Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos Tarotar ei ole julkaissut luentaa edes sähköpostilistalla niin vaikuttaa oudolta, että kukaan täältä olisi mennyt sinne häntä uhkailemaan. Myös tuo kommentti, että hän muka todisti tuntevansa J:n(?) tai ihan kenet tahansa crewsta oli aika epämääräinen, ja mahdoton todistaa vääräksi.
Myös se vaikuttaa oudolta, jos Tarotar ei voi tehdä luentaa vastuuvapauslausekkeen avulla, ei ficcinä eikä millään muullakaan tavalla. Tosin tekemällä niin poostuisi ehkä korttien mukaan nostelun haaste.
t.kriitikko
Sä teet aika pitkälle meneviä omia tulkintoja, niin jatkan sun valitsemalla linjalla ja heitän, että sinä olet sitten vissiin joku lähipiiristä, ja teet vain kaikkesi, jotta täällä ei enää julkaistaisi yhtään tarot-luentaa, kun ne osuu niin hyvin maaliin. Et voi kumota tätä mun väitettä millään, et voi todistaa, että et ole lähipiiristä. Mutta mulle tämä on nyt ihan selvä asia, sinun logiikkaasi noudattaen.

Jos et vain henkkoht pitäisi niistä tarot-luennoista, jättäisit ne yksinkertaisesti lukematta, etkä jankkaisi täällä negaa niihin liittyen. Koska jankkaat, sulla on joku agenda, ja se agenda on tuo, jonka yllä esitin.
 
vierailija
Jaoitko tänne henkilökohtaisen s.posti osoitteen? Anonyymin voi tehdä uuden ja unohtaa sen vanhan tai sitten estät käyttäjän.
Ei ole henkilökohtainen sähköposti, olen kertonut sen täällä monestikin eikä kyseessä ole minkään sortin salaisuus: tarotar1978@gmail.com
Minulle voi laittaa kuka vaan postia jos haluaa, eri juttu nyt tällä hetkellä se että kenelle vastaan, sattuneesta syystä. Ja vähän nyt toppuuttelen sanomalla etten koe tulleeni uhatuksi. Ainahan voin vaikka poistaa tuon taroteille tarkoitetun sähköpostin, joten en koe asiasta sen isompaa stressiä. Sain viestien lähettäjältä todisteen siitä, että hän hengailee eräiden kanssa, mutta en aio sanoa tarkemmin kenen. En vaan tykkää riidellä tai väitellä, koska minulle tarot luennat on ennenkaikkea vaan mukava harrastus. Luennoistani ei myöskään ole täällä aiemmin tullut mitään ongelmaa, en tiedä miksi ne juuri nyt, melko lyhyen ajan sisällä, on ruvennut tiettyjä ihmisiä ärsyttämään. Etenkin kun olen ollut tosi varovainen sanavalinnoissani ja jättänyt esim Miken tai gf kaltaiset yksityishenkilöt kokonaan pois. 🔮
 
vierailija
"Kumbaya my Lord, kumbaya
Kumbaya my Lord, kumbaya
Kumbaya my Lord, kumbaya
Oh Lord, kumbaya"

PEACE.

Tarotar on aina ollut sivistynyt ja hienotunteinen, eiköhän luoteta siihen että hän tekee niin kuin parhaaksi näkee.

L
😄 ehkä tämä tästä vielä taas tyyntyy...
Ja samaa mieltä Tarottaresta, mielestäni huolellisesti miettinyt, miten luennoista esiintulleet asiat esittää ❤

