Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mitä jos tekivät 'bänät' sinä viikonloppuna? K sanoi, en tule Sloveniaan tms. Samoihin aikoihin oli B myös aika vaisu.
Minua jäi silloin mietityttämään ja erityisesti riipi sydäntä lentokenttästoryn My heart Will go on -biisi. Vaikka varmasti K valinnut sen ihan vain Titanic hengessä. Mutta minulle se on erobiisi, haikea rakkaus josta joutuu päästämään irti ja jatkamaan elämää, niin että toinen elää vain mielessä ja sydämessä. Sain silloin ihan kunnon itkut juuri tuosta kappaleesta, siitä miten minä sen kuulen.

Viimeisin Tarot Bojanin persoonasta ja mahdollisesta ensirakastumisesta ja Leilan seuraavassa elämässä ficci kuvaavat tätä samaa fiilistä tosi koskettavasti 🥹 Hullua rakastumista, heittäytymistä hetkeen Loverpoolissa ja etenkin finaali-iltana. Taika oli läsnä myös Tavastialla ja etenkin sen lavalla. Ylpeyttä toisistaan, yhteinen keikka, lavakupla jossa maailma oli heidän. Siihen sitten kontrastina arki täällä. Lähdön hetki ja luopumista kun elämä ja valinnat vievät eri suuntaan, niin että toinen kuitenkin elää mielessä ja sydämessä.

Kuten aikaisemmin täällä /toisella palstalla kirjoitettiin, nyt K ei ole enää herutellut kommentteja B:lle vaikka muille laittaakin. Ehkä se on nyt intiimimpää ja heidän kahden välistä Tai voi myös olla, että K ymmärtää, tietää B tilanteen eikä halua enempää haavoittaa, jos on joutunut antamaan pakkeja tai vetäytymään itse. Ja molemmilla tuota lumputtelua (mikä termi 🤭) tahoillaan. Tulee mieleen vielä, kun B teki sen "Kiitos Jere Kiitos Helsinki ❤" postauksen ja sen jälkeen Release nimetyn postauksen. Että ehkä hän on nyt tehnyt näkyväksi kaiken ja tavallaan voi olla auki ja pidäkkeettä. Kun valinta on enemmän K puolella. Näin shippilasien läpi ☺

Sitten vielä, jos tätä ääneen ajattelua nyt jatkaa, niin prinssihän ei voisi olla sellainen bändäri tyttis K:lle, vain häntä varten ja kiertää mukana K rundia. Tuossa on pöydällä aivan erilaisia asioita ja ihmissuhteita, ovat ovat ihan eri kartoilla. Uskon, että K&B yhteys voi olla elävä jatkossakin. Ruusujen pitää vaan löytää sille vieraille uomansa ja reittinsä ja jokin heille sopiva tasapaino muun elämän ja tavoitteiden kanssa.

Pahoittelut sekava ja pitkä kirjoitus, jossa monta langanpäätä heiluu 😅 Ihanaa, kun K storyt nyt olleen kivoja ja lämpimiä ja lavallakin Kärtsäri loistaa. Tuntuu hyvältä, oli syy sitten taustalla mikä tahansa!
 
vierailija
Olen ollut tänään hiukan tolaltani. Ensinnäkin, meidän ruusujen suhde näyttää olevan hiukan huonossa hapessa. Mutta yksi selitys oli, että julkinen suhde on mitä on, mutta yksityisesti voi meno olla ihan toista. Mä ehkä haluan uskoa tähän. Ja uskon myös J päässä olevan erityisen paljon mietteitä kaikesta mitä tulevaisuus tuo tullessaan..

Mutta mun maailmaa on tänään horjuttanut se, että tajusin kesken päivän mulle kahden läheisen työkaverin olevan toisiinsa ihastuneita! Tämän shippauksen johdosta mun instafeedi on täynnä vinkkejä siitä, mistä tiedät jonkun olevan ihastunut jne. Juu, B ja J:kin osin täyttävät monta merkkiä. Mutta näihin mun kavereihin pätee myös kaikki! Aivan yhtäkkiä mä tajusin kun kolmestaan oltiin samassa huoneessa, että hetkinen, mä olen jotenkin ylimääräinen täällä. Ja kun hetken mietin miksi musta tuntuu tältä, niin tajusin merkit ja että tämä on jatkunut jo pitkään.

