Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä ymmärsin ton suoraan, että eräs mainitsematon katsoi B:n olevan liian tärkeä J:lle ja koitti työntää B pois. B on voinut hyvinkin uskoutua Etelille tunteistaan jonkun baari-illan aikana

Mango
 
vierailija
Ei perustunut mielestäni mihinkään muuhun kuin siihen, että auttoi Etelin ylös siellä Tavastialla esityksen jälkeen. Normaali, kohtelias ele
Tässä oli vielä semmonen vähän koominenkin lisä että tässä juuri luennassa ei nimeltä mainittu henkilö oli kuvannut tuon videopätkän lavan takaa. Ja se oli se stoori mistä joku nosti haloon että B ja Etel onkin se pari ehkä.
Muistan että mulle jäi mieleen se miten B ohi kulkiessaan vilkaisi kameraan ja siinä oli vähän nihkeä fiilis. Ei mitään lämmintä hymyä. No, ei tästä nyt enempää. Mutta tämä stoori oli siis julkisena kiertuemanagerin instassa. Löytynee edelleen jostain, niinku kaikki mahdollinen.
 
vierailija
Naurattaa kyllä hienoisesti sen viikonlopun jotkut spekulaatiot. :D Juuri oli nähty possujunat ja Bojanin säihkyvät ilmeet yms ja sitten keksittiin, että eiku Bojan tulikin oikeasti Suomeen Etel-ihastuksen takia ja ties mitä. :D

- Joymuffin
 
vierailija
Bn ja Etelin parittaminen oli tosiaan aika epäuskottava pieni sivupolku silloin. Helpompi uskoa heidän välilleen ystävystyminen kuten tässäkin kuvataan.
Varmasti kaikki palstan vakiporukasta odottelee innolla Jessen ja Matin luentoja 🤗 Uskon aidosti että täällä ne osataan ottaa vastaan järki kädessä eikä minään riidanhaastamisena. Tarottarella on hyvä moraalinen selkäranka näissä.
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Bn ja Etelin parittaminen oli tosiaan aika epäuskottava pieni sivupolku silloin. Helpompi uskoa heidän välilleen ystävystyminen kuten tässäkin kuvataan.
Varmasti kaikki palstan vakiporukasta odottelee innolla Jessen ja Matin luentoja Uskon aidosti että täällä ne osataan ottaa vastaan järki kädessä eikä minään riidanhaastamisena. Tarottarella on hyvä moraalinen selkäranka näissä.

Oliko täällä vai Vauvalla, jossa oli linkki jihinkin podcastiin, jossa Matti kävi läpi kokemustaan Euroviisuissa. Mainitsi siinä lyhyesti, miten hienoa oli seurata Jeren ja Bojanin bromancea.

Jäi sellainen fiilis, että on nähnyt paljonkin sellaista, jota ei välttämättä ole ollut julkisuudessa.
 
vierailija
Kiitos Tarotar, kiinnostavaa jälleen kerran!! 🙏

Ja voih, muistan todellakin kaikki mahdolliset spekulaatiot ja joukkopsykoosin B Suomi vierailun aikaan ja jälkeen. 😅 B:tähän oltiin parittamassa jos sun yhdelle jos toiselle, jopa Antti Kurhiselle 😂😂

Kovasti kyllä uskon luennan tapaan että Ethel on ollut enemmän isosiskohahmo Blle kuin mitään muuta ja yksi tärkeä tuki, kun oli yksin uudessa kaupungissa K liidellessä keikkareissulla. Ja kyllä, minulle tämä luenta vahvistaa, että B tunteet on aitoja ja nämä tunteet ja yhteys Jereen laittaa ”taistelemaan” paikastaan J elämässä. Ei välttämättä romanttisessa parisuhteessa (vaikka sitä toivoisinkin), mutta suhteessa kuitenkin, koska twin flames 🔥🔥

Ailakki
 
vierailija
Bn ja Etelin parittaminen oli tosiaan aika epäuskottava pieni sivupolku silloin. Helpompi uskoa heidän välilleen ystävystyminen kuten tässäkin kuvataan.
Varmasti kaikki palstan vakiporukasta odottelee innolla Jessen ja Matin luentoja Uskon aidosti että täällä ne osataan ottaa vastaan järki kädessä eikä minään riidanhaastamisena. Tarottarella on hyvä moraalinen selkäranka näissä.
Samoin mielin täällä. Ja olen vakaasti sitä mieltä, että Etel on tuntenut suurta myötätuntoa B:tä kohtaan, koska eihän tilanne varmasti ollut helppo.

