Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuli hirveen ikävä Viisujen aikaa ja Viisujen herkkiskäärijää, kun Insta syötti tämän klipin. Ihanaa oli seurata, mutta entiseen ei ole paluuta

Tollainenhan se on haastatteluissa nykyäänkin. En näe mitään eroa muuta kuin siinä, että haastatteluita ei enää juuri tee. Ja jos tekee, niin toimittaja kysyy rahasta ja palkkioista.

Tottakai sen täytyy esiintyä.provosoivasti jossain festareilla Suomen Chicagossa, sitähän ne känniset sinne on menneet kerjäämään. K:lla on kova miellyttämisen tarve, ja niin pitkään kun fanit intoilee kyseenalaisista jutuista, niin niin pitkään niitä saadaan. En ymmärrä miks porukka kiduttaa itseensä välispiikkejä kyttäämällä, jos jo lähtökohtaisesti tiedostaa ettei ne sovi omaan käsitykseen huumorista. Ite jätän ainakin katsomatta, kuuntelen biisit, seutöraan somet ja katson haastattelut vaan. Samoin teen JO:n kohdalla, ei mua ne välispiikit kiinnosta. Puuduttavaa sanahelinää se niilläkin vaan on.
 
vierailija
Nimenomaan näin! Kun täällä palstoilla oli etukäteen epäilyjä, että pystyykö B ollenkaan keikalle, niin ihan hyvinhän tuo keikka siihen nähden meni. Ei täydessä terässä, mutta sellaista ei voi näissä oloissa odottaakaan. Selvää on, että G tilanne painaa mieltä vielä jonkun aikaa, ja fyysiseenkin vointiin pitää kiinnittää enemmän huomiota.
Nauran teidän säälittäville peloillenne ja epäempaattiselle Bojanin ammattitaitoon uskomattomuudelle. Mä tajusin koko ajan, että ihan normisti pystyy esiintymään. Ja en siis yöllä kommentoinut, koska en nähnyt keikkaa vaan nukuin. Tänään töihin.
 
vierailija
Pakko oli nyt kattoa perään toi tavastian carpe diem veto ja on kyllä kuin yö ja päivä. Ei siis pelkästään minkää shippaus lasien läpi nähtynä vaan ihan eri tavalla jotenki läsnä ja skarppina B kuin nykyään
Onkohan se joutunut ottamaan rauhoittavia kaikken stressin takia? Itse en jaksanut valvoa keikkaa katsoen, kun äänenlaatu näytto olevan livestriimissä huono. Onpa surullista kuulla, ettei balkanin ruusu ole entisensä😔 Onneksi nyt just ei ilmeisesti ole kauheeta keikkaputkea heti perään, kai?
 
vierailija
Keikkaa en katsonut kun nukuin, mutta ennen sitä eilen illalla tein taas energiatyöskentelyä Bojanin kanssa ja tuli aika outo ja huolestuttava fiilis (kirjoitin nämä kommentit ennen kuin luin keikkakommentteja). Sitä kaksi päivää aiemmin pääasiallinen tukos jonka havaitsin hänellä oli kurkussa, eli koki että jotain tärkeää ei pysty ilmaisemaan. Nyt siihen kurkkutukokseen oli kuitenkin "takertunut" muunlaisia tukoksia liittyen turvallisuudentunteeseen ja yhteyteen muihin ihmisiin. Että on turvaton olo kun mistään ei uskalla enää puhua tms (tämä ei ole 100% osuva ilmaus, mutta en saa parempaakaan mieleen). Outoa kuitenkin, että en havainnut tällaista aiemmin ja nyt se oli ihan selkeä.

Ja en haluaisi lietsoa näitä "Voi Bojan parka" -tuntemuksia ja huolta, mitä täällä on niin paljon jo valmiiksi, koska itse uskon hänen kyllä selviävän tästä ajan kanssa, mutta oli vähän huono fiilis tuosta. Toki yritin sille asialle jotain tehdäkin, mutta luonnollisestikaan ei noita Reko-homman jälkiä kukaan Suomi-mamma pysty korjaamaan, ehkä vähän raapaisemaan pintaa. Aika ja tukiverkostot parantavat, siihen uskon.

