoinen
Anna mulle mitä vaan
Mä haluun kokea kerralla kaiken sen huumaavan iskun taas....
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Onkohan liian kiire aikataulu?
Kyllä sieltä kentältä tunnissa kevyesti ehtii kotiin Vantaalle, olipa koti sitten missä päin Vantaata tahansa. Ruumassa ei oo välttis ollut laukkua, kun ollut niin lyhyt reissu, että käsimatkatavarat riittäneet, niin on päässyt sitten nopeesti taksiin, tai joku hakenut. Täysin realistinen skenaario.
 
vierailija
Lohdutukseksi(?) puuttuvista Tarot-tulkinnoista (joo, ei ole sama asia, mutta silti), nostin omasta oraakkelikorttipakastani kortin kysymyksellä "Oliko K Sloveniassa?" Tämä pakka on yleensä raivostuttava kun se osuu niin hyvin maaliin. Esim. ensimmäinen kortti jonka ikinä nostin viime syksynä, näkemättä ainuttakaan korteista sitä ennen, sisälsi kuvan melko harvinaisesta asiasta, jonka olin nähnyt edellisenä päivänä ja oivalluksen, jonka olin saanut nähdessäni ko. asian.

"STRETCH
May you extend your reach.

The sea tests your willingness to extend, your capacity for movement, the limits of your endurance. It asks you to leave the safety of familiar land, and explore the space between your desire to change and your capacity to stretch into unknown territory.
May you grow. May you allow yourself to be more. May you extend beyond your current beliefs. May you find suppleness and strength."


(Lihavointi omani.) En nyt siis sano, että tämä todistaa mitään, mutta itse uskon sen vihjaavan, että siellä on joko oltu nyt tai menossa. Muut uskokoon mitä tahtovat.

-energiamamma
Kiitos. Piristi päivää.
 
vierailija
Ei mitenkään kiire aikataulu, kun Vantaalla asuu, hiuksetkin pessyt
Ja varmaan aika kiire tolla aktian postauksella josta on takuulla sovittu pankin kanssa aiemmin. Ei halunnut nauhoittaa sitä mistään muualta, koska hullut shippaajathan olis takuulla onkinut sen paikan esille. (Hotellihuone, slovenialainen studio, Bojanin kämppä)

T. Hullu shippaaja
 
vierailija
Lohdutukseksi(?) puuttuvista Tarot-tulkinnoista (joo, ei ole sama asia, mutta silti), nostin omasta oraakkelikorttipakastani kortin kysymyksellä "Oliko K Sloveniassa?" Tämä pakka on yleensä raivostuttava kun se osuu niin hyvin maaliin. Esim. ensimmäinen kortti jonka ikinä nostin viime syksynä, näkemättä ainuttakaan korteista sitä ennen, sisälsi kuvan melko harvinaisesta asiasta, jonka olin nähnyt edellisenä päivänä ja oivalluksen, jonka olin saanut nähdessäni ko. asian.

"STRETCH
May you extend your reach.

The sea tests your willingness to extend, your capacity for movement, the limits of your endurance. It asks you to leave the safety of familiar land, and explore the space between your desire to change and your capacity to stretch into unknown territory.
May you grow. May you allow yourself to be more. May you extend beyond your current beliefs. May you find suppleness and strength."


(Lihavointi omani.) En nyt siis sano, että tämä todistaa mitään, mutta itse uskon sen vihjaavan, että siellä on joko oltu nyt tai menossa. Muut uskokoon mitä tahtovat.

-energiamamma
Voi ihanaa! Kiitos energiamamma! Tämä kävi kyllä lohdutuksesta tähän tarottien puutteeseen. Tossa jotenkin iskee erityisesti myös tämä: May you extend beyond your current beliefs. Mitä kaikkea se voisikaan tarkoittaa, hmm.
 
vierailija
Joymuffin, keräätkö s.postilistalle toivovien tietoja jo talteen? Jos keräät, niin osoite on: uusikuu@mail.com

Täällä on ollut sen verran puuskaista tänään, että vetäydyn takaisin takakannelle odottelemaan tyyntä ja auringonpaistetta pilvien välistä.

Uusikuu 🌚
 
vierailija
Me too!

Olisi kyllä huikeaa jos olisivat saaneet pidettyä reissun näin hyvin salassa, fanien silmät ja korvat ovat kuitenkin kaikkialla

Tosin olisin onnesta soikeana jo siitäkin, jos olisivat työstäneet yhteistä biisiä kumpikin omissa studioissaan. Kuten sanoin, antakaa mulle mitä vaan.

-Suviruusu
Veit sanat suustani. Antakaa mulle mitä vaan... Pienikin murunen riittää.

