Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tätäkään ketjua ei ole varattu millekään kirkossa istujille, kyllä normaalin ihmisen pitäisi ymmärtää myös hömppään kohdistuva kyseenalaistaminen, varsinkin kun moni täälläkin ilmeisesti hyväksyy epärehellisyyden, jos varsinaista haittaa ei aiheudu.
Oot ainoa joka on tota mieltä. Huomaatko että sä raivoat tästä kokoaja iteksesi.
 
vierailija
Puhumiseen meni tuolla keikalla todella paljon aikaa. Ainakin Kärtsy oli vedossa. Miten se sanoi että vuoden paras keikka ja tajuaa että hänet on tehty klubeille. Niin kyllä onkin. Loppu oli jännä yleisön keskellä.
 
vierailija
Bojankin uskoo tällaseen "hömppään" jote oon ainaki hyvässä seurassa uskomusteni kanssa
Ei varmaan sellaiseen, jossa kusetetaan sillä toteutustavalla. Kyllä minäkin uskon hömppään, mutta en hyväksy epärehellisyyttä siinä toimimisessa. Jos sanoo, että kortit nostetaan näkemättä kuvapuolta, niin silloin ei ole ok valitakin vaan niitä itselle sopiviksi.
 
vierailija
Oli kyllä ihmeen lyhyt keikka, mutta muuten hyvä! Ja yksi(?) ennen vetämätön biisi. Mutta sitäkin toivotumpi!
Huomaa et se nauttii noista klubikeikoista. Niinku sanokin et hänet on tehty klubeille. Onhan niissä huomattavasti intiimimpi tunnelma ku jossain festareilla. Ja noilla klubikeikoilla tiiät ainaki et kaikki on tullu kattomaan sua eikä pelkästään CCC-vetoo.
 
vierailija
Ei varmaan sellaiseen, jossa kusetetaan sillä toteutustavalla. Kyllä minäkin uskon hömppään, mutta en hyväksy epärehellisyyttä siinä toimimisessa. Jos sanoo, että kortit nostetaan näkemättä kuvapuolta, niin silloin ei ole ok valitakin vaan niitä itselle sopiviksi.
Eli sä nyt tiedätkin yhtäkkiä mikä on totta ja mikä ei vaikka et ole ollu edes paikalla?
 
vierailija
Ihana tänään tuo jokereitten ilmoitus uudesta musiikista. Ja K n reaktio siihen. En vaan meinaa päästä yli tuosta lyhyestä keskustelusta, jossa minut todettiin homofobiseksi ja että pidän tuon toisen keskustelijan seksuaalisuutta ällönä ja halveksittavana. En muista tarkkaan mitä siinä viestissä oli enkä halua palata siihen viestiin enää. Ilmeisesti ei kannata alkaa tuon aihepiirin keskusteluun, jos itse ei ole yhtään sisällä sen ajattelutavoissa, niinkuin minä en ole. Nyt on tosi outo fiilis, miten voin olla mukana tässä shippauksessa, jos olen tietämättäni homofobinen.
 
vierailija
No sitten olen, enpähän ainakaan hyväksy tuollaista hämäävää toimintaa. Ja siis voi olla, ett olen väärässä, mutta moni on ilmeisen valmis hyväksymään epärehellisyydenkin tässä asiassa, mitä ihmettelen.
Ja en raivoa, kommentoin vaan.
Väität toista epärehelliseksi vain oman mutun pohjalta. Minäkin heitän nyt sitten mutuna että sinä olet epörehellinen trolli jodelista. Halusit selvästi vain tulla ankeuttamaan tänne. Mitään pointtia sun jutussa ei ollut. Mutta toivottavasti sulla on nyt hyvä mieli, hyvää yötä trolli!
 
vierailija
Eli sä nyt tiedätkin yhtäkkiä mikä on totta ja mikä ei vaikka et ole ollu edes paikalla?
En. Mutta tuollaista en hyväksy ja kun nostin asian esille saamani vastaus ei hälventänyt epäilyksiäni. Suora ihminen olisi kertonut nostaneensa kortit näkemättä niitä. Voi olla, että olen väärässä, ja hän ei vain osaa vastata suoraan tällaisiin epäilyihin.
Kuitenkin on myös mahdollista, että hän häivytti vastauksensa niin, ettei asiaan tarvinnut vastata - eikä puhua myöskään totuuden vastaisesti.
 
vierailija
No sitten olen, enpähän ainakaan hyväksy tuollaista hämäävää toimintaa. Ja siis voi olla, ett olen väärässä, mutta moni on ilmeisen valmis hyväksymään epärehellisyydenkin tässä asiassa, mitä ihmettelen.
Ja en raivoa, kommentoin vaan.
kyl toi menee pahan jankkaamisen ja raivoamisen puolelle kun oot täällä vääntäny samaa levyä yheksästä asti? ite tulin tänne keikan aikana mutta sä ootki näköjää ollu täällä jo hyvän tovin horisemassa itseksesi.
 

Yhteistyössä