Oot ainoa joka on tota mieltä. Huomaatko että sä raivoat tästä kokoaja iteksesi.Tätäkään ketjua ei ole varattu millekään kirkossa istujille, kyllä normaalin ihmisen pitäisi ymmärtää myös hömppään kohdistuva kyseenalaistaminen, varsinkin kun moni täälläkin ilmeisesti hyväksyy epärehellisyyden, jos varsinaista haittaa ei aiheudu.
Menestynyt yksilö puuttuu listastaOn tullut jo
Fantastista
Rock rock
Auto jää
Siitä viis
Mic mac
Välikuolema(?)
Morgan
Hirttää kiinni
Viukunkieli
Cha cha cha x 2
Eli mic mac unohtui! Ja järjestys voi olla vähän väärä.
No sitten olen, enpähän ainakaan hyväksy tuollaista hämäävää toimintaa. Ja siis voi olla, ett olen väärässä, mutta moni on ilmeisen valmis hyväksymään epärehellisyydenkin tässä asiassa, mitä ihmettelen.Oot ainoa joka on tota mieltä. Huomaatko että sä raivoat tästä kokoaja iteksesi.
Ei varmaan sellaiseen, jossa kusetetaan sillä toteutustavalla. Kyllä minäkin uskon hömppään, mutta en hyväksy epärehellisyyttä siinä toimimisessa. Jos sanoo, että kortit nostetaan näkemättä kuvapuolta, niin silloin ei ole ok valitakin vaan niitä itselle sopiviksi.Bojankin uskoo tällaseen "hömppään" jote oon ainaki hyvässä seurassa uskomusteni kanssa
Huomaa et se nauttii noista klubikeikoista. Niinku sanokin et hänet on tehty klubeille. Onhan niissä huomattavasti intiimimpi tunnelma ku jossain festareilla. Ja noilla klubikeikoilla tiiät ainaki et kaikki on tullu kattomaan sua eikä pelkästään CCC-vetoo.Oli kyllä ihmeen lyhyt keikka, mutta muuten hyvä! Ja yksi(?) ennen vetämätön biisi. Mutta sitäkin toivotumpi!
Aivan! Olikohan live mulla silloin poikkiMenestynyt yksilö puuttuu listasta
Joo se katkes sen biisin ajaksAivan! Olikohan live mulla silloin poikki
Muutenkin toi on ”tuli ainakin” -lista, ei välttämättä tyhjentäväAivan! Olikohan live mulla silloin poikki
Eli sä nyt tiedätkin yhtäkkiä mikä on totta ja mikä ei vaikka et ole ollu edes paikalla?Ei varmaan sellaiseen, jossa kusetetaan sillä toteutustavalla. Kyllä minäkin uskon hömppään, mutta en hyväksy epärehellisyyttä siinä toimimisessa. Jos sanoo, että kortit nostetaan näkemättä kuvapuolta, niin silloin ei ole ok valitakin vaan niitä itselle sopiviksi.
No selkeästi et uskoEi varmaan sellaiseen, jossa kusetetaan sillä toteutustavalla. Kyllä minäkin uskon hömppään, mutta en hyväksy epärehellisyyttä siinä toimimisessa. Jos sanoo, että kortit nostetaan näkemättä kuvapuolta, niin silloin ei ole ok valitakin vaan niitä itselle sopiviksi.
Ihanaa, sinä onnekas! <3K on koskenut minuun. Pitkää rapsaa aamulla, mutta tämä oli pakollinen ilmoiruskuontoienn asia, joka ei voinut odottaa.
- Kukkapaita
Väität toista epärehelliseksi vain oman mutun pohjalta. Minäkin heitän nyt sitten mutuna että sinä olet epörehellinen trolli jodelista. Halusit selvästi vain tulla ankeuttamaan tänne. Mitään pointtia sun jutussa ei ollut. Mutta toivottavasti sulla on nyt hyvä mieli, hyvää yötä trolli!No sitten olen, enpähän ainakaan hyväksy tuollaista hämäävää toimintaa. Ja siis voi olla, ett olen väärässä, mutta moni on ilmeisen valmis hyväksymään epärehellisyydenkin tässä asiassa, mitä ihmettelen.
Ja en raivoa, kommentoin vaan.
Ihanaa Kukkis! <3K on koskenut minuun. Pitkää rapsaa aamulla, mutta tämä oli pakollinen ilmoiruskuontoienn asia, joka ei voinut odottaa.
- Kukkapaita
En. Mutta tuollaista en hyväksy ja kun nostin asian esille saamani vastaus ei hälventänyt epäilyksiäni. Suora ihminen olisi kertonut nostaneensa kortit näkemättä niitä. Voi olla, että olen väärässä, ja hän ei vain osaa vastata suoraan tällaisiin epäilyihin.Eli sä nyt tiedätkin yhtäkkiä mikä on totta ja mikä ei vaikka et ole ollu edes paikalla?
No uskon! Siksi juurikin olisin toivonut, että tyyppi oikeasti nostaa niitä kortteja!No selkeästi et usko
kyl toi menee pahan jankkaamisen ja raivoamisen puolelle kun oot täällä vääntäny samaa levyä yheksästä asti? ite tulin tänne keikan aikana mutta sä ootki näköjää ollu täällä jo hyvän tovin horisemassa itseksesi.No sitten olen, enpähän ainakaan hyväksy tuollaista hämäävää toimintaa. Ja siis voi olla, ett olen väärässä, mutta moni on ilmeisen valmis hyväksymään epärehellisyydenkin tässä asiassa, mitä ihmettelen.
Ja en raivoa, kommentoin vaan.
Ihanaa Kukkis!K on koskenut minuun. Pitkää rapsaa aamulla, mutta tämä oli pakollinen ilmoiruskuontoienn asia, joka ei voinut odottaa.
- Kukkapaita