Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onkohan Tarotar linjoilla? Mulla olisi tarotaiheinen kysymys vähän myöhässä Bojanin tunneluennasta. Unohtui kysyä silloin saman tien.
Kiinnostaisi, mitä sinun näkemyksen mukaan tarkoittaa, että Blla oli runsaasti juuri miekkoja kortteina? Esim monta hovikorttiakin samasta maasta. Olen palstalta innostuneena katsonut vähän tarotvideoita ja lueskellut. On tullut vastaan, että minor arcanan neljästä maasta miekat vaikuttaa jotenkin... miten sen sanoisi, hankalammilta tai toraisemmilta. Saakohan tästä kiinni.
Sori OT, mua vaan on tosiaan alkanut tarot kiinnostaa, ja ehkä omakin pakka pian taskussa
No siis mikään kortti tai maa ei itsessään ole negatiivinen, kaikki riippuu täysin kysymyksestä, kenen näkökulmasta luentaa katsotaan, puhutaanko tunteista vai järjestä, kysytäänkö neuvoa yms. Miekat on enemmän ”sharp”, suoria ja vahvoja kortteja kuin muut, mutta jos niitä sattuu tulemaan paljon luennassa niin ei kannata heti pelästyä, koska niissäkin on hyvät puolet. Esim neuvonta luennoissa mielestäni miekat on parhaimpia, koska ne antaa todella selkeitä ohjeita eikä jätä jossittelemaan kun taas vaikka kuppi kortit on neuvontaan tosi epämääräisiä.

Mutta kun tosta Bojanin luennasta nimenomaan kysyt niin joo, miekkoja näkyi jonkun verran mutta ei mielestäni hälyttävän pahoissa yhteyksissä. Miekkojen 4 esim oli hänelle vaan hyvä kortti kun se edustaa rentoutumisen ja tauon tarvetta. Ainoa vähän negatiivisempi miekka kortti oli terveys kysymyksessä Kuningatar käänteisenä mikä on toksisuuden ja epätasapainon kortti. Tai tämäkin on vähän monimutkane kortti koska hyvä puoli on ettei kortti edusta jotain vakavaa sairautta. Mutta huono puoli on, että se edustaa ympäristön aiheuttamia tai pään sisäisiä ongelmia mitkä voi olla tosi vaikeita korjata. 🔮
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Keikkaa en katsonut kun nukuin, mutta ennen sitä eilen illalla tein taas energiatyöskentelyä Bojanin kanssa ja tuli aika outo ja huolestuttava fiilis (kirjoitin nämä kommentit ennen kuin luin keikkakommentteja). Sitä kaksi päivää aiemmin pääasiallinen tukos jonka havaitsin hänellä oli kurkussa, eli koki että jotain tärkeää ei pysty ilmaisemaan. Nyt siihen kurkkutukokseen oli kuitenkin "takertunut" muunlaisia tukoksia liittyen turvallisuudentunteeseen ja yhteyteen muihin ihmisiin. Että on turvaton olo kun mistään ei uskalla enää puhua tms (tämä ei ole 100% osuva ilmaus, mutta en saa parempaakaan mieleen). Outoa kuitenkin, että en havainnut tällaista aiemmin ja nyt se oli ihan selkeä.

Ja en haluaisi lietsoa näitä "Voi Bojan parka" -tuntemuksia ja huolta, mitä täällä on niin paljon jo valmiiksi, koska itse uskon hänen kyllä selviävän tästä ajan kanssa, mutta oli vähän huono fiilis tuosta. Toki yritin sille asialle jotain tehdäkin, mutta luonnollisestikaan ei noita Reko-homman jälkiä kukaan Suomi-mamma pysty korjaamaan, ehkä vähän raapaisemaan pintaa. Aika ja tukiverkostot parantavat, siihen uskon.

-energiamamma
Eikö nää energioihin ja energiatukoksiin liittyvät asiat oo vähän turhan henkilökohtaisia tietoja jaettavaksi julkisesti, vähän niinkuin ihmisen terveystiedot? Musta ei ole kovin eettistä toimintaa, jos olet energiahoitaja ja jaat näitä täällä, vaikka ei olekaan sun asiakas.
 
vierailija
Eikö nää energioihin ja energiatukoksiin liittyvät asiat oo vähän turhan henkilökohtaisia tietoja jaettavaksi julkisesti, vähän niinkuin ihmisen terveystiedot? Musta ei ole kovin eettistä toimintaa, jos olet energiahoitaja ja jaat näitä täällä, vaikka ei olekaan sun asiakas.
En ole jakanut läheskään kaikkea saamaani tietoa, enkä koe että jakamissani asioissa olisi mitään erityisesti sellaista, jota ei pystyisi tilanteesta arvailemaan muutenkin ja tällaisille asioille herkkä ihminen pystyisi todennäköisesti havainnoimaan ne pelkästään olemalla samassa tilassa normitilanteessa (ts. ei keikalla).

