Kiitos taas Tarotar! Ehdin vasta nyt kommentoimaan, käytin ison osan viime tunneista siihen että kahlasin vauvapalstan keskustelunkin ajan tasalle...
Jos ei usko taroteihin, niin voisi sitten vaan jättää niihin liittyvät viestit lukematta sen sijaan, että alkaa tivata luentojen tekijältä todisteita luotettavuudesta tms. Kuten tuossa joku aiemmin sanoi, niin se on jokaisen oma päätös, uskooko vai eikö. Vaikka toki ymmärrän, että jos kyseessä on trolli, niin silloin riidanhaastaminen on ihan tavoitteenakin.
Minulle jäi tuosta luennasta jotenkin hyvä ja luottavainen olo, vaikka siinä ei tullutkaan mitään konkreettiseen tilanteen etenemiseen viittaavaa. Itse pidän merkittävänä sitä, että luennassa oli symboliikaltaan tosi "isoja" kortteja, kuten Maailma ja Kuu. Itselläni ei ole yhtään sellaista tunnetta, että tilanne olisi jotenkin pysähdyksissä, vaan enemmänkin sellainen fiilis, että pinnan alla tapahtuu koko ajan, vaikkakin ehkä hitaasti. Sellainen "syvässä vedessä suuret kalat uivat" -olo, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Itse asiassa minulla oli jo ennen luentaa tästä jotenkin hyvä intuitio, vaikka päivällä kuumottelinkin laivan uppoamisella. * siirtyy myös sisustamaan hyttiä ja pakkaamaan talvivaatteita *
Stella