Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nääh, en usko että tuolla biisillä on yhtään mitään tekemistä Kn kanssa. Tuo on vanha biisi. Jos oikein pinnistää, niin varmaan löytyis parempiakin niiden suhdetta kuvaavia biisejä JO:n tuotannosta. Ne uudet biisit sen sijaan, mitä NYT kirjoitetaan, tulevat olemaan kiinnostavia.

Just näin. Tämä on vanha kappale, tehty aikoja ennen kuin tyypit on kohdanneet.

Pikemmknkin ajattelisin niin, että Bojan on vieraillut Tokiossa, kokenut siellä pikaromanssin ja pukenut sen sanoiksi. Ihana tarina, ihana laulu. Löydän tästä myös itseni ja omaa elämääni. Näinhän voi elämässä käydä.

Tätä puoltaisi myös joku klippi, jossa JOn tyypeiltä kysyttiin, missä haluaisivat esiintyä. Bojan sanoi salamannopeasti Tokio, ja muut vähän naureskelivat sille ja pökkivät olkapäähän.
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
Kuinka moni meistä, joita ruusut ovat niin koskettaneet, tunnustautuu bojanistiksi?

Itse olen bojanisti. Oletettavasti heijastelen omiin kokemuksiini, kun olin alakynnessä, ja/tai jouduin toisen hylkäämäksi. Omasta mielestäni J on tässä se, joka päättää, mitä tulee tapahtumaan. Bojanin ulkonäkö ei yhtään ainakaan vähennä bojanistisuuttani

Aion nyt mennä katsomaan ainakin Padamin ja ehkä Tokion siltä huonolta eiliseltä keikkataltioinnilta. Mietin niitä biisejä tuossa äsken, ja melkein itketti.

Sipriina
Mä olin ensin Kärtsärin fani, mutta shipissä sympatiat on Bojanin puolella. Pidän häntä kyllä viehättävänäkin mutta ei hän ole vienyt multa ns jalkoja alta samoin kuin K (ja itseasiassa JOsta Jan). B on jotenkin K:ta avoimemman ja haavoittuvamman oloinen noin julkisuuskuvaltaan, joten mustakin on helppo peilata häneen omaa muistoa hylätyksi tulemisesta tai torjunnasta. Koska siis monien tavoin mäkin olen kuvitellut että K jätti hänet roikkumaan johonkin epämääräiseen toivoon.
🐶🩷
 
vierailija
Mutta miksi varattu Jere olisi luvannut vaikka mitä? Ja jos Boitsu ajattelisi noin, miksi olisi suostunut possujunaan?

- Joymuffin
Noh, sitähän emme voi tietää, kun emme ole hän :) Mutta onhan tuo ollut stressaavaa aikaa, löytynyt ihminen, joka resonoi, uusia tunteita, unohtuu kaikki muu ympäriltä. Luvataan siinä huumassa kaikenlaista ja sitten todellisuus tuleekin vastaan (tuli siitä luennasta mieleen). Olen siis itsekin aivan kaninkolossa tämän shipin kanssa mutta välillä yritän vaan löytää jotain järjenhiveniä tästä, että miksi asiat on miten on :D Voihan B suostua kaverimielessä vaikka ja mihin (vaikka me kyllä nähtiin, että kaukana mentiin pelkästä "bromancesta" Tavastialla :D) mutta siis en hae mitään väittelyä tällä, kunhan pohdiskelin :)

Ja tietenkään Tokiolla ei ole alkuperäisesti mitään tekemistä J:n kanssa mutta niinkuin tuossa oli aikaisemmin kommentoitu, oli se mainittu viisujen jälkeen tuossa tiktokissa. Eli pakosti silloin tämä biisi on yhdistetty tuntemuksiin sillä hetkellä. Asiat toki varmasti eri nyt, kun on vietetty yhdessä aikaa ja tutustuttu paremmin (eli todellisuudessa nähtiinkin nopeammin, kun oli ajateltu ja varmasti tullaan näkemään vielä uudelleen!)

