Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pientä piristyshöpsöttelyä tänne vakavien tunnelmien sekaan. Laitoin tämän päivän ruokakauppatilaukseen jonkun tosi edullisen kukkakimpun, odotin että joku perussekakukkakimppu missä on sellaisille tyypillisiä kukkia, mutta omassani olikin myös kahdenvärisiä ruusuja. Selvästi viesti universumilta. :D

- Joymuffin (höhlällä on halvat huvit)
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Mä tunnen yhden täällä mainitun henkilön ja ärsyynnyin siitä, kun hänestä levitettiin virheellisiä tulkintoja. Haluan kuitenkin painottaa, etten ole lähettänyt sinulle ainuttakaan viestiä, enkä koskaan edes toimisi noin. Mitä luentasi koskee? Keitä henkilöitä siinä on mainittu?
Eli onko Tarotar keksinyt että joku otti yhteyttä, ettei hänen tarvitse enää runoilla palstalaisille luentoja, kun kortit rupesivat olemaan vähän liikaa linjassa tosielämän käänteiden kanssa? En kyllä hämmästyisi. Sen verran tarinatädiltä vaikuttikin.
 
vierailija
Samaa itsekin mietin, että en nähnyt luennoissa mitään sellaista eettisesti arvelluttavaa, jota ei olisi etukäteen puntaroitu tai otettu huomioon ennen luennan tekemistä esim. kenestä voi/ei voi tehdä luentaa, mitä kysymyksiä korteilta kysytään jne. Näistähän täällä on avoimesti keskusteltu ja Tarotar toiminut todella sensitiivisesti, kuten myös todennut, että kortit eivät kerro mitään mitä luettava henkilö ei suostu näyttämään (tai jotain sinne päin).

Anonyymiä spostiosoitetta minulla ei ole enkä usko, että tulee. Harmi, jos missaan luennat, mutta kivaa oli niin kauan kuin sitä kesti. Suuri kiitos Tarottarelle!

Ailakki
Aina, siis ihan aina, kun tehdään luenta, niin joku kokee sen eettisesti arveluttavana. Aihepiiri sattuu olemaan sellainen. Ehkä pitäisi antaa ymmärrystä myös näille henkilöille, eikä ajatella aina sitä, että mikä juuri minusta on kivaa ja sopivaa. Muutamalle kirjoittajalle asia tuntuu olevan hyvin henkilökohtainen.
 
vierailija
Enemmän nää luennat tuntuu ottavan super vakavasti kyseisten julkkisten lähipiiri eikä täällä olevat ihmiset jos kerran kokee tarvetta ruveta uhkailemaan tarotarta sähköpostitse ja yrittää estää tulevia luentoja
Meillä ei ole mitään todisteita että julkkisten lähipiiri käy täällä. Toki ilmeisesti jonkun töällä mainitun henkilön kaveri on laittanut viestiä mutta se ei tarkoita että se olisi juuri Jn (tai Bn) läheinen, voihan vaikka olla kerran mainitun tanssijan ystävä
 
vierailija
Minun on pakko sanoa myös oma mielipiteeni tästä asiasta. Itselleni henkimaailman asiat ovat totta ja jos niitä täällä lähtee levittämään, niin sillä voi olla seuraamuksia. Henkimaailman asioista ei voi ottaa mitään vastuuvakuutusta. Liian moni on lähtenyt leikillään kokeilemaan esim. Spiritismiä ja yllättynyt, että niiden jälkeen on alkanut oikeasti tapahtumaan kummallisia asioita. Älkää siis leikkikö asioilla, joita ette tarpeeksi tunne ja joiden mahtia, ette pysty hallitsemaan.
Höpö höpö. Tämä ei sitten ole tarottaren korttien osuvuutta kritisoinut kirjoittaja.
Itsekin uskon näkymäöttömiin asioihin, mutta en siten, että kellään on valtaa muuttaa niillä totuutta.
t.kriitikko
 
vierailija
Höpö höpö. Tämä ei sitten ole tarottaren korttien osuvuutta kritisoinut kirjoittaja.
Itsekin uskon näkymäöttömiin asioihin, mutta en siten, että kellään on valtaa muuttaa niillä totuutta.
t.kriitikko
höpö höpö kortin vetäjää on vaikea ottaa tosissaan. Sillä yritetään lyödä alas toista keskustelijaa silloin kuin omat argumentit ei riitä.
 
