Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä muuten pitää paikkansa, että Dean on pohjoismaisen musiikin ystävä. Jos selaa hänen instaansa, niin siellä on ennen JO kuvia paljon F1 kuvia. Jonkun kuvan yhteyteen oli laitettu Kuumaan Tuiki tuiki ja sit kommenteissa joku kysyi tästä, niin selitti että tykkää "Nordic music".
No muistinpa sitten oikein! Tästä shippaushulluudesta huolimatta on sentään joku aivosolu jäljellä 😄

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Pitäkää tämän ketjun aiheet täällä kiitos. Älkää ruvetko väittelemään keskenänne vauva palstalla Tarot tulkinnoista. Ne ei kuulu sinne. Se koko keskustelu kuulosti varmasti aivan absurdilta ja sairaalta ulkopuolisten silmissä. Tänne siirtyy vaan lisää trolleja tuollaisen myötä.
-K
 
Mahtava juttu! On niin hieno saavutus ja olisi kova juttu, vaikka biisi olisi englanniksi, mutta vielä suomenkielisestä biisistä kyse!
Twitteristä luin, että Cha cha cha on kaikkien aikojen 16. Euroviisu-biisi, joka ylitti tuon rajan, ja neljäs ei-englanninkielinen (ne kolme edellistä ovat italiankielisiä). Kertakaikkisen upea saavutus! 🤩
 
vierailija
Twitteristä luin, että Cha cha cha on kaikkien aikojen 16. Euroviisu-biisi, joka ylitti tuon rajan, ja neljäs ei-englanninkielinen (ne kolme edellistä ovat italiankielisiä). Kertakaikkisen upea saavutus!
Liikutuin kun kuulin tästä illalla. Piskuinen suomen kieli ansaitsee tämän. Jere poppoineen ansaitsee tämän❤
 
vierailija
Pitäkää tämän ketjun aiheet täällä kiitos. Älkää ruvetko väittelemään keskenänne vauva palstalla Tarot tulkinnoista. Ne ei kuulu sinne. Se koko keskustelu kuulosti varmasti aivan absurdilta ja sairaalta ulkopuolisten silmissä. Tänne siirtyy vaan lisää trolleja tuollaisen myötä.
-K
Itse en ole koskaan puhunut Vauvalla tästä palstasta ja sika vähän sinne mitään kirjoitan.

Mut oon samaa mieltä siitä, ettei tarot-luennoista virinnyttä keskustelua kannata viedä sinne.

Muutenkaan ei pidä ruokkia trolleja.

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Olen vähän häkeltynyt monestakin asiasta tänään, mutta onhan tuo CCC menestys nyt ihan mieletön. Viime vuonna tähän aikaa se on ollut pöytälaatikossa tai missä niitä nyt säilytetäänkin, ne muutamat jotka olivat biisin kuulleet, aivan innoissaan (eikös siitä ollut juttua, että se UMK tuottaja tms. oli kuunnellut sen ensimmäisen kerran Lintsillä ja heti oli iskenyt). En silti usko, että kukaan heistä uskoi ihan näin kovaan menestykseen.

Ja jossain pienen mielen perukoilla mietin, että ei se viime kesän B tiennyt mikä häneenkin tulee iskemään.

Enid
 
vierailija
En voi sille mitään, mutta mua huvitti se kommentti, että shipataanko me täällä jotain Pirkkoa ja Jormaa.🙈

Joo mutta asuaan. Onko mahdollista, että K lähtee ensi viikolla Sloveniaan ja mitkä päivät olisi otollisimpia? Tarkoitan, että onko joku instan, haastattelujen jne. perustella tietoinen heidän aikatauluistaan?
 
yks ihminen teki historiaa nosti suomen hetkessä maailman karttalle saadaan olla ylpeitä et suomen kielinen biisiä on kuunneltu 100 miljoonaa kertaa kukaan ei ois arvanut mihin tää vuosi kääntyy eka pettytiin suomi ei viisuja voittanukaan mut tää saavutus on juhlimisen arvosta 🥳🥰
 
  • Tykkää
Reactions: Tuitui 💞
En voi sille mitään, mutta mua huvitti se kommentti, että shipataanko me täällä jotain Pirkkoa ja Jormaa.

Joo mutta asuaan. Onko mahdollista, että K lähtee ensi viikolla Sloveniaan ja mitkä päivät olisi otollisimpia? Tarkoitan, että onko joku instan, haastattelujen jne. perustella tietoinen heidän aikatauluistaan?
tais olla et loppu kuusta jos oikeen muistan
 
vierailija
Muistuttaako jostakin teistä cha cha cha Bonanzan (sen vanhan lännensarjan) tunnaria? Niin ja onnea Kärtsälle, tuo on hieno ja upea saavutus.👍 Täytyy olla ylpeä, että
Suomesta löytyy noin ihana ja karismaattinen esiintyjä. Luonne tuntuu olevan täysin kohdillaan, fantastinen persoona.
 

Yhteistyössä