Jos puhutaan asioista, mitkä täällä oikeasti ihmisiä askarruttavat, kuten fyysinen terveydentila, seksuaalinen suuntautuminen, onko tunteita henkilöä X kohtaan, mikä on Joker Outin tilanne jne, niin sellaisiin en edes osaisi vastata.

-energiamamma
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Eikö nää energioihin ja energiatukoksiin liittyvät asiat oo vähän turhan henkilökohtaisia tietoja jaettavaksi julkisesti, vähän niinkuin ihmisen terveystiedot? Musta ei ole kovin eettistä toimintaa, jos olet energiahoitaja ja jaat näitä täällä, vaikka ei olekaan sun asiakas.
Musta tollaset näkemykset on outoja :D kun siis vaikka itse luenki kaikki energiamamman ja tarottaren jutut mielenkiinnolla niin en mä ota niitä 100% totuutena.
 
vierailija
Keikkaa en katsonut kun nukuin, mutta ennen sitä eilen illalla tein taas energiatyöskentelyä Bojanin kanssa ja tuli aika outo ja huolestuttava fiilis (kirjoitin nämä kommentit ennen kuin luin keikkakommentteja). Sitä kaksi päivää aiemmin pääasiallinen tukos jonka havaitsin hänellä oli kurkussa, eli koki että jotain tärkeää ei pysty ilmaisemaan. Nyt siihen kurkkutukokseen oli kuitenkin "takertunut" muunlaisia tukoksia liittyen turvallisuudentunteeseen ja yhteyteen muihin ihmisiin. Että on turvaton olo kun mistään ei uskalla enää puhua tms (tämä ei ole 100% osuva ilmaus, mutta en saa parempaakaan mieleen). Outoa kuitenkin, että en havainnut tällaista aiemmin ja nyt se oli ihan selkeä.

Ja en haluaisi lietsoa näitä "Voi Bojan parka" -tuntemuksia ja huolta, mitä täällä on niin paljon jo valmiiksi, koska itse uskon hänen kyllä selviävän tästä ajan kanssa, mutta oli vähän huono fiilis tuosta. Toki yritin sille asialle jotain tehdäkin, mutta luonnollisestikaan ei noita Reko-homman jälkiä kukaan Suomi-mamma pysty korjaamaan, ehkä vähän raapaisemaan pintaa. Aika ja tukiverkostot parantavat, siihen uskon.

-energiamamma
Tuo turvaton tunne siitä, ettei uskalla enää puhua tms, voisi liittyä juurikin siihen cancelointi-kulttuuriin, mikä aiheutti G-keissinkin. B voi kokea sen rajoittavana, että tavallaan koko ajan on olemassa uhka joutua canceloiduksi mistä tahansa syystä, jos yhtäkkiä fanit vaan päättää kääntyä myös vaikka häntä tai muuta bändin jäsentä vastaan. Tai sitten tuossa vaan on pakkautuneena sitä tuskaa, mitä kokee G:n tilanteesta, ja ehkä muut bändiläiset ei ole ottanut sitä yhtä raskaasti, eikä B saa muilta niin paljon tukea kuin tarvisi juuri nyt. Tässä tilanteessa ihan loogista, että energia ei nyt virtaa vapaasti.
 
vierailija
Tuo turvaton tunne siitä, ettei uskalla enää puhua tms, voisi liittyä juurikin siihen cancelointi-kulttuuriin, mikä aiheutti G-keissinkin. B voi kokea sen rajoittavana, että tavallaan koko ajan on olemassa uhka joutua canceloiduksi mistä tahansa syystä, jos yhtäkkiä fanit vaan päättää kääntyä myös vaikka häntä tai muuta bändin jäsentä vastaan. Tai sitten tuossa vaan on pakkautuneena sitä tuskaa, mitä kokee G:n tilanteesta, ja ehkä muut bändiläiset ei ole ottanut sitä yhtä raskaasti, eikä B saa muilta niin paljon tukea kuin tarvisi juuri nyt. Tässä tilanteessa ihan loogista, että energia ei nyt virtaa vapaasti.
Itse uskoisin sen liittyvän lähinnä tuohon cancellointipelkoon tai siihen, että fanit ylipäätään eivät ole välttämättä aina hänen puolellaan. Mutta en ihmettelisi, vaikka siihen liittyisi myös muuta turvattomuudentunnetta. Esim. onko luottoystävä/työtoveri Gregorissa sittenkin joku vähän ikävämpi puoli. Toki tässä voi olla vaikka mitä muuta(kin), esim. bändin jäsenten välisiä juttuja.