vierailija
Kiitos kaikille tsemppaavista kommenteista, itseänikin harmittaa tilanne. mutta en siis ole julkaissut kyseistä malediivi luentaa vielä missään, en edes sähköpostiryhmässä. Sen takia onkin hyvin erikoista miten tämä henkilö koki tarvetta jo etukäteen alkaa asiasta minulle tilittämään.
Älä selitä. Hän tuli itse tänne kertomaan, ettei ole lähetellyt sinulle mitään viestejä. En minä myöskään.
t.kriitikko
 
vierailija
Eli onko Tarotar keksinyt että joku otti yhteyttä, ettei hänen tarvitse enää runoilla palstalaisille luentoja, kun kortit rupesivat olemaan vähän liikaa linjassa tosielämän käänteiden kanssa? En kyllä hämmästyisi. Sen verran tarinatädiltä vaikuttikin.
Jaahas, aiemmin teiän mielestä tarotmamma teki tätä vaan koska halusi huomiota. mikä itsessää on naurettava teoria kun kyseessä on täysin anonyymi ketju.
 
vierailija
höpö höpö kortin vetäjää on vaikea ottaa tosissaan. Sillä yritetään lyödä alas toista keskustelijaa silloin kuin omat argumentit ei riitä.
No, aika turha tulla tänne väittämään, että luentoja ei pidä tehdä, koska tarottarella voisi olla missään tilanteissa minkäänlaista valtaa luentojen kohteiden tuttuihin taikka heihin itseensä. Menee jo vähän liian paksuksi.
t.kriitikko
 
vierailija
Älä selitä. Hän tuli itse tänne kertomaan, ettei ole lähetellyt sinulle mitään viestejä. En minä myöskään.
t.kriitikko
toi teiän kahen raivoaminen vaan kertoo että te yritätte ihan jatkuvasti kontrolloida tätä ketjua haluamaanne suuntaan. miksi edes jotku Jeren tuntevat haluaa hengata SHIPPAUS ketjussa? koska haluatte selkeästi vaan tarkkailla mistä puhutaan ja kääntää aiheen muualle jos liippaa liian läheltä.
 
vierailija
toi teiän kahen raivoaminen vaan kertoo että te yritätte ihan jatkuvasti kontrolloida tätä ketjua haluamaanne suuntaan. miksi edes jotku Jeren tuntevat haluaa hengata SHIPPAUS ketjussa? koska haluatte selkeästi vaan tarkkailla mistä puhutaan ja kääntää aiheen muualle jos liippaa liian läheltä.
En tunne Jereä, enkä hänen lähipiiriään. Minusta ei vain ole asiallista tehdä tästä lähipiiristä mitään tulkintoja tai muitakaan ennustuksia.
 
vierailija
En ole uhkaillut tarotarta, enkä ole lähettänyt hänelle ainuttakaan sähköpostia. Älä siis yleistä kiitos.
Sori, mun on pakko epäillä tarotarta patologiseksi valehtelijaksi. Näin sellaisia piirteitä jo sen viimeisen luennan yhteydessä tulleissa hänen vastauksissaan.
Eli luuli pääsevänsä tilanteesta keksimällä, että joku uhkailee, kun ei halua enää jostain syystä julkaista luentojaan.
Ja siis sanon vielä, etten ole kritisoinut niiden sisältöä ja antia sinänsä ja uskon, että hän on hyvä ihmistuntija ja onnistui siksi kuvaamaan tilanteita oikein ja avaavasti.
Mun ainoa kritiikkini kohdistui siihen, etten uskonut hänen saaneen kyseisiä kortteja pakasta.
Ja muutenkaan ei ihan rehelliselle ja avoimelle ihmiselle vaikuta.
t. kriitikko
 
vierailija
Jaahas, aiemmin teiän mielestä tarotmamma teki tätä vaan koska halusi huomiota. mikä itsessää on naurettava teoria kun kyseessä on täysin anonyymi ketju.
Mielestäni jokainen nimeltä mainittu on kyllä ollut ihan työn puolesta tekemisissä K:n kanssa ja myös ihan julkisuudessa oleva henkilö. Eikö?
Se sitten mielestäsi oikeuttaa peen jauhannan.
 
