Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei varmaan sellaiseen, jossa kusetetaan sillä toteutustavalla. Kyllä minäkin uskon hömppään, mutta en hyväksy epärehellisyyttä siinä toimimisessa. Jos sanoo, että kortit nostetaan näkemättä kuvapuolta, niin silloin ei ole ok valitakin vaan niitä itselle sopiviksi.
Eli sinua nyt kovasti harmittaa nämä luennat. Pitäisköhän sun vaan poistua tästä keskustelusta? Saisit itelles paremman mielen.
 
vierailija
En. Mutta tuollaista en hyväksy ja kun nostin asian esille saamani vastaus ei hälventänyt epäilyksiäni. Suora ihminen olisi kertonut nostaneensa kortit näkemättä niitä. Voi olla, että olen väärässä, ja hän ei vain osaa vastata suoraan tällaisiin epäilyihin.
Kuitenkin on myös mahdollista, että hän häivytti vastauksensa niin, ettei asiaan tarvinnut vastata - eikä puhua myöskään totuuden vastaisesti.
Musta tarotar vastasi sulle kolme kertaa todella kohteliaasti, mutta sä vaan jankutit samaa. Selkeästi kypsempi henkilö kuin sinä kun yritti keskustella kanssasi mutta myös älysi lopettaa riitelyn sijasta.
 
vierailija
En. Mutta tuollaista en hyväksy ja kun nostin asian esille saamani vastaus ei hälventänyt epäilyksiäni. Suora ihminen olisi kertonut nostaneensa kortit näkemättä niitä. Voi olla, että olen väärässä, ja hän ei vain osaa vastata suoraan tällaisiin epäilyihin.
Kuitenkin on myös mahdollista, että hän häivytti vastauksensa niin, ettei asiaan tarvinnut vastata - eikä puhua myöskään totuuden vastaisesti.
Se vastasi sulle parinki viestin verran suoraan että ei voisi ikinä huijata noissa asioissa.
 
vierailija
Eli sinua nyt kovasti harmittaa nämä luennat. Pitäisköhän sun vaan poistua tästä keskustelusta? Saisit itelles paremman mielen.
Eivät ne minua harmita. En vain uskonut niitä aidoksi luennaksi, joksi itse lasken sen, että kortteja ei itse valita. Vaan minulle aidossa luennassa korttien kuvat eivät ole näkyvillä, kun kortteja valitaan / nostetaan.
Enkä nyt siis tiedä, onko niin tehty, mutta erikoisen sattuvia ne nyt vain olivat hyvään luentaan.
Korkeintaan harmittaa, että onko ne aitoja luentoja vai tehty kortit itse valitsemalla.
 
vierailija
En. Mutta tuollaista en hyväksy ja kun nostin asian esille saamani vastaus ei hälventänyt epäilyksiäni. Suora ihminen olisi kertonut nostaneensa kortit näkemättä niitä. Voi olla, että olen väärässä, ja hän ei vain osaa vastata suoraan tällaisiin epäilyihin.
Kuitenkin on myös mahdollista, että hän häivytti vastauksensa niin, ettei asiaan tarvinnut vastata - eikä puhua myöskään totuuden vastaisesti.
Ja mä taas en hyväksy tollasia jotka kateuttaan mustamaalaa muita ihmisiä. Sulla vaan nyt nousee patti otsaan koska kukaan muu ei ole sun kanssa samaa mieltä tästä. Hyvät yöt kaikille muille <33
 
vierailija
Mietin voisiko Jokerit ja K tehdä jotain musiikillista yhteistyötä? Onhan tätä aina spekuloitu, mutta Jokereiden postauksesta kävi mielessä kun ensi viikolla menevät studioon ja K:n reaktio. Eikö ensi viikolla ollut ainoat pidemmät vapaat keikoista elokuussa. Mikäli elokuun lupaus sattuisi pitämään. <3
 
vierailija
Eivät ne minua harmita. En vain uskonut niitä aidoksi luennaksi, joksi itse lasken sen, että kortteja ei itse valita. Vaan minulle aidossa luennassa korttien kuvat eivät ole näkyvillä, kun kortteja valitaan / nostetaan.
Enkä nyt siis tiedä, onko niin tehty, mutta erikoisen sattuvia ne nyt vain olivat hyvään luentaan.
Korkeintaan harmittaa, että onko ne aitoja luentoja vai tehty kortit itse valitsemalla.
Oot jo monta tuntia jankannut, hae nyt apua, toi ei oo enää normaalia.
 