- Pioni
 
vierailija
Mä olen selkeä Bojanisti! Itse asiassa tänään kun katselin eilisiä klippejä JOn keikalta, mulla oikeasti iski tajuntaan, että mä tulen ihan oikeasti näkemään Bn! En koskaan ole fanittanut ketään, enkä ymmärtänyt miten joku pyörtyy onnesta tms kun näkee idolinsa. Mutta nyt aloin oikeasti miettimään, että mitä mulle tapahtuu kun mä näen hänet. Miten joku ihminen on voinut päästä niin sisälle mun sydämeen? Ja vaikka pidän häntä myös hyvännäköisenä, ei mulla ole mitään romanttisia ajatuksia tai sen muutakaan hinkua häneen. Mun suurin toive on, että hän saisi olla onnellinen ja mun shippilasit kertoo, että siihen onnellisuuteen tarvittaisiin myös yksi suomalainen räppäri.

Jn kohdalla mulla ei ole ollenkaan samoja fiiliksiä. Odotan kyllä, että näen hänet esiintymässä, mutta samalla tavalla odotan muidenkin keikkoja, joita tässä on tulossa (ensi viikolla ensimmäinen). Jn kohdalla seurasin ja tsemppasin hänen matkaa viisuihin ja viisuissa, olen onnellinen että hän on ammatillisesti nyt pääsemässä sinne minne halusi. Yksityiselämä mua ei kiinnosta kuin siinä mielessä, että ottaisi nyt tuon jumalaisen olennon, joka hänelle on tarjolla. Muuten ei voisi vähempää kiinnostaa kenen seurassa on ja mitä tekee.

Enid
 
vierailija
Energiamamma, jos oot kuulolla, mulla tuli yhtäkkiä sellainen impulssi, että pitää tulla tänne ihan erikseen kiittämään sua siitä työstä mitä teet, ihan yleisellä tasolla ja erityisesti näiden meidän ruusujen kanssa. Jatkathan sitä työtä, jos pystyt. Kiitos sulle!
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Itse ajattelen että J oli mielessä siinä viime yönä selällään maaten lauletussa Padamissa
No juuri kertasin eilistä.

Bojan katsoo oikealle, sitten vasemmalle, ja kysyy, onko täällä ihmisiä muualta kuin Sloveniasta. Oli jo siis aikoja sitten huomannut, että siellä oikealla suomalaisia. Muodon vuoksi puhuu ensin vasemmalle (en muista mistä maasta olivat), sitten oikealle Suomi, LOVE YOU, ja sitten vielä kaksi kertaa vasemmalle Unkari ja Moldova.
Heti perään Padam ja Demoni.

Eihän sillä mitään muuta ole mielessä kuin Jere.

Sipriina
 
vierailija
Energiamamma, jos oot kuulolla, mulla tuli yhtäkkiä sellainen impulssi, että pitää tulla tänne ihan erikseen kiittämään sua siitä työstä mitä teet, ihan yleisellä tasolla ja erityisesti näiden meidän ruusujen kanssa. Jatkathan sitä työtä, jos pystyt. Kiitos sulle!
Aijaa, kiitos! 😭 En tiedä, onko siitä tässä tapauksessa mitään käytännön iloa, mutta muille ihmisille on ainakin ollut.

-energiamamma
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Kuinka moni meistä, joita ruusut ovat niin koskettaneet, tunnustautuu bojanistiksi?

Itse olen bojanisti. Oletettavasti heijastelen omiin kokemuksiini, kun olin alakynnessä, ja/tai jouduin toisen hylkäämäksi. Omasta mielestäni J on tässä se, joka päättää, mitä tulee tapahtumaan. Bojanin ulkonäkö ei yhtään ainakaan vähennä bojanistisuuttani

Aion nyt mennä katsomaan ainakin Padamin ja ehkä Tokion siltä huonolta eiliseltä keikkataltioinnilta. Mietin niitä biisejä tuossa äsken, ja melkein itketti.

Sipriina
Minäkin oon bojanisti. B:n asemaan on jotenkin helppo eläytyä ja onhan hän aika jumalainen olento, ja samaan aikaan tosi haavoittuvan oloinen. Ehkä tuo haavoittuvuus ja herkkyys aiheuttaa sen, että tulee hirveä suojeluvietti päälle, ja hänelle haluaisi vain kaikkea parasta. Ja joo, hän on ihan aikuinen ihminen, joka on ikäisekseen kokenut paljon ja pärjää kyllä, ja tukiverkot on jne jne, mutta joku vaikeasti määriteltävä tekijä hänessä aiheuttaa sen, että tuntuu kuin hän voisi mennä rikki. Tai että se ihana lapsekas iloisuus ja herkkyys voisi kadota kovien kokemusten myötä. Jotain tällaista. Vaikea kuvailla, kun itsellekin vähän epäselvää, miksi B aiheuttaa niin moninaisia tunteita.