Enid
(oikeasti näitä tarkistuskysymyksiä! Joo, tiedän olevani AASI kun en tajunnut aiemmin)
 
vierailija
Olen ollut tänään hiukan tolaltani. Ensinnäkin, meidän ruusujen suhde näyttää olevan hiukan huonossa hapessa. Mutta yksi selitys oli, että julkinen suhde on mitä on, mutta yksityisesti voi meno olla ihan toista. Mä ehkä haluan uskoa tähän. Ja uskon myös J päässä olevan erityisen paljon mietteitä kaikesta mitä tulevaisuus tuo tullessaan..

Mutta mun maailmaa on tänään horjuttanut se, että tajusin kesken päivän mulle kahden läheisen työkaverin olevan toisiinsa ihastuneita! Tämän shippauksen johdosta mun instafeedi on täynnä vinkkejä siitä, mistä tiedät jonkun olevan ihastunut jne. Juu, B ja J:kin osin täyttävät monta merkkiä. Mutta näihin mun kavereihin pätee myös kaikki! Aivan yhtäkkiä mä tajusin kun kolmestaan oltiin samassa huoneessa, että hetkinen, mä olen jotenkin ylimääräinen täällä. Ja kun hetken mietin miksi musta tuntuu tältä, niin tajusin merkit ja että tämä on jatkunut jo pitkään.

Enid
(oikeasti näitä tarkistuskysymyksiä! Joo, tiedän olevani AASI kun en tajunnut aiemmin)
Nyt kun kb tilanne näyttää ainakin ulospäin kehnolta, niin olisin aika tyytyväinen, jos tietäisin, että B on jokseenkin kunnossa.
 
vierailija
Sori kun vastaan aina vähän jäljessä, käyn täällä yleensä aina joko tosi myöhään illalla tai aikaisin aamulla :) Pakko hieman kommentoida kun joku oli sanonut että mun luennoista paistaa shippaus? Tämä on vähän huvittava kommentti koska siis minulle tulee Bojanista mieleen minun poika (joka on pari vuotta nuorempi kuin B) ja se oli koko kevään ajan meidän perheen vitsi että siellä taas menee "Timon" kaksoisolento. Niin se on jo pelkästään yksi syy miksi minä en pysty syventymään tähän shippaukseen samalla tavalla kuin muut. Fiilistelen kyllä heitä, koska he ovat kumpikin minusta suloisia ja heidän välit on kiinnostavat tarotinkin kautta. Sen takia myös olen ajatellut että olen sopiva tekemään luentoja heistä, koska vaikka ymmärrän muiden shippaus innon, niin silti minulle itselleni se ei ole este tehdä rehellisiä luentoja. Mutta tietysti kaikilla on vapaus valita uskooko luentoihin vai ei, toi kommentti oli vaan hieman huvittava.

Ja ilmeisesti teille sopii tehdä luenta siitä, miksi kaksikon välit vaikuttaa nyt jäisiltä? Päätellen siitä että näkyy vaan kommentteja sen puolesta mutta ei vastaan. Samaten pyyntöjä on tullut finaali illan suhteen. Kumpikin onnistuu, kumman haluaisitte ensimmäiseksi? Jäisistä väleistä on tainnut tulla vähän enemmän pyyntöjä mutta mietin jos teen sen ensin ja jos vastaukset onkin negatiivisia niin pilaako se teidän muunkin shippailu / haaveilu innon? 🔮
 
vierailija
Minä olen sitä mieltä, että ’kaksikon jäisiltä vaikuttavat välit’ ovat liioiteltua tulkintaa pelkän somen perusteella. Mitään todisteista jäisyydestä ei ole kuin meidän shippaajien ajatuksissa. Eikö korteilta pitäisi kysyä, että mitkä ovat välit, eikä että miksi välit ovat jäiset? Muutenhan vastauksesta tulee itseään toteuttava ennustus…? 😊
 
vierailija
Tarotar - me halutaan molemmat! Tee toinen niistä ensimmäiseksi!
Olet varmasti jo ymmärtänyt, että tuot rauhaa meille rauhattomille.

Minulla suurin piirtein saman ikäinen poika kuin sinulla. Olen hämmästellyt samaistumistani/ihastumistani Bojaniin myös tästä syystä.

Niin lahjakas ja kuuma nuori mies, luulisi hänen saavan kaiken mitä haluaa. Ja toisaalta, sun pitää varoo mitä sä haluut, koska sä saat sen. Vaikka Käärijä minulta joskus unohtuisi, Bojan ehkä ei. Toivon Bojanille viisautta, jota tuossa iässä harvoin on....

