Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Shippilaseilla katsottuna mä näkisin, että tässä on kyse jostain muusta kuin keikasta, musiikista tai matkasta. Että se lupaus on jossain yhteisessä hetkessä, jossa asiat on jääneet kesken tai auki. Ehkä se ei ole edes konkreettinen lupaus, vaan enemmänkin kesken jäänyt ajatus. Jaettu hetki ja tunnetila. Sellainen, josta on vaikea päästää irti, vaikka järjellä ajatellen kannattaisikin. Entä jos…

En tiedä saatteko tästä kiinni.
Samoilla linjoilla mäkin, mutta mua häiritsee mite toi lupaus homma toistuu aina B puolella. Tulee just tunne että B on ainoa joka tosta lupauksesta edellee "pitää kiinni" tai edes muistaa sen.
 
vierailija
Tässä klipissä K kertoo että ovat luvanneet vierailla toistensa luona:


Voi toki olla, että jotain intiimimpääkin on vierailun lisäksi luvattu. En usko, että K olisi lupaustaan unohtanut, mutta keikkailu vie tällä hetkellä kaiken energian ja varmasti osan ajattelukapasiteetistakin. Ehkä lupaukset tupsahtavat välillä mieleen, mutta niille on vaikea tehdä tällä hetkellä mitään, ja siitä K voi tuntea syyllisyyttäkin. Kun tilanne rauhoittuu, hän ehtii paremmin pohtia tapahtumia ja lupauksiaan.
 
vierailija
Tarotar ei ole siis ikinä tarkemmi sanonu mikä toi lupaus juttu voisi olla? Olen yksi uudemmista täällä, siirtyny vauvan puolelta tnne rauhallisemman pohdiskelevaan joukkoon joten multa on menny osa jutuista ohi :)
 
vierailija
Pitkä koonti K&B:n yhteisestä polusta:

 
vierailija
Olen aina kuullut, että J sanoisi tuossa "Oh my fucking love, Bojan. Oh my god."
Nyt kuuntelin kuulokkeilla tuon finaalin jälkeisen videon, jossa K ja B halaa ja josta täällä pari päivää sitten keskusteltiin, että K olisi sanonut siinä B:lle "I fucking love you". Mutta K sanoo siinä "Oh my fucking god, you're awesome. Oh my god." Eli siinä kohtaa ei kuitenkaan taidettu rakkautta tunnustaa. ☺ Viron edustajalle sanoo I love you.
 
vierailija
Pakko poimia tämä vauvalta talteen täältä.
Viralliselta tililtä aikanaan postattu (!!!) When everything reninds you of him, ja tuo että kääntäkää Tokion sanat, niin ymmärrätte. tällaiset menneet multa ihan ohi aikanaan. Voi B



https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7236044001206422810?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7240442478372439578
Tästä ja aiemmista lupauskysymyksistä tulee jotenkin mieleen, että vaikka ollaankin nähty kuinka ihastunut B on ollut J:n niin entäs jos J onkin ollut se, joka hurmoksissaan luvannut/suunnitellut kaikennäköistä ja sitten tavallaan nuo Tokion sanat lasit päässä lukiessa olisi B:n viesti, että haluaisin mutta ei pysty? Ja siis vaikka B nyt suomeen tulikin niin jotainhan tässä tuntuisi olevan.


Your steps are mixing
with the clouds dancing above you.
My steps trip me
every time they think of you.

I'll write you letters, but won't send them.
It's better if we remain a memory.
Remember that pink cherry paradise,
each in our own way.

With light fingers, anata ga suki,
you wrote on my back.
I like you too, watashi mo,
my hands wrote on you.

I'll write you letters, but won't send them.
It's better if we remain a memory.
Remember that pink cherry paradise,
each in our own way.

We'll probably never meet again.
Only the faded polaroid photo knows
that we danced on the streets of Tokyo.

