Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sivukeskusteluun:

Yritän vielä kerran vaikka lannistaa ja suoraan sanoen itkettää, kun koen tulleeni jyrätyksi minulle tärkeässä asiassa.

Homofobiaa kannattaa minusta kaikkien tarkastella omissa ajatusmalleissaan, sitä yksinkertaisesti on meissä kaikissa, väitän. Asiat ovat muuttuneet vuosikymmenissä, mutta jos itsekin ei-heterona huomaan edelleen kaikesta yrityksestä huolimatta homofobisia ajatusmalleja itsessäni niin miten ihmeessä sitä ei olisi ihmisessä joka sinänsä ansiokkaasti pähkäilee olisiko ok oman lapsensa homouden edessä tai joka kertoo että sen verran lukkoja on että (homo)erotiikan pelkkä näkeminenkin telkkarista on vaikeaa. Se on sitä homofobiaa paremman sanan puutteessa, vaikka kuinka kurja on asioita itselleen myöntää. Vain tiedostamalla voi kehittyä ja on superhyvä että on tiedostanut mutta keskenhän tuo prosessi on jos defenssit pamahtaa päälle, kun asiasta lempeästi mainitsee. Yritän itsekin haastaa ajatusmallejani joka päivä, en minäkään maalissa ole!

Kenenkään terveystiedot, varsinkaan intiimit, eivät kuulu palstoille, siitä olen samaa mieltä. Sen sijaan helposti juttu menee a.seksin yleiseksi kauhisteluksi mikä ei ole ok ja menee taas fobian puolelle. Tuo anaaliseksiasia on muutenkin vähän kinkkinen koska ficcipuolella se on aika kantava teema ja tavallaan ymmärrän myös että siitäkin herää tarve keskustella ja minusta sen yhden lääkärin antamat tiedot olivat kiinnostavia yleisellä tasolla kunhan ei yksittäisistä ihmisistä puhuta. Tässä varmaan suljetut ryhmät olisi paras ratkaisu ilman muuta.

D/s- / s/m-aiheista: yleisesti ottaen on hyvä muistaa että mikä itselle on vierasta tai kauhistus voi olla toiselle identiteetin kulmakivi tai suuri täyttymätön toive. Herkkyyttä puolin ja toisin sanavalintoihin toivon ja sitä ettei esim mun kokemusta kink-sheimauksesta ohitettaisi täysin. Aina riittää kauhistelijoita / varomattomia sanavalintoja ja sattuuhan se.

Huomaan että itselleni jäi nyt aika paska fiilis ja pidän nyt itse taukoa, joten alus on teidän.
En tiedä oletko enää tätä lukemassa, mutta kuten ainakin Leila ja Stella tuossa jo kirjoitti, toivottavasti päädyt vielä takaisin laivaan, ja kurjaa että sulle jäi sivuutettu olo tästä.

Kävin lukemassa pikana läpi vauvan keskustelua, ja samaa mieltä että oli mielenkiintoinen ja informatiivinen se lääkärin postaus siitä, miten juuri tämä leikkaus vaikuttaa anaaliseksin mahdollisuuksiin. Siinähän ei puitu kenenkään yksityistä terveyshistoriaa (tuskin tuo lääkäri sitä J:n kohdalla edes tietää). Ja kun kuitenkin fiktion maailmassa niin paljon juuri anaaliseksistä kirjoitetaan, musta on kiinnostavaa ja ennemminkin stigmoja tms. purkavaa, kun joku tuollaisen leikkauksen anatomiaa tunteva kuvailee, mistä siinä on oikeasti kyse.

J/K on itse erityisesti taannoisessa Roope Salmisen podcastissa puhunut äärimmäisen avoimesti kaikenlaisista anatomisista yksityiskohdista ulostamiseen ym. liittyen joita hän koki leikkauksen jälkeen. Musta tuntuu että aihe ei kerta kaikkiaan aiheuta hänessä häpeää; jos hän itse välttelisi aihetta ja silminnähden pitäisi sitä vaikeana asiana, ehkä minustakaan ei tuntuisi ehkä yhtä sopivalta siitä puhua ja spekuloida.

