Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No mulle sillä ei väliä. Ehkä jollekin muulle on. Hitto kun Kärde on kuuma.
No, mulle on ongelma jos annetaan ymmärtää yht, mutta se ei olekaan totuus. Mulle se on epärehellisyyttä. Enkä siis tiedä, nostaako hän kortit näkemättä niiden kuvapuolia, mutta sanoin vaan, että mulle vaikuttaa siltä.
Mut joo, oli ihana kuulla Siitä viis livenä! Se oli yks ekoja biisejä, johon tutustuin Ccc:n jälkeen!
 
vierailija
No, mulle on ongelma jos annetaan ymmärtää yht, mutta se ei olekaan totuus. Mulle se on epärehellisyyttä. Enkä siis tiedä, nostaako hän kortit näkemättä niiden kuvapuolia, mutta sanoin vaan, että mulle vaikuttaa siltä.
Mut joo, oli ihana kuulla Siitä viis livenä! Se oli yks ekoja biisejä, johon tutustuin Ccc:n jälkeen!
Siis siltä, että ei toimisi niin. Mut, voinhan olla väärässäkin.
 
vierailija
K sanoi että jää miinukselle Euroopan kiertueensa jälkeen. Onko ne myyneet liian pieniin ja kalliisiin paikkoihin keikat Voisivat ainakin jättää turhat ja ylimääräiset henkilöt kotisuomeen kuluja lisäämästä..
K voi vitsaillakin asiasta (tai sitten ei). Olen kyllä useasti miettinyt, että onko Jokereiden keikkailu esim. Ruotsissa tai Briteissä taloudellisesti kannattavaa? Onko heillä sponsoreita? Ymmärrän kyllä sen, että he haluavat kokeilla kepillä jäätä ja siinä samalla he markkinoivat itseään, mutta jäävätkö edes pienellä plussalle rahallisesti? Toki jos on pitkän tähtäimen suunnitelmia, niin riskejä on otettava. Mä jotenkin ajattelisin, että Gregor oli asiantuntija näissäkin hommissa ja tiesi, miten toimia.
 
vierailija
Jaa huomaa mistä on tänne taas tähän aikaan valunu väkeä. Pitänee palata asiaan huomenna.
Ja terveiset Tarottarelle, toivottavasti et harmistu ton yhden öisen häirikön jutuista.
 
vierailija
ne trollit ja ankeutajat lopettaa äkkiä kun huomaa kukaan ei reagoi jos reagoi sekin tulee viiveellä
Tätäkään ketjua ei ole varattu millekään kirkossa istujille, kyllä normaalin ihmisen pitäisi ymmärtää myös hömppään kohdistuva kyseenalaistaminen, varsinkin kun moni täälläkin ilmeisesti hyväksyy epärehellisyyden, jos varsinaista haittaa ei aiheudu.
 
vierailija
On tullut jo
Fantastista
Rock rock
Auto jää
Siitä viis
Mic mac
Välikuolema(?)
Morgan
Hirttää kiinni
Viukunkieli
Cha cha cha x 2

Eli mic mac unohtui! Ja järjestys voi olla vähän väärä.
 

Yhteistyössä