-ruusuristeilijä
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
No juuri kertasin eilistä.

Bojan katsoo oikealle, sitten vasemmalle, ja kysyy, onko täällä ihmisiä muualta kuin Sloveniasta. Oli jo siis aikoja sitten huomannut, että siellä oikealla suomalaisia. Muodon vuoksi puhuu ensin vasemmalle (en muista mistä maasta olivat), sitten oikealle Suomi, LOVE YOU, ja sitten vielä kaksi kertaa vasemmalle Unkari ja Moldova.
Heti perään Padam ja Demoni.

Eihän sillä mitään muuta ole mielessä kuin Jere.

Sipriina
älä vaa ainakin laitoi suomalaiset sekasin huomiolla XD
 
vierailija
Mä olin ensin Kärtsärin fani, mutta shipissä sympatiat on Bojanin puolella. Pidän häntä kyllä viehättävänäkin mutta ei hän ole vienyt multa ns jalkoja alta samoin kuin K (ja itseasiassa JOsta Jan). B on jotenkin K:ta avoimemman ja haavoittuvamman oloinen noin julkisuuskuvaltaan, joten mustakin on helppo peilata häneen omaa muistoa hylätyksi tulemisesta tai torjunnasta. Koska siis monien tavoin mäkin olen kuvitellut että K jätti hänet roikkumaan johonkin epämääräiseen toivoon.
🩷
Sama täällä. En ole bojanisti, vaikka balkanin ruusu hyvännäköinen onkin, olen täysin Kn perään.💗 Silti tunnen sympatiaa enemmän Btä kohtaan shippauksessa.

En tietenkään voi tietää mitä on tapahtunut, mutta mieleeni on välillä tullut samoja asioita, eli että K on Loverpoolissa luvannut hurmioissan asioita eikä voi pitää lupauksiaan, tai mikä vielä pahempaa: tekee B:lle samaa, mitä teki niille viidelle naiselle aikoinaan. Antoi ymmärtää, muttei luvannut mitään.

Kuulostaa aika julmalta, jos näin olisi tapahtunut, ellei hänellä itsellään olisi (ollut) tunteita pelissä. Uskon kyllä että myös Klla oli ja on tunteita ja näin mitään "antoi ymmärtää" asioita ei tapahtunut. Niitä loistavia silmiä, hymyä ja naurua, kirkasta hehkua Bn seurassa niin Liverpoolissa kuin Tavastiallakin, ei ole vain voinut esittää. 🥰 Heidän kemiansa on kiistämättä aitoa ja mielestäni ei todellakaan pelkästään platonista.

Indigo (rakkauskysymys)
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Mä olin ensin Kärtsärin fani, mutta shipissä sympatiat on Bojanin puolella. Pidän häntä kyllä viehättävänäkin mutta ei hän ole vienyt multa ns jalkoja alta samoin kuin K (ja itseasiassa JOsta Jan). B on jotenkin K:ta avoimemman ja haavoittuvamman oloinen noin julkisuuskuvaltaan, joten mustakin on helppo peilata häneen omaa muistoa hylätyksi tulemisesta tai torjunnasta. Koska siis monien tavoin mäkin olen kuvitellut että K jätti hänet roikkumaan johonkin epämääräiseen toivoon.
🩷
Fanitin K:ta UMK:sta mutta vähän kuin sitä sekopäistä huskyä tai kaveria joka aina keksii hulluimmat ja hauskimmat jutut. Olin hirmuisessa viisukuumeessa koko kevään. B sen sijaan, hän on mun Mr dreamy nyt. Peilaan häneen paljon itseäni ja ne hänen puppy-energiat käy niin hitosti sydämeen, ja sitten sieltä pilkahtelee sellainen switch... kaikki puppy-energiat ovat hänessä tosi auki ja sitten lavalla hänelläkin pam tapahtuu jotain, vielä vähän ujosti mutta koko ajan enemmän. Ja sitten kun nämä kaksi laitettiin yhteen niin tapahtui jotain maagista, mistä en taida tämän ihmiselämän aikana päästä selvyyteen itseni kanssa. Tai yli heistä. Eniten siis olen varmaan shippaaja, heti tokana parantumaton Bojanisti ja sitten vasta Kääryle. Tuntuu että olen suorastaan rakastunut B:hen, tai unelmaan hänestä ja/tai heistä. Yksistään K ei aiheuta ollenkaan samaa supermonikerroksista tunnesekamelskaa suojelunhalusta ihan toiseen ääripäähän. 🔥 Lisäksi se nuoruuden liekki on hänessä niin vahva että kaikki oma eletty ja elämätön jotenkin palaa hänessä ihan tuskaan saakka.

