Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tiistaina tulee uusi vlog. Voisiko siinä jo paljastua?
Ei, koska eikös se kerro kesäkuusta.
Mutta jäin jo miettimään, että jos K oli Sloveniassa, niin tuleekohan siitä klippejä viimeistään jaksoon, joka kertoo elokuun alusta :) Olis tosi mieletöntä nähdä siinä kyllä otteita mitä ne on tehneet siellä. Ja vielä Jokereiden omasta materiaalista.
 
vierailija
Katsoin tuon Joker out subsin kääntämän Bojanin haastattelun. Ei siinä sanottu minusta yhtään mitään. Kaiken lisäksi se käheä-ääninen äijä puhui lähes koko ajan. Se, mitä Bojan sanoi someen liittyen oli täysin arvattavissa ilmankin tätä videota, eikä sanonut oikeastaan yhtään mitään. Pidän outona jos joku fani oikeasti ajattelee, että muusikoista on kivaa ylläpitää somekanavia, eikä kyse ole eräänlaisesta taloudellisesta fomosta, fear of missing out incomes.
 
Jos nyt ajatellaan, et K olis siellä Sloveniassa ollut, niin onko mahdollisesti mitään musaa ees saatu aikaiseksi. Eikös K jossain haastiksessa sanonut, et jos ne tekis Jokereiden kanssa yhteisesiintymisen, niin ei ne varmaan ees pääsis lavalle saakka, kun menis semmoseks sekoiluks. 🤣 Haluaisin kyllä olla näkemässä sitä sekoilua. 😅 Musaa, musaa.. yes yes 😅
 
vierailija
Katsoin jonkun random K&Jokerit-meemitwiitin ja sen alla olevissa twiiteissä, jotka siis Twitterin algoritmin mukaan liittyvät, oli mainos siitä "Punaista, valkoista ja kuninkaansinistä" -leffasta! Tuosta kirjastahan on täälläkin puhuttu useasti kun M/M niin kiinnostava sattuma. :D
 
vierailija
Jos nyt ajatellaan, et K olis siellä Sloveniassa ollut, niin onko mahdollisesti mitään musaa ees saatu aikaiseksi. Eikös K jossain haastiksessa sanonut, et jos ne tekis Jokereiden kanssa yhteisesiintymisen, niin ei ne varmaan ees pääsis lavalle saakka, kun menis semmoseks sekoiluks. Haluaisin kyllä olla näkemässä sitä sekoilua. Musaa, musaa.. yes yes
Mä veikkaan, että se kappale on jo ehkä tehty ja Käärijä kävi vain nauhoitusten takia Sloveniassa. Mutta, onko Jokereiden studio Sloveniassa? Joskus he kävivät tekemässä musiikkia muistaakseni Saksan Hampurissa.
 
Löysin muuten toiselta alustalta myös hollantilaisen shippaajan. Kertoo pitäneensä tällä viikolla säätiedotuksia silmällä vähän useammankin Euroopan maan osalta. En nyt avaa tätä enempää, mutta että meitä on siis muunkin maalaisia...ja miksi ei olisi!
 
Minäkin sain viimein aikaiseksi rekisteröityä ja kirjoitan jatkossa nimimerkillä PippaNova. Aikaisemmin kirjoitin nimettömänä, mutta kuten viime aikoina ovat muutkin todenneet, palsta toivottavasti siistiytyy sen myötä, että yhä useampi kirjoittaa rekisteröityneenä käyttäjänä.

Olen seurannut tätä palstaa ihan sen syntyajoista asti, sitä ennen vauva-palstan ketjua myös. Satunnaisesti käyn edelleenkin siellä, mutta en jaksa enää kahlata kaikkea läpi, kun se ketju kasvaa niin vauhdilla. Ne iltahepulit siellä on kyllä legendaarisia, harmi että niin suuri osa huumoriviesteistäkin poistetaan.

Olen itse keski-iän kynnyksellä, parisuhteessa, pari lasta ja työskentelen asiantuntijatehtävissä. Tässä asiayhteydessä luokittelisin itseni ehkä enemmän "erityinen ystävyys" -jengiin, en siihen romanttiseen shippiin kuuluvaksi. Mutta avoimesti silti kuulostelen kaikkien ajatuksia. Ennen kaikkea olen nauttinut tämän palstan pohdiskeluista liittyen omaan sisäiseen kasvuun, ne ajatukset ovat usein niin itseenkin sopivia ja osuvia. Joskus tuntuu ihan syvällä sydämessä kun joku osaa sanoittaa minunkin kokemat tunteet niin hyvin. Kaikenlaisesta henkisyyteen suuntautuvasta ajattelusta olen ollut kiinnostunut ihan nuoresta asti, joten uskon johonkin suurempaan voimaan ja sen vaikutukseen elämässä.
 
Minäkin sain viimein aikaiseksi rekisteröityä ja kirjoitan jatkossa nimimerkillä PippaNova. Aikaisemmin kirjoitin nimettömänä, mutta kuten viime aikoina ovat muutkin todenneet, palsta toivottavasti siistiytyy sen myötä, että yhä useampi kirjoittaa rekisteröityneenä käyttäjänä.