Musta tuntuu, että tässä kietoutuu meissä kaikissa olevat homofobiset/heteronormatiiviset syvät ajatukset, kinkyseksin outous useimmille ihmisille sekä yleisesti seksikielteisyys vs seksipositiivisuus. Mä olen yksi niistä joille d/s-dynamiikka BKn suhteessa on ollut herkkä ja tärkeä osa shippiä. Tutkiskelen samaan aikaan omia aika piilossa olleita kinkyjä puoliani, ja olen aika aktiivisesti päätynyt miettimään myös yleistä häpeää seksin ympärillä, johon itsekin olen vielä kasvanut. En tiedä mihin tämä teksti nyt on pyrkimässä, ei ehkä mihinkään, sori liirumlaarum.

Summa summarum olen yleisesti samaa mieltä siitä että välillä erilaisten juttujen (jopa ihan sen K+Häärijä-pyllistyskuvan) inhoaminen tai paheksuminen on etenkin vauvalla sivunnut joko kinksheimaamista, seksihäpeää tai homofobiaa, ehkä kaikkia. En myöskään pitänyt täällä anonyymista kommentista jossa kehotettiin miettimään, miltä tuntuisi oman lapsen anaaliseksin pohtiminen julkisesti tms. mitä lie olikaan. Ensinnäkin: yksityiskohtaiset seksikuvitelmat on ficeissä, palstoilla taas on ennemminkin keskusteltu yleisesti siitä mitä samanlaisen leikkauksen käyneen ihmisen anatomiassa on yleensä tekeillä. Viestissä oli lisäksi musta selvästi implisiittisesti ajatus anaaliseksistä jotenkin likaisempana kuin vaikka penis+vaginayhdynnät. Jos ylipäätään provosoituu erityisesti juuri anaaliseksin + oman lapsen mainitsemisesta samassa yhteydessä niin ehkä siinä voi miettiä itse, mistä on kyse. Aiheuttaisiko esim. lisääntymiseen ja sukuelimiin liittyvät heterokontekstin kommentit samanlaista reaktiota ja jos ei, miksi ei.

Sitten kuitenkin: musta tällä palstalla on eri ikäiset ihmiset yleisesti todella viisaasti ja kiinnostavasti pohtinu ja purkanu omia kasvuympäristöjään ja asenteitaan (paitsi yksi erikseen edellä mainitsemani viesti oli minusta asiattoman puolella). Ja musta on hyvä että myös siltä kannalta ihmiset uskaltaa tuoda esiin ajatuksiaan. Joskus käy niinkin, että ihminen jää yksin puolustusasemiin pohtimaan asioita, kun tulee leimatuksi foobikoksi tms. kättelyssä (mikä tuntuu pahalta kenestä tahansa!), ja se tekee kaikille hallaa.

Noniin pitkä räntti. Olen nyt tainnut ammentaa itsestäni kaiken mitä irtosi tähän aiheeseen.
 
vierailija
Leila, sinäkin siis menossa Kaija Koon keikalle. Ai siellä on joku lämppäri mun paikka on jossain ylhäällä katon rajassa aika lähellä lavaa. Viime yönä kun katsoin tuota K keikkaa tuli vähän surullinen olo. Vaikka kuinka yrittäisin olla ennakkoluuloton, niin en kyllä pysty näkemään itseäni tuon innokkaan nuorison joukossa. Ovatko kaikki siellä yleisössä tosiaan noin aktiivisia, eikö siellä yhtään näy jäykistelijöitä. Jotenkin mua myös häiritsee tuo fanikulttuuri, että jotkut ilmeisesti ovat aina siinä eturivissä ja saavat jotenkin erityisaseman fanien joukossa. Kateutta ehkä?
Nuoret on aivan ihania ja niistä tarttuu ihanaa energiaa..💖 mulla permantolippu.

Varmasti oikeassa fiiliksessä pystyisin vielä tanssimaan pöytienkin päällä niin kuin ennen.. ehkä ei olis kovin kaunista katsottavaa🤣 ja seuraavana aamuna tuntuisi kyllä kropassa ja erityisesti niskassa😬.. oon miettinyt joskus että eikö sillä Jerellä niskat kipeydy pään heiluttelusta yhtään..