-energiamamma
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Itse uskoisin sen liittyvän lähinnä tuohon cancellointipelkoon tai siihen, että fanit ylipäätään eivät ole välttämättä aina hänen puolellaan. Mutta en ihmettelisi, vaikka siihen liittyisi myös muuta turvattomuudentunnetta. Esim. onko luottoystävä/työtoveri Gregorissa sittenkin joku vähän ikävämpi puoli. Toki tässä voi olla vaikka mitä muuta(kin), esim. bändin jäsenten välisiä juttuja.

-energiamamma
Minusta tuollaiset viittaukset henkilöihin, kuten vihjaukset/oletukset Gregorin ikävämmästä puolesta tulisi jättää pois. Ne voivat jäädä elämään totena.
 
vierailija
Nyt siis shippilasit päähän..
Jos oletamme että tarotmamman mukaisesti Jere on tehnyt jonkun lupauksen, mikä se voisi mielestänne olla?

-lupaus musiikillisesta yhteistyöstä?
-slovenian matkasta? (Sanoiko J jossain videolla näin?)
-lupaus että tekee päätöksen ja palaa asiaan kun päätös on tehty?
-joku romanttinen lupaus?
-lupaus yhteiskeikasta?
-lupaus olla ystäviä ikuisesti?
-lupaus jostain muusta yhteisestä matkasta/lomasta?

Pientä spekulaatiota kehiin...
Itse pelkään että kielimuurin johdosta J ei ole tajunnut todella luvanneensa jotain... välillä J puhuu mitä sylki suuhun tuo..tai siltä vaikuttaa

Leila
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Nyt siis shippilasit päähän..
Jos oletamme että tarotmamman mukaisesti Jere on tehnyt jonkun lupauksen, mikä se voisi mielestänne olla?

-lupaus musiikillisesta yhteistyöstä?
-slovenian matkasta? (Sanoiko J jossain videolla näin?)
-lupaus että tekee päätöksen ja palaa asiaan kun päätös on tehty?
-joku romanttinen lupaus?
-lupaus yhteiskeikasta?
-lupaus olla ystäviä ikuisesti?
-lupaus jostain muusta yhteisestä matkasta/lomasta?

Pientä spekulaatiota kehiin...
Itse pelkään että kielimuurin johdosta J ei ole tajunnut todella luvanneensa jotain... välillä J puhuu mitä sylki suuhun tuo..tai siltä vaikuttaa

Leila
Väittäisin, että ilman kielimuuriakin tulee tilanteita, missä joku ihminen kokee että hänelle on luvattu jotain, vaikka itse "lupaaja" on eri mieltä. Eri ihmisillä on hyvin erilaisia näkemyksiä siitä, että jos sanoo tekevänsä jotain, niin kuinka vahvasti sitä pitää tarkoittaa tai raivata mahdollisia esteitä tieltä...

Vauvallakin on paljon taisteltu, että onko J suunnilleen hirviö, jos sanoo menevänsä kesällä Sloveniaan mutta ei pääsekään. Toisten mielestä on normaalia, että esteitä tulee kiireiselle artistille, toisten mielestä taas esteet kertovat arvoista, ts. ei välitä toisesta yhtään jos ottaa mieluummin lisää keikkoja. Näissä voi olla kulttuurieroja, mutta itse olen vääntänyt kyllä näistä niin monta kertaa suomalaisten ystävienkin kanssa, siis oman ja heidän elämänsä tilanteista.

- Joymuffin
 
vierailija
Nauran teidän säälittäville peloillenne ja epäempaattiselle Bojanin ammattitaitoon uskomattomuudelle. Mä tajusin koko ajan, että ihan normisti pystyy esiintymään. Ja en siis yöllä kommentoinut, koska en nähnyt keikkaa vaan nukuin. Tänään töihin.
Sä olit jo vauvallakin jauhamassa tuota epäempaattisuusjuttuasi. Et selvästikään eded tiedä koko sanan merkitystä🙄 Vihje: Sun teksti on kaukana siitä, lähinnä kettuilua vaan.
 
vierailija
Nyt siis shippilasit päähän..
Jos oletamme että tarotmamman mukaisesti Jere on tehnyt jonkun lupauksen, mikä se voisi mielestänne olla?