-energiamamma
 
vierailija
Huomenta, keikka katsottu yöllä ja täytyy selvästi katsoa uudestaan. Itse ajattelin että B oli vähän "kostopaita" päällä kuumiksena ja aggrenakin alkuun, ja Padam vei sitten hänet johonkin tunnetilaan mikä ehkä oli liikaa hänelle itselleen. Yleensä eivät ole soittaneet Padamia etenkään festarikeikoilla eikä UK:ssakaan joten koen että tämä oli tietoinen valinta ja viesti. Rakastan tuota laulua ja swn sanat koskettivat erityisesti nyt. 💔❤‍🩹Huomasin lasin ja mietin mitä se oli mutta en itse ajatellut että B olisi ollut humalassa. Oli tosi huojentunut olo nähdä B mutta olinko liian helpottunut siitä että ylipäätään häntä näki, koska yöllä en tulkinnut samalla lailla kuin suurin osa täällä. Pitää tosiaan katsoa vielä uudestaan. En huomannut edes kompurointeja, missä vaiheessa niitä tull?

Uskon että B on hajalla, vaikka veti keikan ammattimaisesti ja faneja kohtaan voi olla myös ristiriitaista fiilistä. Suomi huomioitiin ihanasti aw.

Energiamamma, monessa asiassa on B ikään kuin kapula suussa. G asia kokonaisuudessaan, oma some kiinni joka ollut stressaava varmasti mutta myös oma itseilmaisun väline, J-asia... kunpa aika helpottaisi jotenkin pika-ajastuksella ja pääsee jossain kuitenkin puimaan ❤‍🩹

🌙💜
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
En myöskään ole katsonut keikkaa, jotain pätkiä löysin. Tuo oli aika ihana, että kun kyseli mistä fanit on, niin suomalaisille sanottiin i love you, mutta muille vain kiitos.

Olisihan se nyt aivan käsittämätöntä jos viimeisen viikon tapahtumat eivät jotenkin näkyisi vireessä. Jokainen tietää, että jos tapahtuu jotain ikävää, niin kuin tuo Gn tapaus, niin ei siitä nyt päivässä tai kahdessa yli pääse. Itse toivon, että oikeasti ei juonut keikan aikana alkoholia, koska siihen jää kuulemma nopeasti koukkuun, että sitten tarvitsee äkkiä juoda jokaisella keikalla. Mutta tämä on nyt vain tutuilta keikkamuusikoilta (ei mitään kuuluisia, mutta elantonsa sillä ansaitsevia) kuultua eikä ehkä päde supersuosittuihin esiintyjiin.

Enid
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Keikkaa en katsonut kun nukuin, mutta ennen sitä eilen illalla tein taas energiatyöskentelyä Bojanin kanssa ja tuli aika outo ja huolestuttava fiilis (kirjoitin nämä kommentit ennen kuin luin keikkakommentteja). Sitä kaksi päivää aiemmin pääasiallinen tukos jonka havaitsin hänellä oli kurkussa, eli koki että jotain tärkeää ei pysty ilmaisemaan. Nyt siihen kurkkutukokseen oli kuitenkin "takertunut" muunlaisia tukoksia liittyen turvallisuudentunteeseen ja yhteyteen muihin ihmisiin. Että on turvaton olo kun mistään ei uskalla enää puhua tms (tämä ei ole 100% osuva ilmaus, mutta en saa parempaakaan mieleen). Outoa kuitenkin, että en havainnut tällaista aiemmin ja nyt se oli ihan selkeä.

Ja en haluaisi lietsoa näitä "Voi Bojan parka" -tuntemuksia ja huolta, mitä täällä on niin paljon jo valmiiksi, koska itse uskon hänen kyllä selviävän tästä ajan kanssa, mutta oli vähän huono fiilis tuosta. Toki yritin sille asialle jotain tehdäkin, mutta luonnollisestikaan ei noita Reko-homman jälkiä kukaan Suomi-mamma pysty korjaamaan, ehkä vähän raapaisemaan pintaa. Aika ja tukiverkostot parantavat, siihen uskon.