L💖
 
vierailija
Ihanaa jos ette lähde täältä🙏❤ Jos meinaatte perustaa sähköpostiryhmän, ilmoitelkaa niin itse kukin voi tarvittaessa luoda uuden sähköpostiosoitteen. Mielelläni pysyisin vielä täällä. Fomo (fear of missing out) on hyvin vahva jo nyt, ja on pakko päästä palstan pariin jos ei ole käynyt muutamaan tuntiin. En voi kuvitellakaan millainen tunne olisi jos keskustelu jatkuisi jossain täysin minulle ulottumattomissa

- yksi vakkarikirjoittelijoista
 
vierailija
Äh, luin jotain aiemmin tosi hyvää ficciä missä pojat ovat vihdoin päässeet lähikontaktiin, ja seuraavaa päivänä B alkaakin panna Jania unohtaakseen koko jutun. Siis miksi, en halua mitään Janin yksityishenkilöitä K&B-romansseihini. :p
 
vierailija
En tiedä oletko enää tätä lukemassa, mutta kuten ainakin Leila ja Stella tuossa jo kirjoitti, toivottavasti päädyt vielä takaisin laivaan, ja kurjaa että sulle jäi sivuutettu olo tästä.

Kävin lukemassa pikana läpi vauvan keskustelua, ja samaa mieltä että oli mielenkiintoinen ja informatiivinen se lääkärin postaus siitä, miten juuri tämä leikkaus vaikuttaa anaaliseksin mahdollisuuksiin. Siinähän ei puitu kenenkään yksityistä terveyshistoriaa (tuskin tuo lääkäri sitä J:n kohdalla edes tietää). Ja kun kuitenkin fiktion maailmassa niin paljon juuri anaaliseksistä kirjoitetaan, musta on kiinnostavaa ja ennemminkin stigmoja tms. purkavaa, kun joku tuollaisen leikkauksen anatomiaa tunteva kuvailee, mistä siinä on oikeasti kyse.

J/K on itse erityisesti taannoisessa Roope Salmisen podcastissa puhunut äärimmäisen avoimesti kaikenlaisista anatomisista yksityiskohdista ulostamiseen ym. liittyen joita hän koki leikkauksen jälkeen. Musta tuntuu että aihe ei kerta kaikkiaan aiheuta hänessä häpeää; jos hän itse välttelisi aihetta ja silminnähden pitäisi sitä vaikeana asiana, ehkä minustakaan ei tuntuisi ehkä yhtä sopivalta siitä puhua ja spekuloida.

Musta tuntuu, että tässä kietoutuu meissä kaikissa olevat homofobiset/heteronormatiiviset syvät ajatukset, kinkyseksin outous useimmille ihmisille sekä yleisesti seksikielteisyys vs seksipositiivisuus. Mä olen yksi niistä joille d/s-dynamiikka BKn suhteessa on ollut herkkä ja tärkeä osa shippiä. Tutkiskelen samaan aikaan omia aika piilossa olleita kinkyjä puoliani, ja olen aika aktiivisesti päätynyt miettimään myös yleistä häpeää seksin ympärillä, johon itsekin olen vielä kasvanut. En tiedä mihin tämä teksti nyt on pyrkimässä, ei ehkä mihinkään, sori liirumlaarum.

