Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En, luennan sisällöstä mulla ei ole huomautettavaa. Siitä on, tultiinko kyseisiin johtopäätöksiin näkemättömien korttien avulla vai valiten kortit itse.
Olen jotenkin huolissani, kun kukaan ei tunnu kykenevän ottamaan mitään tästä kritiikistä vastaan, vaikka kysymys on täysin relevantti.
Jos siis ajattelee tarot-luennan sellaisena, joissa kortit nostetaan näkemättä niiden kuvia.
salli mun nauraa. sinä sanot ettei kukaan osaa ottaa kritiikkiä vastaan? vaikka oot ite täällä jankannu yhtä ja samaa monta tuntia etkä yhtään noteeraa mitä sulle sanotaan?
 
vierailija
K on koskenut minuun. Pitkää rapsaa aamulla, mutta tämä oli pakollinen ilmoiruskuontoienn asia, joka ei voinut odottaa.
- Kukkapaita
Heii kukkapaita! Nyt ekaa kertaa nään sun tekstin tällä puolella (allekirjoitettuna)! En tiiä, ootko aiemmin kirjoittanut kukkapaitana tänne, mutta en oo huomannut, tosin ihan kaikkea viime viikoilta en oo lukenut!

Luin sillon sun keikkakokemuksesta, mutta jossain vaiheessa siirryin tänne (kun täällä meno tuntuu tunnelmaltaan osuvammalta), niin mahdollisia jaettuja keikkakokemuksia sen jälkeen vauvan puolella on jäänyt välistä. Jos haluat, niin ois tosi kivaa kuulla, millasia Kn keikkoja sen jälkeen on ollut, jos oot käyny! Erityisesti sivukysymyksenä kiinnostaa, onko muuten keikoilla tullut kommenttia tai huomiota tms hetkiä? :)

t. Siellä toisella puolella se, joka heitti, että mitä jos joku/jonkun kaveri menis eturiviin jos sattuis tulemaan silmää tai heittoja!

Ps. Käärijän kosketus!?!!!
 
vierailija
Niin, SINÄ tiesit. Minä taas esim en tiennyt. Ja jos minä en tiennyt vaikka olen aika perillä kaikista yksityiskohdista niin tuskin tarotar on sitä tiennyt myöskään. Ei se omien sanojen mukaan tiedä edes miltä x näyttää.
Mutta on erittäin mahdollista, että Tarotar tiesi myös. X:n ulkonäköä ei tarvitse tietää tuon tietääkseen, koska asia on ollut Vauvalla.
 
vierailija
Kuuma meno oli. Kärtsy vaikutti nauttivan erityisesti klubitunnelmasta kun kaikki lauloi ja tanssi mukana. Eurokiertue taas ei vaikuttais niin hirveesti nappaavan. Takkiin tulee kuulemma.
 
vierailija
Muistaakseni ne kortit ei kuitenkaan tarkkaa horoskooppia kerro, vaan esim. onko ilma tai maamerkki tms. Ja niitä useita, niin senkään takia ei vaikuta epäuskottavalta? Ei enempää tästä
 
vierailija
ei vaan toi sun maaninen jankutus on kateellisen panettelua.
Miksi minä olisin kateellinen hänelle? En ole. Mä kirjoitin kommenttini kuullakseni, onko joku muu epäillyt samaa. Ihan vain uteliaisuudesta.
Minua vakuuttaisi paljon enemmän, ettei ole, jos olisin saanut vaikka sen tyylisiä vastauksia, että ”Minä uskon luentaan, en koe mitään syytä epäillä sitä ❤ ” tms. Ja mielellän jokin valotus sille, miten noin sattuvia kortteja voi tulla noin paljon, koska mä en ainakaan tajua oikein. Lisäksi uskoisin teitä, jos olisitte suhtautuneet kommenttiini rakastavasti, kypsät ja kehittyneet sielut tekevät niin, eikä heillä ole mitään tarvetta hyökätä epäileviä kohtaan tai olla vihamielisiä tai jotenkin horjua epäilyistä.
 
vierailija
En lue nyt aiempia viestejä ja täällä on varmaan katsottu jo kaikki livet (näin ainakin puoli tusinaa livettävää puhelinta), mutta höpötänpä silti. :) Keikka oli tosi hyvä, tosin mitään luvattua/huhuttua spessuahan siellä ei ollut enempää kuin Häärijän keltainen bolero. Urheilujätkän puuttuminen todella harmitti, se on lemppareitani Kärtsältä ja Jesse on toki ihana, enkä tiedä pääsenkö enää muille Kärtsän keikoille. Siitä viis oli yllättävä, eikä sitä kuulemma olekaan muilla tämän vuoden keikoilla soitettu. Joku nainen näytti siltä että alkaa kirkua onnesta ja epäuskosta, kun Morgan alkoi soida.