We'll probably never meet again.
Only the faded polaroid photo knows
that we danced on the streets of Tokyo.

https://lyricstranslate.com/en/tokio-tokyo.html-4


- Pioni (uskallaudun nyt laittamaan nimimerkin :) )
 
vierailija
Tästä ja aiemmista lupauskysymyksistä tulee jotenkin mieleen, että vaikka ollaankin nähty kuinka ihastunut B on ollut J:n niin entäs jos J onkin ollut se, joka hurmoksissaan luvannut/suunnitellut kaikennäköistä ja sitten tavallaan nuo Tokion sanat lasit päässä lukiessa olisi B:n viesti, että haluaisin mutta ei pysty? Ja siis vaikka B nyt suomeen tulikin niin jotainhan tässä tuntuisi olevan.


Your steps are mixing
with the clouds dancing above you.
My steps trip me
every time they think of you.

I'll write you letters, but won't send them.
It's better if we remain a memory.
Remember that pink cherry paradise,
each in our own way.

With light fingers, anata ga suki,
you wrote on my back.
I like you too, watashi mo,
my hands wrote on you.

I'll write you letters, but won't send them.
It's better if we remain a memory.
Remember that pink cherry paradise,
each in our own way.

We'll probably never meet again.
Only the faded polaroid photo knows
that we danced on the streets of Tokyo.

We'll probably never meet again.
Only the faded polaroid photo knows
that we danced on the streets of Tokyo.

https://lyricstranslate.com/en/tokio-tokyo.html-4


- Pioni (uskallaudun nyt laittamaan nimimerkin )
Mutta miksi varattu Jere olisi luvannut vaikka mitä? Ja jos Boitsu ajattelisi noin, miksi olisi suostunut possujunaan? :)

- Joymuffin
 
vierailija
Tästä ja aiemmista lupauskysymyksistä tulee jotenkin mieleen, että vaikka ollaankin nähty kuinka ihastunut B on ollut J:n niin entäs jos J onkin ollut se, joka hurmoksissaan luvannut/suunnitellut kaikennäköistä ja sitten tavallaan nuo Tokion sanat lasit päässä lukiessa olisi B:n viesti, että haluaisin mutta ei pysty? Ja siis vaikka B nyt suomeen tulikin niin jotainhan tässä tuntuisi olevan.


Your steps are mixing
with the clouds dancing above you.
My steps trip me
every time they think of you.

I'll write you letters, but won't send them.
It's better if we remain a memory.
Remember that pink cherry paradise,
each in our own way.

With light fingers, anata ga suki,
you wrote on my back.
I like you too, watashi mo,
my hands wrote on you.

I'll write you letters, but won't send them.
It's better if we remain a memory.
Remember that pink cherry paradise,
each in our own way.

We'll probably never meet again.
Only the faded polaroid photo knows
that we danced on the streets of Tokyo.

We'll probably never meet again.
Only the faded polaroid photo knows
that we danced on the streets of Tokyo.

https://lyricstranslate.com/en/tokio-tokyo.html-4


- Pioni (uskallaudun nyt laittamaan nimimerkin )
Minä luulen, että B eläytyy tähän sillä ajatuksella, että ei riitä. Luovuttaa, koska tietää, että tässä on tyttöystävä kuviossa mukana.

Sipriina
 
vierailija
Tästä ja aiemmista lupauskysymyksistä tulee jotenkin mieleen, että vaikka ollaankin nähty kuinka ihastunut B on ollut J:n niin entäs jos J onkin ollut se, joka hurmoksissaan luvannut/suunnitellut kaikennäköistä ja sitten tavallaan nuo Tokion sanat lasit päässä lukiessa olisi B:n viesti, että haluaisin mutta ei pysty? Ja siis vaikka B nyt suomeen tulikin niin jotainhan tässä tuntuisi olevan.


Your steps are mixing
with the clouds dancing above you.
My steps trip me
every time they think of you.

I'll write you letters, but won't send them.
It's better if we remain a memory.
Remember that pink cherry paradise,
each in our own way.

With light fingers, anata ga suki,
you wrote on my back.
I like you too, watashi mo,
my hands wrote on you.

I'll write you letters, but won't send them.
It's better if we remain a memory.
Remember that pink cherry paradise,
each in our own way.

We'll probably never meet again.
Only the faded polaroid photo knows
that we danced on the streets of Tokyo.

