Minua jäi silloin mietityttämään ja erityisesti riipi sydäntä lentokenttästoryn My heart Will go on -biisi. Vaikka varmasti K valinnut sen ihan vain Titanic hengessä. Mutta minulle se on erobiisi, haikea rakkaus josta joutuu päästämään irti ja jatkamaan elämää, niin että toinen elää vain mielessä ja sydämessä. Sain silloin ihan kunnon itkut juuri tuosta kappaleesta, siitä miten minä sen kuulen.Mitä jos tekivät 'bänät' sinä viikonloppuna? K sanoi, en tule Sloveniaan tms. Samoihin aikoihin oli B myös aika vaisu.
Viimeisin Tarot Bojanin persoonasta ja mahdollisesta ensirakastumisesta ja Leilan seuraavassa elämässä ficci kuvaavat tätä samaa fiilistä tosi koskettavasti 🥹 Hullua rakastumista, heittäytymistä hetkeen Loverpoolissa ja etenkin finaali-iltana. Taika oli läsnä myös Tavastialla ja etenkin sen lavalla. Ylpeyttä toisistaan, yhteinen keikka, lavakupla jossa maailma oli heidän. Siihen sitten kontrastina arki täällä. Lähdön hetki ja luopumista kun elämä ja valinnat vievät eri suuntaan, niin että toinen kuitenkin elää mielessä ja sydämessä.
Kuten aikaisemmin täällä /toisella palstalla kirjoitettiin, nyt K ei ole enää herutellut kommentteja B:lle vaikka muille laittaakin. Ehkä se on nyt intiimimpää ja heidän kahden välistä Tai voi myös olla, että K ymmärtää, tietää B tilanteen eikä halua enempää haavoittaa, jos on joutunut antamaan pakkeja tai vetäytymään itse. Ja molemmilla tuota lumputtelua (mikä termi ) tahoillaan. Tulee mieleen vielä, kun B teki sen "Kiitos Jere Kiitos Helsinki " postauksen ja sen jälkeen Release nimetyn postauksen. Että ehkä hän on nyt tehnyt näkyväksi kaiken ja tavallaan voi olla auki ja pidäkkeettä. Kun valinta on enemmän K puolella. Näin shippilasien läpi
Sitten vielä, jos tätä ääneen ajattelua nyt jatkaa, niin prinssihän ei voisi olla sellainen bändäri tyttis K:lle, vain häntä varten ja kiertää mukana K rundia. Tuossa on pöydällä aivan erilaisia asioita ja ihmissuhteita, ovat ovat ihan eri kartoilla. Uskon, että K&B yhteys voi olla elävä jatkossakin. Ruusujen pitää vaan löytää sille vieraille uomansa ja reittinsä ja jokin heille sopiva tasapaino muun elämän ja tavoitteiden kanssa.
Pahoittelut sekava ja pitkä kirjoitus, jossa monta langanpäätä heiluu Ihanaa, kun K storyt nyt olleen kivoja ja lämpimiä ja lavallakin Kärtsäri loistaa. Tuntuu hyvältä, oli syy sitten taustalla mikä tahansa!