Summa summarum olen yleisesti samaa mieltä siitä että välillä erilaisten juttujen (jopa ihan sen K+Häärijä-pyllistyskuvan) inhoaminen tai paheksuminen on etenkin vauvalla sivunnut joko kinksheimaamista, seksihäpeää tai homofobiaa, ehkä kaikkia. En myöskään pitänyt täällä anonyymista kommentista jossa kehotettiin miettimään, miltä tuntuisi oman lapsen anaaliseksin pohtiminen julkisesti tms. mitä lie olikaan. Ensinnäkin: yksityiskohtaiset seksikuvitelmat on ficeissä, palstoilla taas on ennemminkin keskusteltu yleisesti siitä mitä samanlaisen leikkauksen käyneen ihmisen anatomiassa on yleensä tekeillä. Viestissä oli lisäksi musta selvästi implisiittisesti ajatus anaaliseksistä jotenkin likaisempana kuin vaikka penis+vaginayhdynnät. Jos ylipäätään provosoituu erityisesti juuri anaaliseksin + oman lapsen mainitsemisesta samassa yhteydessä niin ehkä siinä voi miettiä itse, mistä on kyse. Aiheuttaisiko esim. lisääntymiseen ja sukuelimiin liittyvät heterokontekstin kommentit samanlaista reaktiota ja jos ei, miksi ei.

Sitten kuitenkin: musta tällä palstalla on eri ikäiset ihmiset yleisesti todella viisaasti ja kiinnostavasti pohtinu ja purkanu omia kasvuympäristöjään ja asenteitaan (paitsi yksi erikseen edellä mainitsemani viesti oli minusta asiattoman puolella). Ja musta on hyvä että myös siltä kannalta ihmiset uskaltaa tuoda esiin ajatuksiaan. Joskus käy niinkin, että ihminen jää yksin puolustusasemiin pohtimaan asioita, kun tulee leimatuksi foobikoksi tms. kättelyssä (mikä tuntuu pahalta kenestä tahansa!), ja se tekee kaikille hallaa.

Noniin pitkä räntti. Olen nyt tainnut ammentaa itsestäni kaiken mitä irtosi tähän aiheeseen.
Tämä oli tosi hyvä viesti ja haluaisin kommentoida ja komppailla vähän kaikkea tässä, mutta en mitenkään just tällä hetkellä ehdi. Mutta kiitos että kirjoitit tämän!

Erityisesti tämä kappale resonoi:

"Musta tuntuu, että tässä kietoutuu meissä kaikissa olevat homofobiset/heteronormatiiviset syvät ajatukset, kinkyseksin outous useimmille ihmisille sekä yleisesti seksikielteisyys vs seksipositiivisuus. Mä olen yksi niistä joille d/s-dynamiikka BKn suhteessa on ollut herkkä ja tärkeä osa shippiä. Tutkiskelen samaan aikaan omia aika piilossa olleita kinkyjä puoliani, ja olen aika aktiivisesti päätynyt miettimään myös yleistä häpeää seksin ympärillä, johon itsekin olen vielä kasvanut. En tiedä mihin tämä teksti nyt on pyrkimässä, ei ehkä mihinkään, sori liirumlaarum."

Itse just eilen mietin, että olen huomannut, että itselleni ficit ovat olleet tosi hyvä väline tutkia sitä, millaiset jutut itselle esim. kinkypuolella ja d/s-dynamiikassa vetoavat ja kiinnostavat. On ollut jotenkin hätkähdyttävää tajuta, että ficit eivät ole pelkkää viihdettä ainakaan minulle, vaan niiden kautta voi myös tutkia itsessään tällaisia syvempiä juttuja. Olen puhunut ficcien lukemisestani muutamalle ystävälle lähinnä sellaiseen itseironisen humoristiseen sävyyn, ja on paljon kovempi paikka tunnistaa ja tunnustaa, että niihin liittyy myös niin paljon muita tasoja.

Stella, joka yrittää viimein päästä arkipäivän puuhiin kiinni istuttuaan kaksi tuntia läppärin ääressä shippaamassa
 
vierailija
Toivottavasti ihmiset pysyvät myös täällä. Olen ollut mukana alusta asti, mutta kirjoitellut harvakseltaan. Jossain vaiheessa meinasi iskeä fomo (heh, tää oli uusi mulle), kun välillä seilattiin syyspuutarhureissa, välillä Janin ja Pasin matkassa ja missä lie. Mutta edelleen tiiviisti laineilla.
 
vierailija
Ohiksena: Vantaalle tulevaa Käärijä-muraalia voi äänestää 6.8. asti täällä:

 
vierailija
Itselleni tämä palsta on antanut enemmän kuin ikinä olisin uskonut. En olisi alkuunkaan uskonut shippauksen alettua, että päädyn pohdiskelemaan heteronormatiivista yhteiskuntaa, toksista fanitusta, omia seksuaalisia rajoja tai tarotluentoja. Välillä olen saanut nauraa kaksin kerroin kippurassa tai vaihtoehtoisesti yöllä tyrskinyt hiljaa peiton alla hulvattomille jutuille.
Tämä matka ja palsta on ollut ihan huikea, enkä toivoisi sen vielä hetkeen loppuvan.