Minä rakastan sinua, juu, 3 sanaa
 
vierailija
Sori kun vastaan aina vähän jäljessä, käyn täällä yleensä aina joko tosi myöhään illalla tai aikaisin aamulla Pakko hieman kommentoida kun joku oli sanonut että mun luennoista paistaa shippaus? Tämä on vähän huvittava kommentti koska siis minulle tulee Bojanista mieleen minun poika (joka on pari vuotta nuorempi kuin B) ja se oli koko kevään ajan meidän perheen vitsi että siellä taas menee "Timon" kaksoisolento. Niin se on jo pelkästään yksi syy miksi minä en pysty syventymään tähän shippaukseen samalla tavalla kuin muut. Fiilistelen kyllä heitä, koska he ovat kumpikin minusta suloisia ja heidän välit on kiinnostavat tarotinkin kautta. Sen takia myös olen ajatellut että olen sopiva tekemään luentoja heistä, koska vaikka ymmärrän muiden shippaus innon, niin silti minulle itselleni se ei ole este tehdä rehellisiä luentoja. Mutta tietysti kaikilla on vapaus valita uskooko luentoihin vai ei, toi kommentti oli vaan hieman huvittava.

Ja ilmeisesti teille sopii tehdä luenta siitä, miksi kaksikon välit vaikuttaa nyt jäisiltä? Päätellen siitä että näkyy vaan kommentteja sen puolesta mutta ei vastaan. Samaten pyyntöjä on tullut finaali illan suhteen. Kumpikin onnistuu, kumman haluaisitte ensimmäiseksi? Jäisistä väleistä on tainnut tulla vähän enemmän pyyntöjä mutta mietin jos teen sen ensin ja jos vastaukset onkin negatiivisia niin pilaako se teidän muunkin shippailu / haaveilu innon?
Finaali ensin, kiitos!
 
Minua jäi silloin mietityttämään ja erityisesti riipi sydäntä lentokenttästoryn My heart Will go on -biisi. Vaikka varmasti K valinnut sen ihan vain Titanic hengessä. Mutta minulle se on erobiisi, haikea rakkaus josta joutuu päästämään irti ja jatkamaan elämää, niin että toinen elää vain mielessä ja sydämessä. Sain silloin ihan kunnon itkut juuri tuosta kappaleesta, siitä miten minä sen kuulen.

Viimeisin Tarot Bojanin persoonasta ja mahdollisesta ensirakastumisesta ja Leilan seuraavassa elämässä ficci kuvaavat tätä samaa fiilistä tosi koskettavasti 🥹 Hullua rakastumista, heittäytymistä hetkeen Loverpoolissa ja etenkin finaali-iltana. Taika oli läsnä myös Tavastialla ja etenkin sen lavalla. Ylpeyttä toisistaan, yhteinen keikka, lavakupla jossa maailma oli heidän. Siihen sitten kontrastina arki täällä. Lähdön hetki ja luopumista kun elämä ja valinnat vievät eri suuntaan, niin että toinen kuitenkin elää mielessä ja sydämessä.

Kuten aikaisemmin täällä /toisella palstalla kirjoitettiin, nyt K ei ole enää herutellut kommentteja B:lle vaikka muille laittaakin. Ehkä se on nyt intiimimpää ja heidän kahden välistä Tai voi myös olla, että K ymmärtää, tietää B tilanteen eikä halua enempää haavoittaa, jos on joutunut antamaan pakkeja tai vetäytymään itse. Ja molemmilla tuota lumputtelua (mikä termi ) tahoillaan. Tulee mieleen vielä, kun B teki sen "Kiitos Jere Kiitos Helsinki " postauksen ja sen jälkeen Release nimetyn postauksen. Että ehkä hän on nyt tehnyt näkyväksi kaiken ja tavallaan voi olla auki ja pidäkkeettä. Kun valinta on enemmän K puolella. Näin shippilasien läpi

Sitten vielä, jos tätä ääneen ajattelua nyt jatkaa, niin prinssihän ei voisi olla sellainen bändäri tyttis K:lle, vain häntä varten ja kiertää mukana K rundia. Tuossa on pöydällä aivan erilaisia asioita ja ihmissuhteita, ovat ovat ihan eri kartoilla. Uskon, että K&B yhteys voi olla elävä jatkossakin. Ruusujen pitää vaan löytää sille vieraille uomansa ja reittinsä ja jokin heille sopiva tasapaino muun elämän ja tavoitteiden kanssa.

