Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täällä kun nyt moni on rekisteröitynyt viime aikoina, niin se luo jonkinlaista sosiaalista painetta rekkaamiseen, mutta omalta osalta en varmaan siihen lähde, kun roikun täällä tällä hetkellä enimmäkseen työkoneella (myös ilta-aikaan), enkä halua tällä kirjautua. Ois kyllä kiva pystyä tykkäämään muiden kommenteista, mutta muutoin oon myös vähän samoilla linjoilla toisen kirjoittajan kanssa siinä, että ihan kaikkea en haluais nimimerkillä kirjoittaa, kuten en tähänkään asti ole tehnyt. Jotkut jutut tuntuu joko liian henkilökohtaisilta tai liian hölmöiltä, ettei niitä kaikkia halua allekirjoittaa. Kuten eilinen puppy-kortin nosto, jonka nyt paljastan omaksi jutukseni, ja joka eilen tuntui liian hölmöltä allekirjoitettavaksi, mutta menköön nyt tässä yhtenä esimerkkinä.

-ruusuristeilijä
 
vierailija
Täällä kun nyt moni on rekisteröitynyt viime aikoina, niin se luo jonkinlaista sosiaalista painetta rekkaamiseen, mutta omalta osalta en varmaan siihen lähde, kun roikun täällä tällä hetkellä enimmäkseen työkoneella (myös ilta-aikaan), enkä halua tällä kirjautua. Ois kyllä kiva pystyä tykkäämään muiden kommenteista, mutta muutoin oon myös vähän samoilla linjoilla toisen kirjoittajan kanssa siinä, että ihan kaikkea en haluais nimimerkillä kirjoittaa, kuten en tähänkään asti ole tehnyt. Jotkut jutut tuntuu joko liian henkilökohtaisilta tai liian hölmöiltä, ettei niitä kaikkia halua allekirjoittaa. Kuten eilinen puppy-kortin nosto, jonka nyt paljastan omaksi jutukseni, ja joka eilen tuntui liian hölmöltä allekirjoitettavaksi, mutta menköön nyt tässä yhtenä esimerkkinä.

-ruusuristeilijä
Minulla vähän sama hölmöilyviestien suhteen. :D

- Joymuffin
 
vierailija
Kiitos ihanista minificeistä

Pitäisiköhän itsekin rekkautua Olen yrittänyt pitää tätä shippailua jotenkin kontrollissa mm sillä, etten ole halunnut rekisteröityä, mut pakko kai se on tässä kohtaa kesää todeta, että syvällä kaninkolossa ollaan.

Alkukesällö ajattelin, että kyllä pääsen rantaan tästä paatista viimeistään lomien jälkeen, mutta tässä ollaan. Töissäkin aina välillä luen tätä ja vauvapalstaa ja saatan jotain kommentoidakin

Ja rakastan, rakastan, kuinkas muutenkaan
Sama juttu täällä! 😄 Joku seitinohut ja harhainen ajatus siitä, että tää homma on mulla jotenkin hallinnassa, kun olen vain tällein kevyesti anonyyminä mukana. 😎 Komppaan myös Ruusuristeilijää ja Joymuffinia siinä, että hupsuttelujuttuja on helpompi kirjoittaa ilman nimimerkkiä.

Kiva kuitenkin kun ihmiset ootte rekkautuneet, kiva saada teksteille ”kasvoja” ja uskon myös niiden palstaa rauhoittavaan voimaan.

Täällä taas nauraa hykerrellyt teidän sattumuksille ja myös tuolle vauvan listalle, on ihmiset vaan ihan hulluja ja se on ihan mahtavaa! 😂

Ailakki
 
  • Tykkää
Reactions: Tuitui 💞
vierailija
Sama täällä tuon rekisteröitymisen kanssa. Tuntuu liian viralliselta ja samalla joutuisin tunnustamaan itselleni, kuinka syvällä tässä ollaan. Jo sen uuden sp-osoitteen luominen tuntui siltä kuin olisin antanut jotenkin periksi lopullisesti 😄
Helpompaa itselleni on seikkailla täällä kuin jossain rinnakkaistodellisuudessa.
Sitä peukuttamista kyllä kaipaan.

Katrina
 
  • Tykkää
Reactions: Tuitui 💞
vierailija
Hämmentäviä hetkiä työelämässä:
Vuosikaudet tapana merkata eräitä työjuttuja tietyllä isolla kirjaimella, mutta tänään kävi niin, että sen kummemmin miettimättä merkkasinkin ne kirjaimella K. Samantien ymmärsin kyllä, että väärin meni. Mutta sitten ei tullut mitään muuta kirjainta mieleen kuin B 🤦🏻‍♀️
Täydellinen blackout, enkä tietenkään voinut kysyäkään keltään, kun asian olisi pitänyt olla itsestäänselvyys.
Aika lähteä kotiin...jääköön maanantaihin.