Katrina
 
vierailija
Älkää nyt jättäkö tätä palstaa.. Itse luen kumpaakin palstaa, mutta olen keskittynyt niihin kommenteihin, jotka itseä kiinnostaa. Kummassakin palstalla on puolensa ja suodattamalla ne keskustelut, jotka ei itse hirveästi innosta, saa itselle sopivan paketin. Ei tämä ole niin mustavalkoista, mukaan mahtuu myös harmaan sövyjä. 🙂
 
Hiivatin työt uhkaa tosissaan häiritä shippausta ja palstailua!! Monta sivua upeita ja vähän riipaiseviakin viestejä - tunnistan monia ajatuskuvioita kirjoituksista. Myöhemmin ehkä lisää, nyt ei ehdi enempää.

Onko joku meiliryhmä siis jo pystyssä? Voitaisko sopia että kaikki halukkaat laittaisi meiliä jollekulle joka voisi koota ryhmän? Vai miten tämä menisi parhaiten ja niin että tiedetään ketkä on matkassa? Vaikuttaa siltä että osa jo keskenään sujuvasti meilailee ja itsellä ei ainakaan ole meililoota kolissut 😁 haluaisin mukaan myös varalautalle siis jos sopii! Missään nimessä en haluaisi jättää tätä palstaa, tämähän on parasta sitten sähkön tai pyörän keksimisen suunnilleen! Aivan huikeaa menoa. ❤ Mutta tosiaan please napatkaa matkaan jos joku sivupursi välillä lähtee retkelle!

🌙💜
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Hiivatin työt uhkaa tosissaan häiritä shippausta ja palstailua!! Monta sivua upeita ja vähän riipaiseviakin viestejä - tunnistan monia ajatuskuvioita kirjoituksista. Myöhemmin ehkä lisää, nyt ei ehdi enempää.

Onko joku meiliryhmä siis jo pystyssä? Voitaisko sopia että kaikki halukkaat laittaisi meiliä jollekulle joka voisi koota ryhmän? Vai miten tämä menisi parhaiten ja niin että tiedetään ketkä on matkassa? Vaikuttaa siltä että osa jo keskenään sujuvasti meilailee ja itsellä ei ainakaan ole meililoota kolissut haluaisin mukaan myös varalautalle siis jos sopii! Missään nimessä en haluaisi jättää tätä palstaa, tämähän on parasta sitten sähkön tai pyörän keksimisen suunnilleen! Aivan huikeaa menoa. Mutta tosiaan please napatkaa matkaan jos joku sivupursi välillä lähtee retkelle!
Tarkoitukseni oli aloittaa meililista huomenna tai tänään illalla, nyt olen vielä liian pihalla keikan jälkeen. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Sori, nyt oon jo ihan pudonnut kärryiltä, eli miksi ihmeessä ollaan perustamassa jotain meililistaa? Mitä keskustelua ollaan siirtämässä sähköpostiin? Tää palstahan on huomattavasti kätevämpi ja toimivampi tapa jutella, eikä satunnaisista trolleista kannata liikaa järkyttyä. Mulla kyllä on kans olemassa anonyymisähköposti, mutta paljon mieluummin käytän tätä palstaa. Sähköpostitse ei keskustelusta mitenkään saa yhtä soljuvaa ja helposti seurattavaa ainakaan isolla porukalla. Mun mielestä tällä palstalla on kuitenkin voitu jutella käytännössä mistä vain aiheista. Eikä sähköposti poista sitä, että joistain asioista on eriäviä mielipiteitä.

