Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olikohan tämän palstan eka JO- keikka? Ainakin kommenttien perusteella. Kokista muovilasissa ja täällä väitetään, että kompuroi humalassa. Huhhahhei. Katsoin kai eri keikan kuin te!
 
vierailija
Jokerit vierailulla hevosfarmilla aikaisemmin tänään
 
vierailija
En mä nyt tarkottanut että Bojan siellä kännissä olisi huojunut ja toikkaroinut pitkin lavoja. Ei missään nimessä. Muutamat kerrat vain huomasi että reagointikyky oli hitaampi ja pienestä kiinni ettei lennä naamalleen,
 
vierailija
Onko kukaan teistä nähnyt JO:n keikkaa Sea Star Festivalilla 19.5.? Tuolloinkaan B ei ollut kovin hyvässä vireessä, ja oli myös joku tuoppi kädessä. En löytänyt enää linkkiä siihen versioon, jossa äänenlaatu on kunnollinen, mutta tässä nyt kuitenkin linkki siihen huonompaan versioon, missä noin 15 minuutin kohdilla alkaa Demoni, jossa tuoppi kädessä ja jossa jokin häikkä aluksi: https://www.youtube.com/watch?v=9YCJgYw_Mqg

Tämä nyt vain osoittamaan sitä, että B ei ennenkään ole aina ollut ihan täydellisessä tikissä. Itse ajattelin tuon SSF-keikkaa katosessani, että kova ikävä painaa, kun viisukupla juuri takana ja arkeen pitänyt sieltä palata.
 
vierailija
Me ollaan katsottu samaa keikkaa, muut kai jotain keikkaa jolla B toikkaroi kännissä lavalla ja nyt hänestä pitää olla kovin huolissaan
Oikeasti ärsyttää nyt nämä kommentit. Tajuatteko missä adrenaliineissa ne vetää nämä keikat. Lähes joka livekeikalla artistit törmäilee tai kompuroi tuolla hämärällä lavalla. Minä tulin tänne innoissani jakamaan kokemuksia energisestä Bojanista. Mutta täällä katsotaankin kaikkea tarotkorttien läpi. ”Kortit kertoi, että b ikävöi kta, niin kyllä se nyt niin surkealta ja huonolta näyttää”. Eikä varmasti ole vielä entisessä kunnossa, kun vasta oli tiputuksessa, mutta siihen nöhden voi hyvin, eikä muuten ollut humalassa. Niillä on aina kokista lavalla. Nyt oli tuollaset valkoset muovimukit, joista ei näkynyt läpi.
 
vierailija
Oikeasti ärsyttää nyt nämä kommentit. Tajuatteko missä adrenaliineissa ne vetää nämä keikat. Lähes joka livekeikalla artistit törmäilee tai kompuroi tuolla hämärällä lavalla. Minä tulin tänne innoissani jakamaan kokemuksia energisestä Bojanista. Mutta täällä katsotaankin kaikkea tarotkorttien läpi. ”Kortit kertoi, että b ikävöi kta, niin kyllä se nyt niin surkealta ja huonolta näyttää”. Eikä varmasti ole vielä entisessä kunnossa, kun vasta oli tiputuksessa, mutta siihen nöhden voi hyvin, eikä muuten ollut humalassa. Niillä on aina kokista lavalla. Nyt oli tuollaset valkoset muovimukit, joista ei näkynyt läpi.
Ööö miten tarot jutut liittyy mitenkää siihe että jotku on huolissaan B jaksamisesta? :D
 
vierailija
Oikeasti ärsyttää nyt nämä kommentit. Tajuatteko missä adrenaliineissa ne vetää nämä keikat. Lähes joka livekeikalla artistit törmäilee tai kompuroi tuolla hämärällä lavalla. Minä tulin tänne innoissani jakamaan kokemuksia energisestä Bojanista. Mutta täällä katsotaankin kaikkea tarotkorttien läpi. ”Kortit kertoi, että b ikävöi kta, niin kyllä se nyt niin surkealta ja huonolta näyttää”. Eikä varmasti ole vielä entisessä kunnossa, kun vasta oli tiputuksessa, mutta siihen nöhden voi hyvin, eikä muuten ollut humalassa. Niillä on aina kokista lavalla. Nyt oli tuollaset valkoset muovimukit, joista ei näkynyt läpi.
Mua vähän ärsyttää sun hyökkäävä asenne. En täällä yleensä kirjoita, tarot jutuista en tiedä mitään ja niihin mun kommentit ei todellakaan ole liittynyt,vaan tekemiini näköhavaintoihin.
 

Yhteistyössä