Katrina (kyllä, Tupenrapinat todellakin)
 
vierailija
Täällä taas, t. pariterapeutti. Näin nimittäin viime yönä unta Bojanista. Oli joku meet&greet (ei JO:n) jossain vähän hämyisessä paikassa, ja yhtäkkiä huomasin siellä Bojanin. Menin hänen luokseen, hän otti minut kainaloon, ja mä pyysin hätäisesti ystävää ottamaan äkkiä valokuvan todistusaineistoksi 😅 Ja Bojan vaan piti mua kainalossa ihan rauhassa pitkän aikaa. Se tuntui hyvälle ja ihanalle. B oli vähän pidempi kuin ehkä todellisuudessa. Sitten heräsin. Ah.
 
  • Rakkaus
Reactions: Tuitui 💞
vierailija
Täällä taas, t. pariterapeutti. Näin nimittäin viime yönä unta Bojanista. Oli joku meet&greet (ei JO:n) jossain vähän hämyisessä paikassa, ja yhtäkkiä huomasin siellä Bojanin. Menin hänen luokseen, hän otti minut kainaloon, ja mä pyysin hätäisesti ystävää ottamaan äkkiä valokuvan todistusaineistoksi Ja Bojan vaan piti mua kainalossa ihan rauhassa pitkän aikaa. Se tuntui hyvälle ja ihanalle. B oli vähän pidempi kuin ehkä todellisuudessa. Sitten heräsin. Ah.
Ihana uni! Jos ei muuta niin ainakin monien unielämä on saanut ihan uutta väriä tästä shippauksesta.
 
vierailija
Sama täällä tuon rekisteröitymisen kanssa. Tuntuu liian viralliselta ja samalla joutuisin tunnustamaan itselleni, kuinka syvällä tässä ollaan. Jo sen uuden sp-osoitteen luominen tuntui siltä kuin olisin antanut jotenkin periksi lopullisesti
Helpompaa itselleni on seikkailla täällä kuin jossain rinnakkaistodellisuudessa.
Sitä peukuttamista kyllä kaipaan.

Katrina
Sama, peukutusmahdollisuutta kyllä kaipaan, kun niin monesti tekisi mieli tykätä teidän jutuista ihan nopeasti, mut sit kun ei heti ehdi laittaa kommenttia niin ei enää muista läheskään kaikkia mitä ois halunnut kommentoida, kun vihdoin saa sormet näppäimille.
 
vierailija
Sama, peukutusmahdollisuutta kyllä kaipaan, kun niin monesti tekisi mieli tykätä teidän jutuista ihan nopeasti, mut sit kun ei heti ehdi laittaa kommenttia niin ei enää muista läheskään kaikkia mitä ois halunnut kommentoida, kun vihdoin saa sormet näppäimille.
Tää oli siis Ailakki, jonka piti vielä todeta, että ihana uni pariteraputilla. 🥰 Mielelläni pääsisin B kainaloon. Vaikuttaa just sellaiselta, jonka kainalossa olis hyvä olla, että sikäli en kyllä ihmettele K yhtään. 🤭
 
vierailija
4 tuntia sitten postattu eli ihan hyvin voisi olla eilisillalta.
Kärtsällä nöyttäisi olevan niin siistit kuteet, että oisko kuitenkin ollut siellä Palacessa? Eikö se ollut ke-illalta se Miken postaus?
Se henkilö, joka laittoi, että ei ollut ollut Palacessa ei esittänyt asiasta mitään todisteita eikä perusteluja. Postas tyyliin 22.57, niin ettei asiasta voinut edes kysyä.
Kun kysyin seuraavana päivänä, ei tullut kommentoimaan.
 
vierailija
Kärtsällä nöyttäisi olevan niin siistit kuteet, että oisko kuitenkin ollut siellä Palacessa? Eikö se ollut ke-illalta se Miken postaus?
Se henkilö, joka laittoi, että ei ollut ollut Palacessa ei esittänyt asiasta mitään todisteita eikä perusteluja. Postas tyyliin 22.57, niin ettei asiasta voinut edes kysyä.
Kun kysyin seuraavana päivänä, ei tullut kommentoimaan.
Oli siellä jossain vaiheessa vastaus. Ehkä poistettiin? Jonkun Jeren ja Miken sukulaisnaisen instassa ilmeisesti oli lisää matskua Palacesta.
 

Yhteistyössä