-lupaus musiikillisesta yhteistyöstä?
-slovenian matkasta? (Sanoiko J jossain videolla näin?)
-lupaus että tekee päätöksen ja palaa asiaan kun päätös on tehty?
-joku romanttinen lupaus?
-lupaus yhteiskeikasta?
-lupaus olla ystäviä ikuisesti?
-lupaus jostain muusta yhteisestä matkasta/lomasta?

Pientä spekulaatiota kehiin...
Itse pelkään että kielimuurin johdosta J ei ole tajunnut todella luvanneensa jotain... välillä J puhuu mitä sylki suuhun tuo..tai siltä vaikuttaa

Leila
Oon itekin spekuloinu noita kaikkia vaihtoehtoja :D Mutta jos nyt yritän olla hetken realisti niin luulen todennäköisimmän olevan lupaus reissusta Sloveniaan tai jonnekin muualle yhdessä, ehkä myös musiikillinen yhteistyö on mahdollinen vaihtoehto.
 
vierailija
Minusta tuollaiset viittaukset henkilöihin, kuten vihjaukset/oletukset Gregorin ikävämmästä puolesta tulisi jättää pois. Ne voivat jäädä elämään totena.
Luulenpa, että tällä palstalla Gregorin tilannetta on lähinnä pidetty epäreiluna, koska syytökset esitetty anonyymina ja puolustautumiseen ei ole ollut mahdollisuutta.
Vihjaukset ja suoranaiset syytökset on hyvin avoimesti esitetty twitterissä, josta ne pystyy julkisesti lukemaan. Tämä meidän pieni suomenkielinen palsta ei oikein ole valtavirtaa, joten en olisi huolissani.
 
vierailija
vierailija
Pakko poimia tämä vauvalta talteen täältä.
Viralliselta tililtä aikanaan postattu (!!!) When everything reninds you of him, ja tuo että kääntäkää Tokion sanat, niin ymmärrätte. tällaiset menneet multa ihan ohi aikanaan. Voi B


https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7236044001206422810?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7240442478372439578
Ohi on mennyt multakin 😭 Tämä on ehkä liikaa, enhän mä edes ikinä katsele mitään romanttisia elokuvia, joiden tiedän päättyvän traagisesti. Voi Bojan 😭
Katrina
 
vierailija
vierailija
Nyt siis shippilasit päähän..
Jos oletamme että tarotmamman mukaisesti Jere on tehnyt jonkun lupauksen, mikä se voisi mielestänne olla?

-lupaus musiikillisesta yhteistyöstä?
-slovenian matkasta? (Sanoiko J jossain videolla näin?)
-lupaus että tekee päätöksen ja palaa asiaan kun päätös on tehty?
-joku romanttinen lupaus?
-lupaus yhteiskeikasta?
-lupaus olla ystäviä ikuisesti?
-lupaus jostain muusta yhteisestä matkasta/lomasta?

Pientä spekulaatiota kehiin...
Itse pelkään että kielimuurin johdosta J ei ole tajunnut todella luvanneensa jotain... välillä J puhuu mitä sylki suuhun tuo..tai siltä vaikuttaa

Leila
Shippilaseilla katsottuna mä näkisin, että tässä on kyse jostain muusta kuin keikasta, musiikista tai matkasta. Että se lupaus on jossain yhteisessä hetkessä, jossa asiat on jääneet kesken tai auki. Ehkä se ei ole edes konkreettinen lupaus, vaan enemmänkin kesken jäänyt ajatus. Jaettu hetki ja tunnetila. Sellainen, josta on vaikea päästää irti, vaikka järjellä ajatellen kannattaisikin. Entä jos…

En tiedä saatteko tästä kiinni.
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Shippilaseilla katsottuna mä näkisin, että tässä on kyse jostain muusta kuin keikasta, musiikista tai matkasta. Että se lupaus on jossain yhteisessä hetkessä, jossa asiat on jääneet kesken tai auki. Ehkä se ei ole edes konkreettinen lupaus, vaan enemmänkin kesken jäänyt ajatus. Jaettu hetki ja tunnetila. Sellainen, josta on vaikea päästää irti, vaikka järjellä ajatellen kannattaisikin. Entä jos…

En tiedä saatteko tästä kiinni.
Kuulostaa ainakin uskottavammalta kuin joku musiikillinen yhteistyö minulle.