Katrina
 
vierailija
toi teiän kahen raivoaminen vaan kertoo että te yritätte ihan jatkuvasti kontrolloida tätä ketjua haluamaanne suuntaan. miksi edes jotku Jeren tuntevat haluaa hengata SHIPPAUS ketjussa? koska haluatte selkeästi vaan tarkkailla mistä puhutaan ja kääntää aiheen muualle jos liippaa liian läheltä.
Mä en tunne ketään lähipiiristä, saati Jereä itseään.
t.kriitikko
 
vierailija
En voi sietää sitä, että minulle puhutaan potaskaa. Haluan kommunikoida myös tässä ketjussa ihmisten kanssa, jotka eivät puhu potaskaa. Ilmoitin alun perin vain pitäväni potaskana sitä, että Tarotar nosti kortit sokkona luennassa. Sokkona = ei näe kuvapuolia, ei valitse kortteja tietäen kortin.
Nytkään en halua, että hän jatkaa sumutustaan tarinoilla yhteyttä ottaneesta joka todisti tuntevansa jonkun K:n lähipiiriläisen.
Tarotar kertoo sellaisia asioita, joita ei voida todistaa vääräksi. Mulla on silloin aina korkeampi kynnys uskoa henkilöä.
t.kriitikko
Oonkin nyt ihan varma, että se olit juuri sinä, joka on Tarotarta uhkaillut. Et voi todistaa, ettet olisi ollut. Sillä, että väität, ettet ole lähettänyt sähköpostia, ei ole mitään painoarvoa. Täällä voi anonyymisti väittää mitä vaan. Oot kirjoittanut nyt niin paljon tähän liittyen, nähnyt niin paljon vaivaa, että sulla on tässä taustalla jotain muutakin kuin joku pieni harmistuminen jostain.

Ja tuo, että koet että juuri Sinulle on joku puhunut anonyymillä keskustelupalstalla potaskaa... Nää palstathan on lähtökohtaisesti täynnä ihan mitä sattuu, kun anonyymisti täällä kirjoitetaan, ja kuka vaan henkkoht elämästään avautunutkin on voinut puhua ihan potaskaa, eikö sua se häiritse? Eikä täällä edes kukaan puhu Sinulle.
 
vierailija
Kriitikko, toi että sä nyt pistät kymmeniä viestiä pimppi tulessa tästä aiheesta vaan kertoo että joko sä tunnet kyseisiä ihmisiä ja tää aihe liippaa liian läheltä totuutta, tai sitten et tunne ketään ja olet vaan maanisesti sekaisin
 
vierailija
Sä teet aika pitkälle meneviä omia tulkintoja, niin jatkan sun valitsemalla linjalla ja heitän, että sinä olet sitten vissiin joku lähipiiristä, ja teet vain kaikkesi, jotta täällä ei enää julkaistaisi yhtään tarot-luentaa, kun ne osuu niin hyvin maaliin. Et voi kumota tätä mun väitettä millään, et voi todistaa, että et ole lähipiiristä. Mutta mulle tämä on nyt ihan selvä asia, sinun logiikkaasi noudattaen.

Jos et vain henkkoht pitäisi niistä tarot-luennoista, jättäisit ne yksinkertaisesti lukematta, etkä jankkaisi täällä negaa niihin liittyen. Koska jankkaat, sulla on joku agenda, ja se agenda on tuo, jonka yllä esitin.
En ole! Mäkin pidin niistä luennoista! Ja niin kauan, kun pystyin uskomaan niiden nousseen korteista, olin asian kanssa ihan fine. Mä olen se, joka kommentoi, että mua rauhoitti, kun finaaliluennassa kävi ilmi, että Bojan ois ollut siinä se aavistuksen aktiivisempi osapuoli, jos niiden välillä tapahtui jotain läheisyyttä! Siis pussailua tms. vaikka.
Se oli minusta oivaltavasti nähty ja uskon siihen tänäkin päivänä.
Ainoa, mihin en usko enää on, että hän ois nostanut kyseisen tiedon korteilla, vaan ajattelen, että arvasi niin vain itse. Mutta se on silti hyvä tulkinta!!
t.kriitikko
 