-energiamamma
Harmi kuulla 😕 ja vaikka nyt yölläki joku jo ehti piikitellä että ”näätte kaiken tarotin läpi” niin tulihan tossa b omassakin luennassa vastaan että hän haluisi nyt vaan rentoutua ja päästä puhuu vaikka terapeutille. Toivottavasti menee jos on oikeasti tarvetta 🌻🌻
 
vierailija
Mihinköhä toi perustuu? Musta molemmat on vaa nii yltiö kiireisiä ettei kummastakaan taida olla nyt toisen tueksi. Mutta mistäs me edes tiedetään paljo he on yhteydessä nytkin.
No tämä! Molemmilla elämä enemmän tai vähemmän mullistunut, K:lla ehkä tosiaan enemmän, ja ihan hullu keikkatahti päällä. Kun nyt saisi edes itsensä pidettyä kasassa ilman, että paketti leviää ihan täysin. Aika epäreilua olettaa ja vaatia, että siinä ohessa pitäisi vielä kaverinkin kasassa. Ihan varmasti kuitenkin viestit kulkee ja tsemppaavat toisiaan.
 
vierailija
Tunnustan olleeni yksi niistä 450:sta hullusta, jotka katselivat keikan viime yönä. Taltionnin laatu oli aivan kamala, sekä ääni että kuva. Niin kova oli kai ikävä B:tä ollut, että se silti oli pakko katsoa.
Ihana se, että Suomesta tulleet katsojat saivat 'love you:n', ja suomenkielisen kiitoksen...kun muita vain kiitettiin paikalle saapumisesta. Kyllä Suomella on tietystä syystä erityinen paikka B:n sydämessä.
Minusta B oli hieman vaisu, vaikkakin hetkittäin tosi koskettava tulkintoineen. Selällään maaten esitetty Padam meni luihin ja ytimiin, vaikka ensireaktioni olikin naurahdus, että nytkö tälläkin on Välikuolema.
En huomannut mitään kompurointia, ja oletin muovimukissa olleen kokista.
Jure sen sijaan veti estoitta röökin Novi Valin aikana lavalla, tuota ei kai kannata ihan joka paikassa kokeilla.
Kaiken kaikkiaan taltioinnin laatu oli niin huono, etten vetäisi johtopäätöksiä juuri mihinkään suuntaan.

Energiamamman havainnot ovat surullisia, mutta eivät yllättäviä. Gregorin kohtalon jälkeen ei ole ihme, että B ja muut pojat joutuvat miettimään, että mitä uskaltavat tehdä ja sanoa jatkossa, kun kaikkea voidaan käyttää näköjään heitä vastaan. Ja voipi tosiaan olla niitä sydämen asioitakin painamassa mieltä.

Olemme muuten huomenaamuna lähdössä kesälomareissulle Italiaan. Eipä ole koskaan ollut näin EVVK kesälomaa kohtaan. Pakko nyt yrittää saada kuitenkin kamat pakattua, vaikka mieluummin olisin netissä ja tutkisin ruusuja eri vinkkeleistä. Ja aion toki poikkeilla täällä säännöllisesti, sekä tänään että tulevina päivinä.

Sipriina
 
vierailija
Sanon vielä yhden jutun noista Bojanin energiatukoksista kurkussa. Nyt kun olen kahtena päivänä tällä viikolla yrittänyt niitä helpottaa, niin molemmilla kerroilla on mennyt sen jälkeen omat yöunet vähän plörinäksi, kun olen saanut refluksia ja seurauksena yskinyt paljon yöllä, mikä on yleinen mitä voi tulla, jos on itsellä energiatukoksia kurkussa. Minään muuna yönä koko vuonna moista ei ole tapahtunut, vain ke(?) ja pe-yöt tällä viikolla.

Tosi hämmentävää, koska yleensä osaan pitää muiden ongelmat pois omasta kehostani,. Ja jos kyseessä olisi joku outo lumevaikutus, niin miten herään siihen yskään monta kertaa kesken unien... Ehkä koin liikaa myötätuntoa tms fiilasin liikaa, vaikka varsinaista samaistumispistettä asiassa ei ole.

-energiamamma
 
vierailija
Sanon vielä yhden jutun noista Bojanin energiatukoksista kurkussa. Nyt kun olen kahtena päivänä tällä viikolla yrittänyt niitä helpottaa, niin molemmilla kerroilla on mennyt sen jälkeen omat yöunet vähän plörinäksi, kun olen saanut refluksia ja seurauksena yskinyt paljon yöllä, mikä on yleinen mitä voi tulla, jos on itsellä energiatukoksia kurkussa. Minään muuna yönä koko vuonna moista ei ole tapahtunut, vain ke(?) ja pe-yöt tällä viikolla.

Tosi hämmentävää, koska yleensä osaan pitää muiden ongelmat pois omasta kehostani,. Ja jos kyseessä olisi joku outo lumevaikutus, niin miten herään siihen yskään monta kertaa kesken unien... Ehkä koin liikaa myötätuntoa tms fiilasin liikaa, vaikka varsinaista samaistumispistettä asiassa ei ole.