Tulin paikalle 22:15 kun keikka alkoi puoliltaöin, sillä pääsi noin riville 5.-6. Olin Are you -kyltin, ammattimaisen moshaajan, ukrainalaisen ja meksikolaisen lähellä. Tämä toki doxxaa jos joku katsoo kuvia, mutta ette te tiedä kuka niistä olen. :) Meksikolainen oli aivan onnessaan saadessaan Kärtsältä 2x huomiota ja ukrainalainen kun sai raikuvat aplodit maalleen. Yleisö oli tosi innokas jo DJ:n aikana ja toki aivan liekeissä kun Kärtsä tuli lavalle. Ihmisiä oli ainakin Ruotsista, Saksasta, Puolasta, Virosta, Englannista, Ukrainasta ja Meksikosta. Kärtsä sai tosi paljon lahjoja, ihanimpana käsinmaalattu Bulbasaur-farkkurotsi. Denssilahjat tuntuivat kyllä lämmittäneen mieltä eniten, tosin haukkui kaman karseaksi myrkyksi ja sanoi, että älkää käyttäkö.

DJ soitti ensin muutaman tunnin ja ihmiset näyttivät puhelimen ruuduilta toivebiisejä, minkä takia se Carpe Diemkin kai soitettiin. AIka monta muutakin Euroviisu-biisiä tuli, mm. Poe ja Alessandraa. Muutenkin musa oli erittäin homoklubi-coded, vähän jo näytti siltä, että soittavat Kärtsän lavalle YMCA:lla, jossa yleisö auliisti teki kaikki kirjaimet, mutta sen jälkeen tuli vielä jotain. Yleisö lauloi innoissaan mukana myös Katri-Helena-remixejä yms ja silloin mietin, että "No, onneksi Bojan ei varmaankaan ole täällä, ei tarvitse kuulla tätä. :D "

Kärtsä on ihana. Hän oli todella hyväntuulinen, energinen ja kiitollinen. Hänen vilpittömät ja välittömät puolensa olivat monissa välispiikeissä läsnä ja se oli oikeastaan lemppariasiani koko konsertissa, se miten Jere kuulsi läpi hänen kasvoillaan. Massun pömpöttämistä on myös kuvissa ja puheissa suuresti liioiteltu kuten joku muukin on sanonut, ihan kuin sillä olisi väliä, mutta timmi ja kaunis hän on. :p

Kolme kiinnostavaa faktaa(?) nousi esiin, ehkä ne on jo puitu täällä. Uusia biisejä on tkuulemma ehty paljon (ennen keikan alkua ajattelin, että ehkä se huhuttu spessu on niiden kuuleminen, mutta ei kuultu niitä), Kärtsä väitti että Euroopan-kiertue tulee olemaan tappiollinan ja että tämä ei ole vitsi ja jauhoi siitä useamman kerran. Lisäksi mainitsi hauskan tapauksen joka tapahtui kun oli finaaliyönä Mikken kanssa autossa aamulla klo 6 dokattuaan koko yön siihen asti ja no, jotkut kai yhä uskovat että on menty Boitsun kanssa yhteiseen hotellihuoneeseen sinä yönä tms. :)

Vähän awkward oli alkuun seistä muutama metrin päässä miehestä, josta olen kirjoittanut viimeksi tänään seksikohtauksia fanficciin, mutta se on toki ihan oma häpeäni. :D

- Joymuffin
 
vierailija
Muistaakseni ne kortit ei kuitenkaan tarkkaa horoskooppia kerro, vaan esim. onko ilma tai maamerkki tms. Ja niitä useita, niin senkään takia ei vaikuta epäuskottavalta? Ei enempää tästä
Mulle se oli vähän epäuskottavaa, että ne kuitenkin menivät 3 kortissa oikeaan ryhmään, plus, että lisäksi sukupuolet (M, M, N) ja asemat (2x kuningas ja 1x Kuningatar, ollen korkeimmat suoraan mies- ja naispuoliset, mitä on, en siis tiedä voiko joku erakko olla korkeampi) ja nainen käänteisenä eli negatiivisena osuivat noin hyvin.
 
vierailija
Miksi minä olisin kateellinen hänelle? En ole. Mä kirjoitin kommenttini kuullakseni, onko joku muu epäillyt samaa. Ihan vain uteliaisuudesta.
Minua vakuuttaisi paljon enemmän, ettei ole, jos olisin saanut vaikka sen tyylisiä vastauksia, että ”Minä uskon luentaan, en koe mitään syytä epäillä sitä ” tms. Ja mielellän jokin valotus sille, miten noin sattuvia kortteja voi tulla noin paljon, koska mä en ainakaan tajua oikein. Lisäksi uskoisin teitä, jos olisitte suhtautuneet kommenttiini rakastavasti, kypsät ja kehittyneet sielut tekevät niin, eikä heillä ole mitään tarvetta hyökätä epäileviä kohtaan tai olla vihamielisiä tai jotenkin horjua epäilyistä.
Kaikkea on -kaikkea on- ja trollausta riittää!
 