Katrina
 
vierailija
Joudun tekemään töitä vielä tähän aikaan, vaikka itse asiassa loma juuri alkoi jo muutama tunti sitten...! En ehdi kommentoimaan, miettimään tai lukemaan kunnolla ennen kuin saan nuo hommat hoidettua.

Kiitän kuitenkin Tarotarta nyt jo, ja liputtaisin Jessen luentaa....!

Sipriina
 
vierailija
Kiitos Tarotar, olipa kiinnostava ja vähän hämmentävä luenta. Mietin myös onko E:llä olla lojaaliuden tunteita nimeltä mainitsematonta kohtaan minkä vuoksi ollut torjuva B suhteen, jos nyt oikein ymmärsin siis hänen suhtautumisensa. E itse parisuhteessa niin peilaako tilannetta itseensä miten pahalta tuntuisi vastaava kolmio sukupuolista riippumatta.

🌙💜
 
vierailija
No siis jos nyt vähän avaan niin Matin luenta on siksi hankala koska siinä henkilö x ei ole varsinaisesti hyvässä valossa ja sitten taas Jessen luenta ei ole shippaajien kannalta kaikkein parasta luettavaa. 🔮
 
vierailija
Kiitos, Tarotar 😍

Minusta olisi ihan ymmärrettävää, jos Etel olisi ollut viisuissa jonkinlainen isosiskohahmo B:lle, ehkä B on tosiaan voinut uskoutua hänelle. Ja B oli varmaankin tekemisissä Etelin kanssa Suomessakin. Eteliltä olisi varmasti saanut tukea siihenkin, millaiselta tuollainen kolmiodraama tuntuu henkilön X näkökulmasta.

Tarotar varmasti tekee, kuten viisaaksi näkee. Mun puolesta olisi kyllä kiinnostavaa kuulla myös Matin ja Jessen näkökulmista, vaikka sitten tulisikin lunta shippaajien tupaan.

Ja kyllä, olen aasi, kun lomareissulla seuraan tätä keskustelua turisteilun lomassa 😅 Onneksi olen liikkeellä yksin, joten ei tarvitse selitellä kenellekään 🤪

💡🤔❤🔥
 
vierailija
No siis jos nyt vähän avaan niin Matin luenta on siksi hankala koska siinä henkilö x ei ole varsinaisesti hyvässä valossa ja sitten taas Jessen luenta ei ole shippaajien kannalta kaikkein parasta luettavaa.
Ymmärretään ettet tietenkään halua latistaa fiilistä täällä tai lytätä ketään tai asettaa huonoon valoon. Vaikutat toimivan aina hyvin eettisesti luentojesi suhteen ja omaamaan hyvän harkintakyvyn etkä suin päin julkaise mitä tahansa.

Luotan sinuun, joten minäkin toivoisin molempia luentoja tänne.🙏 Olen valmis lukemaan ja hyväksymään ne juuri sellaisina kuin ovat. Ja uskon että moni muukin. Kuten joku jo sanoi, voimme aina tukea toisimme jos ilmenee jotakin joka horjuttaa laivaa.

