vierailija
Seuraavaks todnäk Carpe Diem eli vika biisiHei kuinka kauan keikka kestää? Tulin vähän kesken ja kello on lähemmäs kaksi yöllä.
Seuraavaks todnäk Carpe Diem eli vika biisiHei kuinka kauan keikka kestää? Tulin vähän kesken ja kello on lähemmäs kaksi yöllä.
Perun aiemmat sanani. Ei taidakkaan.Ei taida ihan kokiksella saada tätä aikaiseksi.
Katsottiinko samaa keikkaa? Ei täällä ole valittu linjaa, esitetty vaan selkeät huomiot. Kuten se, että askeleet kompuroi monta kertaa ja jotain muuta oli tänään lasissa, kun limua.Tulin tänne fiilistelemään et olipa ihana keikka ja kiva nähdä B noin hyvässä vedossa, mut täällä näköjään valittu vähän eri linja
Ei kovin näkyvässä humalassa? Erikoinen "kehu" minun mielestäHyvinhän se B lauloi, ei missään kovin näkyvässä humalassa kuitenkaan
No tämä. Mun tietääkseen B ei ole aiemmin ottanut alkoholia keikalla. Ja kyllä se humala jonkun tasoinen on, kun kompuroit useammin kuin kerran ja törmäät bändikaveriin.Ei kovin näkyvässä humalassa? Erikoinen "kehu" minun mielestä
En jaa kumpaakaan huomiota, mut näin me nähdään asiat eri tavalla. Ei kyllä missään humalassa ollut, ja toki siinä joutuu hyppimään johtojen yms. yli kun hyppii ja heiluu eestaas lavalla. Ja että oikein saattoi juoda yhden juoman keikan aikana, apua Joka tapauksessa hyvät yöt, itse jään fiilistelemään hyvää keikkaa, mahtavan pitkää lähes koko tuotannon kattavaa settilistaa ja kuumaa B:tä läpinäkyvässä paidassa.Katsottiinko samaa keikkaa? Ei täällä ole valittu linjaa, esitetty vaan selkeät huomiot. Kuten se, että askeleet kompuroi monta kertaa ja jotain muuta oli tänään lasissa, kun limua.
Ei ollut johtojen yli tällöin hyppimässä.En jaa kumpaakaan huomiota, mut näin me nähdään asiat eri tavalla. Ei kyllä missään humalassa ollut, ja toki siinä joutuu hyppimään johtojen yms. yli kun hyppii ja heiluu eestaas lavalla. Ja että oikein saattoi juoda yhden juoman keikan aikana, apua Joka tapauksessa hyvät yöt, itse jään fiilistelemään hyvää keikkaa, mahtavan pitkää lähes koko tuotannon kattavaa settilistaa ja kuumaa B:tä läpinäkyvässä paidassa.
B:llä on ollut aika iso juttu henkilökohtaisessa elämässä Gn vuoksi. Ei oo pelkästä keikkakalenterista kyse.Ja mekun oltiin varmoja yhes vaihees että J tulee olemaan ongelmia mutta sehän tuntuu jaksavan ja handlaavan kaiken häslingin paljo paremmin kuin B
Tuo paita kun valo tuli sen läpiEn jaa kumpaakaan huomiota, mut näin me nähdään asiat eri tavalla. Ei kyllä missään humalassa ollut, ja toki siinä joutuu hyppimään johtojen yms. yli kun hyppii ja heiluu eestaas lavalla. Ja että oikein saattoi juoda yhden juoman keikan aikana, apua Joka tapauksessa hyvät yöt, itse jään fiilistelemään hyvää keikkaa, mahtavan pitkää lähes koko tuotannon kattavaa settilistaa ja kuumaa B:tä läpinäkyvässä paidassa.
Joo. Keikka oli hyvä, mut vähän tästä jäi huono fiilis.No, minä jaan huolen. Huonostihan se selkeästi voi.
B on normaalisti läsnä ja skarppi. Tänpäiväinen ei ole tyypillistä esiintymistä.Pakko oli nyt kattoa perään toi tavastian carpe diem veto ja on kyllä kuin yö ja päivä. Ei siis pelkästään minkää shippaus lasien läpi nähtynä vaan ihan eri tavalla jotenki läsnä ja skarppina B kuin nykyään