Huoh, I'm doomed.

T. 🌙💜
 
vierailija
Itse tykkään tosi paljon J ja B. Aivan mahtavia tyyppejä molemmat. Haluan molemmille elämässä kaikkea parasta. B ei herätä edes teoriassa mitään muuta kun äidillistä hoivaviettiä ja tyyppihän on ihan multitalentti ja suloinen olento kertakaikkiaan.

J on seksikäs ja upea olento, jota on kiva katsoa.. tosi suloinen persoona. Mutta joo, oikeassa elämässä en häntäkään itselleni haluaisi. Tietenkään.

On ihana katsoa J:tä niin kuin kuvittelisin B :n häntä katsovan ja toisin päin. Kuuluvat vaan yksinkertaisesti yhteen.
Ja ovat yhdessä Böörijänä kumpikin potenssiin sata.

Leila
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Olen kyllä aivan Bojanisti. Täysin miestyyppiäni, toki liian nuori, mutta kuten olen jo aiemmin todennut, samanikäinen kuin elämäni suuri rakkaus. Bojanissa on piirteitä sekä minusta että hänestä. Ja peilaan tähän hommaan omaa tämänhetkistä ihastustani varattuun ihmiseen (siis eri tyyppi), joka puhuu minusta tosi kauniisti ja ihaillen, julkisestikin. Suojeluvaistoja tai hoivaviettiä minussa ei kuitenkaan herää, koska luotan Bojanin pärjäämiskykyyn ja turvaverkkoihin, ja ehkä siksi koska olen ollut rakastunut hänen käiseensä mieheen ja koen enemmän "vertais"- kuin äidillisiä tunteita siinä mielessä. (Olen siis noin 40.)

Jere ja muut Jokerit eivät ole miestyyppiäni, vaikka Jere toki hurmaava onkin. Käärijän lavakarisma kyllä vetoaa kovasti. Shippaushan tässä on pääjuttu, mutta kyllä sen Boitsun itsellenikin ottaisin jos saisin. :p

- Joymuffin
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Fanitin K:ta UMK:sta mutta vähän kuin sitä sekopäistä huskyä tai kaveria joka aina keksii hulluimmat ja hauskimmat jutut. Olin hirmuisessa viisukuumeessa koko kevään. B sen sijaan, hän on mun Mr dreamy nyt. Peilaan häneen paljon itseäni ja ne hänen puppy-energiat käy niin hitosti sydämeen, ja sitten sieltä pilkahtelee sellainen switch... kaikki puppy-energiat ovat hänessä tosi auki ja sitten lavalla hänelläkin pam tapahtuu jotain, vielä vähän ujosti mutta koko ajan enemmän. Ja sitten kun nämä kaksi laitettiin yhteen niin tapahtui jotain maagista, mistä en taida tämän ihmiselämän aikana päästä selvyyteen itseni kanssa. Tai yli heistä. Eniten siis olen varmaan shippaaja, heti tokana parantumaton Bojanisti ja sitten vasta Kääryle. Tuntuu että olen suorastaan rakastunut B:hen, tai unelmaan hänestä ja/tai heistä. Yksistään K ei aiheuta ollenkaan samaa supermonikerroksista tunnesekamelskaa suojelunhalusta ihan toiseen ääripäähän. Lisäksi se nuoruuden liekki on hänessä niin vahva että kaikki oma eletty ja elämätön jotenkin palaa hänessä ihan tuskaan saakka.

Huoh, I'm doomed.