-energiamamma
Mielenkiintoista. Varsinkin tuo yöllinen yskä tulkinta, joka on itseäni vainonnut (varsinkin silloin kun elämässä tapahtuu monta ikävää asiaa lyhyessä ajassa). Kärsinköhän itse kurkkutukoksesta :D (anteeksi sivujuonne)
 
vierailija
Jos öisin yskittää ja päivisin ei, se on todennäköisesti juurikin tuo refluksi. Voi toki johtua monesta eri syystä, esim. jos syö illalla jotain hapanta (vaikka tomaatti, jugurtti tai mehu). Ehkä stressikin? Anteeksi aiheen ohi poikkeaminen, mutta tuntui tärkeältä sanoa. :)

-energiamamma
 
Onkohan Tarotar linjoilla? Mulla olisi tarotaiheinen kysymys vähän myöhässä Bojanin tunneluennasta. Unohtui kysyä silloin saman tien.
Kiinnostaisi, mitä sinun näkemyksen mukaan tarkoittaa, että Blla oli runsaasti juuri miekkoja kortteina? Esim monta hovikorttiakin samasta maasta. Olen palstalta innostuneena katsonut vähän tarotvideoita ja lueskellut. On tullut vastaan, että minor arcanan neljästä maasta miekat vaikuttaa jotenkin... miten sen sanoisi, hankalammilta tai toraisemmilta. Saakohan tästä kiinni.
Sori OT, mua vaan on tosiaan alkanut tarot kiinnostaa, ja ehkä omakin pakka pian taskussa 😊
 
vierailija
Huomenta, keikka katsottu yöllä ja täytyy selvästi katsoa uudestaan. Itse ajattelin että B oli vähän "kostopaita" päällä kuumiksena ja aggrenakin alkuun, ja Padam vei sitten hänet johonkin tunnetilaan mikä ehkä oli liikaa hänelle itselleen. Yleensä eivät ole soittaneet Padamia etenkään festarikeikoilla eikä UK:ssakaan joten koen että tämä oli tietoinen valinta ja viesti. Rakastan tuota laulua ja swn sanat koskettivat erityisesti nyt. ‍🩹Huomasin lasin ja mietin mitä se oli mutta en itse ajatellut että B olisi ollut humalassa. Oli tosi huojentunut olo nähdä B mutta olinko liian helpottunut siitä että ylipäätään häntä näki, koska yöllä en tulkinnut samalla lailla kuin suurin osa täällä. Pitää tosiaan katsoa vielä uudestaan. En huomannut edes kompurointeja, missä vaiheessa niitä tull?

Uskon että B on hajalla, vaikka veti keikan ammattimaisesti ja faneja kohtaan voi olla myös ristiriitaista fiilistä. Suomi huomioitiin ihanasti aw.

Energiamamma, monessa asiassa on B ikään kuin kapula suussa. G asia kokonaisuudessaan, oma some kiinni joka ollut stressaava varmasti mutta myös oma itseilmaisun väline, J-asia... kunpa aika helpottaisi jotenkin pika-ajastuksella ja pääsee jossain kuitenkin puimaan ‍🩹
En jaksanut katso keikkaa, vaikka kyllä piti. Striimauksen laatu oli kuulemma huono, mutta näkeekö sen vielä jostain tallenteena? En ole onnistunut löytämään linkkiä.
 
Vielä näistä tarotluennoista noin kokonaisuutena. Mulle on sydäntäsärkevä ja tosi keskeiseltä tuntuva seikka se miten tuo jokin lunastamaton lupaus tai sopimus kummittelee kaikessa. Jokin siinä on musertavaa. Se tuntuu olleen ja yhä olevan ainakin Blle niin syvä ja vakava.
 
Molemmat sammakko-hatuissaan:

Katoin tuon koko twinning master listin ja yhyy 😭
Mun suosikit on ehkä kissapojat ja tuo kun ne puhuu toisistaan.
 
Katoin tuon koko twinning master listin ja yhyy
Mun suosikit on ehkä kissapojat ja tuo kun ne puhuu toisistaan.
Okei pakko vielä. Suosikkitägini:
#it's that single braincell they share#or is it something to do with mirror neurons...?#anyway cutest besties 2.000+km apart yet still somehow doing stuff together kinda
Eiiihhhh 💔
Noniin nyt otan itseäni niskasta kiinni ja poistun hetkeksi floodaamasta palstaa.
 

Yhteistyössä