Olen seurannut tätä palstaa ihan sen syntyajoista asti, sitä ennen vauva-palstan ketjua myös. Satunnaisesti käyn edelleenkin siellä, mutta en jaksa enää kahlata kaikkea läpi, kun se ketju kasvaa niin vauhdilla. Ne iltahepulit siellä on kyllä legendaarisia, harmi että niin suuri osa huumoriviesteistäkin poistetaan.

Olen itse keski-iän kynnyksellä, parisuhteessa, pari lasta ja työskentelen asiantuntijatehtävissä. Tässä asiayhteydessä luokittelisin itseni ehkä enemmän "erityinen ystävyys" -jengiin, en siihen romanttiseen shippiin kuuluvaksi. Mutta avoimesti silti kuulostelen kaikkien ajatuksia. Ennen kaikkea olen nauttinut tämän palstan pohdiskeluista liittyen omaan sisäiseen kasvuun, ne ajatukset ovat usein niin itseenkin sopivia ja osuvia. Joskus tuntuu ihan syvällä sydämessä kun joku osaa sanoittaa minunkin kokemat tunteet niin hyvin. Kaikenlaisesta henkisyyteen suuntautuvasta ajattelusta olen ollut kiinnostunut ihan nuoresta asti, joten uskon johonkin suurempaan voimaan ja sen vaikutukseen elämässä.
Tervetuloa rekisteröityneiden kasvavaan joukkoon, PippaNova! 😄
 
Joo, tervetuloa PippaNova! Ja olisi kiva kuulla lisää noista henkisyys- ja sisäinen kasvu -jutuista, jos et ole vielä kaikkea postannut.

- Joymuffin
Hei,Joymuffin! Joo en ole noita henkisen kasvun juttuja täällä sen kummemmin kertonut. Mutta lyhykäisesti minulla on itsellä muutama kokemus jonkin suuremman voiman olemassaolosta, olen käynyt aiheeseen liittyvissä tapaamisissa ja käynyt energiahoidoissa, niistäkin positiivinen lopputulema. Lisäksi olen paljon lueskellut aiheesta ja edelleen etsin uutta tietoa tähän liittyen. Nämä ovat vaan sellaisia asioita, että hyvin todennäköisesti tulee leimatuksi hörhöksi, siksi en näistä uusien ihmisten kesken juuri juttele.
 
vierailija
Minustakin henkilökohtaisia kasvu- ja oivalluskirjoituksia on mukava lukea. Itse mietin vain, että koen, että itselläni noi samat tuntemukset tuli jo käytyä läpi mun sellaisessa ihastumisessa, josta nousee samoja fiiliksiä nyt K&B:tä seuratessa. Että ei sillä lailla ole tähän liittyen mitään jaettavaa, mutta saman olen kokenut kuitenkin. Eli että olin hukannut itseni ja en ollut tehnyt asioita, jotka itselleni ovat syvällä mielessäni tärkeitä yms.
Taistelin myös siinä samalla eroon eräästä narsistisesta läheisestäni, joka oli aina halunnut määrittää kuka ja millainen olen jne.
Nyt hehkuttelen lähinnä tilaisuudella seurata näitä rakkaudellisia fiiliksiä, joita poikien välien seuraaminen tuottaa, ja alan pikku hiljaa hyväksyä sen, ettei tästä ehkä tule eroottista rakkaustarinaa, mutta sillä huumorointi on kyllä tosi viihdyttävää!
En varmaankaan ota nimimerkkiä, minussa kirjoittelee niin monta persoonaa ja puolta, että haluan niiden kaikkien saavan olla täällä rauhassa :)
 
vierailija
Nää henkimaailman jutut kiinnostaa. Mulla on kokemuksia näkijöistä, että tajuavat kyllä, mitä sillä luentaan tulleella on meneillään. Ja siis etäisimmillään minulle on tehty osuva luenta netin keskustelupalstalla, itse asiassa oli Vauvalla. joo, kuulostaa todella epäilyttävältä, mutta se kirjoittaja jostain syystä teki siellä tosi monille ja ne olivat aika pitkiä. Mulla oli silloin juuri menossa mun onnettoman ihastumiseni jälkimainingit ja hän näki sen, samoin toisen tilanteen, joka on aika harvinainen ihmisillä, eikä muiden luennoissa ollut mitään sopivaa omaan elämääni! Oli se aika jännä.
Mutta oudoin näkijän havainto oli, kun eräs sanoi (olin paikanpäällä hänen luonaan), että hän näkee sellaisen Björn Borgin näköisen miehen. No, kun olin tavannut tämän mun ihastukseni, niin hän piti yhtenä päivänä (joka oli vielä itselleni emotionaalisesti suhteessa häneen vähän vaikea) sellaista otsapantaa, jollainen Björn Borgilla aina oli, ja muistan silloin ajatelleeni, että hän on sen kanssa ihan Björn Borgin näköinen. En taatusti ollut kertonut tätä asiaa sille näkijälle, enhän edes itse muistanut koko asiaa!
Tämä havainto ei sinänsä ollut mikään ihmeellinen, mutta ihmetytti kyllä, että mistä se tuli, jos ei minun mielestäni, siihen? En pelaa tennistä, en ole urheilullinen, en liity mitenkään Björn Borgiin.
Sen sijaan sillä "matkalla" oli paljon muita henkimaailman merkkejä ja juttuja, joiden tykityksen kanssa sain olla ihan ihmeissäni.
 

Yhteistyössä