vierailija
Jos Tarotar ei ole julkaissut luentaa edes sähköpostilistalla niin vaikuttaa oudolta, että kukaan täältä olisi mennyt sinne häntä uhkailemaan. Myös tuo kommentti, että hän muka todisti tuntevansa J:n(?) tai ihan kenet tahansa crewsta oli aika epämääräinen, ja mahdoton todistaa vääräksi.
Myös se vaikuttaa oudolta, jos Tarotar ei voi tehdä luentaa vastuuvapauslausekkeen avulla, ei ficcinä eikä millään muullakaan tavalla. Tosin tekemällä niin poostuisi ehkä korttien mukaan nostelun haaste.
t.kriitikko
 
vierailija
Ja siis arvaan loukkaavani nyt ihmisiä kommenteillani, olen pahoillani, mutta en kyllä itse loukkaantuisi, jos kokisin, että voin luottaa kyseiseen henkilöön, vaikka joku muu ei voisikaan.
t.kriitikko
 
vierailija
Sori, mun on pakko epäillä tarotarta patologiseksi valehtelijaksi. Näin sellaisia piirteitä jo sen viimeisen luennan yhteydessä tulleissa hänen vastauksissaan.
Eli luuli pääsevänsä tilanteesta keksimällä, että joku uhkailee, kun ei halua enää jostain syystä julkaista luentojaan.
Ja siis sanon vielä, etten ole kritisoinut niiden sisältöä ja antia sinänsä ja uskon, että hän on hyvä ihmistuntija ja onnistui siksi kuvaamaan tilanteita oikein ja avaavasti.
Mun ainoa kritiikkini kohdistui siihen, etten uskonut hänen saaneen kyseisiä kortteja pakasta.
Ja muutenkaan ei ihan rehelliselle ja avoimelle ihmiselle vaikuta.
t. kriitikko
Et voi mitenkään tehdä tällaisia päätelmiä anonyymilla keskustelupalstalla yhtään kenestäkään. Ja tiedät sen kyllä itsekin. Sun tarkoitus on nyt vain luoda pahaa mieltä täällä. Ehkä sulla on elämässä nyt vaikeaa, ja haluat, että muillakin olisi paha mieli? Vai mikä sun motiivi tälle kaikelle on?
 
vierailija
Mullakin on tosi rauhallinen olo. Tää molempien osapuolien somehiljaisuus kutkuttaa hauskasti, vaikka se ei välttämättä tarkoita mitään, mutta jättää sopivasti tilaa mielikuvitukselle.

Pitikö Jokereilta muuten tulla elokuussa uutta musaa, vai tarkottikohan se vaan tuota studiosessiota? Muistelen, että jotkut kyseli instassa sen perään. Ehkäpä syyskuun keikoilla olis jo mahkut kuulla joku uusi biisi.

Emma
Olisi kyllä mahtavaa eikä varmaan töysin mahdotontakaan, että Joksujen uusi bisii kuultaisiin Suomessa ensimmäistä kertaa! 😍Tosin kunhan nyt jossain kuullaan. Pian. :D
 
vierailija
Et voi mitenkään tehdä tällaisia päätelmiä anonyymilla keskustelupalstalla yhtään kenestäkään. Ja tiedät sen kyllä itsekin. Sun tarkoitus on nyt vain luoda pahaa mieltä täällä. Ehkä sulla on elämässä nyt vaikeaa, ja haluat, että muillakin olisi paha mieli? Vai mikä sun motiivi tälle kaikelle on?
En voi sietää sitä, että minulle puhutaan potaskaa. Haluan kommunikoida myös tässä ketjussa ihmisten kanssa, jotka eivät puhu potaskaa. Ilmoitin alun perin vain pitäväni potaskana sitä, että Tarotar nosti kortit sokkona luennassa. Sokkona = ei näe kuvapuolia, ei valitse kortteja tietäen kortin.
Nytkään en halua, että hän jatkaa sumutustaan tarinoilla yhteyttä ottaneesta joka todisti tuntevansa jonkun K:n lähipiiriläisen.
Tarotar kertoo sellaisia asioita, joita ei voida todistaa vääräksi. Mulla on silloin aina korkeampi kynnys uskoa henkilöä.
t.kriitikko
 

Yhteistyössä