Mä olen selkeä Bojanisti! Itse asiassa tänään kun katselin eilisiä klippejä JOn keikalta, mulla oikeasti iski tajuntaan, että mä tulen ihan oikeasti näkemään Bn! En koskaan ole fanittanut ketään, enkä ymmärtänyt miten joku pyörtyy onnesta tms kun näkee idolinsa. Mutta nyt aloin oikeasti miettimään, että mitä mulle tapahtuu kun mä näen hänet. Miten joku ihminen on voinut päästä niin sisälle mun sydämeen? Ja vaikka pidän häntä myös hyvännäköisenä, ei mulla ole mitään romanttisia ajatuksia tai sen muutakaan hinkua häneen. Mun suurin toive on, että hän saisi olla onnellinen ja mun shippilasit kertoo, että siihen onnellisuuteen tarvittaisiin myös yksi suomalainen räppäri.
Jn kohdalla mulla ei ole ollenkaan samoja fiiliksiä. Odotan kyllä, että näen hänet esiintymässä, mutta samalla tavalla odotan muidenkin keikkoja, joita tässä on tulossa (ensi viikolla ensimmäinen). Jn kohdalla seurasin ja tsemppasin hänen matkaa viisuihin ja viisuissa, olen onnellinen että hän on ammatillisesti nyt pääsemässä sinne minne halusi. Yksityiselämä mua ei kiinnosta kuin siinä mielessä, että ottaisi nyt tuon jumalaisen olennon, joka hänelle on tarjolla. Muuten ei voisi vähempää kiinnostaa kenen seurassa on ja mitä tekee.
Enid