vierailija
Miksi minä olisin kateellinen hänelle? En ole. Mä kirjoitin kommenttini kuullakseni, onko joku muu epäillyt samaa. Ihan vain uteliaisuudesta.
Minua vakuuttaisi paljon enemmän, ettei ole, jos olisin saanut vaikka sen tyylisiä vastauksia, että ”Minä uskon luentaan, en koe mitään syytä epäillä sitä ” tms. Ja mielellän jokin valotus sille, miten noin sattuvia kortteja voi tulla noin paljon, koska mä en ainakaan tajua oikein. Lisäksi uskoisin teitä, jos olisitte suhtautuneet kommenttiini rakastavasti, kypsät ja kehittyneet sielut tekevät niin, eikä heillä ole mitään tarvetta hyökätä epäileviä kohtaan tai olla vihamielisiä tai jotenkin horjua epäilyistä.
Niin eli sä saat haukkua toista valehtelijaksi monia tunteja putkeen mutta tarottaren pitäisi sulle jaksaa perustella viesti tolkulla tekemisiään (kolme kohteliasta viestiä oli jo enemmän kuin mitä sä ansaitsit) ja meiän muidenki pitäisi puhua vaan mukavia.
 
vierailija
Miksi minä olisin kateellinen hänelle? En ole. Mä kirjoitin kommenttini kuullakseni, onko joku muu epäillyt samaa. Ihan vain uteliaisuudesta.
Minua vakuuttaisi paljon enemmän, ettei ole, jos olisin saanut vaikka sen tyylisiä vastauksia, että ”Minä uskon luentaan, en koe mitään syytä epäillä sitä ” tms. Ja mielellän jokin valotus sille, miten noin sattuvia kortteja voi tulla noin paljon, koska mä en ainakaan tajua oikein. Lisäksi uskoisin teitä, jos olisitte suhtautuneet kommenttiini rakastavasti, kypsät ja kehittyneet sielut tekevät niin, eikä heillä ole mitään tarvetta hyökätä epäileviä kohtaan tai olla vihamielisiä tai jotenkin horjua epäilyistä.
Noi sun muka rennot "minä vain huvikseni täällä jutustelen" ois pikkase helpompi uskoa jos et olisi nyt täällä ollu 6h putkeen
 
vierailija
Miksi minä olisin kateellinen hänelle? En ole. Mä kirjoitin kommenttini kuullakseni, onko joku muu epäillyt samaa. Ihan vain uteliaisuudesta.
Minua vakuuttaisi paljon enemmän, ettei ole, jos olisin saanut vaikka sen tyylisiä vastauksia, että ”Minä uskon luentaan, en koe mitään syytä epäillä sitä ” tms. Ja mielellän jokin valotus sille, miten noin sattuvia kortteja voi tulla noin paljon, koska mä en ainakaan tajua oikein. Lisäksi uskoisin teitä, jos olisitte suhtautuneet kommenttiini rakastavasti, kypsät ja kehittyneet sielut tekevät niin, eikä heillä ole mitään tarvetta hyökätä epäileviä kohtaan tai olla vihamielisiä tai jotenkin horjua epäilyistä.
Kateus vain paistaaaa..
 
vierailija
Mulle se oli vähän epäuskottavaa, että ne kuitenkin menivät 3 kortissa oikeaan ryhmään, plus, että lisäksi sukupuolet (M, M, N) ja asemat (2x kuningas ja 1x Kuningatar, ollen korkeimmat suoraan mies- ja naispuoliset, mitä on, en siis tiedä voiko joku erakko olla korkeampi) ja nainen käänteisenä eli negatiivisena osuivat noin hyvin.
Hei anna mä meen tekeen leimoja trolliin, mun sydän ei trollaa sun tahtiin!
 
vierailija
Itse uskon siihen, että joku taitava henkilö voi saada todella osuvat kortit, koska olen ollu näkemässä vähän samanlaista luenta tilannetta omin silmin. Ja henkilö siis teki luentaa mulle, eikä hän mitenkää voinu tietää kyseisiä asioita minusta etukäteen.
 
vierailija
Joo, voi olla et oli huumoria. Musta kyl vaikutti et ei oikeesti niin innosta. Tai ehkä sitä vaan jännittää?
Siis varmasti innoissaan tulee vetää keikat ulkomailla, mut onhan se ymmärrettävää et vituttaa, jos tehdystä työstä ei jää taloudellisesti plussalle (tai menee oikeastaan miinuksen puolelle). Ihmeelliseltä se tuntuu, että näin voisi lähes loppuunmyydyn kiertueen kohdalla käydä... Vetääkö se Live Nation ja levy-yhtiö tosiaan niin paljon välistä vai mitä on tapahtunut? Tai miten voidaan suunnitella kiertue, josta artistille ei näköjään olisi edes mahdollista jäädä voitolle? Kiertueen lyhentämisenkin tämän valossa ymmärtää täysin.
 

Yhteistyössä