-ruusuristeilijä
 
vierailija
Ohiksena: Vantaalle tulevaa Käärijä-muraalia voi äänestää 6.8. asti täällä:

Kiitos vinkistä! Ei noista mikään ollut kyllä mitenkään erityisen hyvä ainakaan verrattuna parhaaseen fanitaiteeseen.
 
vierailija
Täältäkin vielä yksi nopea keikkakommentointi eiliseltä.

Kyllä tuo klubiympäristö vaan toimii loistavasti Käärijälle. Hikinen ja intiimi keikka, loistava energia, tiivis kontakti yleisöön. Jopa ne vähän karskimmat kiroiluläpät oli mielestäni tällä kertaa jotenkin pehmeämpiä, eikä niin korvaan särähtäviä kuin isolla ulkoilmalavalla viimeksi keikalla ollessani. Paljon mukavaa jutustelua ja vähemmän pistävää roustausta - tuntui olevan J enemmän esillä, josta varmaan se pehmeys johtui. Pintaan nousee hänen puheissa myös artistielämän varjopuolet, etenkin yksityisyyden menetys hintana menestykselle. Se on varmaan kova paikka ja tuntuva muutos arjessa, kun kaikki haluavat osansa hänestä, eikä voi enää olla julkisilla paikoilla liikkuessa se ”ihan tavallinen Jere Vantaalta”.

Oli ihanaa kuulla Siitä viis livenä. Se on ollut yksi suosikeistani ja livevetona ihan huippu. Poistuin Kaivohuoneelta hiestä läpimärkänä ja varpaat muussattuina, mutta niin onnellisena ja kaikkeni antaneena. Ja myös kaiken saaneena. Tällä energialatauksella jaksaa taas porskuttaa arjessa eteenpäin.

Uusikuu 🌚
 
vierailija
Sori, nyt oon jo ihan pudonnut kärryiltä, eli miksi ihmeessä ollaan perustamassa jotain meililistaa? Mitä keskustelua ollaan siirtämässä sähköpostiin? Tää palstahan on huomattavasti kätevämpi ja toimivampi tapa jutella, eikä satunnaisista trolleista kannata liikaa järkyttyä. Mulla kyllä on kans olemassa anonyymisähköposti, mutta paljon mieluummin käytän tätä palstaa. Sähköpostitse ei keskustelusta mitenkään saa yhtä soljuvaa ja helposti seurattavaa ainakaan isolla porukalla. Mun mielestä tällä palstalla on kuitenkin voitu jutella käytännössä mistä vain aiheista. Eikä sähköposti poista sitä, että joistain asioista on eriäviä mielipiteitä.

-ruusuristeilijä
Tätä kans mietin. Isolla porukalla sähköpostissa keskustelu ei välttämättä olisi kovin sujuvaa. Mut sit kuitenkin iski hirvee FOMO, jos keskustelu jatkuu jossain muualla, eikä itse pääse paikalle 😅
-Cecilia-
 
vierailija
Kiitos vinkistä! Ei noista mikään ollut kyllä mitenkään erityisen hyvä ainakaan verrattuna parhaaseen fanitaiteeseen.
Oi, Luluxan fairy-Käärijä olisi ollut huippu! Selitetekstin perusteella päädyin äänestämään korttipakka-teemaista.

”Artistinimen syntyä kunnioittaen päädyin luomaan viitekehykset hahmotelmaani pelikorttien maailmasta. - -
Teoksessa Käärijä loistaa keskiössä hyvin iloisena, miljoonien ihmisten sydämet valloittaneena herttakuninkaana. Massin käärimisen lisäksi hän käärii nykyisin myös sydämiä.”
 
vierailija
Sivukeskusteluun:

Yritän vielä kerran vaikka lannistaa ja suoraan sanoen itkettää, kun koen tulleeni jyrätyksi minulle tärkeässä asiassa.