Pahoittelut sekava ja pitkä kirjoitus, jossa monta langanpäätä heiluu Ihanaa, kun K storyt nyt olleen kivoja ja lämpimiä ja lavallakin Kärtsäri loistaa. Tuntuu hyvältä, oli syy sitten taustalla mikä tahansa!
Lilja ihana analyysi ja viesti. 🥺💜 Mietin itse asiassa samaa siitä My heart will go on:sta ja olin ihan hädissäni siitä että näin selvästikö sanovat toisilleen lopulliset hyvästit. Mutta ei sittenkään varmasti niin pitkälle viety ajatus ja sittemmin rauhoituin katsomaan videota monta kertaa vaikka se tuntuu vieläkin pahalta.

Olen samaa mieltä kaikesta mitä kirjoitit, kuplat yhdessä, tyttöystävän rooli, arjen todistaminen, Release... Toivon eniten maailmassa että heidän yhteys säilyy edes jossain muodossa. Tuntuu aivan hirveän väärältä kaikkea
mahdollista tarkoitusta ja korkeampaa kohtaan, jos sille yhteydelle ei anneta jotain uomaa edes, vaan heitetään se kokonaan hukkaan.

Tähän liittyen minulla on niin vahva omakohtainen kupla-kokemus hyvin epätodennäköisen ihmisen kanssa, ja hankalien käänteiden jälkeen pysynyt jonkinlainen yhteys kuitenkin, ja toivon kaikesta sydämestä heidän pystyvän samaan. Hullua ehkä verrata omaan tilanteeseen mutta tulee väkisin mieleen. Omalla kohdalla samanmoisia pieniä yhteneväisyyksiä tulee vastaan koko ajan kuten K:lla ja B:llä, toinen kertoo jostain yllättävästä sattumuksesta tai vaikka korvamatona kiusaavasta biisistä ja se linkittyykin oudosti toisen elämään vaikkei siitä ole voinut olla tietoa. Isompia ja pienempiä asioita. Näitä yhteneväisyyksiä on varmaan satoja riittänyt matkan varrelle ja molemmilla on vahva tunne siitä että hyvin sattumankaupalla tapahtunut yllättävä tapaaminen ja se kuplautuminen oli jotain merkillistä johdatusta. Pahoittelut taas omanapa mutta tätä vasten tuntuu niin kauhealta, jos he antavat yhteyden valua kokonaan hukkaan. Ei noita ylimaallisia yhteyksiä kovin monta yhteen ihmiselämään mahdu.

Kuuntelin tänään aika syvissä vesissä Padamia, ja sen jälkeen Spotify arpoi minulle KUUMAAn Tuiki Tuiki -biisin. Itkin pitkän puhdistavan itkun tuon biisin myötä ja tavallaan luovuin niistä haaveiden rippeistä, että tämä kaksikko olisi arkirealismissakin totta. En tajua, miten hyvin tuo biisi voi sopia heidän tilanteeseensa ainakin tästä omasta oudosta shippikuplasta käsin.

Kuunnelkaa jos vaan suinkin ehditte... mitä ajatuksia? Laitoin youtuben kun Spotify tarjosi vain pätkän biisiin.

 
vierailija
Minä olen sitä mieltä, että ’kaksikon jäisiltä vaikuttavat välit’ ovat liioiteltua tulkintaa pelkän somen perusteella. Mitään todisteista jäisyydestä ei ole kuin meidän shippaajien ajatuksissa. Eikö korteilta pitäisi kysyä, että mitkä ovat välit, eikä että miksi välit ovat jäiset? Muutenhan vastauksesta tulee itseään toteuttava ennustus…?
Kannattaisin tätä.
 
vierailija
Minä olen sitä mieltä, että ’kaksikon jäisiltä vaikuttavat välit’ ovat liioiteltua tulkintaa pelkän somen perusteella. Mitään todisteista jäisyydestä ei ole kuin meidän shippaajien ajatuksissa. Eikö korteilta pitäisi kysyä, että mitkä ovat välit, eikä että miksi välit ovat jäiset? Muutenhan vastauksesta tulee itseään toteuttava ennustus…?
Joo tietysti, kärjistin nyt vähän 🔮
 

Yhteistyössä