vierailija
Ei ole henkilökohtainen sähköposti, olen kertonut sen täällä monestikin eikä kyseessä ole minkään sortin salaisuus: tarotar1978@gmail.com
Minulle voi laittaa kuka vaan postia jos haluaa, eri juttu nyt tällä hetkellä se että kenelle vastaan, sattuneesta syystä. Ja vähän nyt toppuuttelen sanomalla etten koe tulleeni uhatuksi. Ainahan voin vaikka poistaa tuon taroteille tarkoitetun sähköpostin, joten en koe asiasta sen isompaa stressiä. Sain viestien lähettäjältä todisteen siitä, että hän hengailee eräiden kanssa, mutta en aio sanoa tarkemmin kenen. En vaan tykkää riidellä tai väitellä, koska minulle tarot luennat on ennenkaikkea vaan mukava harrastus. Luennoistani ei myöskään ole täällä aiemmin tullut mitään ongelmaa, en tiedä miksi ne juuri nyt, melko lyhyen ajan sisällä, on ruvennut tiettyjä ihmisiä ärsyttämään. Etenkin kun olen ollut tosi varovainen sanavalinnoissani ja jättänyt esim Miken tai gf kaltaiset yksityishenkilöt kokonaan pois.
Mitä tästä keskustelusta pystyn asioita päättelemään, niin toisille nämä Tarot-tulkinnat ovat hyvin vakava ja henkilökohtainen asia. Asiasta puhutaan kuin uskollisesta vakaumuksesta. Ehkä meidän puutarhureiden pitäisi hyväksyä tämä
asia, eikä hangoitella vastaan. Se ei hyödytä ketään. Annetaan pölyn laskeutua ja jatketaan luentoja s.postissa.
 
vierailija
Enemmän nää luennat tuntuu ottavan super vakavasti kyseisten julkkisten lähipiiri eikä täällä olevat ihmiset jos kerran kokee tarvetta ruveta uhkailemaan tarotarta sähköpostitse ja yrittää estää tulevia luentoja
Kukaan ei tiedä, että onko häntä uhkailtu. Aina täällä vedetään kaikki yli, eikä voida edes hetken miettiä asiaa.
 
vierailija
Oonkin nyt ihan varma, että se olit juuri sinä, joka on Tarotarta uhkaillut. Et voi todistaa, ettet olisi ollut. Sillä, että väität, ettet ole lähettänyt sähköpostia, ei ole mitään painoarvoa. Täällä voi anonyymisti väittää mitä vaan. Oot kirjoittanut nyt niin paljon tähän liittyen, nähnyt niin paljon vaivaa, että sulla on tässä taustalla jotain muutakin kuin joku pieni harmistuminen jostain.

Ja tuo, että koet että juuri Sinulle on joku puhunut anonyymillä keskustelupalstalla potaskaa... Nää palstathan on lähtökohtaisesti täynnä ihan mitä sattuu, kun anonyymisti täällä kirjoitetaan, ja kuka vaan henkkoht elämästään avautunutkin on voinut puhua ihan potaskaa, eikö sua se häiritse? Eikä täällä edes kukaan puhu Sinulle.
Heh heh, vedä vähän henkeä, jookos? Hän itse juuri vastasi, ettei ole saanut mitään uhkauksia. Mä en ole lähestynyt häntä millään viestillä ja ihmettelen todella, jos hän ei voi luentaa julkaista esim. ficcinä tai vastuuvapauslausekkeen alla.
t.kriitikko
 
vierailija
Kriitikko, toi että sä nyt pistät kymmeniä viestiä pimppi tulessa tästä aiheesta vaan kertoo että joko sä tunnet kyseisiä ihmisiä ja tää aihe liippaa liian läheltä totuutta, tai sitten et tunne ketään ja olet vaan maanisesti sekaisin
Ohis, miten tuollainen kommentti auttaa tätä asiaa tai luo parempaa mieltä palstalle? Jos Tarot kortit saa porukan käymään näin ylikierroksilla, niin ehkä niistä pitäisi tosiaan jatkossa käydä keskustelua suljetussa ryhmässä. En olisi uskonut, että tämä tosiaan on joillekin näin suuri asia.
 