T.
Sä sanoitit sen mitä mä yritin aiemmin sanoa PALJON paremmin! Joten mä tulen tähän hyttiin sun kaveriksi.

Enid (ja rakkaus kysymys)
 
vierailija
Sä olit jo vauvallakin jauhamassa tuota epäempaattisuusjuttuasi. Et selvästikään eded tiedä koko sanan merkitystä Vihje: Sun teksti on kaukana siitä, lähinnä kettuilua vaan.
Kommentoin vain sitä, kun niiden ihmisten mielestä oli epäempaattista olettaa, että Bojan esiintyy ihan hyvin, kunhan keikka on. Itse oletin näin ja olin siis oikeassa. Niin oliko se kauhean empaattista väittää, että Bojan voisi olla keikalla jotenkin niin romuna, että se näkyy? Minusta ei todellakaan, vaan paskamaista toisen epäarvostamista.
Itse arvostin Bojania sen verran, etten tuollaisella paskalla spekuloinut, niin sitten olin mukamas epäempaattinen.
Suisittelen teillekyseisen termin tarkistamista vaan.
 
vierailija
Fanitin K:ta UMK:sta mutta vähän kuin sitä sekopäistä huskyä tai kaveria joka aina keksii hulluimmat ja hauskimmat jutut. Olin hirmuisessa viisukuumeessa koko kevään. B sen sijaan, hän on mun Mr dreamy nyt. Peilaan häneen paljon itseäni ja ne hänen puppy-energiat käy niin hitosti sydämeen, ja sitten sieltä pilkahtelee sellainen switch... kaikki puppy-energiat ovat hänessä tosi auki ja sitten lavalla hänelläkin pam tapahtuu jotain, vielä vähän ujosti mutta koko ajan enemmän. Ja sitten kun nämä kaksi laitettiin yhteen niin tapahtui jotain maagista, mistä en taida tämän ihmiselämän aikana päästä selvyyteen itseni kanssa. Tai yli heistä. Eniten siis olen varmaan shippaaja, heti tokana parantumaton Bojanisti ja sitten vasta Kääryle. Tuntuu että olen suorastaan rakastunut B:hen, tai unelmaan hänestä ja/tai heistä. Yksistään K ei aiheuta ollenkaan samaa supermonikerroksista tunnesekamelskaa suojelunhalusta ihan toiseen ääripäähän. Lisäksi se nuoruuden liekki on hänessä niin vahva että kaikki oma eletty ja elämätön jotenkin palaa hänessä ihan tuskaan saakka.

Huoh, I'm doomed.

T.
No siinä sen sitten sanoitit. ❤
Minä ainakin olen rakastunut siihen ajatukseen, että nämä kaksi, ja varsinkin Bojan. Ja en leikisti vaan oikeasti. Paino laskee kaikesta oksitoniista ja jännityksestä.

Saa nähdä pääseekö tosiaan tämän elämän aikana tästä yli, tai siis miten ja miltä osin ehkä pääsee.

Mieheni istuu tuossa sohvalla takana ja ihmettelee jo toista kuukautta, että mikä tuota riivaa. Ei ole tarkemmin kysynyt. Olen kyllä esimerkiksi kertonut, että mulla on liput JO:n joulukuun konserttiin. Hänelle ja pojilleni olen jotain asioita sanonut, en edes itse asiassa muista mitä, miten ja milloin. Eivät kysy lisäkysymyksiä, ihmettelevät vain, kun aina joku B näytöllä jollain tapaa.

Sipriina
 
vierailija
Pakko poimia tämä vauvalta talteen täältä.
Viralliselta tililtä aikanaan postattu (!!!) When everything reninds you of him, ja tuo että kääntäkää Tokion sanat, niin ymmärrätte. tällaiset menneet multa ihan ohi aikanaan. Voi B


https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7236044001206422810?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7240442478372439578
Muistan kun tästä oli silloin Vauvalla ja en nähnyt videota, johon viitattiin, ainoastaan, että erobiisi Tokioon. Ja olin ihan varma, ettei Bojan sitten tulekaan Suomeen 🥶 Huh, miten hirveältä se tuntui. Ihmettelin, kun niin monen mielestä ei tarkoittanut sitä. Että miksi viitataan Tokioon, jos ystävyys jatkuu????
Mutta kun K myöhemmin postas 7.6. coming, käänsin kelkkani : D
 

Yhteistyössä