Homofobiaa kannattaa minusta kaikkien tarkastella omissa ajatusmalleissaan, sitä yksinkertaisesti on meissä kaikissa, väitän. Asiat ovat muuttuneet vuosikymmenissä, mutta jos itsekin ei-heterona huomaan edelleen kaikesta yrityksestä huolimatta homofobisia ajatusmalleja itsessäni niin miten ihmeessä sitä ei olisi ihmisessä joka sinänsä ansiokkaasti pähkäilee olisiko ok oman lapsensa homouden edessä tai joka kertoo että sen verran lukkoja on että (homo)erotiikan pelkkä näkeminenkin telkkarista on vaikeaa. Se on sitä homofobiaa paremman sanan puutteessa, vaikka kuinka kurja on asioita itselleen myöntää. Vain tiedostamalla voi kehittyä ja on superhyvä että on tiedostanut mutta keskenhän tuo prosessi on jos defenssit pamahtaa päälle, kun asiasta lempeästi mainitsee. Yritän itsekin haastaa ajatusmallejani joka päivä, en minäkään maalissa ole!

Kenenkään terveystiedot, varsinkaan intiimit, eivät kuulu palstoille, siitä olen samaa mieltä. Sen sijaan helposti juttu menee a.seksin yleiseksi kauhisteluksi mikä ei ole ok ja menee taas fobian puolelle. Tuo anaaliseksiasia on muutenkin vähän kinkkinen koska ficcipuolella se on aika kantava teema ja tavallaan ymmärrän myös että siitäkin herää tarve keskustella ja minusta sen yhden lääkärin antamat tiedot olivat kiinnostavia yleisellä tasolla kunhan ei yksittäisistä ihmisistä puhuta. Tässä varmaan suljetut ryhmät olisi paras ratkaisu ilman muuta.

D/s- / s/m-aiheista: yleisesti ottaen on hyvä muistaa että mikä itselle on vierasta tai kauhistus voi olla toiselle identiteetin kulmakivi tai suuri täyttymätön toive. Herkkyyttä puolin ja toisin sanavalintoihin toivon ja sitä ettei esim mun kokemusta kink-sheimauksesta ohitettaisi täysin. Aina riittää kauhistelijoita / varomattomia sanavalintoja ja sattuuhan se.

Huomaan että itselleni jäi nyt aika paska fiilis ja pidän nyt itse taukoa, joten alus on teidän.
Minuun varmaan viitataan tuolla telkkarin erotiikan välttelijällä. Tosiaan välttely koskee mulla myös heteroseksiä, joten en ymmärrä miksi tämä olisi homofobiaa. Ei minun maailmani kuitenkaan siihen kaadu, enkä varsinaisesti ahdistu jos seksikohtauksia satun näkemään. Tosiasia varmaan on, että en pysty joitakin seksuaalisuuden alueita ymmärtämään samalla tavalla kuin ihminen, jota jokin asia koskee henkilökohtaisesti. Viestin viimeisessä kappaleessa sanotaan hyvin sanavalinnoista. Alan olla itse sitä mieltä, että esimerkiksi minun ei kannattaisi kirjoittaa oikein mistään seksiin liittyvästä, koska saatan loukata tahtomattani väärillä sanavalinnoilla.
 
vierailija
Oi, Luluxan fairy-Käärijä olisi ollut huippu! Selitetekstin perusteella päädyin äänestämään korttipakka-teemaista.

”Artistinimen syntyä kunnioittaen päädyin luomaan viitekehykset hahmotelmaani pelikorttien maailmasta. - -
Teoksessa Käärijä loistaa keskiössä hyvin iloisena, miljoonien ihmisten sydämet valloittaneena herttakuninkaana. Massin käärimisen lisäksi hän käärii nykyisin myös sydämiä.”
Joo se fairy ois ollu kyl upee ja muutenki siltä ois löytyny monta upeeta vaihtoehtoa :) Ite äänestin myös King Käärijää :)
 
vierailija
En minäkään sähköposteihin haluaisi mukaan lähteä, siksi kun mieluummin pysyisin täällä, mutta tiedän etten pysty jäämään pois sieltä jos päätätte lähteä siihen. Olette liian tärkeitä minulle, koko puutarha pyörittää elämääni käytännössä tällä hetkellä. Siispä eikun meiliä luomaan.

Jos meilailu ei toimikaan niin toivon mukaan palataan tänne.
 

Yhteistyössä