vierailija
Tuntuu että täällä oikein väen vängällä yritetään tehdä B:stä kärsivää ja huonovointista. Jännä nähdä huomasiko kukaan keikallaolija mitään siihen viittaavaa.
Mä olen nähnyt useamman. Siksi huomiota kiinnitinkin.Olikohan tämän palstan eka JO- keikka? Ainakin kommenttien perusteella. Kokista muovilasissa ja täällä väitetään, että kompuroi humalassa. Huhhahhei. Katsoin kai eri keikan kuin te!
Jurella ainakin oli.Mielestäni todella hyvä meininki keikalla kaikilla ja energiat kohdillaan. Katsoin kyllä itsekin muutaman kerran että näinköhän B on ottanut miestä vahvempaa. Kukaan tietenkään missään humalassa ollut. Taisi Nacellakin olla tätä "tummaa" juomista loppupäässä keikkaa.
Katsoit ilmeisesti, jos et oikeasti huomannut esimerkiksi sitä laatikkoa päin melkein horjahtamista tai Jureen törmäämistä.Olikohan tämän palstan eka JO- keikka? Ainakin kommenttien perusteella. Kokista muovilasissa ja täällä väitetään, että kompuroi humalassa. Huhhahhei. Katsoin kai eri keikan kuin te!
Voi olla vaikka puoli tuntonen tai vei päätäKatsoit ilmeisesti, jos et oikeasti huomannut esimerkiksi sitä laatikkoa päin melkein horjahtamista tai Jureen törmäämistä.
no se nyt on selvä että Bojanin huolet varmaa tipahtais ainaki puolella jos pääsis Jeren viereen <3Pakko oli nyt kattoa perään toi tavastian carpe diem veto ja on kyllä kuin yö ja päivä. Ei siis pelkästään minkää shippaus lasien läpi nähtynä vaan ihan eri tavalla jotenki läsnä ja skarppina B kuin nykyään
Tämä kävi kans mielessä. Hehe, olipa kiva keikka.Tai sitte jotku on realisteja kun toiset haluaa kaiken nähdä vaan pinkkien ja onnellisten lasien lävitse vaikka mikä olisi..
Me ollaan katsottu samaa keikkaa, muut kai jotain keikkaa jolla B toikkaroi kännissä lavalla ja nyt hänestä pitää olla kovin huolissaanOlikohan tämän palstan eka JO- keikka? Ainakin kommenttien perusteella. Kokista muovilasissa ja täällä väitetään, että kompuroi humalassa. Huhhahhei. Katsoin kai eri keikan kuin te!
Yhdyn tähän. Ei siellä kaikki kyllä hyvin ollut.En olisi ihan niin huolissani kuin osa täällä mutta en kuitenkaan ole samaa mieltä senkään kanssa että kaikki näyttäisi ihan täysin olevan kunnossa
Ihania kuvia twitterissä jokereista tältä päivältä, luulisin. Hevosia, iloisia jokereita ja Bojanin reidet.Olikohan tämän palstan eka JO- keikka? Ainakin kommenttien perusteella. Kokista muovilasissa ja täällä väitetään, että kompuroi humalassa. Huhhahhei. Katsoin kai eri keikan kuin te!
Oikeasti ärsyttää nyt nämä kommentit. Tajuatteko missä adrenaliineissa ne vetää nämä keikat. Lähes joka livekeikalla artistit törmäilee tai kompuroi tuolla hämärällä lavalla. Minä tulin tänne innoissani jakamaan kokemuksia energisestä Bojanista. Mutta täällä katsotaankin kaikkea tarotkorttien läpi. ”Kortit kertoi, että b ikävöi kta, niin kyllä se nyt niin surkealta ja huonolta näyttää”. Eikä varmasti ole vielä entisessä kunnossa, kun vasta oli tiputuksessa, mutta siihen nöhden voi hyvin, eikä muuten ollut humalassa. Niillä on aina kokista lavalla. Nyt oli tuollaset valkoset muovimukit, joista ei näkynyt läpi.Me ollaan katsottu samaa keikkaa, muut kai jotain keikkaa jolla B toikkaroi kännissä lavalla ja nyt hänestä pitää olla kovin huolissaan
Joo, ei kukaan noin tosiaan ole väittänyt. Mut kyllä se oli lähellä nurin olla.En mä nyt tarkottanut että Bojan siellä kännissä olisi huojunut ja toikkaroinut pitkin lavoja. Ei missään nimessä. Muutamat kerrat vain huomasi että reagointikyky oli hitaampi ja pienestä kiinni ettei lennä naamalleen,
Ööö miten tarot jutut liittyy mitenkää siihe että jotku on huolissaan B jaksamisesta?Oikeasti ärsyttää nyt nämä kommentit. Tajuatteko missä adrenaliineissa ne vetää nämä keikat. Lähes joka livekeikalla artistit törmäilee tai kompuroi tuolla hämärällä lavalla. Minä tulin tänne innoissani jakamaan kokemuksia energisestä Bojanista. Mutta täällä katsotaankin kaikkea tarotkorttien läpi. ”Kortit kertoi, että b ikävöi kta, niin kyllä se nyt niin surkealta ja huonolta näyttää”. Eikä varmasti ole vielä entisessä kunnossa, kun vasta oli tiputuksessa, mutta siihen nöhden voi hyvin, eikä muuten ollut humalassa. Niillä on aina kokista lavalla. Nyt oli tuollaset valkoset muovimukit, joista ei näkynyt läpi.
Mua vähän ärsyttää sun hyökkäävä asenne. En täällä yleensä kirjoita, tarot jutuista en tiedä mitään ja niihin mun kommentit ei todellakaan ole liittynyt,vaan tekemiini näköhavaintoihin.Oikeasti ärsyttää nyt nämä kommentit. Tajuatteko missä adrenaliineissa ne vetää nämä keikat. Lähes joka livekeikalla artistit törmäilee tai kompuroi tuolla hämärällä lavalla. Minä tulin tänne innoissani jakamaan kokemuksia energisestä Bojanista. Mutta täällä katsotaankin kaikkea tarotkorttien läpi. ”Kortit kertoi, että b ikävöi kta, niin kyllä se nyt niin surkealta ja huonolta näyttää”. Eikä varmasti ole vielä entisessä kunnossa, kun vasta oli tiputuksessa, mutta siihen nöhden voi hyvin, eikä muuten ollut humalassa. Niillä on aina kokista lavalla. Nyt oli tuollaset valkoset muovimukit, joista ei näkynyt läpi.
Varmaan Gregorin tilanne jotain vaikuttaa. Ihmehän se olisi, jos B olisi nyt hyvällä mielellä. Mutta hyvä, jos on työkykyinen.En olisi ihan niin huolissani kuin osa täällä mutta en kuitenkaan ole samaa mieltä senkään kanssa että kaikki näyttäisi ihan täysin olevan kunnossa
TämäEn olisi ihan niin huolissani kuin osa täällä mutta en kuitenkaan ole samaa mieltä senkään kanssa että kaikki näyttäisi ihan täysin olevan kunnossa