- Joymuffin
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Shippilaseilla katsottuna mä näkisin, että tässä on kyse jostain muusta kuin keikasta, musiikista tai matkasta. Että se lupaus on jossain yhteisessä hetkessä, jossa asiat on jääneet kesken tai auki. Ehkä se ei ole edes konkreettinen lupaus, vaan enemmänkin kesken jäänyt ajatus. Jaettu hetki ja tunnetila. Sellainen, josta on vaikea päästää irti, vaikka järjellä ajatellen kannattaisikin. Entä jos…

En tiedä saatteko tästä kiinni.
Saan tästä tosi hyvin kiinni ja pidän jopa kaikkein todennäköisimpänä, että juuri näin on käynyt. Hetki, katse ja se, että yhtäkkiä vain tiedät, mitä toinen tuntee ja ajattelee. Aikaa oli vähän ja varmasti jotain jäi kesken.

Katrina
 
vierailija
Shippilaseilla katsottuna mä näkisin, että tässä on kyse jostain muusta kuin keikasta, musiikista tai matkasta. Että se lupaus on jossain yhteisessä hetkessä, jossa asiat on jääneet kesken tai auki. Ehkä se ei ole edes konkreettinen lupaus, vaan enemmänkin kesken jäänyt ajatus. Jaettu hetki ja tunnetila. Sellainen, josta on vaikea päästää irti, vaikka järjellä ajatellen kannattaisikin. Entä jos…

En tiedä saatteko tästä kiinni.
Jos halutaan vielä palata siihen tarot-luentaan, jossa tuo lupaus erityisesti tuli esiin, niin finaali-illan luennasta Tarotar kirjoitti (10.7.) siis mm. näin:
"Viimeiset kaksi korttia myös linkittyy aiemmin tekemiini luentoihin, koska Jerelle tuli Oikeudenmukaisuus. Tämä kortti siis edustaa sopimuksia, totuutta, rehellisyyttä, tunnustuksia, lupauksia. Tämä sama kortti tuli joku aika sitten Bojanille (mutta käänteisenä) kun kysyin hänen tuntemuksia Jerestä.
Bojanille viimeiseksi kortiksi tuli Voima, joka myös on hänen luennoissa tullut esiin aiemminkin. In Strength card, woman is stroking a lion—she has completely tamed this wild beast. Strength shows what is possible when resilience and kindness is applied to a situation. Sometimes, it is not brute force, but inner strength that makes the most impact on a person or a relationship.
Joten kun kortit yhdistää, ne viittaavat siihen että tuona iltana on tehty jotain tunnustuksia tai lupauksia toisille. Voima kortti taas osoittaa, että Bojanilla on tuon finaali illan päätteeksi ollut todella varma ja vahva olo heidän tilanteestaan. Hänellä on kortin kuvan mukaisesti ollut olo, että hän on "kesyttänyt leijonan" ja Oikeudenmukaisuus kortin viittaamat lupaukset tai tunnustukset on vahvistanut tätä sidettä heidän välillään."
... "Eli tulee väkisinkin vaikutelma, että jotain todella isoja tunnustuksia he ovat toisilleen vaihtaneet - ja nämä nimenomaan ovat rehellisiä, aitoja tunnustuksia tai lupauksia. Oikeudenmukaisuus kortissa ei ole kyse esim toisen huijaamisesta vaan se on nimenomaan totuus kortti."

Tuon perusteella tulisi kyllä sellainen tuntuma, että jotain vähän isompaa on luvattu/tunnustettu kuin jotain matkaan tai keikkaan liittyvää. Mutta tämä jäänee meille ikuiseksi arvoitukseksi.

-ruusuristeilijä
 
vierailija
Saan tästä tosi hyvin kiinni ja pidän jopa kaikkein todennäköisimpänä, että juuri näin on käynyt. Hetki, katse ja se, että yhtäkkiä vain tiedät, mitä toinen tuntee ja ajattelee. Aikaa oli vähän ja varmasti jotain jäi kesken.

Katrina
Ja onhan tuo voitu ääneen todetakin. Että paljon jää nyt sanomatta, kesken. Jatketaan paremmalla ajalla. 💔
 

Yhteistyössä