vierailija
Heh heh, vedä vähän henkeä, jookos? Hän itse juuri vastasi, ettei ole saanut mitään uhkauksia. Mä en ole lähestynyt häntä millään viestillä ja ihmettelen todella, jos hän ei voi luentaa julkaista esim. ficcinä tai vastuuvapauslausekkeen alla.
t.kriitikko
Noudatin sun omaa logiikkaa tuossa viestissäni, etkö ymmärtänyt? Eli tein oman päätelmän, että sinä puhut potaskaa, ja nyt et voi enää muuttaa mieltäni mitenkään. Tajuatko? Sinä puhut potaskaa, koska minä olen nyt niin päättänyt. Ja nyt sitten täällä toistelen sitä asiaa, jotta kaikille olisi selvää, että sinä puhut potaskaa. Ja minä en voi sietää sitä, että minulle puhutaan potaskaa.
Katsot nyt peiliin, miltä näyttää?
 
vierailija
Onhan tässä vaikka mitä positiivista. Vielä hiljattain pelättiin Jokereiden olevan hajoamispisteessä, mutta tällä viikolla he ovat olleet studiossa. Kenties keskenään, kenties jonkun muun seurassa, mutta studiossa joka tapauksessa!
Täällä pelätään aina pahinta.🤣 Toivottavasti ovat laulaneet yhdessä Bojanin kanssa.
 
Kylläpäs nyt myrskyn nosti rauhallisen tyvenen jälkeen. Toivottavasti pian laantuu, näin uskoisin ja älkää hätääntykö positiivisin mielin seilaavat vakkarit. Täällä ollaan kaikki samoilla aalloilla edelleen. Tarottarelle paljon tsemppiä 💜🥰 vakkareille vinkki että tää tänne rekkautuminen ei ole iso vaiva tai mikään tietoturvariski kun on anonyymi meili, ja sitten sitä kautta voi lähettää turvallisemmin yhteystietojakin ja varmistua henkilöllisyyksistä.

Ja hei kääk (miksi toi kuulosti Seiska-lehdeltä), nyt on K:n somehiljaisuus ohi ja MUSAA on tehnyt ääni käheänä! Ja kätevästi just loppui sometauko kun eräs lento saapui maahan 😅 tämä on tätä I want to believe -osastoa. Mutta eikös hänellä ole vähän ruskettuneempi kroppa myös? No todnäk on ihan Suomessa paahtanut studiolla mutta aina voi mehustella..
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Noudatin sun omaa logiikkaa tuossa viestissäni, etkö ymmärtänyt? Eli tein oman päätelmän, että sinä puhut potaskaa, ja nyt et voi enää muuttaa mieltäni mitenkään. Tajuatko? Sinä puhut potaskaa, koska minä olen nyt niin päättänyt. Ja nyt sitten täällä toistelen sitä asiaa, jotta kaikille olisi selvää, että sinä puhut potaskaa. Ja minä en voi sietää sitä, että minulle puhutaan potaskaa.
Katsot nyt peiliin, miltä näyttää?
Jep, ainoa vaan, että sä teit sen "pahuuttas", minua taas ei motivoinut Tarottaren haukkuminen tai arvostelu, vaan aito epäily siitä, ettei hän puhu tässäkään asiassa totta.
Perustuen siihen, ettei selvästikään nosta niitä kortteja, ja että ketjun K:n läheisen luenta -kriitikko sanoi, ettei hän ole ottanut yhteyttä. Niin on vain vähän shadya tää homma.
Monihan täällä sanoi, ettei heitä haittaa, oliko luennat tehty kortteja oikeasti edes nostelemalla, vai miten, no, mua haittaa, jos annetaan ymmärtää niin, eikä tehty.
Toiseksi mua haittaisi myös, jos ei syystä X halua julkaista luentaa ja keksii, että joku oli laittanut sähköpostia. Eikä voi muuntaa luentaa mitenkään (tosin siihenhän hän ei ole vielä ottanut kantaa, voisiko) Haluan, että mulle puhutaan totta.
t.kriitikko
 

Yhteistyössä