vierailija
En ymmärrä miksi luennat ovat niin iso asia? Kuulostaa enemmänkin siltä että yritetään kovasti osoittaa luennat valheelliseksi keinolla millä hyvänsä ja osoittaa, ettei ne voisi olla totta.
 
vierailija
Joku esim luuli, että _ne kortit_ näyttivät, että myös X on vaaka, vaikka kyseinen asia on ollut mm. Vauvan ketjussa ja olen itse tiennyt sen kauan. Eikö tuo ole teistä ennemminkin huolestuttavaa? Että joku siis uskoi, että ne kortit kertoivat meille sen asian?
Henkimaailman hommissa on toki mahdollista, että kortitKIN myötäävät kyseistä asiaa, mutta siinä oli kyllä TOSI monta osumaa kolmessa kortissa, sukupuolet, asemat, maat ja vielä nainen negatiivisena eli käänteisenä.
Voihan se tietenkin olla sattumaa…
 
vierailija
Kotiuduin juuri Kaivohuoneelta nappaamalla rivin ekan taksin. Naputtelen tänne vielä jotain sekavaa dadaa ennen kuin menen nukkumaan. (En käytä alkoholia, mutta olen aika tööt.) :)

- Joymuffin
 
vierailija
En ymmärrä miksi luennat ovat niin iso asia? Kuulostaa enemmänkin siltä että yritetään kovasti osoittaa luennat valheelliseksi keinolla millä hyvänsä ja osoittaa, ettei ne voisi olla totta.
En, luennan sisällöstä mulla ei ole huomautettavaa. Siitä on, tultiinko kyseisiin johtopäätöksiin näkemättömien korttien avulla vai valiten kortit itse.
Olen jotenkin huolissani, kun kukaan ei tunnu kykenevän ottamaan mitään tästä kritiikistä vastaan, vaikka kysymys on täysin relevantti.
Jos siis ajattelee tarot-luennan sellaisena, joissa kortit nostetaan näkemättä niiden kuvia.
 
vierailija
Joku esim luuli, että _ne kortit_ näyttivät, että myös X on vaaka, vaikka kyseinen asia on ollut mm. Vauvan ketjussa ja olen itse tiennyt sen kauan. Eikö tuo ole teistä ennemminkin huolestuttavaa? Että joku siis uskoi, että ne kortit kertoivat meille sen asian?
Henkimaailman hommissa on toki mahdollista, että kortitKIN myötäävät kyseistä asiaa, mutta siinä oli kyllä TOSI monta osumaa kolmessa kortissa, sukupuolet, asemat, maat ja vielä nainen negatiivisena eli käänteisenä.
Voihan se tietenkin olla sattumaa…
Niin, SINÄ tiesit. Minä taas esim en tiennyt. Ja jos minä en tiennyt vaikka olen aika perillä kaikista yksityiskohdista niin tuskin tarotar on sitä tiennyt myöskään. Ei se omien sanojen mukaan tiedä edes miltä x näyttää.
 
vierailija
En ymmärrä miksi luennat ovat niin iso asia? Kuulostaa enemmänkin siltä että yritetään kovasti osoittaa luennat valheelliseksi keinolla millä hyvänsä ja osoittaa, ettei ne voisi olla totta.
Kysyisin sinulta, että ajattelitko tarpt-luennan sellaiseksi, jossa lukija nostaa kortit näkemättä niiden kuvia?
VAI ajattelitko, että hän valitsee pakasta sopivimmat maat ja arvot tai hahmot ja tekee luennan niiden perusteella?
En tiedä, jos tuota jälkimmäistä tapaa luennoissa käytetään, mutta kysyn kuitenkin.
 

Yhteistyössä