We'll probably never meet again.
Only the faded polaroid photo knows
that we danced on the streets of Tokyo.

https://lyricstranslate.com/en/tokio-tokyo.html-4


- Pioni (uskallaudun nyt laittamaan nimimerkin )
Nääh, en usko että tuolla biisillä on yhtään mitään tekemistä Kn kanssa. Tuo on vanha biisi. Jos oikein pinnistää, niin varmaan löytyis parempiakin niiden suhdetta kuvaavia biisejä JO:n tuotannosta. Ne uudet biisit sen sijaan, mitä NYT kirjoitetaan, tulevat olemaan kiinnostavia.
 
vierailija
Nääh, en usko että tuolla biisillä on yhtään mitään tekemistä Kn kanssa. Tuo on vanha biisi. Jos oikein pinnistää, niin varmaan löytyis parempiakin niiden suhdetta kuvaavia biisejä JO:n tuotannosta. Ne uudet biisit sen sijaan, mitä NYT kirjoitetaan, tulevat olemaan kiinnostavia.
Siis Joker Outin virallinen TikTok oli kuitenkin toukokuussa sanonut, että Tokio (sillä hetkellä) yhdistyy Käärijään. Mutta oletan vitsiksi, koska muutenhan se olisi aika karua...
 
vierailija
Kuinka moni meistä, joita ruusut ovat niin koskettaneet, tunnustautuu bojanistiksi?

Itse olen bojanisti. Oletettavasti heijastelen omiin kokemuksiini, kun olin alakynnessä, ja/tai jouduin toisen hylkäämäksi. Omasta mielestäni J on tässä se, joka päättää, mitä tulee tapahtumaan. Bojanin ulkonäkö ei yhtään ainakaan vähennä bojanistisuuttani ❤

Aion nyt mennä katsomaan ainakin Padamin ja ehkä Tokion siltä huonolta eiliseltä keikkataltioinnilta. Mietin niitä biisejä tuossa äsken, ja melkein itketti.

Sipriina
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Tais mennä nyt lippu kun ei ainakaan omaan silmään osu Hitsi!
Se lippu taisi mennä sitten nopeasti kun täällä vinkkasin. En tiedä saiko hän, joka täällä lippua ääneen toivoi, vai joku muu onnekas, mutta hetken päästä se myyntikommentti oli poistettu, huomasin. Itsekin siis bongasin sen lipun sieltä vasta juuri, kun olin molemmilla kerroilla epäonnistunut lipunostossa silloin kun Tavastian liput meni minuuteissa. Joku johdatti minut sinne JO -postaukseen katsomaan K:n kommenttia ja siellä ylimmäisenä K:n kommentin jälkeen odotti Tavastian liput myynnissä. En voinut uskoa silmiäni ja koin sen johdatuksena tämän shipin ja fanituksen ihmeellisessä maailmassa. Neuvoin myyjää myymään sen toisen lipun Liputtomassa, koska liput olivat olleet siellä kommenttiosiossa jo pitkään myynnissä ja olin kuullut, että Liputtomassa on monella lippuvahti päällä, enkä sen takia tullut vinkanneeksi siitä täällä. Mutta sitten palasin kysymään oliko se toinen lippu vielä myynnissä ja halusin jakaa sen tänne, jotta joku teistä ihanista saa lipun. Niin onnellinen olin itse yllätyslipusta ja näin myös yli nelikymppisenä vielä juuri sinne toivomalleni K-18 -keikalle, jolle olin haaveillut pääseväni.
 
vierailija
Minä en aiemmin ole juuri piitannut Tokiosta, mutta tällä viikolla on tullut kuunneltua sitä paljon, ehkä jopa eniten, yhtä studioliveversiota. Nämä menevät niin kausittain. Välillä meni eniten Vem da gres ja Ne bi smel, hiljattain Ona ja Barve oceana, nyt Tokio, Katrina ja Padam. Paluu juurille, kun Katrina ja Padam iskivät ensimmäisinä Jokereilta.

- Joymuffin
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona

Yhteistyössä