Katrina
 
vierailija
Ficcejä on AO3:ssa 427 tällä hetkellä. Jos mukaan lisätään Wattpad (jossa on ihan hirveää kukkua enimmäkseen) ja suomalaiset palstaficit, niin pääsemme varmaan puolikkaaseen tonniin. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Lohdutukseksi(?) puuttuvista Tarot-tulkinnoista (joo, ei ole sama asia, mutta silti), nostin omasta oraakkelikorttipakastani kortin kysymyksellä "Oliko K Sloveniassa?" Tämä pakka on yleensä raivostuttava kun se osuu niin hyvin maaliin. Esim. ensimmäinen kortti jonka ikinä nostin viime syksynä, näkemättä ainuttakaan korteista sitä ennen, sisälsi kuvan melko harvinaisesta asiasta, jonka olin nähnyt edellisenä päivänä ja oivalluksen, jonka olin saanut nähdessäni ko. asian.

"STRETCH
May you extend your reach.

The sea tests your willingness to extend, your capacity for movement, the limits of your endurance. It asks you to leave the safety of familiar land, and explore the space between your desire to change and your capacity to stretch into unknown territory.
May you grow. May you allow yourself to be more. May you extend beyond your current beliefs. May you find suppleness and strength."


(Lihavointi omani.) En nyt siis sano, että tämä todistaa mitään, mutta itse uskon sen vihjaavan, että siellä on joko oltu nyt tai menossa. Muut uskokoon mitä tahtovat.

-energiamamma
Kiitos, kiitos, kiitos energiamamma💖
L💖
 
vierailija
Ekaa kertaa oikeasti ajattelen, että jospa K olikin Sloveniassa tekemässä yhteistä biisiä. Jotenkin kaikki natsais - somehiljaisuus, keikkatauko, kummankin musanteko. Vauvalla joku vielä tiesi, että Slovenian lento on tullut just silleen, että K on ehtinyt tehdä uuden postauksen.

Se vaikutti sitä paitsi tosi onnelliselta ja hyväntuuliselta, vaikka ääni olikin maassa. Ehkä huomisen keikoilla tulee vähän selvyyttä.

(Ja kyllä, minä olen aasi).
Minä uskon tähän ✨❤
 
vierailija
Alkoi soida Kuumaan Anna mulle mitä vaan päässä tuo on muutenkin ihan shippianthem:

Anna mulle mitä vaan
Mä haluun kokea kerralla kaiken sen huumaavan iskun taas
Kuhan tuntuu hetken jossain
Anna mulle mitä vaan
Puolen yön jälkeen ku muut on jo menneet niin meillä on kauniimpaa
Ja se tuntuu hetken jossain...

Mul on tulta jos sulla on lankaa
Sä oot kaunis ja kummallinen
Mitä käy, se on sattuman kauppaa
Ja mä oon valmis ostamaan kaiken sen
Kun tää ilta on tällainen
Sanotaan ikimuistoinen
Anna mulle mitä vaan
Mä haluun kokea kerralla kaiken sen huumaavan iskun taas....
Kuumaan koko viimeisin levy on ihan täyttä shippimateriaalia 😄
 
Ai että miten ihanaa! Siellä ne ruusut lusikkana makasivat, kaikki mitä järvessä manifestoin sai ainakin tilaisuuden. Olen niin onnellinen!
Melkein myös kotona lomamatkalta.
Musiikin teossahan se ääni menee.
En kestä miten ihanaa!
 
vierailija
Kiitos K ja kiitos te ihanaiset puutarhurit 🥰 Ihana kutkuttava tunne palasi takaisin kehoon tämän viimeaikaisen tyyni-turbulenssin jälkeen! Hassua miten niin pienistä hitusista vihjeitä ja salapoliisityötä (en tarkoita stalkkausta ja toisaalta tarkoitan 😅) voi ihminen tulla niin onnelliseksi. Joku kuittaili jo pitkä aika sitten vauvalla tästä esileikistä ja sitähän tää on loputon esileikki! 😆Eikös se niin mene, että joskus se e on parempi kuin itse akti(a). 😁

A
 
vierailija
Alkoi soida Kuumaan Anna mulle mitä vaan päässä tuo on muutenkin ihan shippianthem:

Anna mulle mitä vaan
Mä haluun kokea kerralla kaiken sen huumaavan iskun taas
Kuhan tuntuu hetken jossain
Anna mulle mitä vaan
Puolen yön jälkeen ku muut on jo menneet niin meillä on kauniimpaa
Ja se tuntuu hetken jossain...

Mul on tulta jos sulla on lankaa
Sä oot kaunis ja kummallinen
Mitä käy, se on sattuman kauppaa
Ja mä oon valmis ostamaan kaiken sen
Kun tää ilta on tällainen
Sanotaan ikimuistoinen
Anna mulle mitä vaan
Mä haluun kokea kerralla kaiken sen huumaavan iskun taas....
Musiikkivideo :)
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina

Yhteistyössä