Indigo
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Tiedän, että moni teistä varmasti vielä kyttää lippua, mutta nyt kun sinä juuri mainitsit, että kyttäät ja manifestoit, niin Joker Outin instassa siellä kuvan alla, jossa julkistettiin Pohjoismaiden keikat ja johon K kommentoi "Yes! I come", on yksi lippu Tavastian K18-keikalle, ollut tarjolla jo monta viikkoa. Oli kaksi lippua, mutta itse sain toisen. Kysyin, niin toinen edelleen vapaa. Ilmeisesti juuri kukaan ei käy katsomassa vanhoja postauksia ja niiden kommentteja. Itse jostain syystä menin katsomaan sitä "Yes i come" -kommenttia ja kyllä kannatti.
Tais mennä nyt lippu kun ei ainakaan omaan silmään osu :( Hitsi!
 
vierailija
No siis jos nyt vähän avaan niin Matin luenta on siksi hankala koska siinä henkilö x ei ole varsinaisesti hyvässä valossa ja sitten taas Jessen luenta ei ole shippaajien kannalta kaikkein parasta luettavaa.
Mä olisin itseasiassa vähän ihmeissäni jos noissa luennoissa ei jossain vaiheessa tulisikin jotain mikä vähän on meiän shippausta vastaan :D joten antaa palaa vaan, musta on just tärkeintä miten rehellinen olet luentojen suhteen <3
 
vierailija
Kiitos Tarotar! Ehdottomasti haluan kuulla kaikkien luennat. Itse asiassa se olisikin vähän tylsää ja epätodellista jos kaikki olisivat täysin samassa linjassa ja hyvässä valossa. Näinhän oikeassa elämässäkin menee. Pääasia, että B:llä ja K:lla tuntuu olevan aidosti hyvät ja tärkeät välit. Jatkoa odotellessa!

EDIT: Joku muu ehtikin jakamaan vähän samaa tässä tekstini välissä. :D

- Yksinäinen
 
vierailija
Mä itse asiassa ajattelenkin, et just Jessen luennosta saattais tulla jotain, mikä ei ois shippaajille ihan mieleistä. Kuuntelin sen jonkun ääniaaltoliike podcastin, jossa haastateltiin Jesseä. Siinä kun mainitsi B:n ja mainitsi että oli J:n man crush, niin kuulosti jopa vähän ärtyneeltä, et siinä teille otsikoita.

Mutta sekä Jessen että Matin luennat kiinnostaa. Otetaan ne vastaan sellaisina kuin ovat.
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Kiitos valtavasti taas Tarotar!
Ihanaa että E on tukenut B:tä.
Hurjaa että B on tuntenut epävarmuutta riittävyydestään J:n edessä.
Ihanaa että B ei väisty X:n edessä, vaikka tämä tilanne on varmasti raskas kaikille. Uskoo J:n lupaukseen, mikä se ikinä onkaan ollut.

X luultavasti oli Helsingin reissun ajan J:n kyljessä tiukasti kiinni, ymärrettövää mutta harmillista. Oli ehkä sumplinut harjoittelijamanagerin kanssa yöpymisenkin Rautalammilla (?) anteeksi ehkä turhaa ja asiatonta spekulaatiota. En myöskään usko että Slovenian matka toteutuu jos J ei itse pysy järkähtämättömästi matkan takana.

Ymmärrän kaikkia osapuolia hyvin.

Leila
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Olipa taas mielenkiintoista Tarotar! Jos oikein olen ymmärtänyt niin Etel ei ole ollut Jn kaveri ennen kuin tämän viisujuttu alkoi. Joten varmasti näkemykset asioista ovat erilaisia kuin esim. Jessellä. Ja Etel oli myös sisällä viisukuplassa.

Mutta tuo Etelin luenta, että olisi ollut Blle isosisko, kuulostaa erittäin todenmukaiselta. Se myös selittäisi, että he olisivat läheisiä, mutta mitään erityistä kipinää ei kuitenkaan näy.

Ja oikeasti, kuka meistä ei olisi ajatellut, että jotain kolmiodraamaa tässä on oltava! Itse olen monesti miettinyt, että jos oma puolisoni käyttäytyisi (julkisesti) noin kuin J on Bn seurassa ollut, niin kyllä siinä jotain kysymyksiä itselle heräisi. Uskon kyllä, että J ei tarkoituksella aiheuta kenellekään pahaa vaan on joutunut hankalaan välikäteen eikä oikein tiedä miten tästä pääsee pois. Ehkä odottaa, että asiat ratkeaisivat itsellään.

Enid
 

Yhteistyössä